digia Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Ας υποθεσουμε οτι το φορητο σου ειχε εγγυηση καλης λειτουργιας για 2 ετη απο την ημερομηνια αγορας. Η εγγυηση αφορα επισκευη η αντικατασταση του υπολογιστη. Εσυ πηγες τον υπολογιστη σου και η αντιπροσωπεια αποφασισε οτι η αντικατασταση θα επιλυσει το προβλημα σου. Το γεγονος οτι ξαναχαλασε μετα απο 3 μηνες οπως λες μπορει να οφειλεται στους παρακατω παραγοντες α) τυχαιο γεγονος, στατιστικα συμβαινει β) δεν εγινε σωστη επισκευη την πρωτη φορα και το εξαρτημα δεν αντεξε, και γ) κατι κανεις λαθος εσυ και τον χαλας σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα. Εδω να τονισω οτι δεν περνω θεση του τι εχει συμβει, καθως δεν ειμαι ο τεχνικος. Εαν σου εδιναν εγγυηση ξανα απο την αρχη σκεψου ποσοι "εξυπνακιδες" θα χαλαγαν επιτηδες τον υπολογιστη τους για να αλλαχθει μεσα σε εγγυηση στους 23 μηνες λιγο πριν εκπνευσει η εγγυηση για να την επεκτεινουν ουσιαστικα αλλα δυο ετη. Κατα την γνωμη μου εχουν πραξει σωστα, δεν εχεις κανενα δικαιωμα να ζητας επεκταση εγγυησης, ισως να ζητησεις επεκταση για οσες μερες δεν το ειχες επειδη ηταν στο service. Οχι ομως ξανα δυο ετη, αυτο ειναι παραλογο εντελως. Μια καταγγελια δεν θα σε βοηθησει καπου. Τα παραπανω ειναι προσωπικη εκτιμηση, δεν εχω καμια απολυτος σχεση με την Dell. δεν εχει καμια σημασια αυτο που λες .. δεν ζητησε επεκταση της εγγυησης ολοκληρου του υπολογιστη αλλα μονο της μητρικης κατι το οποιο ειναι απολυτως σωστο .. Στο μεταξυ δεν γινεται να χαλασει και τοσο ευκολα καινουργια μητρικη μεσα σε 3 μηνες σε εναν υπολογιστη ας ειμαστε σοβαροι ...
manic Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Μολις μίλησα με την dell και η αντιμετώπιση τους ηταν χειρότερη και απο δημοσιο κατα πρωτον ο ενας με παρέπεμπε στον αλλον μιλησα με 3 διαφορετικα τμηματα και τελικα κατεληξα σε μια κυρια που με απορια με ρωτουσε 3 φορες "Και τι να κανω εγω?" συμπληρώνοντας οτι "... εσεις υπογράψατε κατα την αγορα γι αυτην την εγγυηση που σας παρεσχουμε δεν εχει σημασια τι λεει ο νομος η εγγυηση που παρεσχει η Dell ειναι αυτη" εγω βεβαια ποτε δεν υπογραψα ΤΙΠΟΤΑ οταν αγορασα το λαπτοπ. Το αποτελεσμα ειναι να τους στειλω τον νομο ΕΓΩ σε mail για να δουν τι θα κανουν. Πραγματικα λυπαμαι που ακομα και σε μια τετοια περιοδο υπαρχουν εταιριες που αντιμετωπιζουν ετσι τους πελατες τους ... @orck δεν ζητησα τπτ παραλογο ουτε να τους κλεψω επεκταση εγγυηση για το προϊόν που αλλαχθηκε, με την δικια σου λογικη ποιος μου λεει εμενα οτι αυτοι δεν εβαλαν ελλατωματικο κομματι επανω για να μην πληρωσουν καινουργιο. Κατι που δεν εχω αναφερει ειναι οτι ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΦΟΡΕΣ το προβλημα με την μητρικη ειναι ακριβως το ιδιο κλεινει μονο του χωρις καποια προειδοποίηση δεν νομιζω να το εχω καταφερει αυτο
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 καταγγελία στη ΓΓΚ και εξώδικο, τότε...
manic Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 καταγγελία στη ΓΓΚ και εξώδικο, τότε... περιμενω την γραπτη απαντηση της dell στο email μου δεν νομιζω να ταρακουνηθουν απλα για να εχω κατι γραπτω γιατι μεχρι τωρα αρνουνται να μου στείλουν ενα γραπτο κειμενο που να αρνουνται την επεκταση της εγγυησης (δλδ την εφαρμογη του νομου)
orck Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Ναι δωσε λεφτα για εξωδικο χωρις να εχεις κανενα αποτελεσμα. Ηθελα να ηξερα θα αναλαβουν το κοστος του εξωδικου αυτοι που στο προτεινουν; Παμε αλλη μια φορα. Αγοραζεις φορητο υπολογιστη, η εγγυηση ειναι για τον υπολογιστη. Εγινε επισκευη του υπολογιστη σου με την αλλαγη της μητρικης του. Θα μπορουσαν να σου πουν οτι αλλαξαν ενα πυκνωτη. Η εγγυηση σου ειναι για τον φορητο υπολογιστη οχι για την μητρικη. Δεν εχεις πουθενα αποδειξη αγορας για μητρικη. Εαν σου ειχε χαλασει εκτος εγγυησης και ειχες πληρωσεις για καινουργια μητρικη τοτε ναι θα ειχες εγγυηση για το εξαρτημα που αγορασες. Εδω δεν αγορασες τιποτα, επισκευη σου εκαναν. Εαν επειμενετε ας γινει καταγγελια στην ΓΓΚ που δεν κοστιζει τιποτα. θα ηθελα πολυ να μαθω την εξελιξη της υποθεσης.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2012 από τέτοιες νοοτροπίες παίρνουν θάρρος και συμπεριφέρονται έτσι οι εταιρείες και τα καταστήματα... δεν απαιτεί κάτι παράνομο, απαιτεί κάτι που προβλέπεται από το νόμο, ας κόψουν το κεφάλι τους να το τηρήσουν, χεστήκαμε ποια είναι η "πολιτική του καταστήματος/εταιρείας", ΔΕΝ υπερισχύει του νόμου...
manic Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Αγοραζεις φορητο υπολογιστη, η εγγυηση ειναι για τον υπολογιστη. Εγινε επισκευη του υπολογιστη σου με την αλλαγη της μητρικης του. Θα μπορουσαν να σου πουν οτι αλλαξαν ενα πυκνωτη. Η εγγυηση σου ειναι για τον φορητο υπολογιστη οχι για την μητρικη. Δεν εχεις πουθενα αποδειξη αγορας για μητρικη. Εαν σου ειχε χαλασει εκτος εγγυησης και ειχες πληρωσεις για καινουργια μητρικη τοτε ναι θα ειχες εγγυηση για το εξαρτημα που αγορασες. Εδω δεν αγορασες τιποτα, επισκευη σου εκαναν. Απο την στιγμη που ο ιδιος ο νομος ειναι υπερ μου που βρίσκεις το αδικο? τεσπα εσυ αμα βρεθεις στην ιδια θεση μην κανεις αυτα που σου λεει ο νομος και πες τους ευχαριστω και απο πανω! Εγω θα το τραβηξω και θα γραφω οποτε εχω νεώτερα εδω αφενός γιατι μπορει να αλλαξει η σταση τους απεναντι μου (λεμε τωρα) και να αναλαβουν τις ευθυνες τους, αφετερου να ξερουν αλλα ατομα πως μπορουν να κινηθουν σε παρόμοιες καταστάσεις!!
disqualified Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 orck δεν μπορω να καταλαβω τι σχεση εχουν οι προσωπικες σου σκεψεις με το συγκεκριμενο ζητημα. Εχεις να πεις κατι σχετικα με αυτο που λεει ο νομος; Αν τον ερμηνευεις διαφορετικα εχει καλως, αλλα το μονο που βλεπω εγω ειναι απλες σκεψεις που κανεις εσυ με τη λογικη σου. Φυσικα και φαινεται τι εχει γινει στον υπολογιστη οι εταιρειες κραταν αρχεια για τα παντα. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν εχει το παιδι καποια αποδειξη στα χερια του για το τι εγινε
orck Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Μην μπερδευεσαι. Ολοι αποτυπωνουμε τις ερμηνιες μας πανω σε καποιο θεμα, τις απλες σκεψεις μας οπως λες και εσυ. Και εγω αυτο κανω και εσυ το ιδιο. Οι μη απλες σκεψεις θα εκδωθουν απο την απαντηση της ΓΓΚ η απο το δικαστηριο εαν δεν συμμορφωθουν με το εξωδικο. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, καταναλωτης ειμαι και εγω. Ξαναλεω οτι περιμενω να διαβασω την εξελιξη της υποθεσης.
