Προς το περιεχόμενο

Crysis 3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προφανώς η κάρτα σου δεν υποστηρίζει dx11 καθώς το παιχνίδι για τρέξει θέλει μόνο dx11.Πια κάρτα γραφικών έχεις?

 

+1

 

 

edit: Με πρόλαβε @snakes

ΧΕΧΕ  :-D

  • Like 1
  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

νομίζω ότι ΟΥΤΕ το crysis 1 δεν παίζεις με 8800gt

 

 

νομίζω ότι ΟΥΤΕ το crysis 1 δεν παίζεις με 8800gt

φιλε μου ειναι το μοναδικο παιχνιδι που δεν παιζει. γιατι δεν παιζω εγω αλλα ο μικροσ αδερφοσ μου. παντως στο crysis 2 δεν ειχε κανενα προβλημα

Δημοσ.

παιδι συγνωμη δεν το ειδα. η καρτα γραφικων που εχω ειναι η nvidia 88oo gt

 

Αν θες να παίξεις το crysis 3 θα πρέπει να πάρεις νέα κάρτα που να έχει dx11

Δημοσ.

σε μικρη αναλυση το παιζει 

 

 

σε μικρη αναλυση το παιζει 

δεν το ξεκιναει κα8ολου. οταν παταω να ξεκινησει μου γραφει you need a dx11 capable gpu to play crysis 3

Δημοσ.

New patch, 1.2 released.

 

 


• Fixed after-match award dog tags from not loading from the profile correctly
• Fixed root cause of some graphics driver crashes
• Fixed particle shader causing black squares/broken shading on some graphics cards
• Fixed shadering issue with underwater fog
• Fixed issues with non-default controls for weapon customization
• Fixed some issues with binding non-default vehicle controls
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μιας και είχα ώρα για σκότωμα, είπα να δω τι γίνεται στα 'παλιά' λημέρια (μιας και οι μισοί είχαν πει ότι το C1 είχε καλό optimization ενώ οι άλλοι μισοί ότι δεν είχε). Ακόμα και τότε, η Crytek τα είχε κάνει σκ@τά. 50-60% CPU usage στον Quad-core και 44% σε κάθε πυρήνα της GTX690. Βλέποντας αναλυτικά τι γίνεται στους πυρήνες, βλέπουμε ότι ο ένας πυρήνας χρησιμοποιείται στο 95% και οι υπόλοιποι υπολειτουργούν. Είναι το γνωστό πρόβλημα του multithreading που έχει η CryEngine 2. Έτσι, αν θέλει κάποιος καλύτερες επιδόσεις, θα πρέπει είτε να πάει σε αρχιτεκτονική που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις στα ίδια Ghz (σημείωση ότι οι καλύτεροι CPU τότε ήταν οι Core2Extreme και τα λαμέρια της Crytek ούτε εκεί κατάφεραν να κάνουν το Crysis να τρέχει κομπλέ όταν δεν κόβεται από την GPU), είτε να στείλει σε τίποτα 6-8Ghz την CPU του. Ναι, όπως και με το C3, στα γραφικά το C1 είναι απίστευτο. Ο κώδικας όμως του παιχνιδιού ΠΑΝΤΟΤΕ είχε τα προβλήματά του, κυρίως στο optimization.

 

112flsi.jpg

 

zu1qgl.jpg

Επεξ/σία από john2gr
  • Like 1
Δημοσ.

Ρε συ John οταν βγηκε η CryEngine δεν νομιζω οτι υπηρχε και πολυς κοσμος με quad core τοτε, οποτε θα επρεπε να ηταν πολυ μπροστα το παιχνιδι για να  χρησιμοποιει και τους 4 πυρηνες οπως βλεπουμε σε engines σημερα. Επισης αν θυμαμαι καλα, εκεινες τις εποχες it was all about raw GHz power/cycle.

Η αληθεια ειναι οτι ακομη και με outsourcing οπως η Unreal engine και η Frostbite με την χρηση των 4+ cores etc etc, σε μια καθαρα gpu limited αναλυση την διαφορα δεν μπορει να την κανει καμια cpu οσο "optimization" και να πεσει. Αλλα το να βλεπεις μια cpu να κερδιζει απο IPC και απο H/T τοσο πολυ δεν το βλεπεις και καθε μερα. Οπως δεν βλεπεις τι μπορουν να κανουν καθε μερα και οι AMD cpus που καταφερε να τους αξιοποιησει η Cry Engine, και τοσο bashing εχουν φαει ειδικα στα παιχνιδια.

Οποτε δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω περιμενουμε απο μια cpu και αν πραγματικα θα επαιζε μεγαλη διαφορα αν εκανε utilize στο full ολα τα cores η CryEngine ή οχι.

Δημοσ.

Τότε έβγαινε ο Q6600 και έλεγαν ότι παίρνεις ένα 10% αν θυμάμαι καλά στο Benchmark με τα χιόνια που ήταν για CPU.

Προσωπικά προτιμώ το Unoptimized χάλι του C1 και τα Next-Gen Visuals παρά την τωρινή κατάσταση.

Δημοσ.

Τότε έβγαινε ο Q6600 και έλεγαν ότι παίρνεις ένα 10% αν θυμάμαι καλά στο Benchmark με τα χιόνια που ήταν για CPU.

Προσωπικά προτιμώ το Unoptimized χάλι του C1 και τα Next-Gen Visuals παρά την τωρινή κατάσταση.

 

Βρε γκρινιαρη αφου δεν σε ικανοποιει τιποτα στο pc gaming πλεον και τα ισoπεδωνεις ολα..γιατι τοτε σκας 400αρες για Gpu??

 

Δημοσ.

Παιδια δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει αλλα we are splitting hairs εδω.. Μιλαμε για μια engine τρομερα καλη που εδειξε τα δοντια της στο C3 στον τομεα των visuals, οταν αλλοι ακομη μας δειχνουν βιντεακια για το ποσο γαματοι θα ειναι ΟΤΑΝ βγουνε. Θα ειναι γαματοι αλλα απο το να περιμενω 40 χρονια τοτε προτιμω το "χαλι" της CryEngine που ακομη δειχνει τα δοντια της και δεν την ακουμπαει κανεις..

Ειπα πριν οπως ειδαμε οτι σε H/T κερδιζεις απο την engine στο παιχνιδι, οσο αφορα το cpu μερος του. Δεν χρησιμοποιει το 100%;

Οκ μπορει να μην το κανει. So what? Τι κερδος θα ειχαμε με σημερινες cpu; Μεγαλυτερο απο αυτο που περνεις με H/T τωρα; Σε καμια των περιπτωσεων..

Τι αλλο σας χαλαει; Το scaling στις καρτες γραφικων; Τα χαλια του TR τα ειδατε με τα χιλια δυο προβληματα αποδοσης απο το απιστευτο tress fx και τα fps drops σε μονα νουμερα; Nα μην πω για τον τομεα του IQ γιατι μου εχουν βγει τα ματια απο τα glitches..

Και να το θεσω και αλλιως;

Ποια μηχανη ειναι αυτη που κανει τετοιο wow factor σημερα και τοση διαφορα σημερα σε cpu utilization.. Δεν με νοιαζει αν χρησιμοποιει φουλ τους πυρηνες αλλα ποια κανει διαφορα και εχει τετοια visuals;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...