sheik Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Γνωρίζει κάνεις γιατί πλέον όταν μια εφαρμογή κρασαρει δεν μου βγάζει επιλογή για να στείλω αναφορά και βγάζει μονάχα "αναγκαστικο κλείσιμο"; Υπάρχει μήπως κάποια ρύθμιση που το ενεργοποιεί ; Πρωτίστως ήταν ολα καλά απλά έκανα ένα factory reset και πλέον δεν το εμφανίζει (έχω πρόβλημα με το messenger for Facebook που μετά το τελευταίο update κρασαρει μόλις ανοίγω ένα conversation που περιέχει βίντεο) Αποστολή από το U8800Pro με τη χρήση Insomnia App
mpasketpro Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Και να στειλεις αναφορα δε θα κανουν κατι..Στειλε το bug στον ιδιωκτητη της εφαρμογης για να το φτιαξει σε new update.
sheik Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Mα η αναφορα στον developer δεν στελνεται ουτως η αλλως? Απλα μου κανει εντυπωση που ενω πριν υπηρχε η δυνατοτητα να στειλω και τωρα δεν υπαρχει και αναρωτιεμαι μηπως υπαρχει καμια ρυθμιση που να το ενεργοποιει(εψαξα στο "κρυφο μενου" -projectMenu- και πειραξα κατι log switch,dump&log κλπ αλλα τζιφος).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα