Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,πριν λίγες μέρες αγορασα το Nokia E6.Είχε κανονικά ελληνικά αλλά όταν ενημέρωσα το λογισμικό χάθηκαν.Στο Νοκια κεαρ μου είπαν πως στοιχίζει 16 ε να τα βάλω ξανά.Επειδή δε θελω να μπώ σε τέτοιες διαδικασίες με κάθε update λέω να πάω το κινητό πισω για επιστροφή χρημάτων.Δεν με ενημέρωσε κανείς για το ότι πρόκειται για παράλληλη εισαγωγή,οπότε δε γινόταν να γνωρίζω ότι θα υπάρχουν επιπλέον κόστη.Λέτε με την κατάλληλη αιτιολόγηση να δεχτούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή είναι κάτι απολύτως νόμιμο αυτό που κάνουν?Εγώ από όσο έψαξα είναι οκ η παραεισαγωγή,αρκεί να στο λένε προτόυ το αγοράσεις.

 

ευχαριστω

Δημοσ.

Είχα αγοράσει κάποτε ένα ΝΟΚΙΑ 6600 από το Πλαίσιο, χωρίς να ξέρω πως ήταν παραεισαγωγή. Όπως πολύ σωστά λες, όταν το πήγα σε ΝΟΚΙΑ κλαμπ, μου είπαν πως έπρεπε να πληρώσω την αναβάθμιση. Συνέταξα μια επιστολή προς το Πλαίσιο, εξηγώντας τους την κατάσταση και ζητώντας από αυτούς λύση και μου απάντησαν πως για οτιδήποτε χρειάζομαι για το συγκεκριμένα κινητό, ν' απευθύνομαι σε αυτούς. Δε χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις ;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως μπορεις να ελενξεις μονος σου αν ειναι παραεισαγωγη αν δε σου πουν?

 

Λογικά πρέπει να γνωρίζεις απέξω το serial code που αντιστοιχεί στα ελληνικά κινητά και να συγκρίνεις,επίσης από ότι βρήκα στο νέτ που ισχύει και για το δικό μου κινητό,το κουτί έχει άσπρη ταινία σφραγίσματος αντί της επίσημης της αντιπροσωπίας.Φυσικά και το πληκτρολόγιο δεν έχει ελληνικά γράμματα.

 

Είχα αγοράσει κάποτε ένα ΝΟΚΙΑ 6600 από το Πλαίσιο, χωρίς να ξέρω πως ήταν παραεισαγωγή. Όπως πολύ σωστά λες, όταν το πήγα σε ΝΟΚΙΑ κλαμπ, μου είπαν πως έπρεπε να πληρώσω την αναβάθμιση. Συνέταξα μια επιστολή προς το Πλαίσιο, εξηγώντας τους την κατάσταση και ζητώντας από αυτούς λύση και μου απάντησαν πως για οτιδήποτε χρειάζομαι για το συγκεκριμένα κινητό, ν' απευθύνομαι σε αυτούς. Δε χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις ;)

 

Ομως πως εξελίχθηκε αυτό?Εννοώ πήγες στο πλαίσιο και σου έκαναν την αναβάθμιση εκείνη τη στιγμή ή τους το έδωσες και περίμενες μέρες?Επίσης τι έγινε με την εγγύηση?Εμένα είναι για 6 μήνες μόνο και δεν αρκεί για τπτ όσο αφορά αναβάθμιση λογισμικού,δλδ αν το επόμενο update βγεί σε 6 μήνες θα πρέπει να το πληρώσω,ενω αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα θα το έκανα κανονικά σπίτι μου?Επίσης δε δέχομαι να στείλω/στέλνω το κινητό μου σε καταστήματα για μέρες/εβδομάδες για κάτι τόσο απλό όσο ένα update.Αν γνώριζα από πρίν κάτι τέτοιο πολύ απλά δε θα το αγόραζα και οκ,απο τη στιγμή που πουλάνε κινητά παραεισαγωγής με εγκατεστημένα ως εξτρα τα ελληνικά,ειναι απαραίτητο να ενημερώνουν τους πελάτες για τα updates.

 

ps:δεν το αγόρασα απο το Πλαίσιο btw

Επεξ/σία από Mrboom

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...