Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλα 200 κομμάτια ποιοι τα πρωτο πήρανε:-) εμένα πάντως η ταμπλετα μου βγήκε 80 ε πιο φτηνα και απο κινέζικη:-)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγω παντως εκανα 2 συνδεσεις μεταφορα απο wind και μου πηγε 12 ευρω ολο το πακέτο.απλα πληρωσα τα 12 ευρω με κάρτα eurobank.ισως επειδη εκσνα και συνδεση cosmote το τρεξαν λιγο.

Δημοσ.

Οι ανθρωποι είναι ερασιτέχνες χείριστου είδους.

 

ουτε και αυτοί ξέρουν τι τους γίνεται.

 

ψέμα στο ψέμα συνέχεια. προσωπικά είδα στο συστημα διαθεσιμότητα σε s2 αλλα όχι σε tab. τώρα λένε για πρόβλημα στο s2. σήμερα μου είπαν οτι επεσαν πολλά και δεν είχα διαθεσιμότητα/.

 

εχω ετοιμάσει ενα χεστήριο email προς γερμανο eurobank και συνηγορο καταναλωτη το οποίο θα φύγει αυριο.

Δημοσ.

Θα βρεις άλλη ευκαιρία

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Astymage φαντασου ποσα θα δώσεις στής συνδέσεις για ένα χρόνο

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Θα βρεις άλλη ευκαιρία

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Astymage φαντασου ποσα θα δώσεις στής συνδέσεις για ένα χρόνο

 

Sent from my iPhone using Insomnia

οσα έδινα και στην wind και πιο λιγα.. δεν ειναι και οι 2 συνδέσεις για μένα βέβαια.. πακέτο οικογενειακο εκανα.. εγω 35 ευρω το μήνα θα δίνω..αλλα σκέψου οτι για δυο γραμμές.. 500 euro(s2)+ 600 euro (tablet) συνολο 1100 ευρω δεν δίνει κανείς :)

Δημοσ.

Και τα 35 το μήνα πολλα ειναι αν σκεφτείς οτι κάποιος το μήνα παίρνει το αστρονομικό πόσο τον 487 ε!!!!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Εγω πήρα το s2 και το πούλησα :-)400 ε:-)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Πάντως και εγώ έχω απογοητευτεί με την "εξυπηρέτηση" της Eurobank-Γερμανού. Εντάξει είμαστε της υπομονής αλλά πλέον σε 2 μέρες συμπληρώνω 15 μέρες από τότε που έκανα παραγγελία. Και επειδή αν κάτι καθυστερεί ξεκινάς και σκέφτεσαι αν αξίζει, βλέπω πώς αρκετοί που το έχουν μιλάνε για lag στο tablet :fear: Βλέπω επίσης πώς εδώ έχουν βγεί περισσότερες από 6 αγγελίες (με τιμή 350) και είναι όλες στα αζήτητα.

Δημοσ.

Είχε κάποιος κανένα νέο σχετικά με τις παραδόσεις; Έπρεπε να έχω παραλάβει απ'την Τετάρτη και ακόμη τίποτα. Εντωμεταξύ αύριο φεύγω για εξωτερικό και πέρασα μόλις τώρα απ'το κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και δεν έχουν λάβει κάποιο ενημερωτικό email. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν πάλι ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο..

Δημοσ.

Είχε κάποιος κανένα νέο σχετικά με τις παραδόσεις; Έπρεπε να έχω παραλάβει απ'την Τετάρτη και ακόμη τίποτα. Εντωμεταξύ αύριο φεύγω για εξωτερικό και πέρασα μόλις τώρα απ'το κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και δεν έχουν λάβει κάποιο ενημερωτικό email. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν πάλι ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο..

Από ποιο κατάστημα περιμένεις?Εγώ στην Τσιμισκή 10 ,πέρασα Παρασκευή και τίποτα.Θα περάσω σήμερα αργότερα πάλι να δω. Και εμένα οι 5 εργάσιμες που λέγαν ηταν την προηγούμενη Τετάρτη..Ο εφιάλτης του inthebox ξαναγυρνά!

Δημοσ.

Είχε κάποιος κανένα νέο σχετικά με τις παραδόσεις; Έπρεπε να έχω παραλάβει απ'την Τετάρτη και ακόμη τίποτα. Εντωμεταξύ αύριο φεύγω για εξωτερικό και πέρασα μόλις τώρα απ'το κατάστημα στη Θεσσαλονίκη και δεν έχουν λάβει κάποιο ενημερωτικό email. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν πάλι ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου και δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο..

 

Ακριβώς τα ίδια συμβαίνουν και με την δική μου περίπτωση. Τετάρτη ήταν να παραλάβω. Το κατάστημα δεν έχει ιδέα για την παραγγελία μου ενώ στα κεντρικά υπάρχει κανονικά η καταχώρηση της παραγγελίας. Μου είπαν θα το κοιτάξουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Ο,τι να 'ναι....

Δημοσ.

Προφανώς περιμένουν μεγαλύτερη πτώση τιμών (μετα την κυκλοφορία του ipad3) ώστε να προχωρήσουν σε νέες παραγγελίες. Βέβαια είναι απαράδεκτο να μιλάνε για έλλειψη ταμπλετών από τη στιγμή που οι 200 ταμπλέτες δεν είχαν δυνατότητα επιλογής μοντέλου. Έπρεπε να ξεκινήσουν την προσφορά αφού πρώτα διασφάλιζαν τη διαθεσιμότητα των ταμπλετών τουλάχιστον!!Εν το μεταξύ απο Εurobank σφυρίζουν αδιάφορα λες και δεν είναι δική τους η προσφορά!!! Θα έπρεπε μέσω της εφαρμογής να στέλνανε κάποιο μήνυμα για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Δημοσ.

Ναι πράγματι, μας έχουν χ****ενους κανονικά.. Τελοσπαντων, αν κάποιος έχει κάτι νεώτερο με την παραγγελία του ή παραλάβει σήμερα ή αύριο ας ενημερώσει για να ξέρουμε και οι υπόλοιποι..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...