Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ιστορια εχει ως εξης εχω ενα λαπτοπ dell εδω και 5 μηνες σε αυτο το διαστημα εχει χαλασει η μητρικη 2 φορες!!! Η dell αρνείται να κανει επεκταση την 2ετη εγγυση της μητρικης (που και τις 2 φορες αντικαταστάθηκε απο νεα). Κατα πρωτον κατα ποσο εχουν δικιο, αν και νομιζω οτι εφοσον αντικασταθει ενα κομματι του μηχανήματος το κομματι και μονο εχει επιπλεον εγγυηση? υπαρχει καποιος νομος που μπορω να δω πανω σε αυτο?

Παντως οταν τους ρωτησα στο τηλ τι θα γινει εαν καθε 3ης μηνες μου χαλα η μητρικη, η απαντηση του τεχνικου ηταν "μεσα στα 2 χρονια μπορουμε να κανουμε πολλα service, μετα δεν το αναλαβανουμε "

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

όταν αντικαθιστούν ένα part τότε αυτό έχει (ξεχωριστά νομίζω) εγγύηση 6 μηνών όχι 2 ετών...

Δημοσ.

Χωρις να εχω κανει ερευνα στο συγκεκριμενο κομματι του νομου νομιζω οτι το κομματι θα πρεπει να εχει κανονικα ολοκληρη εγγυηση. Δεν το υπογραφω κιολας βεβαια

  • Super Moderators
Δημοσ.

επιπλέον ομως απο τα 2 χρόνια ??

 

μόνο αν η αλλαγή γίνει στους τελευταίους μήνες των 2 ετών και οι 6 μήνες ξεπερνούν τα 2 χρόνια...

Δημοσ.

Link

 

Διαβασε το αρθρο 3 οπως και 537 540

 

Ισως μπορεις κιολας να υπαναχωρησεις απο τη συμβαση

 

η λογικη μου λεει οτι πρεπει να εχεις νεα 2ετη εγγυηση στη μητρικη εκτος αν εγω δεν ερμηνευω σωστα το νομο

  • Super Moderators
Δημοσ.

κατά πάσα πιθανότητα έκανα-θυμόμουν λάθος...

 

Άρθρο 3

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"

 

γιατί μου είχε κολλήσει η 6μηνη για ανταλλακτικό δεν θυμάμαι, my bad :-(

Δημοσ.

μάλλον έκανα-θυμόμουν λάθος...

 

Άρθρο 3

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"

 

γιατί μου είχε κολλήσει η 6μηνη για ανταλλακτικό δεν θυμάμαι, my bad :-(

 

ισως γιατι αυτο συνηθιζεται να λεγεται...μη στεναχωριεσαι και εγω ειχα καπου αυτην την εντυπωση βαθια στο μυαλο μου

Δημοσ.

αρα συμφωνα με τα παραπανω εχω δικιο το θεμα ειναι που να απευθυνθώ για να το βρω? προφανως και θα κανω καταγγελίΕΣ αλλα τι χρειαζομαι? κατα πρωτον θα χρειαστώ ενα χαρτι που να αρνηται η dell την επεκταση εγγυησης φανταζομαι, μετα που να παω στην γεννητική γραμματεία καταναλωτή?

  • Super Moderators
Δημοσ.

ισως γιατι αυτο συνηθιζεται να λεγεται...μη στεναχωριεσαι και εγω ειχα καπου αυτην την εντυπωση βαθια στο μυαλο μου

 

ίσως με τους 6 μήνες να ισχύει στο ανταλλακτικό όταν είναι εκτός εγγύησης το προϊόν...

Δημοσ.

Ας υποθεσουμε οτι το φορητο σου ειχε εγγυηση καλης λειτουργιας για 2 ετη απο την ημερομηνια αγορας. Η εγγυηση αφορα επισκευη η αντικατασταση του υπολογιστη. Εσυ πηγες τον υπολογιστη σου και η αντιπροσωπεια αποφασισε οτι η αντικατασταση θα επιλυσει το προβλημα σου. Το γεγονος οτι ξαναχαλασε μετα απο 3 μηνες οπως λες μπορει να οφειλεται στους παρακατω παραγοντες

α) τυχαιο γεγονος, στατιστικα συμβαινει

β) δεν εγινε σωστη επισκευη την πρωτη φορα και το εξαρτημα δεν αντεξε, και

γ) κατι κανεις λαθος εσυ και τον χαλας σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα.

 

Εδω να τονισω οτι δεν περνω θεση του τι εχει συμβει, καθως δεν ειμαι ο τεχνικος.

 

Εαν σου εδιναν εγγυηση ξανα απο την αρχη σκεψου ποσοι "εξυπνακιδες" θα χαλαγαν επιτηδες τον υπολογιστη τους για να αλλαχθει μεσα σε εγγυηση στους 23 μηνες λιγο πριν εκπνευσει η εγγυηση για να την επεκτεινουν ουσιαστικα αλλα δυο ετη.

 

Κατα την γνωμη μου εχουν πραξει σωστα, δεν εχεις κανενα δικαιωμα να ζητας επεκταση εγγυησης, ισως να ζητησεις επεκταση για οσες μερες δεν το ειχες επειδη ηταν στο service. Οχι ομως ξανα δυο ετη, αυτο ειναι παραλογο εντελως.

Μια καταγγελια δεν θα σε βοηθησει καπου.

 

Τα παραπανω ειναι προσωπικη εκτιμηση, δεν εχω καμια απολυτος σχεση με την Dell.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εαν σου εδιναν εγγυηση ξανα απο την αρχη σκεψου ποσοι "εξυπνακιδες" θα χαλαγαν επιτηδες τον υπολογιστη τους για να αλλαχθει μεσα σε εγγυηση στους 23 μηνες λιγο πριν εκπνευσει η εγγυηση για να την επεκτεινουν ουσιαστικα αλλα δυο ετη.

 

Κατα την γνωμη μου εχουν πραξει σωστα, δεν εχεις κανενα δικαιωμα να ζητας επεκταση εγγυησης, ισως να ζητησεις επεκταση για οσες μερες δεν το ειχες επειδη ηταν στο service. Οχι ομως ξανα δυο ετη, αυτο ειναι παραλογο εντελως.

Μια καταγγελια δεν θα σε βοηθησει καπου.

 

Τα παραπανω ειναι προσωπικη εκτιμηση, δεν εχω καμια απολυτος σχεση με την Dell.

 

από την στιγμή που του δίνει το δικαίωμα ο νόμος γιατί να μην το απαιτήσει? εξάλλου δεν ανανεώνεται σε όλο το laptop η εγγύηση, μόνο στην μητρική...

Δημοσ.

ίσως με τους 6 μήνες να ισχύει στο ανταλλακτικό όταν είναι εκτός εγγύησης το προϊόν...

 

εμενα παντως η sony προσφατα σε επισκευη εκτος εγγυησης εδωσε 1 χρονο

Δημοσ.

Παιδιά, ο νόμος είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ.

 

Η μητρική σου, εφόσον αντικαθίσταται με καινούρια, πρέπει να έχει ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ 2 ΕΤΗ ξανά.

 

Για το υπόλοιπο λάπτοπ η εγγύηση τρέχει κανονικά.

 

 

 

Απο κει και πέρα είναι τα κόλπα της κάθε εταιρίας αυτά, μη μασάτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...