nastour Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 δε ξερω τοσο κατω που ειναι το σχολιο μου, δηλαδη αν φτασει το ματι του επισκεπτη για να διαβασει το σχολιο μου αλλα ΘΕΛΩ να περασει το μηνυμα ατυχε καταναλωτη - πελατη ! που λες..σε ολα λογικα κινηθηκες,για την εγγυηση του laptop,το χρονο που αφησες για επισκευη, που σκεφτηκες να κανεις οικονομια. Αν πας δικαστικως θα πρεπει να σιγουρευτεις οτι θα νικησεις στο δικαστηριο!για να παρεις πισω τα εξοδα και την πολυποθετη επισκευη του laptop. Μηπως ομως αν πληρωνες εξαρχης το παραπανησιο format αρα και το οτι θα τσεκαρανε στα reboots οι τεχνικοι-ος του Ροδιτικου του καταστηματος θα ειχες 1 μηνα και 15 μερες τωρα laptop και κανενα βαρος στο κεφαλι σου και δεν θα ειχες μπει καθολου στα greek κολπα συνενοησης συν στο κοσμο της αδικιας και της τσατιλας.. ΑΣΕ.. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ! ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ και της αδικιας και της καγκουρηλας !
le Gaulois57 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 δε ξερω τοσο κατω που ειναι το σχολιο μου, δηλαδη αν φτασει το ματι του επισκεπτη για να διαβασει το σχολιο μου αλλα ΘΕΛΩ να περασει το μηνυμα ατυχε καταναλωτη - πελατη ! που λες..σε ολα λογικα κινηθηκες,για την εγγυηση του laptop,το χρονο που αφησες για επισκευη, που σκεφτηκες να κανεις οικονομια. Αν πας δικαστικως θα πρεπει να σιγουρευτεις οτι θα νικησεις στο δικαστηριο!για να παρεις πισω τα εξοδα και την πολυποθετη επισκευη του laptop. Μηπως ομως αν πληρωνες εξαρχης το παραπανησιο format αρα και το οτι θα τσεκαρανε στα reboots οι τεχνικοι-ος του Ροδιτικου του καταστηματος θα ειχες 1 μηνα και 15 μερες τωρα laptop και κανενα βαρος στο κεφαλι σου και δεν θα ειχες μπει καθολου στα greek κολπα συνενοησης συν στο κοσμο της αδικιας και της τσατιλας.. ΑΣΕ.. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ! ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ και της αδικιας και της καγκουρηλας ! Για τα bold:Γιατί;Μαζί τα βγάλατε;Αφού λέει ότι ήταν στην εγγύηση,τί δουλειά είχε να κάνει format.Θα διορθωνότανε μετά το χαλασμένο κουμπί;Ή θα ήταν αναγκασμένοι με το φορματ που θα του κάνανε να το ελέγξουν; Κι εδώ (εφαρμογή εγγύησης btw) χρειάζεται γρηγορώσημο κατα την άποψή σου;
Chris92 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Πρεπει να καταλαβουμε ολοι,οτι κατι τετοια κολομαγαζα συντηρουνται απο εμας.Πολλα ατομα δυστυχως δεν γνωριζουν τι αντιμετωπιση θα λαβουν απο αυτα τα μαγαζια οποτε συνεχιζουν κανονικα τις αγορες του απο εκει.Κατ'έμε η λυση ειναι να κανετε το γνωστο σε φιλους και γνωστους σας για το τι προκειται να αντιμετωπισουν οταν αγορασουν ενα προιον απο τα συγκεκριμενα καταστηματα.Στο τελος οταν θα δει το e-shop και το καθε αλλο μαγαζι,το τζιρο τους να πεφτει κατακορυφα τοτε θα αναγκαστουν ειτε να κλεισουν ειτε να βελτιωσουν αισθητα την εξυπηρετηση τους,επιλογες επιθυμητες απο εμας και στις 2 περιπτωσεις.Οντας και εγω θυμα της απαισιας εξυπηρετησης του e-shop συγκεκριμενα επι μηνες,θεωρω οτι πρεπει να μαθουν ολοι οτι πλεον δεν αξιζει να αγορασει κανεις ουτε ενα ανεμιστηρακι απο το συγκεκριμενο.Τελος οποιος υποστηριξει οτι ειναι μεμονομενα τα περιστατικα της κακης εξυπηρετησης ειναι μεγαλος ψευτης..Ζητω συγνωμη απο το χρηστη vasilis-kristin που τρολλαρω στο θεμα του χωρις να του προτεινω καποια λυση αλλα πλεον το κακο εχει παραγινει.Επι του θεματος εγω σου προτεινω να κινηθεις εναντιον τους μεσω ΙΝΚΑ καθως και της γενικης γραμματειας καταναλωτη.
kapodistrias Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 δε ξερω τοσο κατω που ειναι το σχολιο μου, δηλαδη αν φτασει το ματι του επισκεπτη για να διαβασει το σχολιο μου αλλα ΘΕΛΩ να περασει το μηνυμα ατυχε καταναλωτη - πελατη ! που λες..σε ολα λογικα κινηθηκες,για την εγγυηση του laptop,το χρονο που αφησες για επισκευη, που σκεφτηκες να κανεις οικονομια. Αν πας δικαστικως θα πρεπει να σιγουρευτεις οτι θα νικησεις στο δικαστηριο!για να παρεις πισω τα εξοδα και την πολυποθετη επισκευη του laptop. Μηπως ομως αν πληρωνες εξαρχης το παραπανησιο format αρα και το οτι θα τσεκαρανε στα reboots οι τεχνικοι-ος του Ροδιτικου του καταστηματος θα ειχες 1 μηνα και 15 μερες τωρα laptop και κανενα βαρος στο κεφαλι σου και δεν θα ειχες μπει καθολου στα greek κολπα συνενοησης συν στο κοσμο της αδικιας και της τσατιλας.. ΑΣΕ.. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ! ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ και της αδικιας και της καγκουρηλας ! Δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική πραγματικά. Και νομίζω οτι αντικατοπτρίζει ένα μεγάλο ποσοστό της ελληνικής κοινωνίας που δεν σκέφτεται λογικά και με κρίση. Ο άνθρωπος ανέφερε οτι δεν άναβε καθόλου το pc και του είπαν οτι το πρόβλημα ήταν το κουμπί. Και ΜΕΤΑ του είπανε για ιους κτλ. Που αμφιβάλλω και ιους να είχε οτι δεν θα άνοιγε η αρχική οθόνη με κάποιο logo, bios. Ο πελάτης ύστερα αποφάσισε οτι ΔΕΝ θέλει φορμάτ αφού είχε ενημερωθεί για τη χρέωση. Δηλαδή που είναι το κακό;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 άσε που έπρεπε να του έχουν δώσει άλλο laptop ως αντικαταστάτη για να κάνει την δουλειά του μέχρι να του φτιάξουν το δικό του από την στιγμή που έχουν περάσει 15 εργάσιμες...
chrisbm Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 έτσι πιστεύω και γω φίλε μου! στείλε το μήνυμα σου παντού! σε blog σε φόρουμ παντού! όλο και κάποιος από αυτούς θα ιδρώσει μόλις το δει και σίγουρα πάρα πολλοί από μας θα προβληματιστούμε πια γιατί είναι η ώρα να δουλέψει το καλό και εξυπηρετικό (μαγαζί) και όχι το πολυδιαφημισμένο από μας (κόσμο)! επίσης θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που το γράφω στο post το δικό σου αλλά μήπως και βγει κάτι καλό από όλο αυτό, έχει κανείς να προτείνει κάποια e-shop που είναι αξιόπιστα(προσωπική σας εμπειρία)? Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι.
Everest Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Φίλος δικά σου είναι τα λεφτά για να πληρώσεις δικηγόρο κτλ. Αλλά κάνε ρε συ το ελάχιστο παρε τηλέφωνο ή στειλε μαιλ στο ΙΝΚΑ...κάτι. Και για δική σου ικανοποίηση. mail στο ΙΝΚΑ απλά "δεν". έχω στείλει εδώ και 2 μήνες 2 mail στο inka at inka dot gr και πριν 1 μήνα στο inka at newinka dot gr και δεν μου έχουν απαντήσει από κανένα με την ευκαιρία και το δικό μου πρόβλημα αφορά fujitsu laptop ... κι εγώ για το eshop !!!
vasilis-kristin Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Έστειλα στον ΙΝΚΑ και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά απάντηση γιοκ , ρε μπας και τα κάνουνε πλακάκια
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Έστειλα στον ΙΝΚΑ και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά απάντηση γιοκ , ρε μπας και τα κάνουνε πλακάκια Λογικα θα εισαι το παραπονο νο. 254578569579 και καπου 100ος στην ουρα για το συγκεκριμενο καταστημα, οποτε υπομονη
panos0100 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 τι λετε ρε παιδια σοβαρα για το eshop γινονται αυτα? και μου το ελεγαν αμα χαλασει δεν μετραει καμια εγγυηση γιατι την παθανε παρα πολοι γνωστοι μου ετσι κι ελεγα να παραγκειλω κατι αυτες τις μερες αλλα τωρα πιστικα οτι λεγανε αληθεια κριμα παντος για το καταστημα ετσι οπως παει το βλεπω για κλεισιμο
spinemm Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Μηπως ομως αν πληρωνες εξαρχης το παραπανησιο format αρα και το οτι θα τσεκαρανε στα reboots οι τεχνικοι-ος του Ροδιτικου του καταστηματος θα ειχες 1 μηνα και 15 μερες τωρα laptop και κανενα βαρος στο κεφαλι σου και δεν θα ειχες Μαλλον κανεις πλακα τωρα ΕΤΣΙ? τι παει να πει να πληρωσει για φορματ? απο που και ωσπου ιοι εχουν σχεση με το χαλασμενο κουμπακι?, παντως απο ΙΝΚΑ, συνηγορους του πολιτη και λοιπους μην περιμενεις να βγαλεις ακρη....σε δικια μου περιπτωση πριν 8 χρονια ααααααααααααααααααααααααααακομα περιμενω εστω μια απαντηση....και εαν δεν κινιομουν μονη μου εναντιον του καταστηματος και της τραπεζας θα ειχα χασει 1800Ε (τα οποια για 4μηνες τα ΕΚΛΑΙΓΑ, γιατι οι ΙΝΚΑ και συνηγορος με ειχαν απο μηνα σε μηνα να περιμενω και να κανω υπομονη.....) δυστυχως στο ελλαντα ο πολιτης δεν εχει καμμια μα ΚΑΜΜΙΑ αξια...αξια εχουν μονο τα ευρω μας, απαξ και τα εδωσες οσες "υποσχεσεις" περι service, υπηρεσιων, εγγυησης κλπ και να σου δωσουν, μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεμια απο αυτες αναγνωριζεται!!!!!!!!!
androu Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 δε ξερω τοσο κατω που ειναι το σχολιο μου, δηλαδη αν φτασει το ματι του επισκεπτη για να διαβασει το σχολιο μου αλλα ΘΕΛΩ να περασει το μηνυμα ατυχε καταναλωτη - πελατη ! που λες..σε ολα λογικα κινηθηκες,για την εγγυηση του laptop,το χρονο που αφησες για επισκευη, που σκεφτηκες να κανεις οικονομια. Αν πας δικαστικως θα πρεπει να σιγουρευτεις οτι θα νικησεις στο δικαστηριο!για να παρεις πισω τα εξοδα και την πολυποθετη επισκευη του laptop. Μηπως ομως αν πληρωνες εξαρχης το παραπανησιο format αρα και το οτι θα τσεκαρανε στα reboots οι τεχνικοι-ος του Ροδιτικου του καταστηματος θα ειχες 1 μηνα και 15 μερες τωρα laptop και κανενα βαρος στο κεφαλι σου και δεν θα ειχες μπει καθολου στα greek κολπα συνενοησης συν στο κοσμο της αδικιας και της τσατιλας.. ΑΣΕ.. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ! ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ και της αδικιας και της καγκουρηλας ! προφανώς 1ο μήνυμα και να τα λέει έτσι ύποπτο μου φαίνεται! Εφόσον το έχει 8 μήνες ισχύει η εγγύηση και σε λογισμικό και σε υλικό το οποίο δεν οφείλεται σε κακή χρήση.. Επίσης αφού δεν ανάβει πως κατάλαβε οτι είναι γεμάτο με ιούς; ή εγώ δεν κατάλαβα καλά ; Κυνήγησε το θέμα! Καλή τύχη !
Prof_Chaos Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Πραγματικά ταλαιπωρείτε ο φίλος αλλα να ξέρεουμε και τα εξής ως καταναλωτές. 1) Λογισμικό δεν καλύπτεται απο εγγύηση και ΝΑΙ χρεώνεται Είναι στην ευχέρεια του καταστήματος / αντιπροσωπείας να μην το χρεώσει 2)Βλάβη που οφείλετε σε υπαιτιότητα του χρήστη ΔΕΝ καλύπτεται σε καμια περίπτωση απο εγγύηση(πλην TOSHIBA) που τα καλύπτει όλα. Για παράδειγμα μου πέφτει κάτω το λάπτοπ , μου σπάει η οθόνη , κοπάνησα τα κουμπιά και τα έσπασα και αλλα παραδείγματα.. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποδειχθεί αν είναι αστοχία υλικού ή υπαιτιότητα χρήστη η ζυγαρία κλείνει προς τον καταναλωτή αρκεί να το χειριστεί σωστά. Στην περίπτωση του φίλου δεν κατάλαβα είναι χαλαρό το κουμπάκι ; φαίνεται κάτι σπασμένο; Δηλαδή σου είπαν οτι το έκανες εσύ και αν με ποιο τρόπο; Οι κινησεις σου είναι συγκεκριμένες. Αρχικά Προστασία καταναλωτή επειτα στέλνεις ενα e-mail στην μαμα εταιρία γράφωντας ακριβώς τι συμβαίνει και περιμένεις.
vasilis-kristin Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2012 Πραγματικά ταλαιπωρείτε ο φίλος αλλα να ξέρεουμε και τα εξής ως καταναλωτές. 1) Λογισμικό δεν καλύπτεται απο εγγύηση και ΝΑΙ χρεώνεται Είναι στην ευχέρεια του καταστήματος / αντιπροσωπείας να μην το χρεώσει 2)Βλάβη που οφείλετε σε υπαιτιότητα του χρήστη ΔΕΝ καλύπτεται σε καμια περίπτωση απο εγγύηση(πλην TOSHIBA) που τα καλύπτει όλα. Για παράδειγμα μου πέφτει κάτω το λάπτοπ , μου σπάει η οθόνη , κοπάνησα τα κουμπιά και τα έσπασα και αλλα παραδείγματα.. Σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποδειχθεί αν είναι αστοχία υλικού ή υπαιτιότητα χρήστη η ζυγαρία κλείνει προς τον καταναλωτή αρκεί να το χειριστεί σωστά. Στην περίπτωση του φίλου δεν κατάλαβα είναι χαλαρό το κουμπάκι ; φαίνεται κάτι σπασμένο; Δηλαδή σου είπαν οτι το έκανες εσύ και αν με ποιο τρόπο; Οι κινησεις σου είναι συγκεκριμένες. Αρχικά Προστασία καταναλωτή επειτα στέλνεις ενα e-mail στην μαμα εταιρία γράφωντας ακριβώς τι συμβαίνει και περιμένεις. Στην μπαταρία υπάρχουν 2 κουμπιά , το ένα το πατάς κάτω και το άλλο το σέρνεις δεξιά νομίζω , λοιπόν το δεύτερο κουμπί έπαιζε τρελά και δεν άνοιγε η μπαταρία , αλλά και όταν μου το έστειλαν πίσω με 40 ευρώ χρέωση πάλι τρελά έπαιζε και πάλι δεν έβγαινε η μπαταρία. Όσο για τους ιούς που μου έλεγαν , ρε παιδιά έχω αγορασμένη την σουίτα του nod32 και είμαι σίγουρος ότι αυτά περί ίων είναι άκυρα
shodan Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλοί (χωρίς να έχω πρόθεση να την πω στον topic starter) μπερδεύετε το μαγαζί που σας πουλάει κάτι με αυτόν που σας παρέχει την εγγύηση. Το e-shop και το κάθε e-shop η μόνη ευθύνη που έχουν μετά την ολοκλήρωση της πώλησης είναι αν δεν θέλετε εσείς να μπλέξετε με τηλέφωνα κλπ να αναλάβουν να προωθήσουν το μηχάνημα στο επισκευαστικό κέντρο της εταιρείας κάτι που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έγινε είτε γιατί βαριόταν είτε γιατί το ξέχασαν είτε γιατί απλά σε έγραψαν. Μόνο η κατασκευάστρια εταιρεία όμως παρέχει εγγύηση, μόνο αυτή (με τη μορφή εξουσιοδοτημένου επισκευαστικού κέντρου)μπορεί να επισκευάσει/αντικαταστήσει μηχάνημα ή κάποιο εξάρτημα και φυσικά είσαι σίγουρος ότι θα το έχουν και έτοιμο σε εύλογο χρονικό διάστημα. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν όριο τις ~20 ημέρες. Αν δεν γίνει επισκευή ξεκινάει διαδικασία αντικατάστασης. Για κάτι τόσο απλό όσο η ασφάλεια της μπαταρίας δε νομίζω να σου λέγανε μα και μου, εκτός και αν υπήρχαν σημάδια πτώσης στο μηχάνημα ή γενικά έδειχνε κακοποιημένο. Έπρεπε από την αρχή να επικοινωνήσεις με το Call Center 801 11 42 200 ή στο 210 6863700.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα