sa3rdna Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 απόδειξη για τους άπιστους : για 4 μέρες & normal χρήση με SMS & ομιλία κάπου στο 20λεπτο. ΣΥΝ 30% μπαταρία υπόλοιπο. Ρε αδερφέ πλάκα μας κάνεις?? Γιατί πήρες smartphone? Απλά για να λες ότι το πήρες? Ε μπράβο τότε.. Αλλά το να το έχεις να κάθεται δεν σημαίνει ότι το χρησιμοποιείς/αξιοποιείς.. Αν ήθελες ένα τηλέφωνο απλά για να μιλάς και για ξυπνητήρι ας έπερνες ένα 1100 μια χαρά τα κάνει αυτά που θες και κρατάει 10 μέρες όχι 4.. Σαν ένα φίλο μου είσαι κι εσύ που έχει ένα DHD και βγάζει 5 μέρες μπαταρία και χαίρετε... Το έχει κι αυτός και κάθετε μέσα στο σπίτι...
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Pokemon640, υπερτατο fail φιλε, καλυτερα να αγορασεις ενα 3310
butters Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 N XT5 (ως οικονομικό smartphone για τα δεδομένα του 11), και σήμερα που έχω και το Atrix 1 κοντράρει στα ΙΣΑ και το iphone 4S + έχει ΜΑΚΡΑΝ ανώτερη ποιότητα σήματος, καλύτερη επεξεργαστική ισχύς και το ποιο σημαντικό : 7 μέρες αυτονομία. Πες μου δηλαδή ΠΟΙΟΣ τα δίνει όλα αυτά; και όσο καιρό δουλεύω τα motorola (και το Atrix) ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ bug/crashάρισμα, ΤΙΠΟΤΑ! Ενώ το SE neo V σχηματίζει ουρές στο service χωρίς τελειωμό, και τώρα μαθαίνουμε και για το Xperia S (ίδιες ιστορίες για X8 / X10 και λοιποί) , πότε θα καταλάβει ο κόσμος ότι η Sony ericsson πρέπει να βάλει λουκέτο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να τελειώνουμε; ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ να κατασκευάζει κινητά αυτή η εταιρία, .&- :mad: To Quench; Μα το Quench;!; Και 7 μέρες αυτονομία το Atrix; Το neo V έκανε ουρές για αγορά γιατί η Vodafone το έπαιξε σωστά. Εξήγησέ μου αν θες τι θέμα είχε το neo V? Αφού αντικαθιστά τα κινητά, πιστεύω ότι θα είναι μικρό το ποσοστό και άρα μικρό το κόστος από όλη την ιστορία..
pkoud Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 To Quench; Μα το Quench;!; Και 7 μέρες αυτονομία το Atrix; Το neo V έκανε ουρές για αγορά γιατί η Vodafone το έπαιξε σωστά. Εξήγησέ μου αν θες τι θέμα είχε το neo V? Αφού αντικαθιστά τα κινητά, πιστεύω ότι θα είναι μικρό το ποσοστό και άρα μικρό το κόστος από όλη την ιστορία.. Θα συμφωνήσω πως απο προωθητική ενέργεια έσκισε η vodafone με το neo V! Επιστρέφω στο θέμα! Χαζεύοντας στα φόρουμ καταλαβαίνω πως τα κινητά που διατίθενται στην Ελλάδα δεν θα έχουν το θέμα αυτό, γιατί δεν είναι απο τις πρώτες παρτίδες παραλαβής. Ενδεχομένως κάποια μοντέλα που αγοράστηκαν από online καταστήματα εξωτερικού να το παρουσιάσουν.
weber122 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 μικρό το κακό δηλαδή. οποτε δεν υπάρχει φόβος για τις συσκευές της ελλάδας.
hartoyakas Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 H sony εδω και χρονια εχει αποδειξει οτι ειναι απο τις καλυτερες εταιρειες της αγορας.Εχω ενα k800 σαν δευτερο κινητο γυρω στα 8 χρονια και ακομα λειτουργει,μου χαλασε το ps2 καποτε μεσα στην εγγυηση και το αντικατεστησαν χωρις πολλα πολλα.Τωρα με xperia απο 80e snartphone με ποιοτητα για ολους.
runningman Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Αν μη τι άλλο δείχνει υπεύθυνη στάση η αναγνώριση και προσφορά επανόρθωσης του σφάλματος και στα χρόνια που έχουμε συνηθίσει τους πάντες , από πολιτικές 'περσόνες' μέχρι πολυεθνικές εταιρείες αξίας φανταστικομμυρίων να συμπεριφέρονται ώς ανεύθυνα πιτσιρικάκια στην παιδική χαρά, ε, εγώ τουλάχιστον το θεωρώ πολύ θετικό πρώτο βήμα της Sony Mobile με το καλημέρα που αναλαμβάνει τα ηνία στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας από τη θυγατρική της .. Αν δείχναν όλοι οι κατασκευαστές αυτή την προσήλωση στον καταναλωτή δεν θα είμασταν εδω που βρισκόμαστε σήμερα..
anta_n Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 Δημοσ. 18 Απριλίου 2012 έχει τύχει σε κανέναν "κιτρινισμένο" xperia S; Το σκέφτομαι να το χτυπήσω και είδα αυτό το thread που με ανησύχησε λίγο.
pkoud Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 έχει τύχει σε κανέναν "κιτρινισμένο" xperia S; Το σκέφτομαι να το χτυπήσω και είδα αυτό το thread που με ανησύχησε λίγο. Nothing to worry about! Απ' οτι έχω διαβάσει, αφορούσε την πρώτη παρτίδα παραγωγής. Στην Ελλάδα ήταν ελάχιστα τα κρούσματα και η εταιρεία προχωρούσε σε αντικατάσταση.
weber122 Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 το έχει δει θερμά το support της sony και είναι πολύ καλό αυτό
danaz Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 Δημοσ. 24 Απριλίου 2012 ναι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει άλλη περίπτωση και η επίσημη αντιπροσωπεία αμέσως έδωσε οδηγία για άμεση αντικατάσταση σε όποιο κρούσμα.
h3ro0 Δημοσ. 30 Απριλίου 2012 Δημοσ. 30 Απριλίου 2012 εμενα παιδια μου εβγαλε παντως κιτρινη οθονη και πρεπει να το παω. Απλα με απασχολει ποσες μερες θα παρει η ολη διαδικασια. Παντως οταν το παω θα σας πω. Μπραβο της και παλι γι'αυτη την κινηση γιατι οπως αλλες μεγαλοεταιριεσ θα μπορουσαν να κανουν service.
sparrow2a Δημοσ. 3 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2012 εμενα παιδια μου εβγαλε παντως κιτρινη οθονη και πρεπει να το παω. Απλα με απασχολει ποσες μερες θα παρει η ολη διαδικασια. Παντως οταν το παω θα σας πω. Μπραβο της και παλι γι'αυτη την κινηση γιατι οπως αλλες μεγαλοεταιριεσ θα μπορουσαν να κανουν service. h3roO μήπως μπορείς να μου πεις από που αγόρασες το Xperia S και σου βγήκε στην ελλατωματική παρτίδα ;ενδιφέρομαι να το αγοράσω και εγώ και βλέπω από το skroutz τεράστιες διαφορές στις τιμές των καταστημάτων στο συγκεκριμένο μοντέλο.Κάποιοι το έχουν 400 ευρά και άλλοι 600...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα