Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακούστε τον Γολγοθά ενός ταλαίπωρου που έπεσε ξανά στην παγίδα να αγοράσει ένα laptop από το περίφημο e-shop.

16/2 ξαφνικά χωρίς λόγω έσβησε και δεν άναψε ξανά , το laptop να πω δεν είναι ούτε 8 μηνών, πήγα στο κατάστημα εδώ στη ρόδο , το έδωσα και μου είπαν ότι θα με ειδοποιήσουν από το τεχνικό τμήμα σε λίγες μέρες , μετά από περίπου 10 μέρες χωρίς ειδοποίηση , πήρα εγώ πάνω και ο τεχνικός μου είπε ότι φταίει ένα κουμπάκι στην μπαταρία που δεν είναι σωστά τοποθετημένο και ότι αυτό κάνει την ζημιά .

Λέω ρε φίλε το κουμπάκι αυτό προσπάθησα να βγάλω την μπαταρία αφού έσβησε το μηχάνημα και το είδα και εγώ ότι κουνιόταν τρελά , μου είπε ότι αυτό και ότι το laptop είναι γεμάτο από ιούς κάνουνε το μηχάνημα να μην δουλεύει , εντάξει λέω τώρα τι κάνουμε ? μου λέει αλλάζουμε το κουμπί και κάνουμε φορματ στον υπολογιστή, και μου λέει 40 ευρώ το κουμπί και δεν θυμάμαι τώρα πόσο μου είπε για το φορματ , του λέω φίλε άλλαξε το κουμπί και το φορματ αστο θα το κάνω εγώ, άρχισε ότι μα πρέπει να το κάνει κάποιος τεχνικός και τέτοια , τελικά αφού είδε ότι δεν μασούσα , λέει εντάξει το στέλνω , παιδιά και τώρα αρχίζει ο Γολγοθάς ενός Μα@@κα που ενώ την είχα πάθει ξανά, ξανάέπεσα στο ίδιο κολομ@@@ζο .

Με ειδοποιούν από το κατάστημα Ρόδου ότι το λαπτοπ είναι έτοιμο,πάω με χαρά να το πάρω , πως με φώτισε ο θεός και λέω στον υπεύθυνο να το ανοίξουμε μαζί για να δούμε αν δουλεύει, πράγματι το ανοίξαμε και σιγά μην δούλευε , κοιτάζω το κουμπάκι ούτε και αυτό δούλευε , λέω στον υπεύθυνο ρε φίλε άνοιξε μου την μπαταρία και μου λέει δεν μπορώ γιατί είναι χαλασμένο το κουμπί , λέω και γιατί μου χρεώνετε 40 ευρώ ? λέει θα το ξαναστείλω πίσω , οκ και περιμένω άλλες 10 μέρες και ξαναπαω στο μαγαζί εδώ στη Ρόδο , ήταν μια κοπελίτσα , έψαξε στο κομπιούτερ της και μου λέει εδώ είναι , και ότι κάνει να δώσω 40 ευρώ για να το πάρω, εντάξει λέω δώσε μου το , πάει μέσα ψάχνει ψάχνει ψάχνει , πουθενά το λαπτοπ , φωνάζει έναν συνάδελφο της , και του δείχνει κάτι που έγραφε μάλλον το κομπιούτερ της , λέω ρε παιδιά τι έγινε χάθηκε το λαπτοπ , όχι λεει αλλααααααα πάει μέσα και φωνάζει τον υπεύθυνο , τον ίδιο υπεύθυνο που πριν 10 ημέρες το ξαναστείλαμε πίσω , λέει φίλε να η απεργία και δεν το στείλαμε ακόμα πίσω , ρε φίλε η απεργία ήταν μια μέρα του λέω, μετά από μερικά μπινελίκια φεύγω και περιμένω άλλες περίπου 10 μέρες,

Χτες παίρνω και τους ρωτώ , ρε παιδιά τι έγινε, μου λένε ότι ακόμα δεν το έχουνε στα χέρια τους και ότι δεν μπορούνε να μου πούνε τίποτα , μετά από απειλές ότι θα προσφύγω στον ΙΝΚΑ μου υποσχεθήκανε ότι μέχρι τέλος της εβδομάδας θα έχω νέα. σήμερα 28/3 μετά από 1 μήνα και 13 μέρες , να το πολύ ποθητό τηλέφωνο από έναν τεχνικό , που λες και του χρωστούσα , με αυτό το τουπέ και με ύφος λες και ήταν κανένας πρωθυπουργός ,άρχισε τα τεχνικά και ότι το μηχάνημα δεν είναι στην εγγυησή γιατί λέει φταίει το κουμπάκι και η fujitsu δεν θα το δεχτεί , όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τόνοι του είπα ότι δεν κάνουνε σωστά τη δουλειά τους , και να μην κάνει τίποτα να μου το στείλει πίσω οπός είναι , και ότι θα κινηθώ νομικά μου είπε κάνε ότι καταλαβαίνεις . λοιπόν παιδιά δεν θέλω να το αφήσω έτσι , πες τε μου τι να κάνω , τουλάχιστον να σταματήσουν να είναι τόσο αλητ@@@δες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κουράγιο και τη συμπαράστασή μου αλλά

 

[...] τουλάχιστον να σταματήσουν να είναι τόσο αλητ@@@δες

γιατί να σταματήσουν αφού δουλεύει το σύστημά τους;

 

Ακούστε τον Γολγοθά ενός ταλαίπωρου που έπεσε ξανά στην παγίδα να αγοράσει ένα laptop από το περίφημο e-shop.

[...]ενώ την είχα πάθει ξανά, ξανάέπεσα στο ίδιο κολομ@@@ζο .

Δημοσ.

Εχει παραγινει το θεμα με αυτους.Ελεος.Πρωτα απ'ολα εφοσον ειναι θεμα εσωτερικο με ποια λογικη δεν αναγνωριζει την εγγυηση.Το κουφο με τους ιους δεν το σχολιαζω καν.Σου χρεωσανε μαλιστα 40 ευρω?!?!?!? και ειχαν το θρασος να σου πουνε οτι ειναι χαλασμενο ακομα????Χωρις καν να το εχουν στειλει για επισκευη????Για μενα πας παλι πισω,βρισκεις τον υπευθυνο τον αρχιζεις στα μπινελικια και οτι θα τους κανεις ρεζιλι σε οσα forums μπορεις και καπακι και μια καταγγελια.Εμα δεν εχουν το θεο τους

 

Παντως και μεις δεν λεμε να μαθουμε.Ακουμε τοσα και τοσα για αυτα τα μαγαζια αλλα παμε εκει και αγοραζουμε μεχρι να μας κατσει η στραβη

Δημοσ.

Πρίν κάνεις οτιδήποτε επικοινώνησε με την μητρική εταιρία στην Αθήνα.

 

Ψάξου ΕΔΩ.

Η αξία του λαπτοπ είναι μικρή για να βάλεις μόνος σου δικηγόρο.Αν δεν βγάλεις άκρη με τα ινστιτούτα - που πιστεύω οτι θα βγάλεις - ,και δεν θες να σε αποκαλούν @@@@@ τότε βάλε δικό σου. Αλλα να έχεις υπόψη σου πως αμοιβή και παράσταση δικηγόρου θα είναι τσιμπημένη σε σημείο που για να γλιτώσεις την φασαρία αγοράζεις καινούργιο.

Δημοσ.

Δυστηχώς φίλε μου δεν ήξερες, το καταλαβαίνω, αλλά γιατί δεν έμπαινες εδώ μέσα να μας πεις τί προβλημα αντιμετώπιζες και να σε βοηθούσαμε;

Δημοσ.

Δε θα βρει ακρη νομικα αφου δεν εχει κανει κατι λαθος το eshop εκτος απο τις αβασιμες υποσχεσεις που μονο στην Αμερικη θα εβρισκες το δικιο σου με κατι τετοιο. Πολυ απλα στο δινουν πισω χωρις χρεωση και δε το φτιαχνουν αφου ειναι εκτος εγγυησης.

Δημοσ.

Αυτές οι περι νομικού χαρακτήρα βλακείες μας υποχρεώνουν στο να μην κάνουμε τίποτα και να μας εκμεταλλεύονται στο άπειρο.

 

Φίλος δικά σου είναι τα λεφτά για να πληρώσεις δικηγόρο κτλ. Αλλά κάνε ρε συ το ελάχιστο παρε τηλέφωνο ή στειλε μαιλ στο ΙΝΚΑ...κάτι. Και για δική σου ικανοποίηση.

Δημοσ.

Δε θα βρει ακρη νομικα αφου δεν εχει κανει κατι λαθος το eshop εκτος απο τις αβασιμες υποσχεσεις που μονο στην Αμερικη θα εβρισκες το δικιο σου με κατι τετοιο. Πολυ απλα στο δινουν πισω χωρις χρεωση και δε το φτιαχνουν αφου ειναι εκτος εγγυησης.

 

Του χρεωσανε 40 ευρω και τον κοροιδευουν στα μουτρα και πηγαν να του δωσουν το λαπτοπ παλι με προβλημα.πλακα κανεις?

Δημοσ.

Το eshop μονο για καθαρο hardware χωρις μηχανικα/ηλεκτρονικα μερη.

Πχ κανενα καλωδιο, κανενα pc case, καποιον adaptor κλπ. Που ξερεις οτι δε θα χρειαστεις εγγυηση. Aν και για αυτα υπαρχει το ebay που τα βρισκεις μισοτιμης.

 

Για αγορες προιοντων που πιθανως να χρειαστουν after sales, λυπουμαι δεν υπαρχει πια η δικαιολογια "την πατησα". Δεν μπορω να δεχθω οτι και ο τελευταιος τυπος που ανοιγει ιντερνετ στον Εβρο δεν εχει ακουσει κατι για το after sales του eshop. Οταν ο καταναλωτης συνηδητοποιησει οτι αγοραζοντας ενα laptop, μεταξυ αλλων πληρωνει ΚΑΙ το after sales του, τοτε ισως παψουν αυτα τα παραπονα απο αυτους που βλεπουν μια ωραια προσφορα σε λαπτοπ και πανε και το τσιμπανε σκεπτομενοι "σιγα μωρε, σε εμενα θα χαλασει? Αλλα και να χαλασει θα τα βγαλω περα μαζι τους, σιγα".

 

ΥΓ. ΕΠισης εχει παψει να υπαρχει και η δικαιολογια: Ειμαι στον Εβρο και μονο το eshop στελνει εδω. Πλεον υπαρχουν 10δες eshops που στελνουν ακομα και με δωρεαν εξοδα αποστολης στην αλλη ακρη της Ελλαδας.

Δημοσ.

Του χρεωσανε 40 ευρω και τον κοροιδευουν στα μουτρα και πηγαν να του δωσουν το λαπτοπ παλι με προβλημα.πλακα κανεις?

 

Νομιζα οτι το ηλενξε πριν το πληρωσει. Eshop = χεσωπ στον πελατη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...