man kerinoi Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δυσκολεύομαι εδώ και ώρα να βρω τα λόγια να εκφράσω την αηδεια, τον εκνευρισμό και την απίστευτη ταλαιπωρία που μπορει να δεχτεί ένας καταναλωτής απο έναν πάροχο τηλεφωνίας και Ίντερνετ. Σαν συνδρομητής της forthnet εδώ και 10 χρόνια. είχα την απίστευτη για τα ελληνικά δεδομένα πεποίθηση, ότι μπορούσα με λογικά επιχειρήματα να διαπραγματευτω την ανανέωση των συμβολαίων μου για την παροχή Ίντερνετ σταθερής τηλεφωνίας και τηλεόρασης (nova). Στις 27-10-2011 λοιπόν πήγα σε στο κατάστημα της forthnet στον Πειραιά, όπου συνομιλωντας με την υπάλληλο του καταστήματος, της είπα ότι για τις ίδιες υπηρεσίες που έχω απο την forthnet με 48 ευρω το μήνα, η Hellas online κοστίζει 32 ευρω το μήνα και μάλιστα με HD περιεχόμενο (σε σχέση με το SD του start pack της nova. Η απάντηση της ήταν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αφού υπάρχει προσφορά με περίπου τα ίδια χρήματα απο την forthnet, και ότι απλα με μια αίτηση θα λυνόταν το πρόβλημα. Έγινε λοιπόν η αίτηση, πήρα και τον νέο εξοπλισμό με τον HD δεκτή, την νέα κάρτα πρόσβασης της nova και μου είπαν απλα ότι η ενεργοποίηση θα γινόταν απο τις 1-11-2012. Όλα φαίνονταν ότι θα λειτουργούσαν ρολόι λοιπόν, χωρίς να υπάρχει καμία υποψία για το αντίθετο. Εώς ότου πήρα το πρώτο τηλέφωνο στην nova για την ενεργοποίηση. Στο τηλέφωνο για την ενεργοποίηση λοιπόν άκουσα για πρώτη φορά ότι, παρόλες τις διαβεβαιώσεις του καταστήματος ότι τακτοποίηθηκαν όλα, υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα ήταν ότι η nova είχε περάσει στο όνομα της γυναίκας μου με αποτέλεσμα να χάνεται το προνόμιο της έκπτωσης της προσφοράς απο τον συνδιαστικο λογαριασμό σταθερής/Ίντερνετ/nova, με αποτελεσμα η τιμη των υπηρεσιων να φτανει τα 60+ ευρω το μηνα, και ότι μάλιστα λόγω του λάθους που παρουσιάστηκε θα έπρεπε να επιστρέψω τον εξοπλισμό στο κατάστημα!!!! Στο δεύτερο τηλεφώνημα που ακολούθησε στην ίδια ώρα απο εμένα , απο την άλλη, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και έγινε η ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ο πρώτοι λογαριασμοί που έφτασαν λοιπόν μετα την αλλαγή ήταν οι εξής: Για την forthnet...67,80€ (αντι για 42,32) Για την nova...61,8€ (αντι για 18,74) 129,6€ σύνολο δηλαδή αντι για το πραγματικό οφειλόμενο που έπρεπε να ήταν 61€. Μια διάφορα της τάξης των 68€ που θα εισέπραττε η forthnet. Μετα απο τηλεφώνημα μου λοιπόν στην forthnet,αποδέχτηκε το λάθος η εταιρία, και μου είπαν ότι θα γίνει πίστωση στον επόμενο λογαριασμό. Πράγμα και που έγινε, με την διάφορα ότι αυτη τη φορά ο λογαριασμός της nova αντι για 18€ έφτασε στα 30 χωρίς καμία πίστωση απο τον προηγούμενο λογαριασμό που είχε είδη διάφορα +43 ευρω. Μετα απο μια σειρά τηλεφώνων και επισκέψεων στο κατάστημα της nova, η εταιρία καταλαβαίνει, η τουλάχιστον έτσι δείχνει, το πρόβλημα και μας καθυσιχαζει ότι θα λυθεί άμεσα. Η λύση βέβαια έρχεται με έναν σχεδόν μηδενικό (0,38€) για την forthnet, και με έναν 46,87€ (αντι για 23,7€ που έπρεπε) για την nova. Ακολουθεί άλλη μια σειρά τηλεφώνων όπου ξανά αναγνωρίζεται το πρόβλημα με τις λάθος τιμολογησεις των υπηρεσιών, έχοντας προσωπικά πλέον χάσει το λογαριασμό με το πόσο που έχω δώσει έξτρα στην εταιρία και περιμένω να πιστωθει στον λογαριασμό μου, και με διαβεβαιώνουν πλέον ότι θα υπάρξει οριστική λύση, προτρέποντας με να αγνοησω τους επόμενους λογαριασμούς μέχρι να ξανά επικοινωνήσουμε και να καταλήξουμε σε ένα πραγματικο νούμερο. Λάμβανω λοιπόν τον τελευταίο λογαριασμό της forthnet με λήξη στις 14-3-2012, και με τις εντολές της ίδιας της εταιρίας αγνοώ την πληρωμή του μέχρι νεοτερας απο την εταιρία. Φτάνοντας στο σήμερα που χωρίς καμία επικοινωνία, καμία ειδοποίηση, διαπιστώνω ότι δεν έχω Ίντερνετ και τηλέφωνο και ακολούθως λαμβανω ένα μήνυμα που με πληροφορεί ότι έχει ενεργοποιηθεί φραγη λόγω απληρωτου λογαριασμού. Εξοργισμένος πλέον παίρνω για άλλη μια φορά την forthnet, και μιλάω με μια υπάλληλο που έχει το θράσος να μου πει ότι είναι απόλυτα δικαιολογημένη η φραγη αφού υπάρχει καθυστέρηση λογαριασμού για 15 ολόκληρες ημέρες!!! Αρνούμενη πάντα να με επανασυνδεσει, και φυσικά αρνούμενη να μου δώσει στο τηλέφωνο έναν ανώτερο της. Μετα απο έναν εξοργιστικό διάλογο εγκαταλειπω την προσπάθεια θα συνεννοηθώ και δίνω το τηλέφωνο στην γυναίκα μου, στην οποία λένε, μετα απο πολλές παρακλησεις, ότι θα μας κάνει την τιμή ο προϊστάμενος του τμήματος να επικοινωνήσει μαζί μας. Όντως μετα απο 10 λεπτά ο προϊστάμενος παίρνει τηλέφωνο, προφανώς έχοντας δει όλο το ιστορικό των λογαριασμών με πιστώσεις επι λαθών και πληρωμών, και μας ¨ κάνει την χάρη ¨ να μας ανοίξει την γραμμή μας, για άλλες 5 μέρες μέχρι να εξοφλησουμε τον τρέχοντα λογαριασμο, ας είναι και αυτός λάθος κατα +20~ € για να συνεχίσουμε. Και ρωτάω απλα. ΓΙΑΤΙ? Δεν θέλω νομική συμβουλή, δεν χρειάζομαι καμία βοήθεια, ούτε και συμπαράσταση. Απλα θέλω να μου πει αν έχει κανείς απάντηση στην ερώτηση ΓΙΑΤΙ? Sent from my iPhone using Insomnia
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 λογιστήριο Forthnet=ΕΓΓΥΗΣΗ! ας θυμηθούμε τι είχε γίνει παλιότερα με "ξεχασμένους" λογαριασμούς οι οποίοι δεν είχαν σταλθεί όσο ήσουν συνδρομητής αλλά ξαφνικά τους έβλεπες όταν έφευγες από την εταιρεία... καταγγελία ΕΕΤΤ και ΓΓΚ...
TheELF Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Χωρίς να θέλω να παίζω με τον πόνο σού,αλά τα είχες όλα στο όνομα σου, πως στο καλό έγινε η αλλαγή να γίνει στο όνομα της συζύγου σου;Για να γίνει αυτό πρέπει να τους έδωσες τα στοιχεία της,όχι ότι δικαιολογείτε το μπάχαλο που ακολουθεί,αλλά αφού τα είχες στο όνομά σου. Δεύτερο λάθος σου,αφού σου είπαν ότι έχει πρόβλημα και πέρασε στο όνομα της συζύγου και ότι έχασες τα προνόμια,γιατί στον κόρακα ξανά πήρες τηλέφωνο για να το ενεργοποιήσουν;;;Πας καλά;(με το συμπάθιο) αφού σου είπαν ότι έχασες τα προνόμια.
pabou13 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Λιγο ακυρο αυτο που ρωταω αλλα το πακετο της HOL με 32Ε και HD περιεχομενο ποιο ειναι;
man kerinoi Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Χωρίς να θέλω να παίζω με τον πόνο σού,αλά τα είχες όλα στο όνομα σου, πως στο καλό έγινε η αλλαγή να γίνει στο όνομα της συζύγου σου;Για να γίνει αυτό πρέπει να τους έδωσες τα στοιχεία της,όχι ότι δικαιολογείτε το μπάχαλο που ακολουθεί,αλλά αφού τα είχες στο όνομά σου. Δεύτερο λάθος σου,αφού σου είπαν ότι έχει πρόβλημα και πέρασε στο όνομα της συζύγου και ότι έχασες τα προνόμια,γιατί στον κόρακα ξανά πήρες τηλέφωνο για να το ενεργοποιήσουν;;;Πας καλά;(με το συμπάθιο) αφού σου είπαν ότι έχασες τα προνόμια. Δεν εγινε τυχαια. Τη NOVA την γυρισε η υπαλληλος στο ονομα της γυναικας μου, για να μπορεσει προφανως να δικαιολογισει τον εξοπλισμο για το HD. Δεν ηταν κατι που ζητησα εγω, αλλα μου το πεοτεινε το καταστημα σαν την λυση. Δεν ειχα λογο να μην πω οκ απο την στιγμη που με διαβεβαιωναν οτι ειναι απλη και τυπικη διαδικασια. Οσο για την ενεργοποιηση, το δευτερο τηλεφωνημα εγινε μετα απο τηλ επικοινωνια με το καταστημα, που με ξαναδιαβεβαιωσαν οτι εκανε λαθος ο πρωτος, και οτι δεν χρειαζεται να ανυσηχω, απλα να ξαναπαρω και να ενεργοποιησω. Παρολα αυτα στο δευτερο τηλεφωνημα για την ενεργοποιηση, ξαναρωτησα, και μου ειπαν οτι ολα ειναι οκ. Ειναι πολλες οι λεπτομεριες που δεν αναφερω, γιατι θα χρειαζονταν τομοι ολοκληροι. @pabou13 hol doublw play GR + tv 42ευρω το μηνα αλλα με τους 3 πρωτους μηνες free.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 @pabou13 hol doublw play GR + tv 42ευρω το μηνα αλλα με τους 3 πρωτους μηνες free. ναι αλλά για να δεις ταινίες και σειρές σε HD είναι on demand που σημαίνει ότι θα χρεώνεται για κάθε τίτλο που "νοικιάζεις" ξεχωριστά... το μόνο HD κανάλι που έχει, αν δεν κάνω λάθος, είναι το Discovery HD...
man kerinoi Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Ναι, μονο το discovery hd. Με την διαφορα οτι μπορεις να συνδεσεις τον αποκοδ/τη με την TV με ενα hdmi να τελειωσεις, σε συγκριση με τα σκαρτ και τα rca των SD .
antonl Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 [...] Απλα θέλω να μου πει αν έχει κανείς απάντηση στην ερώτηση ΓΙΑΤΙ? Sent from my iPhone using Insomnia Γιατί είναι χειρότερα από μπουρδέλο και γιατί δε χάνουν τίποτα μ αυτήν την πρακτική (αντιθέτως όπως φαίνεται). Εσύ γιατί έχεις ακόμα forthnet και δεν έκανες καταγγελία της σύμβασης (ή όπως λέγεται αυτό το πράμα); Εγώ είμαι στο τσακ να το κάνω για πολύ πιο μικρό πρόβλημα (μικρή δυσλειτουργία του τηλεχειριστηρίου/αποκωδικοποιητή και αρνούνται την αλλαγή/επισκευή εντός εγγύησης). Εδώ κόψαν τηλέφωνο/internet από φίλη για 0.32€ (που τα χε πληρώσει κιόλας). Εδώ στέλνανε λογαριασμούς για χρέη σε κόσμο που χε μηδενικό υπόλοιπο και απαιτούσαν να πληρωθούν.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 το μόνο HD κανάλι που έχει, αν δεν κάνω λάθος, είναι το Discovery HD... Κι αυτό η hol το χρεώνει 1,5 ευρώ χωρίς ελληνικούς υπότιτλους!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα