Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά...Χρειάζομαι βοήθεια γιατί είμαι άσχετος.

Έχω ένα Laptop με ασύρματη σύνδεση και πρόσφατα μου φέρανε ένα σταθερό υπολογιστή.Το θέμα είναι πως ο σταθερός δεν εντοπίζει καθόλου ασύρματα δύκτια ούτε το δικό μου ούτε κανένα...το laptop έχει vista και ο σταθερός win7.

Τι να κάνω???

Δημοσ.

Βασικά πήγαινε: control panel -> system -> advanced system settings -> hardware -> device manager

και πες μας τι λέει κάτω απ το network adapters.

Δημοσ.

Να σου πω την αλήθεια δεν το κοίταξα καν σήμερα το άνοιξα...Μπορείς να με κατευθύνεις τουλάχιστον τι να κάνω τι χρειάζεται κλπ...σορ για την ταλαιπωρία :/

Δημοσ.

Κοιτα η μονες και απλες λυσεις στο προβλημα σου ειναι ειτε να συνδεσεις

το σταθερο με καλωδιο ethernet ειτε να αγορασεις εναν ασυρματο ανταπτορα

(π.χ http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.614949)ωστε να εχεις ασυρματο ιντερνετ

και για το σταθερο.

Δημοσ.

Ό,τι είπε ο Dexterpap. Δυστυχώς δεν έχω κάποιον usb wifi adapter να σου προτείνω...

Επειδή δεν ξέρω αν αυτά τα stick εμφανίζονται στο network όταν δεν είναι ενεργά, υποθέτω ότι δεν βλέπεις τίποτα τέτοιο να ναι συνδεδεμένο σε κάποια usb θύρα του pc ε;

Δημοσ.

Με το καλώδιο δυστυχώς δεν γίνεται διότι είναι αρκετά μακρυά το modem...ο ασύρματος αντάπτορας απλά θα εντοπίζει δύκτια έτσι απλά?

οχι τπτ

Δημοσ.

Ναι, δε θα χρειαστείς κάτι παραπάνω από ένα τέτοιο stickάκι τουλάχιστον εφόσον το δίκτυο που θες να συνδεθείς είναι στο ίδιο σπίτι κι όχι 2 τετράγωνα παραπέρα ξέρω γω :)

Δημοσ.

Όχι το internet του modem μου θέλω να πιάσω...Αυτό το στικάκι είναι καλό?

μπορώ να εγκαταστήσω wifi μέσα στο pc?

Δημοσ.

Όχι το internet του modem μου θέλω να πιάσω...Αυτό το στικάκι είναι καλό?

μπορώ να εγκαταστήσω wifi μέσα στο pc?

Δημοσ.

Ναι μια χαρα κανεις τη δουλεια σου και μπορεις να βρεις και πιο φθηνο απο αυτο

που σου προτεινα. Μολις το αγορασεις εγκαταστεις τον οδηγο που εχει και αρχιζει και