Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παραθετω παρακατω το μηνυμα που εχω στειλει εδω και 19!!! μερες και ακομα δεν εχω λαβει απαντηση. Θελω να κανω καταγγελία στην γενικη γραμματια καταναλωτη μπορει να μου πει καποιος τι πρεπει να κανω και που πρεπει να παω? (επισης υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω?)

 

Ο προσωπικος υπολογιστης μου μεσα σε 6 περιπου μηνες εγγυηση εχει παρουσιασει 2 φορες ακριβως το ιδιο προβλημα με την μητρικη του το service αρνείται να μου πει πως γινετε 2 φορες να εχω το ιδιο προβλημα με 2 διαφορετικες μητρικες, καθως επίσης και ποιο ακριβως ειναι το προβλημα με την μητρικη πλακετα, εκτος του οτι "ειναι χαλασμενη". Αυτο που ζηταω σαν καταταλωτης ειναι την επεκταση της εγγυησης του προϊόντος που αντικατασταθηκε δηλαδη της μητρικης. Εχω μιλησει με 3 διαφορετικα τμηματα και ολοι αρνουνται να το κανουν παροτι Ο ΝΟΜΟΣ 3043/2002 στο αρθρο 3 παραγραφος 4 αναφερει ρητα:

" Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. "

Σας επισυναπτω τον ΦΕΚ, Η αντιμετωπιση που εχω λαβει απο το service σας ειναι κακιστη καθολη την διαρκεια του service απο την 1 ημερας αγορας καθως οταν πρωτοπαρουσιαστηκε το προβλημα δεν μπρουσαν να βρουν το service tag του υπολογιστη μου και με αναγκασαν για 2 εβδομαδες να τηλεφωνω στο καταστημα αγορας "getitnow" ωστε να βρουν το κωδικο παραγγελιας που ειχε κανει το καταστημα απο την dell. Τελικα το θεμα λυθηκε και οπως με ενημερωσαν το λαθος ηταν αποκλειστικα της DELL με δικαιολογία οτι "ηταν απο τα τελευταια κομματια παραγγελιας". Τελος σαν πελατης αυτην την στιγμη εχω στα χερια μου ενα κακιστης ποιοτητας μηχανημα και μια τελειως αδιαφορη αντιπροσωπεια. Λυπαμαι καθως αυτη ειναι η μοναδικη, και μαλλον τελευταια σχεση μου με την εταιριας σας. Το μονο που ζητω ειναι να εφαρμοστει ο νομος και να γινει η επεκταση της εγγυησης της μητρικης χωρις χρηματικη επιβάρυνση μου. Εαν αρνηθείτε θα κινηθω με καταγγελιες στους αναλογους φορεις καθως και γνωστοποιηση της κατασταση σε μεγαλα forum για την ενημερωση και αλλων καταναλωτων.

 

ξεκίνα με Γ.Γ.Κ. μέσω τηλεγώνου στο 1520 αν και θα σου πρότινα μέσω email. καλύτερα όταν μπλέκεις με τέτοια πράγματα να επικοινωνείς μόνο γραπτά γιατί ως γνωστών τα λόγια είναι του αέρα ενώ το γραπτό μένει.

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

1.παλι καλα που ειναι οδηγια και οχι νομος.τα iphone μπορουν και εχουν 1 χρονο εγγυηση παρανομα και ξεπαρανομα:P

2.h dell εκανε τραγικο λαθος.σε αυτο το φορουμ οι παντες την παρουσιαζουν σαν τοπ customer service/care!!!

εγω παντως οταν πετυχενω ποστ για σερβις dell θα το αναφερω και αυτο.Ακομη και αν ειναι το πρωτο παραπονο που διαβαζω εδω!-εχω dell οθονη 250ε-

3.κανε καταγγελια σε ινστιτουτα καταναλωτων,γραμματεια καταναλωτων...Εκει(στην γραμματεια καταναλωτων)απαντουν ολοι γιατι νομιζω εχουν περιθοριο χ μερες να απαντησουν

4.Νομιζω και γω σε αντικατασταση μητρικης σε Hp εκτος εγγυησης η εγγυηση πρεπει να ταν 6μηνη και οτι ετησια...

  • Super Moderators
Δημοσ.

2.h dell εκανε τραγικο λαθος.σε αυτο το φορουμ οι παντες την παρουσιαζουν σαν τοπ customer service/care!!!

 

top<>τέλειο :P

Δημοσ.

Ποιο ακριβως μοντελο dell αγορασες?

 

inspiron M5040 νομιζω

Nα σημειωσω οτι σημερα μετα απο 2ο email που εστειλα απαντησαν :

 

"Σας ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησή μας. Το αίτημά σας έχει προωθηθεί στα κατάλληλα τμήματα καθώς επίσης και στο νομικό μας τμήμα. Περιμένουμε σύντομα ενημέρωση , οπότε και θα λάβετε το συντομότερο την απάντηση της Dell.Με εκτίμηση

 

 

Για την Dell AE"

 

Με λιγα λογια περασαν 20 μερες και 2 emails για να μου πουν οτι ακομα το επεξεργαζονται frown.png... οπως και να εχει θα το αφησω ακομα ωστε να εχω μια επισημη και πανω απ ολα ΓΡΑΠΤΗ απαντηση.

Δημοσ.

inspiron M5040 νομιζω

Nα σημειωσω οτι σημερα μετα απο 2ο email που εστειλα απαντησαν :

 

"Σας ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησή μας. Το αίτημά σας έχει προωθηθεί στα κατάλληλα τμήματα καθώς επίσης και στο νομικό μας τμήμα. Περιμένουμε σύντομα ενημέρωση , οπότε και θα λάβετε το συντομότερο την απάντηση της Dell.Με εκτίμηση

 

 

Για την Dell AE"

 

Με λιγα λογια περασαν 20 μερες και 2 emails για να μου πουν οτι ακομα το επεξεργαζονται frown.png... οπως και να εχει θα το αφησω ακομα ωστε να εχω μια επισημη και πανω απ ολα ΓΡΑΠΤΗ απαντηση.

 

δεν θα το αφήσεις καθόλου. σήμερα θα τους γράψεις το εξής:

 

 

 

Κύριε....,

 

Σε απάντηση του μηνύματός σας πήρα τις παρακάτω πρωτοβουλίες. Το αίτημα μου έχει προωθηθεί στην Γ.Γ.Κ., στο ΙΝ.ΚΑ. καθώς και στο ΕΚΠΟΙΖΩ. Τέλος το περιστατικό θα αναφερθεί σε γνωστό ελληνικό forum μέχρι το τέλος της εβδομάδας αν δεν λάβω ικανοποιητική απάντηση στο αίτημα μου.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την εξυπηρέτηση σας.

Με εκτίμηση,

....

 

 

δεν έχεις τίποτα να χάσεις. και όντως πρέπει να προωθήσεις το αίτημα σου στην Γ.Γ.Κ., στο ΙΝ.ΚΑ. και στο ΕΚΠΟΙΖΩ αλλιώς δεν σε βλέπω καλά... αυτό το μήνυμα εν το μεταξύ θα έπρεπε να το είχες γράψει από την αρχή αλλά τώρα...

P.S.: η τελευταία γραμμή του μηνύματος προφανώς και είναι ειρωνική αλλά εσύ γράψε την κανονικά.

Δημοσ.

Επειδη εξεφρασα μια διαφορετικη αποψη πανω στο θεμα και ενω ευχομαι να κανω λαθος θα ηθελα να διαβαζα για το τι τελικα ισχυει. Θα ηταν καλο να εμπλεξεις τις παραπανω υπηρεσιες ΓΓΚ, ΙΝΚΑ και ΕΚΠΟΙΖΩ για να δουμε και την δικια τους απαντηση.

Σε καθε περιπτωση ενημερωσε μας για την οποια εκβαση.

Δημοσ.

Ναι δωσε λεφτα για εξωδικο χωρις να εχεις κανενα αποτελεσμα. Ηθελα να ηξερα θα αναλαβουν το κοστος του εξωδικου αυτοι που στο προτεινουν;

 

Παμε αλλη μια φορα.

Αγοραζεις φορητο υπολογιστη, η εγγυηση ειναι για τον υπολογιστη. Εγινε επισκευη του υπολογιστη σου με την αλλαγη της μητρικης του. Θα μπορουσαν να σου πουν οτι αλλαξαν ενα πυκνωτη.

Η εγγυηση σου ειναι για τον φορητο υπολογιστη οχι για την μητρικη. Δεν εχεις πουθενα αποδειξη αγορας για μητρικη.

Εαν σου ειχε χαλασει εκτος εγγυησης και ειχες πληρωσεις για καινουργια μητρικη τοτε ναι θα ειχες εγγυηση για το εξαρτημα που αγορασες. Εδω δεν αγορασες τιποτα, επισκευη σου εκαναν.Και υπαρχουν εταιριες που εχουν σα στρατηγικη να προτιμουν να σου αντικαταστουν το προϊον,παρα να στο επιδιορθωνου,για να εξυπηρετουν πιο γρηγορα το πελατη τους!

 

 

Εαν επειμενετε ας γινει καταγγελια στην ΓΓΚ που δεν κοστιζει τιποτα. θα ηθελα πολυ να μαθω την εξελιξη της υποθεσης.

Δε ξερω για αλλες εταιριες,σεμενα η toshiba εβγαλε κανονικη αποδειξη αγορας για το usb port που μου αλλαξε,απλα δε μου το χρεωσε γιατι ηταν μεσα στην εγγυηση!

Με αυτη την αποδειξη,δε μπορω να διεκδικησω ανανεοωση της εγγυησης,για ολοκληρο το λαπτοπ,αλλα μονο για το part που αλλακτηκε!

Απο την αλλη εχεις και δικαιο,γιατι αν καποιος στειλει για παραδειγμα μια καρτα γραφικων ή ενα σκληρο δισκο,για αντικατασταση τοτε θα επρεπε να ξεκινα η εγγυηση απ'την αρχη!Πραγμα που δεν υφισταται,σε καμια εταιρια!

Δημοσ.

Εγω παντως παιδια συμφωνω με τον ts και οτι πρεπει να ανανεωθει η εγγυηση ολοκληρου του laptop.Οταν το αγοραζεις λεει εγγυηση 2 χρονια,δεν λεει πουθενα τοσο εγγυηση η μητρικη,τοσο ο δισκος κτλ.Χαλασε,το επισκευασανε και λογικα πρεπει να ανενεωθει η εγγυηση.Τι με νοιαζει εμενα τι αλλαξατε κυριε.

 

Δεν ειμαι σιγουρος,προσωπικες εκτιμησεις ειναι αυτα διοτι μεχρι στιγμης δεν εχω μπλεξει με κατι παρομοιο.

Δημοσ.

κατά πάσα πιθανότητα έκανα-θυμόμουν λάθος...

 

Άρθρο 3

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"

 

γιατί μου είχε κολλήσει η 6μηνη για ανταλλακτικό δεν θυμάμαι, my bad :-(

 

Σωστα θυμασαι συνηθως αυτο αναφερεται στους ορους εγγυησης. Ο φιλος μαλλον θα βγει χαμενος. Συγκεκριμενα η Dell λεει 3 μηνες.

Δημοσ.

Σωστα θυμασαι συνηθως αυτο αναφερεται στους ορους εγγυησης. Ο φιλος μαλλον θα βγει χαμενος. Συγκεκριμενα η Dell λεει 3 μηνες.

 

Ναι καλά... Αν αναφέρει αυτό η Dell τότε ο όρος κρίνεται καταχρηστικός αφού έρχεται σε αντίθεση σε επίσημη οδηγία/νόμο του κράτους. Γενικά σε περίπτωση αντικατάστασης ανταλλακτικού εντός εγγύησης η εγγύηση ανανεώνεται από την αρχή μόνο για το ανταλλακτικό αυτό για όσο ήταν και η εγγύηση του αρχικού προϊόντος (2 χρόνια). Σε περίπτωση αντικατάστασης εκτός εγγύησης (με πληρωμή τωρα φυσικά), πάλι το ανταλλακτικό έχει εγγύηση για 2 χρόνια....

Αυτά!

Δημοσ.

Γενικά σε περίπτωση αντικατάστασης ανταλλακτικού εντός εγγύησης η εγγύηση ανανεώνεται από την αρχή μόνο για το ανταλλακτικό αυτό για όσο ήταν και η εγγύηση του αρχικού προϊόντος (2 χρόνια). Σε περίπτωση αντικατάστασης εκτός εγγύησης (με πληρωμή τωρα φυσικά), πάλι το ανταλλακτικό έχει εγγύηση για 2 χρόνια....

Αυτά!

 

Αυτα τα συμπερανες μονος σου. Ο νομος λεει οτι ανανεωνεται η εγγυηση δε λεει για ποσο. Η εταιριες μπορουν να επισκευαζουν ελλατωματικα προιοντα με αλλα λειτουργικα χωρις απαραιτητα να ειναι ολοκαινουρια και γι αυτο δεν εχουν υποχρεωση να δινουν 2 χρονια εγγυηση αλλα μονο για μια ευλογη διαρκεια.

Δημοσ.

Αυτα τα συμπερανες μονος σου. Ο νομος λεει οτι ανανεωνεται η εγγυηση δε λεει για ποσο. Η εταιριες μπορουν να επισκευαζουν ελλατωματικα προιοντα με αλλα λειτουργικα χωρις απαραιτητα να ειναι ολοκαινουρια και γι αυτο δεν εχουν υποχρεωση να δινουν 2 χρονια εγγυηση αλλα μονο για μια ευλογη διαρκεια.

 

Δηλαδη θα μου επισκευασουν εμενα το λαπτοπ και θα τους πω θελω εγγυηση για το( π.χ. ) dvddrive που μου αντικαστησατε επειδη ηταν προβληματικο και θα μου πουν ξερεις δεν μπορουμε γιατι αυτο που σου βαλαμε δεν ειναι καινουργιο. ?

 

Το να μην ειναι καινουργια ειναι λαθος του δεν τους φταιω εγω ή ο καθενας με προβληματικο προϊον.

Τωρα αν εννοεις "ολοκαιρνουγιο" με την αποψη οτι κυκλοφορησε προσφατα, και παλι... τι με νοιαζει εμενα ποτε βγηκε στην αγορα? Η εγγυηση ειναι εγγυηση.

Δημοσ.

Αυτα τα συμπερανες μονος σου. Ο νομος λεει οτι ανανεωνεται η εγγυηση δε λεει για ποσο. Η εταιριες μπορουν να επισκευαζουν ελλατωματικα προιοντα με αλλα λειτουργικα χωρις απαραιτητα να ειναι ολοκαινουρια και γι αυτο δεν εχουν υποχρεωση να δινουν 2 χρονια εγγυηση αλλα μονο για μια ευλογη διαρκεια.

 

Δεν συμπέρανα τίποτα μόνος μου ούτε έχω διάθεση να πείσω κανένα. Αν εσένα σου χαλάσει κάτι υιοθέτησε την άποψή σου και πλήρωνε...

Εγώ τόσα χρόνια από το αυτοκίνητο μέχρι την καφετιέρα στο σπίτι μου διεκδικώ και πάντα καλύπτομαι χωρίς να πληρώσω ούτε μία φορά. Ελάχιστες φορές κατέφυγα στο Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και εκεί μάλιστα σε μία περίπτωση μου έγινε ολόκληρη επιστροφή χρημάτων από πλυντήριο 2000ευρω λόγω συνεχών βλαβών...

Και βεβαίως επειδή η εγγύηση ανανεώνεται για ολόκληρη την αρχική διάρκεια, για αυτό και μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά, αφού έχουν την ίδια ακριβώς διάρκεια εγγύησης με το καινούργιο...

Απλή λογική είναι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...