Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το ξέρω, και γι' αυτό θα την θάψω :)

Εφόσον ήθελε να τρολάρει τους θεατές, θα μπορούσε να το κάνει πολύ πιο πετυχημένα (συνήθεις..., έκτη...., κλπ)

Κάποιος μπορεί να πει, πως την αντιμετώπισε ως μια interactive ταινία, και την γούσταρε ή άλλες δικαιολογίες. Νο προμπ.

Κάποιος άλλος, όμως, μπορεί να πει, πως φανταζόταν τον σκηνοθέτη, να τρίβει τα χέρια του, κάθε φορά που κοβόταν ένα εισιτήριο, αναφωνώντας "μπράβο κορόιδο".

 

Αν δεν κάνω λάθος, στο τέλος της δεν έδειχνε και μια τεράστια μούντζα; Ε, προτιμώ να την επιστρέψω πίσω, από το να την αποδεχτώ :).

 

 

Ο σκηνοθέτης δε νομίζω να θεωρεί κορόιδα αυτούς που είδαν την ταινία. Πιστεύω, όμως, θα νιώθει πολύ ικανοποιημένος όταν διαβάζει απόψεις σαν τις δικές σου, καθώς αποδεικνύουν αυτό που ήθελε να πει η ταινία (που είναι αυτό που έχουν εξηγήσει εδώ τα παιδιά).

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

@DKNI

Αν είχαν στο νου τους οι δημιουργοί, αυτό που λες, θα έφτιαχναν μια ταινία, χωρίς κλισέ. Να δείξουν πως μπορούν να υπάρξουν ταινίες, που θα χαράξουν νέα πορεία. Δεν θα προσπαθούσαν να βγάλουν κέρδος από αυτά που κατηγορούν (κλισέ). Αυτό όμως συνεπάγεται, ρίσκο. Ρίσκο που θα πρέπει να πάρουν οι σεναριογράφοι, καθώς δεν θα "πατούν" στα, σταθερά μεν, αλλά πλέον κουραστικά, βήματα.

Έχει την δύναμη ο θεατής, να αλλάξει τον ρου των ταινιών τρόμου. Μαζί σου! Αλλά αυτό το ξέραμε και πριν από το 2011. Επίσης, όταν η προβολή πέφτει σε λάθος ταινίες, είναι εύκολο για τους θεατές, να πέσουν στην παγίδα.

 

@Manuel

Η ανοχή, διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο, και δεν έχω την απαίτηση, να έχουμε την ίδια αντίληψη. Όπως είπα, με κάποιους θα συμφωνήσω και με κάποιους θα διαφωνήσω.

Δημοσ.

Μα δεν θελαν να φτιαξουν ενα horror χωρις κλισε

Θελαν ενα spoof για να τρολλαρουν τα κλισε!

 

Και για ποιο ρισκο μιλας? Δλδ τωρα πηγαν σε safe μονοπατια με το να μην κανουν ταινια για την ταινια, αλλα για τον θεατη?

 

Δουλευομαστε?

Δημοσ.

Άρα έφτιαξαν μια ταινία με κλισέ, επειδή οι θεατές αποδέχονται να τρώνε στην μάπα τα κλισέ... Και μάλιστα έκαναν κριτική στα κλισέ, που όλα τα κέρδη τους, ήταν βάσει αυτών. Το παραπάνω είναι ίδιο με το να βγάζει τραγούδι ο Μπίμπερ, που να "τα χώνει" στον Μπίμπερ, και όλοι οι χέητερς, να πηγαίνουν να το αγοράσουν, και να το αποθεώνουν...

Οκ, είναι και αυτό μια άποψη, αλλά εμένα δεν με πείθει. Βρήκαν την εύκολη οδό και την διέσχισαν, αντί να κάνουν σωστά αυτό που λες, και να πάρουν την δύσκολη (ρίσκο, όπου ρίσκο=έλλειψη κλισέ).

Επισκέπτης
Δημοσ.

Δε βγαζουν καμια λογικη αυτα που λες.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Σε σένα αναφέρομαι. Δεν υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω. Απλά αυτά που γράφεις δεν έχουν λογική.

 

Κατηγορείς την ταινία για εμπορική εκμετάλλευση ενός είδους στο οποίο δεν ανήκει με κανέναν απολύτως τρόπο. Άλλωστε αυτό ήταν το πρόβλημα που είχαν οι περισσότεροι. Ότι η ταινία δε "σεβάστηκε" το είδος που υπηρετεί και αποφάσισε να το διακωμωδήσει και ακόμη περισσότερο να το κατηγορήσει για την κατάντια του.

 

Γενικά είναι σαν να μην είδες ολόκληρη την ταινία. Ή από ένα σημείο και έπειτα είχες αποφασίσει για το είδος της ταινίας και δεν κατάφερε να σου αλλάξει τη γνώμη ούτε αυτό που έβλεπες.

 

Αυτό το θεωρώ μεγάλο επίτευγμα της ταινίας. Αν πολλοί από αυτούς που την είδαν, δεν κατάλαβαν ΚΑΝ ότι ειρωνεύεται, τότε έγινε πολύ καλή δουλειά και η ταινία ακροβατούσε τέλεια ανάμεσα στην ειρωνία και την "παράδοση".

Δημοσ.

το προβλημα ειναι οτι πολλοι πηγαμε ενα δουμε ταινια βασισμενοι μονο σε ενα τρειλερ που δεν εδειχνε παρωδια και καπου στα μισα της ταινιας το συνειδητοποιήσαμε και δεν ηταν καλη παρωδια απλα ηλίθια.τοσο καιρο μετα οποιον εχω πετυχει που πληρωσε και την ειδε λεει τα χειροτερα και οποιον τη κατεβασε λεει χαλαρα μωρε ωραια φαση.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Και ξαναλέω (μιας και εσείς απλώς επαναλαμβάνεστε):

 

Το πετυχημένο τρολάρισμα, γίνεται όταν ο άλλος δεν καταλαβαίνει καν ότι τρολάρεις.

 

Εκεί το έχεις κερδίσει το παιχνίδι.

Δημοσ.

Ισχυει.

Απλα εννοουμε διαφορετικο πραγμα με το "ηταν για αμερικανους εφηβους"

 

 

Ενα ενδιαφερον ερωτημα μιας και το εθεσες, αλλα για αλλο τοπικ, ειναι τι ακριβως πιστευετε οτι ειναι ο Ελληνας εφηβος και ο Αμερικανος εφηβος και θεωρουμε οτι ο 1ος ειναι Ι5 και ο 2ος γαμω τα παιδια που το κωλοκρατος του βαζει εμποδια

  • Like 2
Δημοσ.

Ανάποδα τα έγραψες.

Το καβαλίκεμα καλαμιού προέρχεται από την άκοπη ροή χρημάτων συνήθως.

Για αυτό και μετά από 3 μνημόνια βλέπεις ακόμα παντού καβαλημένα καλάμια.

Γιατί ναι μεν μειώθηκε ο ρυθμός ροής αλλά η στόχευση παραμένει ακριβώς η ίδια.

 

Φαντάζομαι ότι σε έχει κουράσει και εσένα , ο μόνιμος χλευασμός των άλλων από αυτούς που έχουν πιάσει πάτο.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε σένα αναφέρομαι. Δεν υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω. Απλά αυτά που γράφεις δεν έχουν λογική.

 

Κατηγορείς την ταινία για εμπορική εκμετάλλευση ενός είδους στο οποίο δεν ανήκει με κανέναν απολύτως τρόπο. Άλλωστε αυτό ήταν το πρόβλημα που είχαν οι περισσότεροι. Ότι η ταινία δε "σεβάστηκε" το είδος που υπηρετεί και αποφάσισε να το διακωμωδήσει και ακόμη περισσότερο να το κατηγορήσει για την κατάντια του.

 

Όπως είπα, τρόλαρε τις άλλες ταινίες, ως παρωδία. Επίσης είπα και πως το έκανε και επιτυχημένα. Μόνο που εσύ, δεν την θεωρείς παρωδία, ενώ είναι φως φανάρι πως είναι; Και είμαι εγώ ο παράλογος; Ναι οκ...  :-( 

 

Γενικά είναι σαν να μην είδες ολόκληρη την ταινία. Ή από ένα σημείο και έπειτα είχες αποφασίσει για το είδος της ταινίας και δεν κατάφερε να σου αλλάξει τη γνώμη ούτε αυτό που έβλεπες.

 

Έστω και ένα λεπτό πριν το τέλος, να την σταματούσα, δεν θα την έκρινα  :-) 

Αλλά αποδείχτηκε, πως ακόμη και με το τέλος της, περισσότερο ήθελε να τρολάρει τους θεατές, παρά τις ταινίες τρόμου.

 

Αυτό το θεωρώ μεγάλο επίτευγμα της ταινίας. Αν πολλοί από αυτούς που την είδαν, δεν κατάλαβαν ΚΑΝ ότι ειρωνεύεται, τότε έγινε πολύ καλή δουλειά και η ταινία ακροβατούσε τέλεια ανάμεσα στην ειρωνία και την "παράδοση".

 

Το μεγαλύτερο επίτευγμα της ταινίας, όπως λέω και πριν, δεν ήταν να τρολάρει (ειρωνευτεί) το είδος του horror, αλλά τους θεατές. Και απ' ότι βλέπω, άρεσε και σε αρκετούς. Φαίνεται πως το τρολάρισμα των θεατών ήταν αρκετά επιτυχημένο, ώστε αρκετοί να μην το καταλάβουν  :rolleyes: 

 

Και μετά απορούμε, γιατί το είδος των ταινιών τρόμου, έχει πτωτική πορεία και γυρίζονται όλο και περισσότερα remakes, όταν υπάρχουν άτομα που λένε πως η συγκεκριμένη ήταν ταινιάρα, ενώ σεναριακά απλά ακολουθούσε την πεπατημένη. Βέβαια ενέχει ο κίνδυνος, αν βγει κάποια ταινία που να τολμήσει να πάρει το ρίσκο που αναφέρω, να μην αρέσει στην πλειοψηφία, γιατί οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει-εθιστεί στα κλισέ...

Τέλος, μιας και έγινε λόγος για εφήβους, πιστεύω πως σε όλους μας έχει συμβεί να είδαμε κάποιες ταινιάρες πολύ παλιά, ενώ αργότερα, με μια πιο ώριμη κριτική σκέψη, αρκετές από αυτές απεδείχθησαν μέτριες. Όμως πάντα θα υπάρχουν ορισμένες, που όσος καιρός και να περάσει, πάντα θα είναι ταινιάρες!  :devil:

Επισκέπτης
Δημοσ.

εσύ, δεν την θεωρείς παρωδία, ενώ είναι φως φανάρι πως είναι; Και είμαι εγώ ο παράλογος; Ναι οκ...

 

 

Μάλλον εσύ θα είσαι ο παράλογος, γιατί εγώ δεν έχω γράψει πουθενά ότι δεν τη θεωρώ παρωδία. Αντιθέτως έγραψα ότι διακωμωδεί το είδος, κάτι το οποίο μάλλον προς τον ορισμό της παρωδίας πηγαίνει.

Δημοσ.

Και το υπογράμμισα κιόλας...

 

Κατηγορείς την ταινία για εμπορική εκμετάλλευση ενός είδους στο οποίο δεν ανήκει με κανέναν απολύτως τρόπο

 

Σε ποιο είδος αναφέρεσαι; Επίσης, ανήκει σίγουρα σε αυτό το είδος; Πόσο σίγουρος είσαι πως την κατηγόρησα για άσχετο είδος;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...