disqualified Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δεν μπερδευομαι καθολου αυτο που ζηταω απο σενα ειναι ξεκαθαρο. Το πως ερμηνευεις αυτο που διαβαζεις στο νομο και οχι τι θεωρεις οτι θα πρεπει να ισχυει. Ο νομος διατυπωνει κατι, πως ερμηνευεις συγκεκριμενα αυτο που γραφεται στο αρθρο 3 παραγραφος 4; Υ.Γ. Συγνωμη αν γινομαι πιεστικος αλλα θελω την αποψη σου πανω σε αυτο που γραφεται στο νομο
Candlemass Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Άρθρο 3 "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό" Δηλαδή τι ειδική ερμηνεία απαιτεί το παραπάνω απόσπασμα του ΝΟΜΟΥ; Πιο πενηνταράκια δεν γίνεται... Μακάρι να βρείς το δίκιο σου φίλε TS.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 η ερμηνεία της Dell και η ερμηνεία του πελάτη, δεν υπάρχουν άλλες όσο fanboy της Dell και να είμαι, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι είναι τραγικό αυτό που κάνουν...
skiabox Δημοσ. 10 Απριλίου 2012 Δημοσ. 10 Απριλίου 2012 η ερμηνεία της Dell και η ερμηνεία του πελάτη, δεν υπάρχουν άλλες όσο fanboy της Dell και να είμαι, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι είναι τραγικό αυτό που κάνουν... Στα υποκαταστήματα σε μπανανίες έτσι κάνουν όλοι.
manic Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Παραθετω παρακατω το μηνυμα που εχω στειλει εδω και 19!!! μερες και ακομα δεν εχω λαβει απαντηση. Θελω να κανω καταγγελία στην γενικη γραμματια καταναλωτη μπορει να μου πει καποιος τι πρεπει να κανω και που πρεπει να παω? (επισης υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω?) Ο προσωπικος υπολογιστης μου μεσα σε 6 περιπου μηνες εγγυηση εχει παρουσιασει 2 φορες ακριβως το ιδιο προβλημα με την μητρικη του το service αρνείται να μου πει πως γινετε 2 φορες να εχω το ιδιο προβλημα με 2 διαφορετικες μητρικες, καθως επίσης και ποιο ακριβως ειναι το προβλημα με την μητρικη πλακετα, εκτος του οτι "ειναι χαλασμενη". Αυτο που ζηταω σαν καταταλωτης ειναι την επεκταση της εγγυησης του προϊόντος που αντικατασταθηκε δηλαδη της μητρικης. Εχω μιλησει με 3 διαφορετικα τμηματα και ολοι αρνουνται να το κανουν παροτι Ο ΝΟΜΟΣ 3043/2002 στο αρθρο 3 παραγραφος 4 αναφερει ρητα: " Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. " Σας επισυναπτω τον ΦΕΚ, Η αντιμετωπιση που εχω λαβει απο το service σας ειναι κακιστη καθολη την διαρκεια του service απο την 1 ημερας αγορας καθως οταν πρωτοπαρουσιαστηκε το προβλημα δεν μπρουσαν να βρουν το service tag του υπολογιστη μου και με αναγκασαν για 2 εβδομαδες να τηλεφωνω στο καταστημα αγορας "getitnow" ωστε να βρουν το κωδικο παραγγελιας που ειχε κανει το καταστημα απο την dell. Τελικα το θεμα λυθηκε και οπως με ενημερωσαν το λαθος ηταν αποκλειστικα της DELL με δικαιολογία οτι "ηταν απο τα τελευταια κομματια παραγγελιας". Τελος σαν πελατης αυτην την στιγμη εχω στα χερια μου ενα κακιστης ποιοτητας μηχανημα και μια τελειως αδιαφορη αντιπροσωπεια. Λυπαμαι καθως αυτη ειναι η μοναδικη, και μαλλον τελευταια σχεση μου με την εταιριας σας. Το μονο που ζητω ειναι να εφαρμοστει ο νομος και να γινει η επεκταση της εγγυησης της μητρικης χωρις χρηματικη επιβάρυνση μου. Εαν αρνηθείτε θα κινηθω με καταγγελιες στους αναλογους φορεις καθως και γνωστοποιηση της κατασταση σε μεγαλα forum για την ενημερωση και αλλων καταναλωτων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα