MetalGearFan Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Αλλα το τελικο αποτελεσμα ηταν τοσο ικανοποιητικο,που εκανε πολλους να πιστευουν οτι ειναι και καλυτερο Προφανώς και ήταν, όταν μπαίνει στην first person κάμερα είναι ασύγκριτο. εσείς που απαντάτε σε flaming ανοησίες με τσατίζεται περισσότερο... Nintendo against the world Όπως και νάχει το πως πάει η συζήτηση για μένα δείχνει πόσο έχει ξεπέσει το console gaming, η MS μας έκανε να μιλάμε λες και έχουμε να κάνουμε με κοινά PC. οι κονσόλες πάντα είχαν custom made hardware με cpu, gpu, ram που ήταν χτισμένα για να επικοινωνούν μεταξύ τους με μοναδικό τρόπο, είχαν δικά τους σετ εντολών, βιβλιοθήκες, δικά τους shaders ενώ σήμερα όλοι οι developers είναι directX και άγιος ο θεός μιας και η τρομερή προσφορά της MS στο παιχνίδι ήταν να πάρει PC developers στο πλευρό της και να κατακλείσει με pc τίτλους την αγορά των κονσολών (έχοντας φυσικά αμέριστη υποστήριξη πατριωτική στάση από τύπο, sites, reviewers και φυσικά ποτέ μα ποτέ κριτική) και μετά μας νοιάζει η ράδιο αρβύλα γνώμη τους για τη μία πραγματική εναπομείνασα κονσόλα που δεν είναι στο club τους και δεν μπορούν να την συναγωνιστούν head to head ? (μιας και η Sony βλέπω να αμφιταλαντεύεται) φυσικά και η εμπάθεια, να το πω ευγενικά, σε οτιδήποτε γράφει nintendo πάνω από πολλά media είναι το λιγότερο δεδομένη. η προβολή είναι το παν και αντικειμενικά το μίσος για το καινούργιο Wii είναι απίστευτο. Το ερώτημα είναι θα έχει η nintendo developers που θα βγάλουν το 110% της δύναμης του WiiU ? Το demo του Zelda λέει ναι. Ή θα ήταν καλύτερο να περιοριστούμε πάλι σε διαμάχες για το πια κονσόλα θα έχει 5 frames παραπάνω στα low settings της Unreal engine 4 ενώ οι PCάδες με μία κάρτα γραφικών με 200 ευρώ το πολύ θα γελάνε ? Αυτό συμφέρει την MS και αυτό διαλαλούν τα bots της. Κάποτε κάθε κονσόλα έφερνε κάτι ξεχωριστό στο τραπέζι: το gamecube resident evil, το dreamcast shenmue, το PS2 metal gear και σήμερα καταλήξαμε να περιμένουμε να συγκρίνουμε έχουμε Call of duty σε PC, ps4, 720, wiiu. Υπέροχα. Δεν θέλω να υποστηρίξω το PS3 αλλά είναι η πρώτη φορά που η Sony έχει τεχνολογικά πιο δυνατή κονσόλα (PSX<N64, PS2<Dreamcast & xbox) αλλά πόσες εταιρίες εκμεταλλεύτηκαν στο ίδιο βαθμό το hardware ή ξεπέρασαν τα γραφικά του Killzone ? Τα περισσότερα SPEs του Cell κοιμούνται. Κονσόλα σημαίνει customization ενώ η Sony κυνηγάει shooters από pc developers, πέρα βρέχει με άλλα λόγια. Does it still print money ?
ikaruga24 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Μα ολα ειναι θεμα developer. Ρε φιλε και στην προηγουμενη γενια το gamecube στα χαρτια ηταν το ποιο αδυναμο απο τα 3 συστηματα της αγορας. Κατα περιεργο τροπο ειχε το -καλυτερο- οπτικα παχνιδι της προηγουμενης γενιας (metroid prime το οποιο φιγουραρει και γενικα σαν το καλυτερο παιχνιδι γενικα της προηγουμενης γενιας) και ειχε καμποσα παιχνιδια τα οποια ηταν πραγματικα απιστευτο οτι ετρεχαν πανω στο gamecube (star wars rogue squadron 2-3 παραδειγμα). Το παραπανω παραδειγμα λοιπον τελικα δεν εχει να κανει τοσο με το ποση ισχυ εχει μια κονσολα, αν αυτη ειναι σε φυσιολογικα για τον ανταγωνισμο επιπεδα τοτε μια χαρα οπτικα θα δουμε και δεν θα μας νοιαζει κιολας. Μενει μονο απο τους "μαγους" να κανουν τη δουλεια τους για να εχουμε να λεμε τα καλυτερα.
NickTG Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Χαλαρά πιο δυνατό στα χαρτιά(και στην πραγματικότητα φυσικά) το GC από το PS2.
ikaruga24 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Στα χαρτια καπου χανει απο το PS2. Τοσο σε polygon δυναμη οσο και σε συχνοτητα της GPU. Λεπτομερεις φυσικα και δεν θυμαμαι. Εκει που το gamecube το "ειχε" το PS2 ηταν στην CPU και στο γεγονος οτι η μνημη του ηταν ταχυτατη (γρηγοροτερη ακομα και απο του Xbox).
NickTG Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Η GPU του GC έχει μεγαλύτερη συχνότητα. Tα polygons ήταν λιγότερα γιατί η Nintendo είχε ανακοινώσει τα in-game. Σε πραγματικές συνθήκες δηλαδή αντίθετα με τη Sony που έλεγε τα θεωρητικά. Το GC ήταν πιο δυνατό και φαίνεται και από τα παιχνίδια.
ikaruga24 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Gamecube GPU specs Graphics processing unit: 162 MHz "Flipper" LSI (co-developed by Nintendo and ArtX, acquired by ATI) 180 nm NEC eDRAM-compatible process 8 GFLOPS 4 pixel pipelines with 1 texture unit each[15] TEV "Texture EnVironment" engine (similar to Nvidia's GeForce-class "register combiners") Fixed-function hardware transform and lighting (T&L), 20+ million polygons in-game[18] 648 megapixels/second (162 MHz × 4 pipelines), 648 megatexels/second (648 MP × 1 texture unit) (peak) Peak triangle performance: 20,250,000 32-pixel triangles/s raw and with 1 texture and lit 337,500 triangles a frame at 60 fps 675,000 triangles a frame at 30 fps 8 texture layers per pass, texture compression, full scene anti-aliasing[18] 8 simultaneous hardware light sources Bilinear, trilinear, and anisotropic texture filtering Multi-texturing, bump mapping, reflection mapping, 24-bit z-buffer 24-bit RGB/32-bit RGBA color depth Hardware limitations sometimes require a 6r+6g+6b+6a mode (18-bit color), resulting in color banding PS 2 GPU specs Graphics processing unit: "Graphics Synthesizer" clocked at 147.456 MHz Pixel pipelines: 16 Video output resolution: variable from 256×224 to 1280×1024 pixels 4 MB Embedded DRAM video memory bandwidth at 48 gigabytes per second (main system 32 MB can be dedicated into VRAM for off-screen materials) Texture buffer bandwidth: 9.6 GB/s Frame buffer bandwidth: 38.4 GB/s DRAM Bus width: 2560-bit (composed of three independent buses: 1024-bit write, 1024-bit read, 512-bit read/write) Pixel configuration: RGB: Alpha:Z Buffer (24:8, 15:1 for RGB, 16, 24, or 32-bit Z buffer) Dedicated connection to: Main CPU and VU1 Overall pixel fillrate: 16×147 = 2.352 Gpixel/s (rounded to 2.4 Gpixel/s) Pixel fillrate: with no texture, flat shaded 2.4 (75,000,000 32pixel raster triangles) Pixel fillrate: with 1 full texture (Diffuse Map), Gouraud shaded 1.2 (37,750,000 32-bit pixel raster triangles) Pixel fillrate: with 2 full textures (Diffuse map + specular or alpha or other), Gouraud shaded 0.6 (18,750,000 32-bit pixel raster triangles) Tri-Strip Geometric transformation (VU0+VU1): 150 million polygons per second[52] 3D CG Geometric transformation with raw 3D perspective operations (VU0+VU1): 66-80+ million polygons per second[50] 3D CG Geometric transformations at peak bones/movements/effects (textures)/lights (VU0+VU1, parallel or series): 15–20 million polygons per second[52] Actual real-world polygons (per frame):500-650k at 30fps, 250-325k at 60fps Απο το Wikki, αυτα μου βγαζει.
naruto14 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 αναρωτιέμαι οταν κυκλοφορήσει το Wii u θα λεμε πως άρχισε η νέα γενιά και θα χαρακτηρίζουμε την τωρινή precious-gen? ή θα περιμένουμε να βγουν και τα αλλα συστήματα?
Tilemaxx Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Μόνο και μόνο απο το Resident Evil 4, το οποίο είναι πετσοκομμένο στο PS2 σε σχέση με την έκδοση του GC με χαμηλότερης ποιότητας textures, χειρότερο φωτισμό, λιγότερα volumetric effects κτλ, καταλαβαίνει κανείς πόσο ανώτερο είναι το GC. Γενικά η προηγούμενη γενιά πήγαινε κάπως έτσι απο θέμα ισχύος: Χbox>GC>PS2,
winmik2kx Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Με λίγα λόγια είναι η 3η γενιά (δεν ξέρω για snes/mega drive...) που η πιο "αδύναμη" σε hardware κονσόλα κυριαρχεί με διαφορά στην αγορά. Και αυτή που "σπάει" πρώτη. Για να δούμε στην επόμενη...
JohnVani18 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Δημοσ. 8 Απριλίου 2012 Αν δεν κάνω λάθος το 360 έσπασε πρώτο. To Wii κάπου 2007 άρχησε με το Twilight Princess.
privateer Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 I had a chance to talk with Rasmus Hoejengaard, Crytek's Director of Creative Development, on what we can expect out of Crysis 3... As for Wii U support, Rasmus told us there's "not a fat chance" of the game appearing on Nintendo's next system
ikaruga24 Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Δημοσ. 25 Απριλίου 2012 Αυτο ομως κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει να κανει με την κονσολα να ειναι "αδυναμη". Οπως ειπαν και αλλοι devs η nintendo ειναι αρκετα bitch σε εξωτερικους παραγοντες.
MetalGearFan Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 I had a chance to talk with Rasmus Hoejengaard, Crytek's Director of Creative Development, on what we can expect out of Crysis 3... As for Wii U support, Rasmus told us there's "not a fat chance" of the game appearing on Nintendo's next system Σίγουρα αγαπώ Crytek αλλά αν τους βάζουμε σαν ορόσημο σε συζήτηση για κονσόλες, μεταξύ μας, το console gaming ξέπεσε άγρια. Ευχαριστούμε microsoft για την συμβολή της στο console gaming, μετατρέποντας το σε low settings pc gaming. Με λίγα λόγια είναι η 3η γενιά (δεν ξέρω για snes/mega drive...) που η πιο "αδύναμη" σε hardware κονσόλα κυριαρχεί με διαφορά στην αγορά. Όχι, είναι η πρώτη φορά που είναι πιο αδύναμη. Snes > MegaDrive, N64 > PS, GC > PS2. Το GC μην ξεχνάμε πως "έζησε" λίγο.
xrest Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Σίγουρα αγαπώ Crytek αλλά αν τους βάζουμε σαν ορόσημο σε συζήτηση για κονσόλες, μεταξύ μας, το console gaming ξέπεσε άγρια. Ευχαριστούμε microsoft για την συμβολή της στο console gaming, μετατρέποντας το σε low settings pc gaming. Αν θεωρεις οτι η ms εχει βοηθησει σε κατι τετοιο,τοτε κανεις μας δεν εχει παρει μυρωδια απο gaming.. H crytek και ο καθε dev σχολιαζει οτι του αρεσει,οπως του αρεσει αναλογα με τα συμφεροντα του προιοντος του.Χρονια γινεται αυτο ειτε λεγεται Νewell ειτε Carmack etc
ikaruga24 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Επισης ειναι και το γεγονος οτι ηδη το παιχνιδι ειναι σε προχω σταδιο παραγωγης οποτε ειναι χλωμο να φτιαξουν version για το WiiU τοσο απο τεχνικης οσο και απο την αποψη του controller. Παρα αυτα οριστε μια γαματη εικονα για το παιχνιδι στο WiiU
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα