Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Mαντάρα τα έχει κάνει η Double Fine, επιεικώς.

 

Μετά το φιάσκο του Broken Age (χλιαρό και λίγο, σε περιεχόμενο και διάρκεια, το πρώτο επεισόδιο, το δεύτερο αναμένεται ακόμη, με 2+ χρόνια καθυστέρηση έναντι του αρχικού στόχου) και το ακόμη μεγαλύτερο φιάσκο του Spacebase DF-9 (η ανάπτυξή του πρακτικά εγκαταλείφθηκε γιατί -και εδώ, όπως και στο Broken Age- δεν υπολόγισαν σωστά τα οικονομικά...), φτάνουμε στο Massive Chalice, το οποίο σκόνταψε από πολύ νωρίς στο σκόπελο του "έχω μια ενδιαφέρουσα ιδέα αλλά δεν την ανέπτυξα επαρκώς πριν πάω στον κόσμο να ζητήσω χρήματα" (μακρινάρι σκόπελος).

 

Το πώς, ακριβώς, "παντρεύεις" τους χαρακτήρες σου (χωρίς να θέλω να θυμάμαι τον κακό χαμό που προκλήθηκε από το γιατί πρέπει να τους παντρεύεις και όχι να τους αφήνεις να είναι άγαμοι ή πολυγαμικοί ή τον ακόμη χειρότερο χαμό των συνδυασμών των ταιριών -gay, straight, bi) ήταν μια καυτή πατάτα την οποία η DF διαχειρίστηκε περνώντας το στο αφηρημενο: κουμπάκι, γάμος. Ή ταίριασμα, τέλος πάντων. Exclusive, πάντως: διότι μπορεί να κάνουν παιδιά (το πώς, επίσης στο αφηρημένο) οι πάντες με τους πάντες, αλλά κύριε/κυρία θα σε έχω κορώνα στο κεφάλι μου φορ έβα εντ έβα. Το ότι η όλη ιστορία, τελικά, χωρίς "αντιρρήσεις" ή "προτιμήσεις" από τους άμεσα εμπλεκόμενους (γιατί εδώ έχουμε την άλλη "καυτή πατάτα" του ποιος και πώς επιλέγει τις προτιμήσεις του κάθε χαρακτήρα) προσεγγίζει ανησυχητικά το πεδίο της ευγονικής, το προσπερνάμε...

 

Οι μάχες, επί του παρόντος, χλιαρές. Η αισθητική, χλιαρή. Εδώ, κανονικά, θα έλεγε κανείς "early access είναι, θα στρώσει", έλα όμως που η DF προ ολίγου εγκατέλειψε στην τύχη του το Spacebase DF-9 και ούτε αυτή τη δικαιολογία δεν μπορείς να τους προσφέρεις χωρίς να σκοντάψεις.

 

3/4 παιχνίδια, το λοιπόν (εξαιρώ το Hack n' Slash που δεν το έχω δει ακόμη και μέχρι να πάει σε κάποιο bundle ή σε -75% δε με βλέπω να το βλέπω) όπου η Double Fine μοιάζει να πασχίζει να αποδείξει πως δε φταίνε οι μοχθηροί παραγωγοί για όλα τα δεινά του σύγχρονου gaming.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Έφτασε σήμερα μήνυμα από τη Double Fine για το Massive Chalice: μέσα στην ημέρα (υπολογίστε ώρες δυτικών ακτών ΗΠΑ, δηλαδή και αύριο για εμάς) θα σταλούν μηνύματα μέσω Humble Bundle με τη διαδικασία εξασφάλισης early access κωδικού για το παιχνίδι, για όλους τους backers των 20+ δολαρίων.

 

Το παιχνίδι βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά χαρακτηρίζεται playable από την αρχή ως το τέλος. Η κυκλοφορία της ολοκληρωμένης έκδοσης τοποθετείται κάποια στιγμή την άνοιξη του 2015 και (δεδομένων των συζητήσεων που έχουν προκύψει λόγω των προβλημάτων χρηματοδότησης τόσο του Broken Age, όσο και του Spacebase DF-9) υπάρχει ρητή διαβεβαίωση ότι το project είναι χρηματοδοτημένο έως τότε.

 

Εγώ θα πω "μακάρι" σε πρώτη φάση, γιατί ήδη αρκετά σκληρά λόγια έχω πει για τη Double Fine και ελπίζω μέσα στο Σ/Κ να βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το παιχνίδι για να δώσω κάποιες πρώτες εντυπώσεις.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

To Thimbleweed Park των Ron Gilbert και Gary Winnick έφτασε το βασικό στόχο των $375,000 (με 23 μέρες να απομένουν) και θα χρηματοδοτηθεί. 

 

https://www.kickstarter.com/projects/thimbleweedpark/thimbleweed-park-a-new-classic-point-and-click-adv

 

Tο campaign ήδη συζητείται σε ξεχωριστό θέμα στα νέα, αλλά ας έχουμε και εδώ μια αναφορά.

 

Επίσης, σχετικές συνεντεύξεις των δημιουργών σχετικά με το project:

Από adventuregamers.com: http://www.adventuregamers.com/articles/view/27496

Από mixnmojo.com: http://mixnmojo.com/features/interviews/Ron-Gilbert-and-Gary-Winnick-interrogated-about-Thimbleweed-Park

 

Και το blog του RG: http://grumpygamer.com/

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για μένα, το βασικό λάθος του Gilbert ήταν ότι επέτρεψε να συνδεθεί το όνομά του με το Broken Age πολύ περισσότερο από ό,τι ήταν η πραγματική του συμμετοχή στο project (από μηδαμινή έως μηδενική, δηλαδή...)

 

Εντάξει, το Cave δεν ήταν έπος, αλλά είχε ενδιαφέρον (θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε εξαιρετικό adventure, με όλες εκείνες τις παράλληλες ιστορίες).

 

Τώρα, τι συνέβη και έφυγε δεν ξέρω, αλλά αν κρίνω από τα όσα συνέβησαν στη συνέχεια (με τελευταίο κρούσμα τις απολύσεις) δε νομίζω πως βγήκε ζημιωμένος.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τέρμα, το Kickstarter θα εκπληρώσει το στόχο του αν υλοποιηθεί αυτό.

 

Melee: Battlegrounds

 

https://www.kickstarter.com/projects/1601737664/melee-battlegrounds-spiritual-successor-to-the-crp

 

Απευθείας μάχη 360 μοιρών με το ποντίκι, ό,τι κίνηση κάνεις αναπαραγεται αυτούσια.

 

Μετά το Chivalry αυτό.

 

Λυσσάξτε.

  • Moderators
Δημοσ.

Κάποια projects που αξίζουν αναφοράς (δεν έχουν χρηματοδοτηθεί ακόμα και η campaign τους κλείνει σε λίγες μέρες)

 

Hollow Knight

 

2D Metroid-like παιχνίδι από Team Cherry (είναι το πρώτο τους project), με αρκετά καλό art-style (προσωπικά μου θυμίζει αρκετά από Aquaria). Αναφέρουν ως πηγή έμπνευσης τα Metroid, Zelda 2, Faxanadu.

https://www.kickstarter.com/projects/11662585/hollow-knight

 

Rocket Ranger Reloaded

 

Από Cinemaware. Πρόκειται για remake του original Rocket Ranger με πρόσθετο περιεχόμενο. Από ό,τι καταλαβαίνω δεν θα αλλάξει δραστικά το βασικό gameplay/campaign αλλά ίσως γίνει πιο πλούσιο. Δίνουν PC demo. Δείχνει αρκετά όμορφο. 

https://www.kickstarter.com/projects/850516062/rocket-ranger-reloaded

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ξεκίνησε το Kickstarter campaign του Shadowrun: Hong Kong, τον επόμενο τίτλο της Hairbrained!

 

https://www.kickstarter.com/projects/webeharebrained/shadowrun-hong-kong

 

Όλοι ξέρουμε τι να περιμένουμε, και προσωπικά μετά το Dragonfall έχουν κερδίσει ασυζητητί τα χρήματά μου.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το στήριξα. Από ρομαντισμό, περισσότερο. Να πω τώρα και τα άσχημα:

 

Είναι εξωφρενικό να ισχυρίζεσαι πως βρίσκεσαι εδώ και μήνες στην παραγωγή, με set release frame, να μπαίνεις και να ζητάς 100.000 για να κάνεις το παιχνίδι "πολύ πλουσιότερο" και να έχεις διάφορα stretch goals που φτάνουν στις 700.000 -και σιγά την πρωτοτυπία, cinematics και side missions για τα μέλη της ομάδας, όπως έγινε με καθυστέρηση στο Dragonfall. Δηλαδή, αν δεν έπιανες καν τα 100.000 δολάρια, τι παιχνίδι θα έβγαζες; 

 

Αδιάφορα reward tiers. Τα πολύ χαμηλά δε λένε τίποτε, τα μεσαία είναι πάρα πολύ ακριβά γι' αυτό που δίνουν, τα μεγάλα -κλασικά- άπιαστα. Αλλά, 55 δολάρια για ένα σετ exclusive πορτραίτων και επιλογή ενός (από 12) out of print novel; +20 δολάρια σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο tier γι' αυτά τα δύο πράγματα; Όταν τα παιχνίδια έχουν βγει ήδη σε τιμές-σκότωμα, δεν μπορεί να βάζεις το πακέτο όλων των τίτλων στα 75 δολάρια, πολύ απλά.

 

Παντελώς αδιάφορο βίντεο. Μας έχουν κομματάκι δεδομένους ή ιδέα μου είναι; Το πρώτο είχε σπιρτάδα, νοσταλγία, αυτοσαρκασμό. Αυτή τη φορά, γιατί τόση ξεραΐλα;

 

Δεν μπορεί να εμφανίζεις ως feature το ότι μπορούμε, πλέον -με εφιαλτική καθυστέρηση που στοίχισε πολύ στο πρώτο Shadowrun- να "σώζουμε παντού" το παιχνίδι μας. Ασ' το να ξεχαστεί...

 

Βέβαια, απέναντι στη λαίλαπα από FPS, ποδοσφαιράκια, μπασκετάκια, αυτοκινητάκια και δε συμμαζεύεται που μας ζαλίζουν κάθε χρόνο, ας υπάρχει κι αυτή η εναλλακτική. Αλλά, η αντιμετώπιση δε μου αρέσει. Περίμενα κάτι πολύ καλύτερο, ουσιαστικότερο και σωστότερα προετοιμασμένο: δεν υπάρχει καν η δικαιολογία της απειρίας ως προς το τι εστί KS πλέον. Μας το είχαν ανακοινώσει από το '14 πως ετοιμάζουν νέο project.

 

Τέλος πάντων, καιρός να ξαναδώ λίγο το Dragonfall.

Δημοσ.

Μια άσχετη ερώτηση. Ας πούμε οτι θελει κάποιος να τα σκάσει για ενα tier των 100+ . Μιας και απο οτι ξέρω τα στέλνουν απο Αμερική δεν παίζει θεμα με τελωνεία;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...