special Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Εγώ ένα έχω να πώ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η εξυπηρέτηση του Γερμανού. Δεν γίνετε κάποιοι να έχουν παραλάβει και κάποιοι ακόμα να είναι σε αναμονή Τι απαραδεκτη εισαι πολυ επιεικής μαζι τους,απλως τραγικοι ειναι οι ανθρωποι.Ελπιζω να βαλουν μυαλο στην eurobank και να μην τους ξαναχρησιμοποιησουν για προσφορες.Αλλη μια εμπειρια που ειχα με ενα sony ericcson liveview ηρθε μετα απο 3 εβδομαδες.Αφου το ειχα ξεγραψει και ξαφνικα δεχτηκα ενα τηλεφωνο και μου λενε ελατε να παραλαβετε το liveview σας.....αντε βρες ακρη.
Jeronymo Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Για να βάλουν μυαλό στη Eurobank θα πρέπει κάποιος να τους ενημερώσει!Δε νομίζω να ασχολήθηκαν με το θέμα πέραν της συμφωνίας αφού όλα γίνονταν από το τηλεφωνικό κέντρο του Γερμανού.
Vasilis 07 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Για να βάλουν μυαλό στη Eurobank θα πρέπει κάποιος να τους ενημερώσει!Δε νομίζω να ασχολήθηκαν με το θέμα πέραν της συμφωνίας αφού όλα γίνονταν από το τηλεφωνικό κέντρο του Γερμανού. Αν δεν ενημερωθεί η Eurobank βλέπω να φτάνει Πάσχα και ακόμα στο περίμενε να είμαστε μου φαίνεται. Το θέμα είναι που πρέπει να καλέσουμε ? Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο τηλ. ας το πεί να καλέσουμε όλοι μπάς και παραλάβουμε σύντομα.
Jeronymo Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Ίσως κάπου εδώ: http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=220 (κάντε copy paste το link διαφορετικά δεν φορτώνει) Αναφέρεται γενικά στις υπηρεσίες της eurobank. Κάποια από τις ενέργειες του πρώτου βήματος ίσως βοηθήσει.
gs20309 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 εχω παραγγελει απο 20/3 πρωι και ουτε σημερα δεν εχουν παραλαβει!! Ημαρτον!! Για εμενα καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εχουν ΤΕΛΙΩΣΕΙ, ουτε για καρτα ανανεωσης δεν θα πηγαινω απο εκει. Μαλλον αυριο μου ειπαν, αλλα τι να πω για την προχειροτητα τους και ανευθυνοτητα της αλυσιδας. 200 κομματια = 200 πελατες επρεπε να διαχειριστουν μονο, μα τοσο για τα κλαματα ειναι. Ενα μικρο μαγαζακι της γειτονιας καλυτερα θα ειχε διαχειριστει τις παραγγελιες. σε έχουν καλέσει από τα κεντρικά? ρε παιδιά έλεος λίγη υπομονή, όλοι όσοι έχετε κάνει τη διαδικασία θα παραλάβετε κανονικά μην ανχώνεστε, είναι θέμα διαθεσιμότητας και αποστολής του προιόντος από την αποθήκη σε κάθε κατάστημα. Οταν ένα προιον την πρωτη μέρα της προσφοράς παραγγείλουν 10 σε 5μέρες θα παραλάβουν κ οι 10, αν γίνει σφαγή τη 2η μέρα 3η κτλ μετά λογικό είναι να καθυστερεί μιας κ τα προιόντα έρχονται από samsung, δεν είναι στοκ του Γερμανού(μπορεί να είχε αρχικά κάποιο απόθεμα να εξυπηρετήσει σαν αποθήκη Γερμανός αλλά από ένα σημείο κ έπειτα ξαναείχαν παραλαβές από samsung).
Vasilis 07 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 σε έχουν καλέσει από τα κεντρικά? ρε παιδιά έλεος λίγη υπομονή, όλοι όσοι έχετε κάνει τη διαδικασία θα παραλάβετε κανονικά μην ανχώνεστε, είναι θέμα διαθεσιμότητας και αποστολής του προιόντος από την αποθήκη σε κάθε κατάστημα. Οταν ένα προιον την πρωτη μέρα της προσφοράς παραγγείλουν 10 σε 5μέρες θα παραλάβουν κ οι 10, αν γίνει σφαγή τη 2η μέρα 3η κτλ μετά λογικό είναι να καθυστερεί μιας κ τα προιόντα έρχονται από samsung, δεν είναι στοκ του Γερμανού. Συγγνώμη περιμένουμε από 20/3 και λές για υπομονή και έλεος ? Φίλε μου αφού ξέρατε για 200 τεμάχια έπρεπε να είχατε προνοήσει. Και δεν φταίμε εμείς αν έχουμε δεν έχουμε υπομονή. Τα κεντρικά είπαν για παραλαβή σε 5 εργάσιμες.
Jeronymo Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δεν δικαιολογείται έλλειψη στα tablets που ανέφεραν αρχικα. Αυτά ήταν 200 ίδια, οπότε έπρεπε να τα είχαν πριν ξεκινήσει η προσφορά!Για τα S2 μπορώ να το καταλάβω αλλά και πάλι όχι από ένα κατάστημα σαν το Γερμανό και μια προωθητική ενέργεια μιας μεγάλης τράπεζας. Η καθυστέρηση είναι πλέον μεγάλη.
billygrivas Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 *offtopic* το tab ειναι unlocked? παιρνει δηλ. οποιαδηποτε καρτα sim εκτος cosmote,ακομα και δικτυου στο εξωτερικο? ευχαριστω!
Jeronymo Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 λογικά θα πρέπει να είναι unlocked αφού η προσφορά αφορούσε προωθητική ενέργεια της τράπεζας και όχι του Γερμανού-Cosmote.
dimitris74 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 σε έχουν καλέσει από τα κεντρικά? ρε παιδιά έλεος λίγη υπομονή' date=' όλοι όσοι έχετε κάνει τη διαδικασία θα παραλάβετε κανονικά μην ανχώνεστε, είναι θέμα διαθεσιμότητας και αποστολής του προιόντος από την αποθήκη σε κάθε κατάστημα. Οταν ένα προιον την πρωτη μέρα της προσφοράς παραγγείλουν 10 σε 5μέρες θα παραλάβουν κ οι 10, αν γίνει σφαγή τη 2η μέρα 3η κτλ μετά λογικό είναι να καθυστερεί μιας κ τα προιόντα έρχονται από samsung, δεν είναι στοκ του Γερμανού(μπορεί να είχε αρχικά κάποιο απόθεμα να εξυπηρετήσει σαν αποθήκη Γερμανός αλλά από ένα σημείο κ έπειτα ξαναείχαν παραλαβές από samsung).[/quote'] Μιας και από ότι κατάλαβα δουλεύεις η έχεις Γερμανό μεγαλύτερο ρδελο δεν έχω συναντήσει. Λες για τηλέφωνο απο τα κεντρικά. 10 τηλέφωνα έχω πάρει και δεν μπορεί να δει κανείς παραγγελία. Απλά αδυνατώ να καταλαβω πως γίνεται να μην μπορούν να δουν εξέλιξη παραγγελίας και να σε παραπέμπουν στο κατάστημα και στο πόσο έχει όρεξη η ειλιθυα υπάλληλος να δει στο σύστημα κάποια πράγματα. Να σου λένε με μια φυσικότητα ότι δεν ξέρω τι παραγγελία θα μου έρθει. Να χες@ area manager και υπευθυνους. Στο δε τηλέφωνο να σου λένε αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με διαθεσιμότητα και όταν τους λες 200 ήταν και όχι άγνωστα οπότε έπρεπε να υπολογίζεις από πριν να χανουν τα λόγια τους που παραδέχτηκαν ότι περίμεναν πρώτα τις παραγγελίες όλες και μετά προχώρησαν το deal. Τεσπα εγώ προσωπικά έχω στειλει μαιλ να μου απαντήσουν γραπτως ποτέ θα παραλάβω. Αν δεν απαντήσουν έως αύριο θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.
saks80 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 πηρα και εγω 2 galaxy s2 και μου εδωσαν 2 tabletakia.πολυ καλη η προσφορα
doctorm Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 εκει στον ΓΕΡΜΑΝΟ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ;; ουτε σημερα παρελαβα και το μονο εκει στο τηλεφωνικο τους νουμερο στα κεντρικα, τους ρωτας ποτε θα παραλαβεις και σου λενε ενα μονο πραγμα Η ΚΛΗΣΗ ΣΑΣ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ :mrgreen: μα καλα το τηλεφωνικο κεντρο για ποια λειτουργια το εχουν; απαραδεκτοι!!
Jeronymo Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Οι αποδείξεις που πήρατε ήταν μία και για τα δύο προϊόντα ή δύο διαφορετικές? Το λέω γιατί σκέφτομαι να το πουλήσω και εγώ μόλις το πάρω γιατί πολλά αρνητικά διαβάζω περί lags και newton rings και από ότι βλέπω δεν το έχει λύσει ακόμα το θέμα η samsung.
Vasilis 07 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Με καλούν απο τα κεντρικά να με ενημερώσουν ότι το κινητό έφυγε χθές από την αποθήκη και λογικά με την επόμενη γενική παραλαβή του καταστήματος θα το παραλάβουν. Στέλνω τους δικούς μου στο κατάστημα και τί λέει το αφεντικό, "Έχω κάνει παραλαβή σήμερα αλλά επειδή δεν ξέρω τί μου έχει έρθει και δεν μπορώ να κοιτάξω τώρα περάστε το απόγευμα ξανά Καλά μιλάμε για εκπληκτική συμπεριφορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα