Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μία ακόμη προσπάθεια να επανέλθει ένας τίτλος από τη δεκαετία του '80 είναι το Portal: Reborn.

 

H υπόθεση από την έκδοση του 1986, περιληπτικά:

 

Rob Swigart's Portal (1986) was an epic science-fiction tale-within-a-tale about an astronaut who unexpectedly returns home after a failed hundred year voyage to find all the inhabitants of Earth have vanished into thin air, the remnants of civilization decaying in their absence. The animals are fine and run wild across the planet. There are no signs of violence. Humanity is simply... gone.

 

A biological storytelling A.I. patterned after the Greek poet, Homer, must aid this last human in uncovering the mystery of mankind's disappearance, a mystery inextricably tied to the past of a child prodigy named Peter Devore. Unlocking forbidden science, he is hunted across the planet. In a race against time with people willing to kill to stop him, his actions will change mankind forever...

 

Το πρόβλημα είναι πως το Portal ήταν ήδη niche τότε, και τώρα ζητάνε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των $900.000 -δύσκολα τα πράγματα.

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μεγάλο ποσό και είναι και αρκετοί ξεζουμισμένοι από τα προηγούμενα -εγώ, λ.χ., απλά το αναφέρω ως project, δεν το έχω στηρίξει γιατί δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα μέχρι να πληρωθώ (και γενικά, εύκολα ξεφεύγεις με τα $15 εδώ, $15 εκεί).

 

Βέβαια, έχει μαζέψει πολύ δυνατή ομάδα, αλλά νομίζω πως δύσκολα θα φτάσει σε αυτό το στόχο.

 

Εντωμεταξύ το Republique οδεύει προς αποτυχία, όπως και το Starlight: Inception

 

Ενδιαφέρον μοιάζει το Haunts: The Manse Macabre (tb σε στοιχειωμένο σπίτι, μπορείς να παίξεις ως ερευνητής ή στοιχειό) και με $5 εξασφαλίζεις το παιχνίδι. Επιδιώκει σε 2 μήνες να πιάσει τα $25.000. Ενδιαφέρουσα αισθητική, ενδεχομένως να αξίζει να το έχει κανείς στα υπόψη του για μια μικρή συνεισφορά.

 

Το Skyjacker μοιάζει επίσης ενδιαφέρον και είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο (space combat, με ship customization και multiplayer). Ζητάει $200.000, δεν αποκλείεται να επωφεληθεί από την επικείμενη αποτυχία του Starlight: Inception.

Δημοσ.

Το Portal Reborn ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα αλλά 900.000$ δεν είναι σοβαρή πρόταση όσα projects πιάσανε τέτοιο νούμερο είχαν διάσημο developer από πίσω. Καλό είναι να μαζευτούν λίγο και οι developers γιατί έχουν εμφανιστεί κάποια ευτράπελα. Με 20.000 και 19 μέρες ακόμα μάλλον θα πάει άκλαφτο.

 

Από τα δύο προηγούμενα projects που έβαλα ευτυχώς το Drifter πάει καλά και λογικά θα πιάσει το στόχο του.

Δημοσ.

To project της Jensen ξεπέρασε τον στόχο των 300k και έχει και μέρες μπροστά του. Αντέ να δούμε και κανα adventure ποιότητας στα pc

 

Δημοσ.

Ολοι μα ολοι πρεπει να δωσουν τον οβολο τους για το νεο καρμαγκεντον. Ντροπη και αισχος σε οποιον δεν δωσει κατι. Δεν ειναι gamer ή δεν ειναι πανω απο 20 χρονων.

 

Το παιχνιδι ΠΡΕΠΕΙ να βγει. Γι΄αυτα ζουμε.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ολοι μα ολοι πρεπει να δωσουν τον οβολο τους για το νεο καρμαγκεντον. Ντροπη και αισχος σε οποιον δεν δωσει κατι. Δεν ειναι gamer ή δεν ειναι πανω απο 20 χρονων.

 

Το παιχνιδι ΠΡΕΠΕΙ να βγει. Γι΄αυτα ζουμε.

 

Άμα βγάλουν έκδοση για Mac, τότε ναι. :-)

  • Super Moderators
Δημοσ.

To γνωστό Xenonauts ξεκίνησε τη δική του προσπάθεια μέσω του Kickstarter.

 

Για όσους δεν έχουν ακουστά το συγκεκριμένο project, αποτελεί μια προσπάθεια να δημιουργηθεί μια σύγχρονη εκδοχή του X-Com, πιστή στο πνεύμα και τους γενικούς μηχανισμούς του παλιού, κλασικού παιχνιδιού, αλλά με βελτιώσεις σε διάφορους τομείς (destructible terrain, air-to-air combat κτλ.)

 

Ο στόχος έχει τεθεί στις $50.000, ήδη έχει καλύψει το 10%.

 

edit: εντωμεταξύ, το Starlight: Inception, κατάφερε με ένα εντυπωσιακό τερματισμό να πιάσει το στόχο του (έκλεισε στις 158.000), συγκεντρώνοντας κάπου 50.000 μέσα σε μία ημέρα.

Δημοσ.

Jesus Christ Superstar, δε ντρέπονται που τα λένε?

 

Το Kickstarter project του Portal: Reborn που μπήκε πιο πριν διακόπηκε από τους developers. Οι λόγοι εξηγούνται αναλυτικά στο τελευταίο update, αλλά προσωπικά μου φαίνονται τραγελαφικοί. Κάνω copy paste τα πιο χτυπητά σημεία.

 

Το κυρίαρχο είναι πως το project ξαναστήνεται από την αρχή με ριζικές αλλαγές στο σχεδιασμό του και τους στόχους του.

 

 

While we didn't believe we needed to reinvent the wheel when began this campaign, we did think we needed a full set of them to get where we wanted to go. With a bit of eye-opening inspiration from a respected adventure game designer, however, we've learned that external game development production has progressed so far in just the last few years that there are other, more economic ways of getting from Point A to Point B.

 

By scrapping plans for now unnecessary infrastructure, using "motion comics" for cutscenes, scaling our original plan down to approximately 10-12 playable Locations (with most featuring two "time periods" containing different NPCs, items, puzzles, tasks, etc.), keeping only a skeleton crew for pre-production/quality assurance, and working very closely with an external game development production partner that is trusted, proven, cost-effective, and scalable, we can not only reduce our costs substantially but also greatly accelerate the development cycle.

 

 

Δηλαδή είναι τόσο αποκομμένοι από τη σύγχρονη βιομηχανία που δεν ξέρουν ούτε καν πώς στήνεται ένα σύγχρονο indie adventure. Τι να περιμένει ο δύστυχος χρηματοδότης από τέτοια δήλωση??? Μήπως θα το γράψουν και σε Pearl το παιχνίδι???

 

 

With the new funding goal, Kickstarter will receive 5% of the total amount raised and Amazon Payment Services will receive approximately 3% to 4% of each pledge for transaction processing, both approximately totaling slightly over $50,000.

 

The remaining amount will be used to cover the costs of our pre-production team, development performed by Virtuos, and to pay for voice actors, writers, services, fees, reward items, taxes, and other miscellaneous costs.

 

 

Δηλαδή από τα 900.000 πέφτει στα 50.000. Απλά ασχολίαστο...

 

Με κάτι τέτοια και το κοινό εκνευρίζεται, και δίνονται λαβές για "τον κάθε πικραμένο δεινόσαυρο που βρίσκει ευκαιρία να πουλήσει νοσταλγία", και οι developers χάνουν την αξιοπιστία τους. Λίγη προσοχή δε βλάπτει. Προσωπικά μετά από τα όσα διάβασα ούτε καν διανοούμαι να ρίξω τον οβολό μου.

  • Super Moderators
Δημοσ.

O στόχος για το Portal ήταν εξαρχής πολύ μεγάλος, αυτό το είχαμε πει.

 

Από την άλλη, δεν είναι οι μόνοι που έχουν κάνει λάθη στον τρόπο που ξεκίνησαν, στους οικονομικούς στόχους που έθεσαν, στο πώς παρουσίασαν τις προθέσεις τους (το Starlight: Inception, για παράδειγμα, άρχισε να λέει για 1st day DLC, το είχα σίγουρο για αποτυχία αλλά έπιασε το 30% των χρημάτων που ζητούσε τις τελευταίες 24 ώρες και έκλεισε οριακά πετυχημένο).

 

Και η Jensen είχε προτείνει κάτι εξαιρετικά αόριστο (επιλογή από την -απροσδιόριστη σε τίτλους και αριθμό- παραγωγή της "πρώτης χρονιάς"), χρειάστηκε να το συγκεκριμενοποιήσει (πρώτα θα κυκλοφορήσει το Moebius) ώστε να αρχίσει μια καλή ροή pledges, τελικά έπιασε το στόχο με αρκετές ημέρες στη διάθεσή της. Και το remake του Larry αγκομαχούσε για μεγάλο διάστημα, αλλά από ένα σημείο και μετά κυκλοφόρησε η είδηση και έπιασε σχετικά άνετα το στόχο (βέβαια, η ουτοπία για το stretch goal των 750.000 -+250.000 περίπου με δύο ημέρες να απομένουν- θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, αλλά 655.000+ δεν είναι διόλου αμελητέο ποσό, με το σενάριο βασικά έτοιμο).

 

Όπως και να έχει, η ακύρωση και επανέναρξη μιας προσπάθειας δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά τουλάχιστον δείχνει ένα στοιχειώδη ρεαλισμό από την πλευρά της ομάδας του Portal.

 

Επίσης, για να μην τους αδικήσουμε περισσότερο από όσο αδίκησαν τους εαυτούς τους, ο στόχος που θέτουν είναι οι 550.000, σε ένα διάστημα 47 ημερών. Και πάλι είναι δύσκολος στόχος, το Portal ήταν εξαιρετικά niche την εποχή που κυκλοφόρησε και δεν έγινε δεκτό με ιδιαίτερη θέρμη. (Aν, πάλι, ο Ellison αποφάσιζε ένα reboot το Ι Have no Mouth, and I Must Scream, νομίζω η υποδοχή θα ήταν πολύ διαφορετική).

 

edit: Το Portal v2.0 εγκρίθηκε, ο στόχος είναι οι 530.000.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγω παντως δε περιμενα το Starlight Inception να πιασει το στοχο.

 

Αυτό που σίγουρα δεν περίμενα να τα καταφέρει, ήταν το Republique. Έκανε ένα ασύλληπτο ξεπέταγμα στο τέλος και με 6 ώρες να απομένουν, έπιασε το στόχο των 500.000.

 

Το Xenonauts, όπως φάνηκε άλλωστε από την άρχη, έπιασε άνετα το στόχο του (σε 56 ώρες) και τώρα το μόνο θέμα είναι ως πού μπορεί να φτάσει.

 

Το Portal, ακόμη και με το μειωμένο στόχο, κινείται πάρα πολύ αργά.

 

Το πουλέν μου, το Legends of Eisenwald, θα πιάσει σύντομα το στόχο του -έχει ακόμη 9+ ημέρες, ίσως μπορέσει να συγκεντρώσει κάποια χρήματα επιπλέον.

 

Το Battle Chess δεν προχωράει ζωηρά, αλλά μετά τη διάψευση κάθε προγνωστικού με το Starlight: Inception και, πολύ περισσότερο, με το Republique, δεν τολμάω να ξεγράψω πλέον καμία προσπάθεια.

Δημοσ.

Νομίζω ότι το Legends of Eisenwald είναι ένα project που αξίζει να τιμήσουμε ακόμα και τώρα που πιάνουν τον πολύ χαμηλο πύχη των 50.000 ευρώ που είχαν θέσει.

Σήμερα μας στείλανε ένα ευχαριστήριο email σε όλους εμάς που στηρίξαμε το project

 

We are on the finishing line!

 

First of all, thank you all again who already supports us. We are already over 90% of funding and 1/3 of the time here is still ahead of us. We see that all of you are true fellows in arms and we have no doubts that with the army like all of you we will not only get to Eisenwald but get even deeper into these lands.

 

But it’s early to get relaxed. Please, if you can, keep spreading the word and like our project if you haven’t done so (we have over 1500 backers and a bit over 700 likes at the moment). And please remember, that the faster we get to our goal the more variety you will see in Eisenwald. By the way, what would you like to see there? Don’t be shy leaving your ideas in comments what can be done with additional funding – we are making this game for you! And yes, it seems like everything is clear with German localization :)

 

και στείλανε ένα link με το soundtrack του παιχνιδιού

 

 

καθώς και μια δημιουργία από τον σχειδαστή του game

 

scaled.php?server=26&filename=poster24i.jpg&res=landing

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...