Millennium Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 The Flame in the Flood A team of former BioShock and Halo developers have released the debut trailer for their gorgeously atmospheric survival sim, now on Kickstarter. 2
Millennium Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Shroud of the Avatar hits Steam Early Access in November; "We are moving full steam ahead"
Millennium Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 MASSIVE CHALICE: Moderate Impressions Και 2 video από early builds του τίτλου της Double Fine.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Mαντάρα τα έχει κάνει η Double Fine, επιεικώς. Μετά το φιάσκο του Broken Age (χλιαρό και λίγο, σε περιεχόμενο και διάρκεια, το πρώτο επεισόδιο, το δεύτερο αναμένεται ακόμη, με 2+ χρόνια καθυστέρηση έναντι του αρχικού στόχου) και το ακόμη μεγαλύτερο φιάσκο του Spacebase DF-9 (η ανάπτυξή του πρακτικά εγκαταλείφθηκε γιατί -και εδώ, όπως και στο Broken Age- δεν υπολόγισαν σωστά τα οικονομικά...), φτάνουμε στο Massive Chalice, το οποίο σκόνταψε από πολύ νωρίς στο σκόπελο του "έχω μια ενδιαφέρουσα ιδέα αλλά δεν την ανέπτυξα επαρκώς πριν πάω στον κόσμο να ζητήσω χρήματα" (μακρινάρι σκόπελος). Το πώς, ακριβώς, "παντρεύεις" τους χαρακτήρες σου (χωρίς να θέλω να θυμάμαι τον κακό χαμό που προκλήθηκε από το γιατί πρέπει να τους παντρεύεις και όχι να τους αφήνεις να είναι άγαμοι ή πολυγαμικοί ή τον ακόμη χειρότερο χαμό των συνδυασμών των ταιριών -gay, straight, bi) ήταν μια καυτή πατάτα την οποία η DF διαχειρίστηκε περνώντας το στο αφηρημενο: κουμπάκι, γάμος. Ή ταίριασμα, τέλος πάντων. Exclusive, πάντως: διότι μπορεί να κάνουν παιδιά (το πώς, επίσης στο αφηρημένο) οι πάντες με τους πάντες, αλλά κύριε/κυρία θα σε έχω κορώνα στο κεφάλι μου φορ έβα εντ έβα. Το ότι η όλη ιστορία, τελικά, χωρίς "αντιρρήσεις" ή "προτιμήσεις" από τους άμεσα εμπλεκόμενους (γιατί εδώ έχουμε την άλλη "καυτή πατάτα" του ποιος και πώς επιλέγει τις προτιμήσεις του κάθε χαρακτήρα) προσεγγίζει ανησυχητικά το πεδίο της ευγονικής, το προσπερνάμε... Οι μάχες, επί του παρόντος, χλιαρές. Η αισθητική, χλιαρή. Εδώ, κανονικά, θα έλεγε κανείς "early access είναι, θα στρώσει", έλα όμως που η DF προ ολίγου εγκατέλειψε στην τύχη του το Spacebase DF-9 και ούτε αυτή τη δικαιολογία δεν μπορείς να τους προσφέρεις χωρίς να σκοντάψεις. 3/4 παιχνίδια, το λοιπόν (εξαιρώ το Hack n' Slash που δεν το έχω δει ακόμη και μέχρι να πάει σε κάποιο bundle ή σε -75% δε με βλέπω να το βλέπω) όπου η Double Fine μοιάζει να πασχίζει να αποδείξει πως δε φταίνε οι μοχθηροί παραγωγοί για όλα τα δεινά του σύγχρονου gaming. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Έφτασε σήμερα μήνυμα από τη Double Fine για το Massive Chalice: μέσα στην ημέρα (υπολογίστε ώρες δυτικών ακτών ΗΠΑ, δηλαδή και αύριο για εμάς) θα σταλούν μηνύματα μέσω Humble Bundle με τη διαδικασία εξασφάλισης early access κωδικού για το παιχνίδι, για όλους τους backers των 20+ δολαρίων. Το παιχνίδι βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά χαρακτηρίζεται playable από την αρχή ως το τέλος. Η κυκλοφορία της ολοκληρωμένης έκδοσης τοποθετείται κάποια στιγμή την άνοιξη του 2015 και (δεδομένων των συζητήσεων που έχουν προκύψει λόγω των προβλημάτων χρηματοδότησης τόσο του Broken Age, όσο και του Spacebase DF-9) υπάρχει ρητή διαβεβαίωση ότι το project είναι χρηματοδοτημένο έως τότε. Εγώ θα πω "μακάρι" σε πρώτη φάση, γιατί ήδη αρκετά σκληρά λόγια έχω πει για τη Double Fine και ελπίζω μέσα στο Σ/Κ να βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το παιχνίδι για να δώσω κάποιες πρώτες εντυπώσεις. 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 To Thimbleweed Park των Ron Gilbert και Gary Winnick έφτασε το βασικό στόχο των $375,000 (με 23 μέρες να απομένουν) και θα χρηματοδοτηθεί. https://www.kickstarter.com/projects/thimbleweedpark/thimbleweed-park-a-new-classic-point-and-click-adv Tο campaign ήδη συζητείται σε ξεχωριστό θέμα στα νέα, αλλά ας έχουμε και εδώ μια αναφορά. Επίσης, σχετικές συνεντεύξεις των δημιουργών σχετικά με το project: Από adventuregamers.com: http://www.adventuregamers.com/articles/view/27496 Από mixnmojo.com: http://mixnmojo.com/features/interviews/Ron-Gilbert-and-Gary-Winnick-interrogated-about-Thimbleweed-Park Και το blog του RG: http://grumpygamer.com/
Tobajara Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Μήπως τελικά κάτι ήξερε ο Gilbert και έφυγε νωρίς από τη Double Fine? Δε θέλω να γίνω κακός αλλά...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Για μένα, το βασικό λάθος του Gilbert ήταν ότι επέτρεψε να συνδεθεί το όνομά του με το Broken Age πολύ περισσότερο από ό,τι ήταν η πραγματική του συμμετοχή στο project (από μηδαμινή έως μηδενική, δηλαδή...) Εντάξει, το Cave δεν ήταν έπος, αλλά είχε ενδιαφέρον (θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε εξαιρετικό adventure, με όλες εκείνες τις παράλληλες ιστορίες). Τώρα, τι συνέβη και έφυγε δεν ξέρω, αλλά αν κρίνω από τα όσα συνέβησαν στη συνέχεια (με τελευταίο κρούσμα τις απολύσεις) δε νομίζω πως βγήκε ζημιωμένος.
Tobajara Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Τέρμα, το Kickstarter θα εκπληρώσει το στόχο του αν υλοποιηθεί αυτό. Melee: Battlegrounds https://www.kickstarter.com/projects/1601737664/melee-battlegrounds-spiritual-successor-to-the-crp Απευθείας μάχη 360 μοιρών με το ποντίκι, ό,τι κίνηση κάνεις αναπαραγεται αυτούσια. Μετά το Chivalry αυτό. Λυσσάξτε.
Moderators Praetorian Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Κάποια projects που αξίζουν αναφοράς (δεν έχουν χρηματοδοτηθεί ακόμα και η campaign τους κλείνει σε λίγες μέρες) Hollow Knight 2D Metroid-like παιχνίδι από Team Cherry (είναι το πρώτο τους project), με αρκετά καλό art-style (προσωπικά μου θυμίζει αρκετά από Aquaria). Αναφέρουν ως πηγή έμπνευσης τα Metroid, Zelda 2, Faxanadu. https://www.kickstarter.com/projects/11662585/hollow-knight Rocket Ranger Reloaded Από Cinemaware. Πρόκειται για remake του original Rocket Ranger με πρόσθετο περιεχόμενο. Από ό,τι καταλαβαίνω δεν θα αλλάξει δραστικά το βασικό gameplay/campaign αλλά ίσως γίνει πιο πλούσιο. Δίνουν PC demo. Δείχνει αρκετά όμορφο. https://www.kickstarter.com/projects/850516062/rocket-ranger-reloaded
vocals_ Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Last YearΡεαλιστικό movie based-survival horror. ^^ Multiplayer, ελέγχεις τον δολοφόνο ή έναν από τους 5 survivors. Ενθουσιάστηκα. Επίσης θα υποστηρίζει και oculus. https://www.youtube.com/watch?v=qEDK8AHZfkM 1
chaplin1981 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2015 Indiegogo The dark inside me-Horror adventure https://www.indiegogo.com/projects/the-dark-inside-me Το νου σας..
Tobajara Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Ξεκίνησε το Kickstarter campaign του Shadowrun: Hong Kong, τον επόμενο τίτλο της Hairbrained! https://www.kickstarter.com/projects/webeharebrained/shadowrun-hong-kong Όλοι ξέρουμε τι να περιμένουμε, και προσωπικά μετά το Dragonfall έχουν κερδίσει ασυζητητί τα χρήματά μου.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 Το στήριξα. Από ρομαντισμό, περισσότερο. Να πω τώρα και τα άσχημα: Είναι εξωφρενικό να ισχυρίζεσαι πως βρίσκεσαι εδώ και μήνες στην παραγωγή, με set release frame, να μπαίνεις και να ζητάς 100.000 για να κάνεις το παιχνίδι "πολύ πλουσιότερο" και να έχεις διάφορα stretch goals που φτάνουν στις 700.000 -και σιγά την πρωτοτυπία, cinematics και side missions για τα μέλη της ομάδας, όπως έγινε με καθυστέρηση στο Dragonfall. Δηλαδή, αν δεν έπιανες καν τα 100.000 δολάρια, τι παιχνίδι θα έβγαζες; Αδιάφορα reward tiers. Τα πολύ χαμηλά δε λένε τίποτε, τα μεσαία είναι πάρα πολύ ακριβά γι' αυτό που δίνουν, τα μεγάλα -κλασικά- άπιαστα. Αλλά, 55 δολάρια για ένα σετ exclusive πορτραίτων και επιλογή ενός (από 12) out of print novel; +20 δολάρια σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο tier γι' αυτά τα δύο πράγματα; Όταν τα παιχνίδια έχουν βγει ήδη σε τιμές-σκότωμα, δεν μπορεί να βάζεις το πακέτο όλων των τίτλων στα 75 δολάρια, πολύ απλά. Παντελώς αδιάφορο βίντεο. Μας έχουν κομματάκι δεδομένους ή ιδέα μου είναι; Το πρώτο είχε σπιρτάδα, νοσταλγία, αυτοσαρκασμό. Αυτή τη φορά, γιατί τόση ξεραΐλα; Δεν μπορεί να εμφανίζεις ως feature το ότι μπορούμε, πλέον -με εφιαλτική καθυστέρηση που στοίχισε πολύ στο πρώτο Shadowrun- να "σώζουμε παντού" το παιχνίδι μας. Ασ' το να ξεχαστεί... Βέβαια, απέναντι στη λαίλαπα από FPS, ποδοσφαιράκια, μπασκετάκια, αυτοκινητάκια και δε συμμαζεύεται που μας ζαλίζουν κάθε χρόνο, ας υπάρχει κι αυτή η εναλλακτική. Αλλά, η αντιμετώπιση δε μου αρέσει. Περίμενα κάτι πολύ καλύτερο, ουσιαστικότερο και σωστότερα προετοιμασμένο: δεν υπάρχει καν η δικαιολογία της απειρίας ως προς το τι εστί KS πλέον. Μας το είχαν ανακοινώσει από το '14 πως ετοιμάζουν νέο project. Τέλος πάντων, καιρός να ξαναδώ λίγο το Dragonfall.
Soulseeker Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 Μια άσχετη ερώτηση. Ας πούμε οτι θελει κάποιος να τα σκάσει για ενα tier των 100+ . Μιας και απο οτι ξέρω τα στέλνουν απο Αμερική δεν παίζει θεμα με τελωνεία;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα