chralexo Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Έχει ένας φίλος ένα acer extensa που κόλλαγε στο φόρτωμα των windows ( προεγκατεστημένα τα windows 7 home premium με recovery partition). Πριν του κάνω recovery είπα να του κάνω ένα έλεγχο του δίσκου με τα διαγνωστικά που έχει το ultimate boot cd. O έλεγχος έδειξε πολλά errors. Είπα να δω αν κάνω format μήπως φτιάξει αλλά σταμάτησε στο 90% και μου έβγαλε ότι ο δίσκος έχει μη αναστρέψιμα προβλήματα και πρέπει να αλλαχθεί. Λογικά από τον δίσκο χάθηκαν όλα. Το θέμα είναι η εγγύηση ήταν ενός χρόνου ( έληξε τα χριστούγεννα ), ο δίσκος από μόνος του δεν έχει εγγύηση 2 χρόνια από την HITACHI; πως πρέπει να κινηθώ για να αλλαχθεί ο δίσκος τσάμπα ( ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ) χωρίς να δώσω λεφτά στην ACER;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα