Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.. Σκεφτομαι εδώ και καιρό την αγορά ενός smart.. στα ματια μου μια τετοια επιλογή για μεσα στην πόλη θα ήταν ιδανική ,λόγω του χαμηλού κόστους αγοράς (μεταχειρισμένο), του χαμηλού κόστους συντήρησης και του εύκολου παρκινγκ...Θα μπορούσατε να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με:

 

Ποια είναι τα παγια εξοδα το χρόνο για ένα smart και αναφορικά με βενζίνη τι γίνεται? (καταναλωση κτλ)

 

Ταξίδι μέχρι 100 χιλιομετρα προορισμό θα είναι το λιγότερο μή δυσάρεστο ή θα με κουράσει απίστευτα?

 

Διαβάζω σε αγγελίες του γνωστού site για smart με έτος κατασκευής 2000-2001 και φορτωμένα με μεχρι 100.000 χιλιόμετρα... πόσο τα κοστολογείτε? Γιατί για το ίδιο πάνω κάτω αμάξι με τα ίδια χαρακτηριστικά,άλλος το δίνει 2.500 ευρώ και άλλος 5000 ευρώ???

Καινούργιο πόσο πάει?

 

Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία για την αγορά smart ευχαρίστως δεκτη!

 

Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα.. Σκεφτομαι εδώ και καιρό την αγορά ενός smart.. στα ματια μου μια τετοια επιλογή για μεσα στην πόλη θα ήταν ιδανική ,λόγω του χαμηλού κόστους αγοράς (μεταχειρισμένο), του χαμηλού κόστους συντήρησης και του εύκολου παρκινγκ...Θα μπορούσατε να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με:

 

Λοιπόν, ως κάτοχος ξεκινάω... Παρακαλώ όλους όσους εχουν ακούσει απο τον κουμπάρο του μπατζανακή του 3ου ξαδέρφου της γυναικάς τους να μην παρέμβουν και να μην παραπληροφορούν.

 

Αρχικά, ποιο μοντέλο θέλεις να πάρεις...; Εχεις καποια λινκ ενδεικτικά;

 

Ως λύση για μέσα στην πόλη και μικρές αποστάσεις εκτός πόλης είναι ιδανικότατο.

Το κόστος συντήρησης αν το πηγαίνεις στις αντωπροσωπείες, πιστεψε με μονο χαμηλο δεν ειναι πάντως... Και εκτος απο ακριβα ειναι και δυσκολα για να τα κάνεις εκτος ή μονος σου (π.χ. για αλλαγη μπουζι κατεβαινει το μοτερ)...

Ενδεικτικά να σου αναφέρω αλλαγη λαδιών και φίλτρου ~100€ σε επισημη αντιπροσωπεία, εγω τα αλλαζω σε συνεργείο φίλου με 35-40... Και τα αλλάζω ανα 5000 χλμ (υπερβολή).

 

 

Ποια είναι τα παγια εξοδα το χρόνο για ένα smart και αναφορικά με βενζίνη τι γίνεται? (καταναλωση κτλ)

 

 

Τέλη κυκλοφορίας είχε 28, εγιναν 50 αν θυμαμαι καλα. Ασφάλεια εδινα 350 το χρόνο με πληρη κάλυψη (και σκισιμο κουκουλας στο δικο μου που ειναι καμπριο) αλλα πήγα σε οικονομικότερη στα 150 εξαμηνο με βασικές καλύψεις

 

Πάγια εξοδα αν εννοείς τα σερβις εξαρτάται, απο ηλικία/κατασταση/χιλιόμετρα/μοντέλο...

Ενδεικτικά σου ειπα, το ιδιο σέρβις με 40 και 100... Τιμές Ανταλλακτικών μέτριες...

 

Η κατανάλωση σε ενα smart turbo ειναι καθαρα στο χέρι σου, εγω το έχω μάθει και δεν πάω σχεδόν ποτέ πάνω απο 5.5λ/100χλμ... Γενικά σε ενα μικτό κυκλο εντος-εκτός κυμαίνομαι γύρω στα 5λ με aircondition ή θερμανση. Εκτός κέντρου το βγάζω απο αυτόματο και το πάω χειροκίνητα ωστε να καίει λιγότερο.

 

 

Ταξίδι μέχρι 100 χιλιομετρα προορισμό θα είναι το λιγότερο μή δυσάρεστο ή θα με κουράσει απίστευτα?

 

εχω κάνει ταξίδι 650 χλμ με 3 στάσεις, κουράστηκα όχι λόγω του αυτοκινήτου ή των επιδόσεων του (μια χαρα πάει) αλλα λόγω των σκληρών δερμάτινων bucket καθισμάτων μου...

 

Επειδη σε καθημερινή βάση το 2011 έκανα 90 χλμ σου λεω οτι τα εκανα για πλάκα, ήταν πολύ άνετα...

 

Διαβάζω σε αγγελίες του γνωστού site για smart με έτος κατασκευής 2000-2001 και φορτωμένα με μεχρι 100.000 χιλιόμετρα... πόσο τα κοστολογείτε? Γιατί για το ίδιο πάνω κάτω αμάξι με τα ίδια χαρακτηριστικά,άλλος το δίνει 2.500 ευρώ και άλλος 5000 ευρώ???

Καινούργιο πόσο πάει?

 

 

Μην αγοράσεις σμαρτ με πάνω απο 80000 χλμ. Αν μπορείς μην αγοράσεις και απο Ελλάδα (προτίμησε γερμανικό). Οι ελληνες ειμαστε καραβλαχοι-καγκουρες και δεν ξέρουμε να συμπεριφερθούμε στα turbo αυτοκίνητα.

 

Επίσης, μην αγοράσεις το 600άρι (πριν το 2003 αυτό ειναι) ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Εχει παρουσιάσει πολλά προβλήματα (κυριότερα στον κινητήρα) για αυτό και οι τρελές διακυμάνσεις στις τιμές.

 

Ας σου πω για το δικο μου ποσο μου πήγε και πόσο πάει ακομα...

Λοιπόν εχω 700αρι του 2004, το πηρα με 64000 ΚΑΘΑΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ (και οχι γυρισμένα ελληνικα), έκδοση passion cabrio, full extra, δερματινα θερμαινόμενα καθισματα κλπ και μου βγήκε με τελωνεια κλπ στα 6500. Ακομα και σήμερα κρατάει την αξία του και το εχω δει να εκτιμάται online απο 6000 έως 7500 αναλόγως καταστασης. Εμενα ειναι γενικά σε άριστη και πρόσφατα μου εδωσαν 7000 αλλα δεν το έδωσα και τώρα το ψιλομετάνιωσα γιατι σκεφτόμουν μεταβαση σε πετρέλαιο.

 

 

Ότι άλλο θες εδω ειμαστε... Στο φορουμ ειναι ακομα ενα παλικαρι (sphinxgr Νομίζω) που με βοηθησε και αυτός και η σελίδα του στην αγορά. :rolleyes:

 

 

υ.γ.: Καινούργιο ξεκινάει απο 12χιλ περίπου...

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απαντηση

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2236351/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2163450/

αυτα είναι νομιζω από τα καλύτερα που βρήκα... έχει κ κατι αλλά με πολλά χιλιομετρα και πιο ακριβα...

δεν ξερω καθόλου από μοντέλα, έχεις κανένα λινκ που να με ξεμπερδέψει?

Αρα με 300 ευρω το χρόνο είμαι μια χαρα για μία απλή ασφαλεια και τελη..

Το γερμανικό το δικό σου,πως το βρήκες? Μέσω ιντερνετ? και αν ναι, πως προέβεις σε μια τέτοια αγορά,χωρίς να τσεκαρεις με τα μάτια σου το αυτοκίνητο?

Πού μπορώ να κοιτάξω για μία αντίστοιχη περίπτωση με την δική σου?

Ποιο μοντέλο κατα τη γνώμη σου αξίζει να ψάξω για μεταχειρισμένο? θέλω να δώσω γύρω στα 6000ευρω

 

Αυτό ας πούμε μου φαίνεται καλό.. αλλά πως να το αγοράσω χωρίς να το δω πρώτα με τα μάτια μου? είναι κ μακρια...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2169645/

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απαντηση

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2236351/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2163450/

αυτα είναι νομιζω από τα καλύτερα που βρήκα... έχει κ κατι αλλά με πολλά χιλιομετρα και πιο ακριβα...

δεν ξερω καθόλου από μοντέλα, έχεις κανένα λινκ που να με ξεμπερδέψει?

Αρα με 300 ευρω το χρόνο είμαι μια χαρα για μία απλή ασφαλεια και τελη..

Το γερμανικό το δικό σου,πως το βρήκες? Μέσω ιντερνετ? και αν ναι, πως προέβεις σε μια τέτοια αγορά,χωρίς να τσεκαρεις με τα μάτια σου το αυτοκίνητο?

Πού μπορώ να κοιτάξω για μία αντίστοιχη περίπτωση με την δική σου?

Ποιο μοντέλο κατα τη γνώμη σου αξίζει να ψάξω για μεταχειρισμένο? θέλω να δώσω γύρω στα 6000ευρω

 

Αυτό ας πούμε μου φαίνεται καλό.. αλλά πως να το αγοράσω χωρίς να το δω πρώτα με τα μάτια μου? είναι κ μακρια...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2169645/

 

 

εγω πλήρωσα έναν γνωστό, πήγε ειδε 6-7 που ειχα βρει στο mobile.de. τα πιο πολλα ειναι πατατες γενικά, αυτο που πήρε τελικά ήταν καλό.

 

Δε θα σου πρότεινα κανένα απο τα 3 εκ πείρας... γιατι μετά απο κάποιο σημείο χιλιομέτρων δεν ειναι μόνο το μοτερ αλλα και άλλα κομμάτια που ρημάζουν. Και ειναι κρίμα να δώσεις 5 χιλιαρικα για ενα ρημαδι που καίει πιο πολλά λάδια απο βενζίνη... Βεβαια και τα 3 απο θέμα μοτερ ειναι επισκευασμένα αλλα προσωπικά δε θα επαιρνα κανενα τους...

 

Από ότι καταλαβα εισαι θεσσαλονίκη οποτε ριξε μια ματια σε αυτη τη λίστα...

http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_size-from=%3E700&engine_size-to=%3C800&hi=1&make=57&mileage-to=%3C90000&model=1183&offer_type=sale&or=a&price-to=%3C6000&price-with=%3E1&registration-from=%3E2003&registration-to=%3C2007&rg=2&significant_damage=f&so=pr

 

ξεκίνα διαβασμα επισης εδώ... http://smartaki.com/Home.html

 

με πολύ προσοχή πάντως γιατι η φτήνια τρώει τον παρά...

 

Δες τη φωτο για να καταλάβεις τι θα πει άριστη κατασταση (το δικο μου ειναι αλλα πλέον εχει δερματινο τιμόνι και εργοστασιακό cd player)

 

α, προσεχε, να ειναι 61-62 αλογα (τα γερμανικα συνήθως εχουν στα 62 αλογα τα ελληνικα τα δηλωνουν 61, οπου δεις 700 και 54 ειναι απατη - 600αρια θα ειναι)

Δημοσ.

αμα αντεχεις λιγο παραπανω γτ δεν βαζεις αλλα 4 χιλιαρικα να παρεις 500αρακι καινουργιο? 8 χιλιαρικα νομιζω βγαινει..

φυσικα αμα το αντεχεις..και ποιο ανετο μεσα και βρισκεις να παρκαρεις παντου.οχι σαν το σμαρτ αλλα δεν ειναι και σενταν.

 

γενικα μακρια απο turbo και μεταχειρισμενα..

Δημοσ.

αμα αντεχεις λιγο παραπανω γτ δεν βαζεις αλλα 4 χιλιαρικα να παρεις 500αρακι καινουργιο? 8 χιλιαρικα νομιζω βγαινει..

φυσικα αμα το αντεχεις..και ποιο ανετο μεσα και βρισκεις να παρκαρεις παντου.οχι σαν το σμαρτ αλλα δεν ειναι και σενταν.

 

γενικα μακρια απο turbo και μεταχειρισμενα..

 

και το 500αρι τουρμπο 900αρι ειναι... Αλλάζεις βέβαια πλέον πάλι κατηγορία και ποιότητα κατασκευης (δε θα επαιρνα ποτε fiat)

Δημοσ.

Θα ήθελε πολύ ο κουβάς που έχει το θράσος να αποκαλείται αυτοκίνητο να είχε την ποιότητα του 500.

 

θα ήθελε πολυ το 500 να εχει την ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστίας της Mercedes... εβγαλε και η Fiat αυτοκίνητα... ακου να δεις...

Δημοσ.

θα ήθελε πολυ το 500 να εχει την ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστίας της Mercedes... εβγαλε και η Fiat αυτοκίνητα... ακου να δεις...

 

 

Έχεις πλάκα αλλά δουλεύω αύριο.

Ίσως άλλη φορά.

Δημοσ.

Εγω παντως αυτοκινητο πολης με τουρμπο ΔΕΝ θα επερνα.Πιστευω ειναι απο τις χειροτερες επιλογες για αυτη την χρηση.Στην πολη το θες να σταματας,μπαμ μπαμ να κανεις την δουλεια σου και να φευγεις.Το τουρμπο θελει προσοχη.Κρυωμα ζεσταμα και τα σηναφη.Αντε να εχεις διπλοπαρκαρει πουθενα για να πεταχτεις να πληρωσεις ενα λογαριασμο ας πουμε και να περιμενεις να κρυωσει το τουρμπο.

