Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Έχω μια απορια!Πρόσφατα, ξέμεινα απο αυτοκίνητο,και επειδή δεν έχω το απαιτούμενο χρηματικο υπόβαθρο,πρέπει να περιμένω να μαζέψω ένα κομποδεμα για να πάρω ένα καινούριο αμάξι!Σάν Λύση έχω βρεί ένα Σιτροέν Σάξο ΒΤΣ με 124,000 χιλιόμετρα.

Θα ήθελα να ήξερα τι άποψη έχετε για το εν λόγω αμάξι,εάν κρίνεται καλή επιλογή με αυτά χιλιόμετρα,αλλα και γενικοτερα, πώς κρίνεται σαν εταιρία η Σιτροέν!Δέν είχα ποτέ Γαλλικο αυτοκίνητο ,και εάν προχωρίσω σε μια αγορά του, θα ήθελα να ξέρω πράγματα!!!

Περιμένω απόψεις και ιδέες σάς!

Δημοσ.

το vts εχει το φοβο να το εχει βιασει ο προηγουμενος/οι ιδιοκτητης/τες του. αυτο ειναι το κακο...και θελει πολυ καλο ψαξιμο. δες σε τι κατασταση ειναι ο δισκος, δες το μοτερ, δες κι απο τρακαρισματα αν εχει. ποιας χρονολογιας ειναι; απο ενα σαξο που εχουμε στην οικογενεια, το μονο που εχει βγαλει ειναι 2 φορες το μοτερ της ανακυκλωσης του αερα (υποφερουν απο αυτο...στη citroen κανει καπου 140 ευρω αλλα ιμιτασιον το βρισκεις καπου 50-60) κι αλλη μια φορα το δυναμω. αυτα απο απροσμενες φθορες, τιποτα αλλο. κατα τα αλλα εχει αλλαξει και μια φορα δισκο, νορμαλ. και στα χιλιομετρα που λες..ισως κι αυτο να πρεπει να εχει αλλαξει.

Δημοσ.

Είναι του 2002 το αμάξι!Ευτυχως που δέν ειναι το 1600 το ΒΤΣ αλλα το 1400.Εννοειται πως το αυτοκίνητο θα περάσει απο έλεγχο!Εαν το Σιτροέν βρει οφφ έχω εναλακτικη λύση με ένα μεγκαν του 2001 ή με ένα σεατ κορντομπα του 2000.Το μεν μεγκαν εχει 84,000χλμ και το κοντομπα 82.000χλμ

Δημοσ.

Μη το πάρεις, γενικά τα σαξόραλα δεν αξίζουν.Μηδενική ασφάλεια, άνεση κτλ

 

Δώσε άλλα 500-1000 και πάρε ένα 206

Δημοσ.

το μεγκαν το πρωτο που θα κοιταξεις θα ναι οι πολλαπλασιαστες του. να εχουν αλλαχθει η μαμα...γιατι αλλιως συντομα θα τους αλλαξεις εσυ και κοστιζει.

 

το saxo αφου ειναι το 1400 λογικα θα ειχε πιο νορμαλ χρηση και με επισης λιγο νορμαλ συντηρηση δεν σπαει δεν χαλαει αυτο το μοτερ.

 

γενικα στα ποσα χρηματα ψαχνεις; 3πορτο μονο (αν και το cordoba δεν ειναι 3πορτο..απλα ρωταω τι προτιμας).

Δημοσ.

Aφού πρόκειται για λύση ανάγκης, δεν χρειάζεται (νομίζω) να το ψάξεις πολύ το θέμα.

 

 

βεβαια στον τιτλο λεει: Αξιοπιστεία σάν Λύση για 2-3 έτη !

 

οποτε εννοειται οτι πρεπει να το ψαξει το θεμα. κυριως επειδη δεν θα εχει την πολυτελεια να τρεχει σε συνεργεια με το καλημερα η ακομα χειροτερα να χρειαστει να ξαναψαχνει σε κανα χρονο.

Δημοσ.

Καλημέρα Παιδια,ψάχνω μια αξιοπιστη λύση μέχρι 1400 κιβικα,για 2-3 χρόνια και γύρω στα 2-2.500 Χιλιάδες ευρώ!

Βέβαια,ψάχνω κάτι που να με χωράει καθότι είμαι και 2.05μ.Ψάχνω ένα αμαξάκι να κάνω αξιοπρεπώς την δουλειά μου και για να μπορώ να μεταφέρω τούς γέρους μου,που αντιμετωπίζουν κινιτικα,αλλα και προβλήματα υγείας.Θα ήθελα κάτι ποιό ακριβο,αλλα η κατανομή χρημάτων πηγαίνει σε άλλους τομεις οποτε πρέπει να κινηθλω σε ποιό ρηχές επιλογες!

Δημοσ.

αξιοπιστια σε τετοια τιμη μονο ιαπωνας

εγω εχω ενα μικρα του 2000 και ειναι σκυλι

στο προτεινω.σε τετοιες τιμες κυμαινονται.

Δημοσ.

εγω με 189 χωραω παντως.:P

αλλιως μπορεις να βγαλεις το μπροστα καθισμα και να καθεσαι στο πισω!

Δημοσ.

Ντιναρα το ξέρω,αλλα που να χορέσω τα 205 εκατοστά μου σε Μικρα;;

 

 

Στο saxo πως θα χωρούσες :rolleyes:

 

δες κάτι σε 206 fabia

αλλά μη περιμένεις να είσαι και άπλας εκεί μέσα :-D

Δημοσ.

Εμ φίλε Ντινάρα εσυ είσαι φιτ...Εγώ απλη αποφυγη!

Φίλε Porg στα Fabia και στο 206 είμαι τρομερά άνετος,αλλα όχι άπλας,με μπάκετ καθίσματα θα είμουν άπλας.Το θέμα ειναι που θα βρώ εξιοπρεπες 206 και φάμπια,καθότι τα έχουν εξαφανίσει απο την αγορα!και δυσκολεύομαι να βρώ!

 

Φιλε *Kezar* τι Ιαπωνικο προτεινεις με 2000-2500 ευρώ,και να με χωράει;;

 

εγω με 189 χωραω παντως.:P

αλλιως μπορεις να βγαλεις το μπροστα καθισμα και να καθεσαι στο πισω!

 

 

Μου ζητάς να γίνο χαιτάουέρ!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...