spirtoanameno Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Καλησπέρα παιδιά. Επειδή είμαι εντελώς άσχετη, θέλω τη βοήθειά σας. Έχω σύνδεση της conn-x 24 Mbps στο σπίτι και το modem που μου είχαν φέρει τότε, το οποίο έχει μία θύρα ethernet. Γενικώς δεν είχα προβλήματα μιας και δεν έχω υψηλές απαιτήσεις. Τώρα όμως πήρα κι ένα λάπτοπ και θέλω να έχω και ασύρματη σύνδεση. Έτσι αποφάσiσα να πάρω καινούργιο router. Το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρω ούτε για τι τύπo rourer ψάχνω. Θέλω να έχει μια δυο θύρες ethernet και wifi που να πιάνει μέχρι το διπλανό δωμάτιο.[Όσο φτηνότερο τόσο το καλύτερο, γιατι δεν υπάρχουν λεφτα]. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
digital curse Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μπορείς να διακόψεις και να ξανακάνεις την σύνδεση σου και να σου δώσουν τζάμπα router (4 ethernet και wifi). Ρώτα σε ένα oteshop. Το καλό είναι ότι σε βοηθάν να το στήσεις. Δούλευα στο 1242 πριν 2 χρόνια και τους περισσότερους τους κόβαν για λίγες ώρες και τους ξανασυνδέαν μετά. Βέβαια υπήρχαν και ατυχείς περιπτώσεις που μέναν εκτός για λίγες μέρες. Ρώτα στο κατάστημα για σιγουριά.
spirtoanameno Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μακάρι να γίνεται αυτό! Μετά την επανενεργοποίηση δεν αλλάζει το πάγιο ετσί?
Lost1 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μπορεις να κανεις ανανεωση συμβασης για 12 μηνες , και να σου δωσουν δωρεαν router , δεν ειναι αναγκη να κανεις διακοπη ... Πηγαινε σε ενα καταστημα και πες οτι εχεις προβληματα με το router σου , και τι χρειαζεται για να παρεις δωρεαν καινουργιο router ...
spirtoanameno Δημοσ. 9 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2012 Πήρα στο 13888 και μου είπαν ότι το συμβόλαιό μου ανανεώνεται αυτόματα (οπότε δεν μπορώ να κάνω ανανέωση) και επειδή έχω 24Mbps δεν γίνεται ούτε αναβάθμιση. Αν πάω σε ένα κατάστημα λέτε να με βοηθήσουν?