Tobajara Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Στα (σχετικά) ευχάριστα νέα των awards, ανακοινώθηκε το Psychonauts 2 από την Double Fine, το οποίο βασικά θέλουν να γίνει crowd co-funded ($3.3 million) μέσω της πλατφόρμας Fig . Αναρωτιέμαι γιατί δεν ξαναγυρίσανε στο Kickstarter... Μήπως επειδή η λέξη και μόνο φέρνει στο νου όλων το πόσο χάλια τα έκαναν? Και κυρίως τους λόγους? Έδωσα τα χρήματά μου ευχαρίστως την πρώτη φορά για ένα προϊόν που αποδείχτηκε κατώτερο των προσδοκιών και κυρίως η αντιμετώπιση που είχαν τα χρήματα και οι δωρητές δεν ήταν η πρέπουσα. Δε θα υπάρξει δεύτερη φορά.
Moderators Praetorian Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 To Fig είναι "δική" τους πλατφόρμα και έχει κάπως διαφορετική λογική από το kickstarter (σε κάποια σημεία). Πχ υπάρχει μόνο ένα project που ζητάει crowd-funding κάθε φορά, είναι προσανατολισμένη μόνο σε Game projects και παρέχει τη δυνατότητα σε backers πάνω από κάποιο όριο χρημάτων να είναι "μέτοχοι" στα κέρδη (υπό κάποιους όρους και φόρμουλες). Επίσης, δεν είναι τόσο δημοφιλής οπότε μια παράμετρος είναι και ότι θέλουν να της ανεβάσουν τη δημοτικότητα. Όσον αφορά συγκεκριμένα στο Psychonauts 2, η περίπτωση του είναι επίσης κάπως ιδιαίτερη καθώς ζητούν μεν 3.3 mil από τους backers, αλλά έχουν και εξωτερική χρηματοδότηση και θα επενδύσουν και δικά τους funds (κάτι που μοιάζει κάπως με την περίπτωση του Shenmue 3 νομίζω). Τώρα γιατί τότε ζητούν 3.3 mil και όχι κάτι πιο ρεαλιστικό/ εύκολο να επιτευχθεί - δεν το γνωρίζω. Fig is a crowdfunding platform for video games. The crowdfunding platform was founded by Justin Bailey (formerly of Double Fine Productions), Bob Ippolito, and Freeman White. The advisory board is composed of executives from across the video game industry with previous experience in crowdfunding and investing in video game projects: Aaraon Isaksen of the Indie Fund, Brian Fargo of inXile Entertainment, Feargus Urquhart of Obsidian Entertainment, and Tim Schafer of Double Fine Productions. The platform is backed by funding from Spark Capital.[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Fig_(company) Τουτέστιν, παρότι τα projects τους στο kickstarter (και όχι μόνο, πχ το Spacebase DF9 ήταν Early Access, όχι kickstarted) ενδεχομένως απογοήτευσαν αρκετούς backers / supporters δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν πήγαν στο kickstarter αυτή τη φορά. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Ντάξει, να θέλει πάλι crowdfunding η Double Fine είναι ο ορισμός του θράσους.
Moderators Praetorian Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Στα (σχετικά) ευχάριστα νέα των awards, ανακοινώθηκε το Psychonauts 2 από την Double Fine, το οποίο βασικά θέλουν να γίνει crowd co-funded ($3.3 million) μέσω της πλατφόρμας Fig . To Psychonauts 2 έφτασε τον στόχο του χθες. Δεν είμαι backer, αλλά παρά τα σχετικά μέτρια projects που ανέπτυξε μέσω crowdfunding η Double Fine, κάπου ελπίζω να βγει ένα αξιοπρεπές sequel. Χωρίς, ωστόσο, να πιστεύω ότι χρειαζόταν απαραίτητα sequel το original παιχνίδι (παρά το ας το πούμε cliff hanger στο φινάλε) - που ήταν αρκετά χορταστικό.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Λίγο το ότι δεν μου άρεσαν τα tiers (μα στα 33 δολάρια το βασικό, κι αυτό αν ήσουν γρήγορος, αλλιώς στα 39...), λίγο η πονεμένη ιστορία του Broken Age, λίγο τα capital controls (δεν δοκίμασα καν αν δέχεται το Fig την κάρτα μου, για να είμαι ειλικρινής), το άφησα και δε με βλέπω στις υπόλοιπες 5 μέρες να γίνομαι backer. Γενικά, μετά το BA, τoν αχταρμά της ευγνονικής που άκουει στο όνομα Massive Chalice και κυρίως το όνειδος του Spacebase DF-9, θα χρειαστεί κάτι πολύ δυνατό για να αισθανθώ ξανά εμπιστοσύνη απέναντι στον Σέιφερ και την υπόλοιπη DF.
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Για το Broken Age εννοείς που άργησε να κυκλοφορήσει;
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Overload - από delevopers που ήταν στην ομάδα ανάπτυξης του κλασσικού Descent. Θέλουν να έχουν το gameplay του Descent (6-degree freedom shooter) με σύγχρονα γραφικά. Single Player Campaign μόνο (τουλάχιστον "αρχικά" - ό,τι και αν σημαίνει αυτό). Για PC, PS4, Xbox One. Stretch goals: Linux, mac, VR, κ.α. (μην το μπερδεύετε με το ήδη kickstarted και νυν σε early access Descent: Underground που είναι multiplayer-focused (και έχουν το license για το όνομα Descent) από διαφορετική ομάδα ανάπτυξης) Βασικός στόχος τα $300,000 (κάπως χαμηλός κατά τη γνώμη μου). https://www.kickstarter.com/projects/2010925172/overload-the-ultimate-six-degree-of-freedom-shoote 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Ξέρει κανείς αν δέχεται το KS πιστωτική ελληνικής τράπεζας; Ή, ορθότερα, αν οι ελληνικές τράπεζες ξεμπλόκαραν το KS που το έφαγε η μαρμάγκα των cc;
Moderators Praetorian Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Gibbous - A Cthulhu Adventure από το νέο indie studio Stuck In Attic (από την Τρανσυλβανία της Ρουμανία). Είναι point and click adventure, χιουμοριστικό (παρά το ότι ο τίτλος προφανώς παραπέμπει σε Lovecraft, είναι πιο πολύ παρωδία αυτού). Το art style και τα animations δείχνουν πολύ όμορφα. Δεν έχουν κάτι το πολύ πρωτότυπο πάνω στη βασική/κλασσική φόρμουλα των point and clicks και περισσότερο θέλουν να έχουν το ύφος και στυλ των κλασσικών adventures της LucasArts. Αλλά δείχνει αξιοπρεπέστατη προσπάθεια. Έχουν demo για Windows, Linux και Mac -- τα links είναι στην πρώτη σελίδα του kickstarter. https://www.kickstarter.com/projects/777841902/gibbous-a-cthulhu-adventure (Χαμηλός) Στόχος τα 39,270 CHF (περίπου 36,000 €) Εκτίμηση για κυκλοφορία μέσα στο 2017.
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Απριλίου 2016 Δημοσ. 29 Απριλίου 2016 First Underworld Ascendant Gameplay Footage Revealed
Soulseeker Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δεν είναι Pc Game...αλλά οι φίλοι του μπάσκετ ας ρίξουν μια ματιά: https://www.kickstarter.com/projects/684020514/blacknetnet
chek2fire Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 https://www.kickstarter.com/blog/500-million-pledged-to-games-thanks-backers εντυπωσιακό νούμερο και δείχνει κατά την γνώμη πόσο βοήθησε την βιομηχανία το kickstarter. 1
Hellraiser76 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Πολυ psycho παιχνιδακι δειχνει...το περιμενω πως και πως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα