Giorgos09 Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Δηλαδη θα μου επισκευασουν εμενα το λαπτοπ και θα τους πω θελω εγγυηση για το( π.χ. ) dvddrive που μου αντικαστησατε επειδη ηταν προβληματικο και θα μου πουν ξερεις δεν μπορουμε γιατι αυτο που σου βαλαμε δεν ειναι καινουργιο. ? Οχι δεν εννοουσα αυτο. Απλως μερικες φορες η επισκευη βλαβων γινεται απο refurbished ανταλλακτικα και γι αυτο η εταιρια δεν δινει 2 χρονια εγγυηση. Καποια εγγυηση δινει σιγουρα. Δεν συμπέρανα τίποτα μόνος μου ούτε έχω διάθεση να πείσω κανένα. Αν εσένα σου χαλάσει κάτι υιοθέτησε την άποψή σου και πλήρωνε... Ποια αποψη μου υπαγορευει να πληρωνω οταν εχω εγγυηση? Εγω απλα ειπα οτι μαλλον δεν δικαιουται 2 χρονια εγγυηση ο θεματοθετης γιατι ειναι σαν να ζητας 2 χρονια εγγυηση απο τα προιοντα stock house το plaisio.
kage Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 βεβαια μπορουν να σου πουν το φτιαξαμε δεν αλλαξαμε τιποτα και δεν παιζει εγγυηση ουτε για μηνες ουτε για χρονια...
manic Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 βεβαια μπορουν να σου πουν το φτιαξαμε δεν αλλαξαμε τιποτα και δεν παιζει εγγυηση ουτε για μηνες ουτε για χρονια... ναι σωστα αλλα ξεχνας οτι η μητρικη εχει χαλασει 2 ΦΟΡΕΣ ΣΕ 5 ΜΗΝΕΣ!!! με ακριβως το ιδιο προβλημα. Την πρωτη φορα δεν διεκδίκησα τπτ λεω λαθος, συμβαινουν αυτα, αλλα σε 2 μηνες ξαναχαλασε με ακριβως τον ιδιο τροπο! Γι αυτο κανω ολη την φασαρια, οπως και να εχει εχω αφησει μια διορία να μου απαντήσουν μεχρι την δευτερα, εαν δν λαβω και τοτε καποια απαντηση θα κανω καταγγελια και τελειωνει η ιστορια.
manic Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Επαναφερω το νημα καθως μετα την καταγγελια μου στην Γ.Γ.Κ. η Dell μου απαντησε ως εξης "Σχετικά με το αίτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο Νόμος που μας αναφέρεται είναι έγκυρος, αλλά δεν αναφέρει ότι η πλήρης εγγύηση του συστήματος ανανεώνεται κάθε φορά που ένα μέρος του αντικαθίσταται. Αυτό σημαίνει ότι μόνο σε περίπτωση που το όλο σύστημα αντικαθίσταται, ο καταναλωτής παίρνει μια νέα πλήρη εγγύηση (δηλαδή την πλήρη εγγύηση του αρχικού προϊόντος). Όταν ένα μέρος αντικαθίσταται όμως, μόνο η εγγύηση του συγκεκριμένου τμήματος ανανεώνεται και όχι του όλου συστήματος. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί στο παρελθόν τόσο από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Συνήγορο Καταναλωτή. Η πολιτική της Dell αναφέρει ότι η εγγύηση του συστήματος δεν επηρεάζεται; Αντικατάσταση ενός μέρους σε εγγύηση δεν παρατείνει την εγγύηση του και για τις περιπτώσεις εκτός εγγύησης η εγγύηση για το μέρος είναι 90 ημέρες. Η Τεχνική Υποστήριξη σας έχει δώσει τις σωστές πληροφορίες για το θέμα της εγγύησης σας. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Με εκτίμηση Γ Για την Dell AE " Αυτα για το service της dell... αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι αφου οι ιδιοι αναφερουν οτι ο νομος ειναι σωστος και έγκυρος γιατι αρνουνται να τον εφαρμοσουν ?(στα bolt γραμματα ειναι αυτο που ζηταω εγω)
disqualified Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Σου λέει δηλαδή ότι κάθε μέρος δεν έχει εγγύηση 2 χρόνων αλλά μόνο ως σύνολο. Δεν ξερω αν συνάδει με το νόμο κάτι τέτοιο εμένα μου φαίνεται κάπως (πως γίνεται ένα τμήμα να έχει μικρότερη εγγύηση από όλο το προιόν, γι αυτό άλλωστε στις μπαταρίες δίνουν ρητά μικρότερη) αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι αφου έχει τόσα προβλήματα μεσα σε 5 μηνες τότε θεωρω ότι έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Σε αυτήν την περίπτωση ο πωλητής έχει την ευθύνη οπότε πρέπει να απευθυνθείς και σε αυτόν με όλες σου τις αποδείξεις
TheELF Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Επαναφερω το νημα καθως μετα την καταγγελια μου στην Γ.Γ.Κ. η Dell μου απαντησε ως εξης Αυτα για το service της dell... αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι αφου οι ιδιοι αναφερουν οτι ο νομος ειναι σωστος και έγκυρος γιατι αρνουνται να τον εφαρμοσουν ?(στα bolt γραμματα ειναι αυτο που ζηταω εγω) Αφού τον εφαρμόζουν " Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό" Αλλάξανε ανταλλακτικό(μητρική) οπότε η εγγύηση ανανεώνεται ως προς το νέο ανταλλακτικό(μητρική)που όπως λένε είναι 90 μέρες, αν άλλαζαν ολόκληρο το laptop θα σου δίναν και πάλι όσα χρόνια είναι.
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Αυτό είναι το γαμάτο service της Dell? Μου φαίνεται πως έκανα μαλακία που δεν πήρα οθόνη LG... αν μου χαλάσει θα τρέχω.
manic Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Αλλάξανε ανταλλακτικό(μητρική) οπότε η εγγύηση ανανεώνεται ως προς το νέο ανταλλακτικό(μητρική)που όπως λένε είναι 90 μέρες, αν άλλαζαν ολόκληρο το laptop θα σου δίναν και πάλι όσα χρόνια είναι. οχι ακομα και αυτο αρνηθηκαν δλδ οι 90 μερες θα ηταν μονο εαν ημουν εκτος εγγυησης δεν πείρα καμιά παρατηση της εγγυησης μου.
harris78 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 . Όταν ένα μέρος αντικαθίσταται όμως, μόνο η εγγύηση του συγκεκριμένου τμήματος ανανεώνεται και όχι του όλου συστήματος. Αυτό έχω γράψει. Ότι μόνο το ανταλλακτικό που αντικαθίσταται ανανεώνεται η εγγύησή του αλλά για χρονικό διάστημα που είχε αρχικά, δηλαδή 2 χρόνια! Όταν αγοράζεις το λάπτοπ και έχει 2 χρόνια εγγύηση, σημαίνει ότι και κάθε εξάρτημά του έχει 2 χρόνια εγγύηση. Άρα αν χαλάσει στα 2 χρόνια, έχει εγγύηση για 2 χρόνια πάλι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Από εκεί και πέρα για να μην κουράζω, αν θες να το κυνηγήσεις ή όχι εξαρτάται από εσένα και όχι από ότι σου λέω εγώ ή ο καθένας... Εγώ όπως είπα σε προηγούμενο πόστ το κάνω πάντα και πάντα βγαίνω κερδισμένος και για ποσά αρκετών χιλιάδων ευρώ... Στην χειρότερη, αν δεν θες να πας δικαστικά (αν και ένα εξώδικο συνήθως κάνει θαύματα!), πήγαινε με γραμματεία καταναλωτή...
doakes Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Εγω δεν καταλαβαινω πως σου χει χαλασει 2 φορες σε 5 μηνες.Η εισαι λιγο γκαντεμης η καθε φορα στην αντικαθιστουν με αλλη επισκευασμενη κι οχι καινουργια.
@topos Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Eγω παλι περα του νομου το βρισκω απο μια αποψη λογικο.. Οταν αγορζεις dell ξερεις οτι καλυπτετε απο 2 χρονια εγγυηση το οποιο σημαινει πως δεσμευετε η dell να ειναι λειτουργικο το μηχανημα σου για 2χρονια.Ειτε χαλασει ειτε οχι. Για να ειχες κανενα acer/sony να δεις αντιμετωση κ χρονοι αναμονης απλα για να στο φτιαξουν. Παντως εαν το ψαξεις επεζε μια παραμετρος του νομου πως εαν παρουσιασει προβλημα στο ιδιο υποσυστημα πανω απο 2 φορες μπορεις να απατησεις να σου αντικαταστησουν το λαπτοπ με αντιστοιχο καινουργιο. Y.Γ inspiron 15r ειναι?Τι συμπτωματα σου κανει?
manic Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 . Όταν ένα μέρος αντικαθίσταται όμως, μόνο η εγγύηση του συγκεκριμένου τμήματος ανανεώνεται και όχι του όλου συστήματος. Αυτό έχω γράψει. Ότι μόνο το ανταλλακτικό που αντικαθίσταται ανανεώνεται η εγγύησή του αλλά για χρονικό διάστημα που είχε αρχικά, δηλαδή 2 χρόνια! Όταν αγοράζεις το λάπτοπ και έχει 2 χρόνια εγγύηση, σημαίνει ότι και κάθε εξάρτημά του έχει 2 χρόνια εγγύηση. Άρα αν χαλάσει στα 2 χρόνια, έχει εγγύηση για 2 χρόνια πάλι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Από εκεί και πέρα για να μην κουράζω, αν θες να το κυνηγήσεις ή όχι εξαρτάται από εσένα και όχι από ότι σου λέω εγώ ή ο καθένας... Εγώ όπως είπα σε προηγούμενο πόστ το κάνω πάντα και πάντα βγαίνω κερδισμένος και για ποσά αρκετών χιλιάδων ευρώ... Στην χειρότερη, αν δεν θες να πας δικαστικά (αν και ένα εξώδικο συνήθως κάνει θαύματα!), πήγαινε με γραμματεία καταναλωτή... μα αυτο ζηταω και εγω και δεν ειναι οτι το κανω για να τους τιμωρήσω ή απο κόλλημα μου απλα εχω ενα κακης ποιοτητας μηχάνημα μετα τα 2 χρονια που θα ληξει η εγγυηση θα το πεταξω? εχω ειδη κανει καταγγελια στην ΓΓΚ και στο ΙΝ.ΚΑ Eγω παλι περα του νομου το βρισκω απο μια αποψη λογικο.. Οταν αγορζεις dell ξερεις οτι καλυπτετε απο 2 χρονια εγγυηση το οποιο σημαινει πως δεσμευετε η dell να ειναι λειτουργικο το μηχανημα σου για 2χρονια.Ειτε χαλασει ειτε οχι. Για να ειχες κανενα acer/sony να δεις αντιμετωση κ χρονοι αναμονης απλα για να στο φτιαξουν. Παντως εαν το ψαξεις επεζε μια παραμετρος του νομου πως εαν παρουσιασει προβλημα στο ιδιο υποσυστημα πανω απο 2 φορες μπορεις να απατησεις να σου αντικαταστησουν το λαπτοπ με αντιστοιχο καινουργιο. Y.Γ inspiron 15r ειναι?Τι συμπτωματα σου κανει? 1) σωστος δεν λεω να κρατησει 20 χρονια αλλα οταν λες οτι αλλαξα μητρικη και η μητρικη ειναι καινουργια τοτε ΜΟΝΟ η μητρικη πρεπει να εχει νεα εγγυση 2) το οτι υπαρχουν χειρότερα δεν σημαινει οτι θα πω και ευχαριστω που μου απανταν κ ολας
@topos Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 μα αυτο ζηταω και εγω και δεν ειναι οτι το κανω για να τους τιμωρήσω ή απο κόλλημα μου απλα εχω ενα κακης ποιοτητας μηχάνημα μετα τα 2 χρονια που θα ληξει η εγγυηση θα το πεταξω? εχω ειδη κανει καταγγελια στην ΓΓΚ και στο ΙΝ.ΚΑ 1) σωστος δεν λεω να κρατησει 20 χρονια αλλα οταν λες οτι αλλαξα μητρικη και η μητρικη ειναι καινουργια τοτε ΜΟΝΟ η μητρικη πρεπει να εχει νεα εγγυση 2) το οτι υπαρχουν χειρότερα δεν σημαινει οτι θα πω και ευχαριστω που μου απανταν κ ολας Εγω θα το κυνηγουσα για αντικατασταση ολοκληρου του λαπτοπ εαν την ειχα αλλαξει 3 φορες,πραγμα που ειχα καταφερει πριν μερικα χρονια με hp αλλα ειχα φτασει στο σημειο να παιζω κλοτσομπουνιδια και τελικα μετα απο ~2μηνες(συνολικα ενα 5μηνο με τον χρονο της επισκευης με τον υπολογιστη στο service)χωρις laptop μου επιστρεψανε την χρηματικη αξια του μετρητοις... Acer θελεις?Να περιμενω ενα 2μηνο για να το στειλουν Ιταλια για να αλλαξουν μοναδα dvd-r... Sony?Τα ιδια με προβληματικη ram,ποτε θα γυρισει το λαπτοπ απο Βελγιο. Τoshiba?@ρχιδια service,παρολο που υπαρχει εξουσιοδοτημενος στην πολη μου, να εχει προβλημα η μητρικη και αυτοι να αλλαζουν σκληρους.. Μην πιασω για multirama/e-shop laptop. Παραδειγματα οσα θελεις.Μονο απο dell απολυτα ευχαριστημενος-μεχρι στιγμης- 3 φορες που χρειαστηκε. Υ.Γ Καιμε fujitsu-Siemens παραδοξως ταχυτατοι και φιλοτοιμοι.. Απο τοτε hp μονο για εκτυπωτες.
manic Δημοσ. 10 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2012 Και μετα απο 3.5 μηνες παλι τα ιδια ο υπολογιστής ΓΙΑ 3η ΦΟΡΑ χάλασε με ακριβώς το ιδιο πρόβλημα!!! εν το μεταξύ εχω κανει καταγγελία στην Γ.Γ.Κ. αλλα δεν εχω νεώτερο. Καπου ειχα διαβασει εαν ενα μηχανημα χαλάσει 3ης φορές με το ιδιο πρόβλημα πρεπει να στο αντικαταστήσουν οταν το ειπα στην dell με εγραψαν στα @@ τους και μου ειπαν οτι αντικαταστάσεις γίνονται μονο εαν δν μπορούν να το διορθώσουν και επέμεναν οτι εινα τυχαίο οτι χαλαει καθε 3.5 μηνες με το ιδιο ακριβως πρόβλημα... Τι αλλο να κανω?Αυτο με την 3η φορα που θα χαλασει ισχυει οντως? υγ: το service της dell που ειναι? γτ οταν ζητησα διευθυνση μου λεει δν μπορουν να μου την δωσουν. Πλεον απο το τηλ δν κανουμε δουλεια πρεπει να παω να πιασω καποιον απο τον λαιμο λες και ειμαστε νεατερνταλ ρε γμτ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα