Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Την διαφορά σε CPU την κάνει διότι έκαναν παπατζιά με τα Physics και αντί να χρησιμοποιούσαν DirectCompute μιας και το παιχνίδι είναι Dx11 Only για να πάνε τα Physics στην GPU, τα πήγαν στην CPU με αποτέλεσμα να έχεις ξεκάρφωτα drops εδώ κι εκεί.
littlelouievegos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Την διαφορά σε CPU την κάνει διότι έκαναν παπατζιά με τα Physics και αντί να χρησιμοποιούσαν DirectCompute μιας και το παιχνίδι είναι Dx11 Only για να πάνε τα Physics στην GPU, τα πήγαν στην CPU με αποτέλεσμα να έχεις ξεκάρφωτα drops εδώ κι εκεί. So?? εχω περισσοτερα frames available απο μια μη h/t cpu? βρες μου ενα παιχνιδι αλλο που κανει τετοια διαφορα.. Μιλας για fps drops συγκρινοντας με πιο παιχνιδι τετοιου επιπεδου; Γιατι οταν κανεις bash καλο θα ειναι να εχεις και μετρο συγκρισης κρατωντας ισα μετρα και σταθμα. Τα fps drops στην μηχαναρα του TR τα ειδες που τρωω stutter 1 ολοκληρο δευτερο; Το FC3 ειε stutter issues και fps drops η οχι; Αν ψαχνουμε λογους να κανουμε bashing παντα θα υπαρχουν. Play more bitch less
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Τι με νοιάζει εμένα αν βγάζω περισσότερα FPS την στιγμή που πέφτουν τα FPS απότομα σε σημεία που δεν θα έπρεπε.. Το TR έχει κάποια θέματα που θα φτιαχτούν, το C3 δεν νομίζω να φτιάξει όμως.. Ήδη τα πρώτα 2 patch δεν έχουν τις διορθώσεις που περιμένουμε.
littlelouievegos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δεν μου απαντας ομως με τι το συγκρινεις; Με τι; Ποιο παιχνιδι εχει τετοια stunning visuals και σου κανει; Ποια engine δουλευει απροσκοπτα ειναι fully optimized και εχει τετοια stunning visuals δουλευοντας απροσκοπτα; Εδω που εισαι ημουνα και εδω που ειμαι θα ερθεις.. Stop bitching και παιξε ρε..
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Engine δεν έχω δει, αλλά Tech Demos υπάρχουν.. Agnis Philosophy το οποίο έτρεχε 1080P@60FPS σε μια 680GTX και το Samaritan που έτρεχε 1600P@60FPS σε 3*GTX580.
littlelouievegos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δεν θα σου πω το αυτονοητο το καταλαβαινεις φανταζομαι.. να χαιρεσαι που υπαρχουν κατι τετοια παιχνιδια και βλεπει κ το ματακι μας λιγο eye candy
artshadows Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Τελικα ξερει κανει σας ποια settings θελουν cpu και ποια gpu?
john2gr Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Ρε συ John οταν βγηκε η CryEngine δεν νομιζω οτι υπηρχε και πολυς κοσμος με quad core τοτε, οποτε θα επρεπε να ηταν πολυ μπροστα το παιχνιδι για να χρησιμοποιει και τους 4 πυρηνες οπως βλεπουμε σε engines σημερα. Επισης αν θυμαμαι καλα, εκεινες τις εποχες it was all about raw GHz power/cycle. Η αληθεια ειναι οτι ακομη και με outsourcing οπως η Unreal engine και η Frostbite με την χρηση των 4+ cores etc etc, σε μια καθαρα gpu limited αναλυση την διαφορα δεν μπορει να την κανει καμια cpu οσο "optimization" και να πεσει. Αλλα το να βλεπεις μια cpu να κερδιζει απο IPC και απο H/T τοσο πολυ δεν το βλεπεις και καθε μερα. Οπως δεν βλεπεις τι μπορουν να κανουν καθε μερα και οι AMD cpus που καταφερε να τους αξιοποιησει η Cry Engine, και τοσο bashing εχουν φαει ειδικα στα παιχνιδια. Οποτε δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω περιμενουμε απο μια cpu και αν πραγματικα θα επαιζε μεγαλη διαφορα αν εκανε utilize στο full ολα τα cores η CryEngine ή οχι. Βασικά η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι η Intel είχε σκάσει λεφτά (δεν νομίζω να έβαλε τυχαία το 'runs better with Inter Core2Extreme' η Crytek όταν το παιχνίδι δεν τους εκμεταλλευόταν καν, σπόνσορας ήταν ). Οπότε είναι λίγο αστεία η φάση με το multithreading. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ένας από τους βασικούς λόγους που 'βιάστηκαν' να βγάλουν την CryEngine 3 ήταν αυτός . Επίσης - όσο και να μας σπάει τα @@ ότι δεν θα είχε νόημα - εξαιτίας αυτού του περιορισμού θα είχε ενδιαφέρον να έβγαζε την 'CryEngine 3' έκδοση του Crysis στο PC. Γενικά όμως, τα foliage physics (όσο αστείο κι αν ακουστεί) είναι περισσότερο εντυπωσιακά στο Crysis 1 απ' ότι στο Crysis 3 (και δεν είναι και τόσο απαιτητικά). Όπως είπα και πριν όμως, τα visuals του C3 απλά δεν συγκρίνονται (στα οποία σαφώς κύριο λόγο έχει η GPU). Θεωρώ κρίμα όμως να υπάρχουν optimization θέματα και να μην τα δουλεύει η Crytek (αυτό είχε κάνει με το multithreading του C1 και αυτό μου φαίνεται ότι πάλι θα κάνει με τα optimization issues του C3). Ως επιπλέον παράδειγμα φέρνω προς το τέλος του παιχνιδιού όπου πέφτουμε με το αεριωθούμενο και ο Psycho κρατάει την Klaire. Όταν η κάμερα στρέφεται στους χαρακτήρες, το framerate πέφτει στα 33fps (χωρίς να υπάρχει τίποτα επί σκηνής. Σκατά, αν είχαν ένα κάρο πολύγωνα τότε το GPU usage θα ανέβαινε, δεν θα έπεφτε στα 40άρια). Μόλις η κάμερα πηγαίνει είτε δεξιά, είτε αριστερά και τους χάνει, το framerate ανεβαίνει στα 65fps. Θα έλεγα ότι ίσως είχε θέματα το SLI profile, αλλά και σε Single-GPU κάνει αυτές τις τσαρλατανιές. Το να γλιτώνει λοιπόν το unoptimized σημείο αυτό ένας iX με HT είναι εξαιτίας του raw power και του multi-threading support. However, είναι φως φανάρι ότι έχουμε optimization θέματα στον κώδικα όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και δυστυχώς, κόβω πουλί, ότι η Crytek δεν θα ασχοληθεί καθόλου με αυτά τα θέματα. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2013 από john2gr
qsis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 John για ποιους core 2 extreme λες; Τους διπηρηνους με ξεκλείδωτο multiplier Engine δεν έχω δει, αλλά Tech Demos υπάρχουν.. Agnis Philosophy το οποίο έτρεχε 1080P@60FPS σε μια 680GTX και το Samaritan που έτρεχε 1600P@60FPS σε 3*GTX580. από τη στιγμή που δεν έχεις κανονικό playable παιχνίδι με αυτά καλύτερα να μιλάμε για αυτά που έχουμε ήδη στα χέρια μας και μπορούμε να παίξουμε σήμερα
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Engine δεν έχω δει, αλλά Tech Demos υπάρχουν.. Agnis Philosophy το οποίο έτρεχε 1080P@60FPS σε μια 680GTX και το Samaritan που έτρεχε 1600P@60FPS σε 3*GTX580. Αν είχα 1 ευρώ για κάθε φορά που το έχεις αναφέρει σε αυτό το topic και μόνο, το συγκεκριμένο tech demo...
john2gr Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 http://ark.intel.com/products/family/34522 Στο μυαλό μου ανέκαθεν είχα ως Core2Extreme τους τετραπύρηνους. Έτσι και εννοούσαν το ένα μοντέλο του διπύρηνου που βγήκε, το trolling πηγαίνει στα ύψη (όχι ότι θα είχε τεράστια διαφορά αλλά okay, καλά θα τους τα έφαγε η Crytek )
qsis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 το νοεμβριο του '07 που βγηκε το παιχνιδι κυκλοφορησαν νομιζω και οι 45nm 4πυρηνοι extreme , οποτε λογικα σε αυτους θα αναφερονται
littlelouievegos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Βασικά η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι η Intel είχε σκάσει λεφτά (δεν νομίζω να έβαλε τυχαία το 'runs better with Inter Core2Extreme' η Crytek όταν το παιχνίδι δεν τους εκμεταλλευόταν καν, σπόνσορας ήταν ). Οπότε είναι λίγο αστεία η φάση με το multithreading. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ένας από τους βασικούς λόγους που 'βιάστηκαν' να βγάλουν την CryEngine 3 ήταν αυτός . Επίσης - όσο και να μας σπάει τα @@ ότι δεν θα είχε νόημα - εξαιτίας αυτού του περιορισμού θα είχε ενδιαφέρον να έβγαζε την 'CryEngine 3' έκδοση του Crysis στο PC. Γενικά όμως, τα foliage physics (όσο αστείο κι αν ακουστεί) είναι περισσότερο εντυπωσιακά στο Crysis 1 απ' ότι στο Crysis 3 (και δεν είναι και τόσο απαιτητικά). Όπως είπα και πριν όμως, τα visuals του C3 απλά δεν συγκρίνονται (στα οποία σαφώς κύριο λόγω έχει η GPU). Θεωρώ κρίμα όμως να υπάρχουν optimization θέματα και να μην τα δουλεύει η Crytek (αυτό είχε κάνει με το multithreading του C1 και αυτό μου φαίνεται ότι πάλι θα κάνει με τα optimization issues του C3). Ως επιπλέον παράδειγμα φέρνω προς το τέλος του παιχνιδιού όπου πέφτουμε με το αεριωθούμενο και ο Psycho κρατάει την Klaire. Όταν η κάμερα στρέφεται στους χαρακτήρες, το framerate πέφτει στα 33fps (χωρίς να υπάρχει τίποτα επί σκηνής. Σκατά, αν είχαν ένα κάρο πολύγωνα τότε το GPU usage θα ανέβαινε, δεν θα έπεφτε στα 40άρια). Μόλις η κάμερα πηγαίνει είτε δεξιά, είτε αριστερά και τους χάνει, το framerate ανεβαίνει στα 65fps. Θα έλεγα ότι ίσως είχε θέματα το SLI profile, αλλά και σε Single-GPU κάνει αυτές τις τσαρλατανιές. Το να γλιτώνει λοιπόν το unoptimized σημείο αυτό ένας iX με HT είναι εξαιτίας του raw power και του multi-threading support. However, είναι φως φανάρι ότι έχουμε optimization θέματα στον κώδικα όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και δυστυχώς, κόβω πουλί, ότι η Crytek δεν θα ασχοληθεί καθόλου με αυτά τα θέματα. Μπορει και να μην ασχοληθει τι να σου πω ειναι λιγο τρελλοι οι αφοι Yerli απο οτι καταλαβαινω εγω γενικοτερα απο τις δηλωσεις τους. Μπορει σκοπιμα κιολας να κανουν καποια πραγματα για τους λογους τους, το τελευταιο πραγμα που τους κοβω ειναι για χαζους .. 1
Darth_Fanis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά εσείς πόσα fps πιάνετε ; Εγώ με το που πήγα στο δεύτερο επίπεδο στη ζούγκλα με High settings και FXAA σε ανάλυση 1920Χ1080 έπεσα στα 25 fps. To PC μου είναι ένας Phenom II X4 965 3.4 Ghz, 8 GB RAM DDR3 Corsair 1333 Mhz και μια GTX 660 (non Ti). Η πλάκα είναι οτι στο guru3d http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,6.html λέει οτι η κάρτα μου πιάνει 44 fps σε αυτές τις ρυθμίσεις ξεπερνώντας και την HD 7870 !!! Τι μπορει να φταίει ; Η CPU ; Το οτι το παιχνίδι μου το έκανε δώρο ο θείος Reloaded ; Πάντως έχω περάσει το patch 1.1... Πραγματικά δε μπορω να καταλάβω τι παίζει με αυτό το παιχνίδι...Φαίνεται πάντως παρ όλο που έχει καλά γραφικά οτι είναι κακογραμμενο... Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2013 από Darth_Fanis
Hael Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Ρε παιδιά εσείς πόσα fps πιάνετε ; Εγώ με το που πήγα στο δεύτερο επίπεδο στη ζούγκλα με High settings και FXAA σε ανάλυση 1920Χ1080 έπεσα στα 25 fps. To PC μου είναι ένας Phenom II X4 965 3.4 Ghz, 8 GB RAM DDR3 Corsair 1333 Mhz και μια GTX 660 (non Ti). Η πλάκα είναι οτι στο guru3d http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,6.html λέει οτι η κάρτα μου πιάνει 44 fps σε αυτές τις ρυθμίσεις ξεπερώντας και την HD 7870 !!! Τι μπορει να φταίει ; Η CPU ; Το οτι το παιχνίδι μου το έκανε δώρο ο θείος Reloaded ; Πάντως έχω περάσει το patch 1.1... Πραγματικά δε μπορω να καταλάβω τι παίζει με αυτό το παιχνίδι...Φαίνεται πάντως παρ όλο που έχει καλά γραφικά οτι είναι κακογραμμενο... Εγώ προσωπικά είχα βάλει το patch 1.1 και είχε βελτιωθεί αρκετά το frame rate, τουλάχιστον στην αρχή, γιατί αργότερα μου κατακρημνίστηκε και αναγκαστικά να παίζω με όλα στο low. Τώρα μόλις έβαλα το patch 1.2 (μόλις βγήκε) και παίζει πλέον μια χαρά με όλα στο very high. Δοκίμασε το.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα