Προς το περιεχόμενο

Xenonauts


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Xenonauts is a single-player PC strategy game. Primarily a strategy game, it straddles several sub-genres and so we’ve resorted to describing it as a ‘planetary defence simulator’. The player is in control of an organisation tasked with defending the planet against extraterrestrial invasion; establishing bases across the world that house the aircraft, scientists, technicians and soldiers that will be used to protect humanity. The skies must be defended against alien incursion, while ground teams must be sent into combat to capture crashed UFOs or cleanse terror sites to retain the confidence of funding nations and capture new extraterrestrial artefacts and technology to study. As the game goes on, the player researches the captured artefacts to unlock new units and battlefield technology to use in the fight against the aliens while slowly discovering their origins, eventually learning enough to defeat the alien invasion – assuming that they have not already been overrun!

 

The game is heavily inspired by the classic X-Com / UFO: Enemy Unknown, released in the mid-90s by the now-defunct Mythos / Microprose. It is not a straight remake; though the core mechanics remain similar much has changed or been updated – so much so, in fact, that we prefer the term ‘reimagining’ to remake’.

 

The game is not yet complete, but is due for release in 2012. However, a playable alpha version of the game is available to customers who pre-order the game. This build is regularly updated with new features as development continues, and allows the community to give us feedback on how the mechanics are working so far (pre-orderers will also recieve a full version of the game on release).

 

http://www.youtube.com/watch?v=nc7IVbY3UYg

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ρεαλιστικά, το Xenonauts θα πρέπει να είναι πολύ καλό (ή η δουλειά της Firaxis μετριότατη) για να μπορέσει να διακριθεί το πρώτο.

 

Ακούγονται πολύ θετικά πράγματα για την pre-alpha (παρά τα προβλήματα με τον προγραμματισμό της ΑΙ και τα αναπόφευκτα σκαμπανεβάσματα μιας ομάδας indie) και το RPS πάντοτε στήριζε την προσπάθεια, ο Meer από την αρχή είχε ικανοποιηθεί με το αποτέλεσμα που έβγαινε (όπως παραδέχεται και ο ίδιος, πριν την ανακοίνωση της Firaxis, το Xenonauts ήταν η μόνη ελπίδα να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο X-Comlike, αντάξιο του αρχικού).

 

Πάντως, το project στο Kickstarter δείχνει πως θα πιάσει το στόχο ανετότατα, έχει ξεπεράσει τις 31.000 από τις 50.000 που έθεσε ως στόχο -63% σε μία ημέρα, σκάρτη, είναι πολύ καλή αρχή.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Είναι σε early access και στο desura εδώ και κάτι μήνες αν και τα γραφικά του είναι λίγο απαρχαιωμένα. Από gameplay δεν γνωρίζω πάντως αν είναι ενταξει. 

Αυτό χρηματοδοτήθηκε μέσω kickstarter?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και μέσω kickstarter, είχε για πολύ καιρό πριν προπαραγγελίες μέσω του δικού του site (και εξακολουθεί να έχει, με link για Desura αν κάποιος είναι υπέρ του DRM-free).

 

Το πρόβλημα (όπως με πολλές, αλλά όχι με όλες τις μικρές ομάδες που έχω υπόψη μου) είναι πως ξεκινούν να κάνουν κάτι, στην πορεία δημιουργούνται θέματα και καθυστερούν. Πολύ.

 

Υποτίθεται πως θα κυκλοφορούσε κανονικά πριν το remake της Firaxis για να αξιοποιηθεί το hype, εδώ και μήνες. Μετά θα πήγαινε σε beta εκείνο το διάστημα, ούτε αυτό στάθηκε εφικτό. Τώρα πάμε σε playable beta μέσω Steam.

 

Το πρόβλημα για μένα δεν είναι τα απαρχαιωμένα γραφικά, αλλά oι καθυστερήσεις: ακόμη, λ.χ., υπάρχει θέμα με την AI. Δηλαδή, αν δεν μπορείς να πατήσεις στην εμφάνιση, αν υπάρχει ένα καλό εμπορικό remake και ένα free remake του αρχικού, και έχεις θέμα με το πώς συμπεριφέρεται το παιχνίδι, πού περιμένεις να πατήσεις; Λένε πως είναι καλό, ως εδώ που έχει φτάσει, αλλά με το χέρι στην καρδιά, δε δίνω 17 ευρώ για να πειραματιστώ. Άρχισαν να κυκλοφορούν και project που έχω στηρίξει μέσω kickstarter (τα λέγαμε για το Expeditions στο άλλο νήμα, είναι και άλλα) δεν υπάρχει χρόνος.

 

Θα περιμένω, μακάρι να βγει πολύ καλό και να το πληρώσω και ακριβότερα εφόσον το αξίζει.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

XCOM Who? – Xenonauts Officially Complete

 

“We have now released Xenonauts V1.0 on the Steam Stable branch, which marks the end of formal development for Xenonauts. This is effectively the final version of the game, minus any stability patches that may be required. Official release and leaving Early Access for the game is in about two weeks, but the remaining time is mostly going to be spent on sending out review copies, the PR around the launch, porting to Mac / Linux and getting the Kickstarter rewards sorted out etc.”

 

“There have been a lot of changes made since the previous Stable version. The game has a much smoother difficulty curve, more information for new players, new line of sight mechanics, much improved AI and all sorts of finer polish.”

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το είδα λίγο, χθες.

 

Στο veteran (επίπεδο 3 από τα 4) είναι δύσκολο και απαιτητικό. Βασικά, επαναφέρει το στρατηγικό σκέλος του παιχνιδιού, το οποίο στο XCOM περιορίστηκε δραστικά. Ξέρω τι κάνω (παρότι έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με το παλιό X-COM) και πάλι δυσκολεύομαι.

 

Το πρόβλημα είναι ότι μοιάζει με παιχνίδι 15ετίας. Δεν ξέρω αν είναι τόσο εξαιρετικά ισορροπημένο ώστε να αξίζει την επένδυση χρόνου (είμαι ακόμη στην αρχή) αλλά δε με τραβάει αισθητικά, καθόλου.

 

Όχι πως το XCOM στο σκέλος της βάσης έδινε ρέστα, κάθε άλλο, όμως το Xenonauts είναι πάρα πολύ στατικό. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα καταφέρει να προσελκύσει οποιονδήποτε πέρα από τους νοσταλγούς του παλιού Χ-COM. 

 

Οι αερομαχίες έχουν ενδιαφέρον μέχρι στιγμής, ίσως γιατί δεν ξέρω να τις χειριστώ σωστά, πάντως ακόμη και τα πολύ πρώτα UFO είναι δύσκολο να τα αντιμετωπίσεις. 

 

Ενδιαφέρον έχει επίσης το ότι δε χρειάζεται να τα καταρρίπτεις μόνο πάνω από στεριά. Από το να αφήσεις ένα να σου ξεφύγει τελείως, είναι καλύτερα να το καταρρίψεις στη θάλασσα, έτσι τουλάχιστον έχεις ένα bonus καλής πίστης από τη ζώνη όπου το κατέρριψες, κι ας χάσεις την ευκαιρία να ερευνήσεις τα συντρίμμια.

 

Καλό, όσο το είδα, αλλά στεγνό. Στις μάχες δεν το συζητώ, η αίσθηση του καινούργιου XCOM είναι απείρως μπροστά, για την ΑΙ δεν έχω καταλήξει ακόμη σε συμπέρασμα.

  • Like 1
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Στο 7αρι του Eurogamer (συμφωνώ σχεδόν με όλα όσα γράφει) εγώ μπορεί να έβαζα και 6.

 

Πάρα πολύ στατικό, καμία κίνηση από τους εξωγήινους (ή τουλάχιστον υποχώρηση αν δουν ότι μαζεύεις στην περιοχή στρατιώτες). Στο XCOM οι εξωγήινοι υποχωρούν κάποιες φορές, αλλάζουν θέσεις: δεν είναι τα εξυπνότερα πλάσματα στο σύμπαν, αλλά κάνουν κάτι, πέρα από το να στέλονται και να πυροβολούν.

 

Οι αερομαχίες έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από όσα έχω δει, κυρίως γιατί τα αεροπλάνα των Xenonauts στην αρχή είναι ανεπαρκή (ακόμη και τα μικρότερα σκάφη των εξωγήινων μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα). Χρειάζονται ελιγμοί και καλό είναι η αναχαίτιση να γίνεται σε ζευγάρια (μια τακτική που χρησιμοποιώ είναι να βάζω το ένα μαχητικό να παίξει το ρόλο του "τυριού", οι εξωγήνιοι καταδιώκουν αυτό, έρχεται το άλλο από πίσω και καταρρίπτει το στόχο).

 

Οι μάχες στο έδαφος δε μου άρεσαν: ούτε το ότι δε μπορεί να απομακρύνεις τους πολίτες από τους χώρους που ελέγχεις, ούτε η στάση των εξωγήινων.

 

Η έρευνα είναι τελείως ξερή (πρόβλημα από το οποίο έπασχαν και τα παλιά X-Com, και οι σύγχρονες εκδοχές). Είναι σαφώς πιο απαιτητικό από τα τωρινά ΧCOM στο κομμάτι της στρατηγικής, με περισσότερες παραμέτρους, αλλά δε βλέπω κάτι που θα μου κεντρίσει την προσοχή για να ασχοληθώ πολλές ώρες μαζί του. Ίσως φταίει και το ότι είναι πολύ στατικό στην απεικόνιση, τα παλιά Χ-Com ήταν πολύ ζωντανά και όμορφα για τα μέτρα της εποχής τους.

 

Οι φίλοι του είδους θα βρουν πράγματα για να ασχοληθούν, αλλά μετά από τόσα χρόνια ανάπτυξης (κάποια στιγμή το σχέδιο ήταν να κυκλοφορήσει η early access λίγο πριν το ΧCOM της Firaxis, για να εκμεταλλευτεί την ανανέωση του ενδιαφέροντος για τη σειρά) περίμενα κάτι καλύτερο.

Δημοσ.

Εκανα launch το παιχνιδι και με εβγαλε κατευθειαν στην αρχικη οθονη για νεο game. Και το νεο Game κατευθειαν βαση και ξεκιναμε. Ουτε το παραμικρο intro, εστω σε μορφη αφηγησης. Και φυσικα ουτε η παραμικρη βοηθεια in-game για το τι θα κανεις στη βαση. Πρεπει αναγκαστικα να διαβασεις ακομα και για να ξεκινησεις.

 

Ειπαμε old school hardcore αλλα αυτο παραπαει. Και το απλο ufo του 93 ειναι μια αξιοπρεπεστατη εισαγωγη τουλαχιστον. Αυτοι μου δινουν την εντυπωση οτι βαριουνται να κανουν polish το παιχνιδι.

 

Στην πρωτη μαχη στο veteran που εβαλα, αν και ομολογουμενως εκανα οτι μου κατεβαινε, πυροβολησα και πετυχα 3-4 φορες εναν εξωγηινο, τη μια εξ επαφης και δεν πεθανε ενω οι δικοι μου ηταν 1 shot kills απο του διαολου τη μανα.

 

Θα το ξαναδοκιμασω καποια στιγμη οταν θα εχω περισσοτερη υπομονη αλλα η πρωτη εντυπωση εντελως απογοητευτικη. Και δεν ειναι οτι δεν ξερω τα παλια, ηταν απο τα αγαπημενα μου. Ισως εχω κακομαθει πολυ τελικα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...