 

Επισης προσωπικα το θεωρω αχρηστο σε τετοιου κυβισμου αυτοκινητα.Τι να το κανεις;Θα εκμεταλευτεις την ροπη του απο χαμηλα σε ταχυτητες πολης ή θα σε βγαλει παλικαρι σε καμια εθνικη(τα περισοτερα αμαξια,μην πω ολα,καποια στιγμη θα βγουνε σε ενθικη οδο οσο "πολης" και να ειναι) με πολλα χιλιομετρα,που ετσι και αλλιως θα κλασει λογο κυβικων.

 

Επισης απο προσωπικη εμπειρια πολυ ποιο ευκολα πετυχαινεις χαμηλοτερη καταναλωση σε μεγαλυτερο σε κυβικα μοτερ,αλλα ατμοσφαιρικο,παρα σε μικρο τουρμπο.Ανετα σε yaris 1300 εχω παει 5.5 με 6 λιτρα/100.

Σε fiat 500 900cc turbo με πολυ ζορι κατω απο 6.Επισης στο τουρμπο λιγο παραπανω να το "τσιμπαγες" ανεβαινε χαλαρα η καταναλωση,στο ατμοσφαιρικο παλι οχι.

 

Αν οποσδηπωτε θες τετοια κατηγορια(μικρα κυβικα-τουρπμο) και εγω σε fiat 500 θα πηγαινα(αν και μου φαινεται τσιμπαει λιγο παραπανω η τιμη).

 

Προσωπικα το θεωρω ΠΟΛΥ ομορφοτερο του smart,εχει καποια παραπανω κυβικα που θα σου χρειαστουν στον δρομο,μηδενικα τελη κυκλοφοριας και εχεις την πιθανοτητα να βαλεις καποιο ατομο πισω(εστω και στιμωχτα) ή να το εκμεταλευτεις σαν χωρο αποσκευων.

 

Τα παραπανω περι ποιοτητας κατασκευης λογο της "τρομερης" μαμα μερσεντες και της "κατωτερης" φιατ τα θεωρω μην πω τι............

Εχω μπει και στα δυο αυτοκινητα και το 500αρι ειναι μαρκαν ποιοτικοτερη κατασκευη απο το σμαρτ.

Στα περι αξιοπιστιας επισης γελαω.Εχω δει σε πλυμιρισμενο δρομο που το νερο εφτανε το καπο,πανακριβη clk 200αρα να μενει απο ηλεκτρικα και το αξεντακι μας των 8500 ευρω να της βγαζει γλωσσα.

 

ΥΓ:Θειος με punto sporting 2004-150.000χλμ κανενα απολυτως προβλημα(και πριν απο αυτο αλλο πουντο το οποιο δεν θυμαμαι χιλιομετρα,επισης κανενα προβλημα),γειτονας με punto 2002 160.000χλμ κανενα προβλημα,φιλος μου με fiat 500 turbo 2011-20.000χλμ κανενα μεχρι στιγμης προβλημα(για αυτον ειναι νωρις ασφαλως).

  • Like 1
Δημοσ.

"...την ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστίας της Mercedes"

Ο χαρακτηρισμός "κουβάς" που ειπώθηκε, είναι σίγουρα υπερβολικός, αλλά...σοβαρά τώρα:

Θεωρείς παραπλήσια ποιότητα κατασκευής, αυτή της mercedes με αυτή του smart; Για όνομα του Δία!!!

Δημοσ.

Ο χαρακτηρισμός "κουβάς" που ειπώθηκε, είναι σίγουρα υπερβολικός, αλλά...σοβαρά τώρα:

Θεωρείς παραπλήσια ποιότητα κατασκευής, αυτή της mercedes με αυτή του smart; Για όνομα του Δία!!!

 

 

Μου θυμισε κατι τυπους που εχουνε skoda fabia και λενε για το αμαξι τους

"Απο ποιοτητα, δε χρειαζεται να πω κατι, μιλαμε για αυτοκινητο με την ποιοτητα ενος audi, μιας και skoda=audi".

 

Παραλληλα δεν παραλειπουν να KAYXIOYNTAI (ναι να καυχιουνται) οτι πληρωνουν πανακριβο το σερβις στην αντιπροσωπεια (για να κανουμε εμεις οι υπολοιποι τον προφανη συλλογισμο οτι αφου το skoda του ειναι audi, τοτε και το σερβις θα ειναι ακριβο επειδη τα ανταλλακτικα ειναι audi).

 

Επικα επιχειρηματα αυτες οι ιστοριες με τα σμαρτ=μερσεντες, τα σκοντα=audi κλπ

 

Η μεγαλυτερη πλακα ειναι οτι αυτος ο συσχετισμος των θυγατρικων με τις μητρικες εταιρειες δινει μια απιστευτη αλαζονια στον κατοχο του αυτοκινητου της θυγατρικης/ιδιου ομιλου. Και αυτο συμβαινει κατα κορον με τους κατοχους σμαρτ που ενω κρατουν ΣΜΑΡΤΑΚΙ τους βλεπεις να βαυκαλιζονται για το αμαξι τους σαν να κρατουν κατι παρομοιο με μια AMG, ουτε καν απλη mercedes.

 

Δημοσ.

Ο χαρακτηρισμός "κουβάς" που ειπώθηκε, είναι σίγουρα υπερβολικός, αλλά...σοβαρά τώρα:

Θεωρείς παραπλήσια ποιότητα κατασκευής, αυτή της mercedes με αυτή του smart; Για όνομα του Δία!!!

 

οκ συμφωνώ, αλλα θεωρω ταυτόχρονα και την ποιότητα κατασκευης του μακραν υψηλότερη απο ενός γελοιου φιατ... Και δεν ειμαι από τους τύπους που βαυκαλίζονται όπως λεει ο απο πάνω, απλά θεωρω το αυτοκίνητο μου value 4 money και πολυ καλύτερη επιλογή απο ενα πουντο ή κάτι παρεμφερές.

Δημοσ.

οκ συμφωνώ, αλλα θεωρω ταυτόχρονα και την ποιότητα κατασκευης του μακραν υψηλότερη απο ενός γελοιου φιατ... Και δεν ειμαι από τους τύπους που βαυκαλίζονται όπως λεει ο απο πάνω, απλά θεωρω το αυτοκίνητο μου value 4 money και πολυ καλύτερη επιλογή απο ενα πουντο ή κάτι παρεμφερές.

value for money το smart? :eek: Τι αρχικη τιμη εχει? Οσο ενα 1600ρι sedan οικογενειακο η παραπανω?

Οσο ενα entry level 2θεσιο cabrio η παραπανω (για την πιτσιρικα)?

Οσο ενα γρηγορο turbo super mini η παραπανω (για τον πιτσιρικα)?

Που εντοπιζεις το value for money? Το "αμαξι" αυτο ειναι εξαιρετικο στο θεμα του παρκαρισματος σε μια πυκνοκατοικημενη περιοχη, ειναι η απολυτη επιλογη γιαυτο το σκοπο θα ελεγα, αλλα ας μη μπαινουμε σε χωραφια αλλων. Ουτε value for money ειναι, ουτε μερσεντες ειναι, ουτε διακρινεται για την ενεργη και παθητικη ασφαλεια του, ουτε για το τραβας εκτος πολης για μεγαλα ταξιδια ειναι, ουτε πολλα απο οσα εχω διαβασει εδω κατα καιρους.

 

ΥΓ. Οταν για το σμαρτ χρησιμοποιεις το επιχειρημα "μερσεντες" αυτοματως εχεις περασει στη σφαιρα του βαυκαλισματος, διοτι το αμαξι απο ποιοτητα δεν εχει ουδεμια σχεση με μερσεντες. Aπλα ειναι το επιχειρημα που χρησιμοποιουν ολοι οι κατοχοι σμαρτ οταν δεν μπορουν να απαντησουν αλλιως, χωρις να γνωριζουν οτι προκαλει μηδιαμα σε ολους οσους το ακουνε, ειτε ξερουν απο αμαξια, ειτε οχι.

Δημοσ.

απο θέμα καυσίμου και παρκαρίσματος απευθείας εγω το θεωρω οτι ειναι value 4 money. Δε με νοιαζει ποσο κάνει, με νοιαζει το οτι ικανοποιεί τις αναγκες μου, το οτι ποτε δεν εχω πρόβλημα παρκινγκ και το οτι αναλογικα με αυτά που μου προσφέρει οτιδήποτε άλλο θα ήταν ακριβότερο στη συντήρηση (πληρώνω 50€ τελη και 140 ασφάλεια το εξαμηνο).

 

Και αν εν τέλει το θεωρείς έτσι, ναι βαυκαλίζομαι λοιπόν και γέλα οσο θες οσο θα ψάχνεις να παρκάρεις... :devil:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...