Moderators Praetorian Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Τα περισσότερα kickstarter projects πάντως (ή τουλάχιστον τα περισσότερα από το δείγμα που γνωρίζω) θα ξεκινήσουν με ένα (αισιόδοξο) πλάνο και στην πορεία θα το αλλάξουν δραστικά. Προφανώς η πιθανότητα να συμβεί αυτό σχετίζεται και με το πόσο καλά σχεδιασμένο ήταν το αρχικό πλάνο/budget, τι ομάδα υπήρχε αρχικά (αν υπήρχε), πόσα χρήματα πήραν, πώς χειρίστηκαν τα stretch goals κλπ. Πχ το Dreamfall Chapters ήταν σε αυτή την κατηγορία (και ακόμα χειρότερα το Broken Age, αλλά εκεί ίσως είναι λίγο διαφορετική η φάση λόγω του documentary που φτιάχνουν παράλληλα). Πολύ marketing, πολύ έμφαση στο ότι συνεχίζουν *επιτέλους* την ιστορία του The Longest Journey, και μέχρι που έβαλαν σε stretch goals "director's cut" extra περιεχόμενο (extra σε σχέση με τι; ) και pre-plan του επόμενου τίτλου "The Longest Journey Home". Και πλέον το νέο σχέδιο είναι να βγει σε 5 επεισόδια και ψιλομπασταρδεμένο με social features και "αποφάσεις" σε στυλ The Walking Dead. Είναι λίγο ατυχής εξέλιξη, αλλά συμβαίνουν αυτά κατά τη διάρκεια του development ακόμα και πιο καλά χρηματοδοτημένων τίτλων. Μένει να δούμε πως θα τα πάει όταν θα βγει το πρώτο (και τα υπόλοιπα επεισόδια). Btw, εγώ από το Broken Age ως παιχνίδι είμαι ευχαριστημένος. Από τo campaign και το πώς χειρίστηκαν τα funds, έχω μπόλικα παράπονα και αντιρρήσεις, αλλά κατά τη γνώμη μου παρέδωσαν ένα πολύ όμορφο adventure (έστω το πρώτο κομμάτι του). 1
Tobajara Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Btw, εγώ από το Broken Age ως παιχνίδι είμαι ευχαριστημένος. Από τo campaign και το πώς χειρίστηκαν τα funds, έχω μπόλικα παράπονα και αντιρρήσεις, αλλά κατά τη γνώμη μου παρέδωσαν ένα πολύ όμορφο adventure (έστω το πρώτο κομμάτι του). Είναι όντως πολύ όμορφο adventure αλλά δε νομίζω πως ήταν αυτό ακριβώς που είχαμε στο νου μας όταν κάναμε pledge στο campaign. Από πλευράς προσδοκιών θα το κατέτασσα στις ελαφρώς παραπλανητικές κυκλοφορίες άσχετα αν το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε αρκετά. Όπως και να έχει συμπέρασμα χωρίς το δεύτερο μέρος δε βγαίνει, και ως προς αυτό η Double Fine είναι τουλάχιστον φειδωλή.
ThanosWF Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Ελληνικό Preview για το Planet explorers, http://alt-tab.gr/early-alpha-access-planet-explorers/ Είναι ακόμα 40% κάτω στο steam!
chek2fire Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Χθες έγινα και backer στο rpg Insomnia. Αρκετά ενδιαφέρων δείχνει https://www.kickstarter.com/projects/1892480689/insomnia-an-rpg-set-in-a-brutal-dieselpunk-univers
Millennium Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Woolfe - The Red Hood Diaries Στόχος: $50.000 A cinematic fairy tale platformer for PC, full of drama and dark twists. Step into the boots of a vengeful Red Riding Hood. Woolfe: The Red Hood Diaries is an action-platforming fairy tale of death, industrial greed and vengeance. Coming to PC in 2015. We signed up for a well-balanced cocktail of three successful gameplay ingredients: some good old-fashioned action platforming on a 2.5D playground, fun combo-based hack ‘n slash combat (against some pretty deranged fairy tale enemies) and rewarding environment puzzles (exploring the beautiful sceneries to the max).
wazzaa Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Πολύ καλό δείχνει και σαν ιδέα. Για να δούμε....
Moderators Praetorian Δημοσ. 10 Αυγούστου 2014 Moderators Δημοσ. 10 Αυγούστου 2014 Μετά το relaunch του Kaptain Brawe 2: A Space Travesty -που ακόμα είναι σε εξέλιξη-, εμφανίστηκε ακόμα ένα Kickstarter campaign για adventure game με τη συμμετοχή του Bill Tiller: Duke Grabowski, Mighty Swashbuckler. Στόχος τα $40,000. Εκτιμώμενη ημερομηνία κυκλοφορίας τον Οκτώβρη του 2015.Ο στόχος μου φαίνεται πολύ χαμηλός (ακόμα και αν διπλασιάσουν το funding μέσω OUYA), ίσως και εκτός πραγματικότητας βάσει όσων έχουμε δει από άλλα kickstarters - αν και μιλούν για μικρό σχετικά παιχνίδι 2-4 ώρες. Το concept art δεν το λες ακριβώς πρωτότυπο. Μια σκηνή είναι ξεπατικωμένη από το Monkey Island 2 (Phatt Island prison), και το υπόλοιπο art style παραπέμπει πολύ σε monkey islands (και ίσως και στο Vampyre story που γενικά προτιμώ να ξεχνώ ότι υπήρξε). Πάντως εδώ λένε ότι θα είναι ένα πλήρες αν και σύντομο παιχνίδι και όχι ένα πρώτο κεφάλαιο από μια ιστορία (που ενδεχομένως να μην τελειώσει ποτέ (...)). * Στα υπόψιν, και αυτό όπως και το Kaptain Brawe 2 συμμετέχουν στο #FreeTheGames Fund του OUYA (μπρρρρρρ). Δεν είναι απαραίτητα απόπειρες για γρήγορο cash grab, αλλά και πάλι με όσα βλέπω και στα δύο δεν μπορώ να πω ότι διακρίνω σοβαρή διάθεση/προσπάθεια να φτιάξουν ένα ενδιαφέρον φρέσκο adventure. Disclaimer: δεν προβλέπεται να στηρίξω κανένα από τα δύο projects.
Tobajara Δημοσ. 10 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2014 Μόνο εγώ βλέπω αντιγραφή του Giana Sisters? Περισσότερο American McGee's Alice ή αν προτιμάτε Grimm Fairy Tales μου φαίνεται (το δεύτερο ποτέ δεν το χώνεψα ιδιαίτερα). Αν έχουν κάνει σωστά το ψυχοπαθές - γοτθικό θα αξίζει.
Millennium Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Hard West $70.000 goal CreativeForge Games is independent game development studio operating from Warsaw, Poland. Our team consists of industry veterans and talented fresh blood. The people of company created already games such as Call of Juarez, Dead Island, Hard Reset, Shadow Warrior as well as lots of artistic projects, indie flash and casual games. A weird west tactical with world map exploration, a hint of adventure and a drop of RPG. In a nutshell, Hard West is a turn-based squad tactical with adventurous world exploration. Think X-Com combat with Heroes of Might and Magic world map. 4
chek2fire Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Πολύ καλό δείχνει το hard west αν και φαίνετε να είναι σε πολύ αρχικό στάδιο η ανάπτυξη του γιατί δεν δείχνουν και πολλά από gameplay. Μπορεί να το στηρίξω αυτό το game πάντως όπως και να χει.
Millennium Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2014 Νέο gameplay footage από το Mighty No. 9
chek2fire Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Γιατί δεν με αφήνει να κάνω pledge το Hard West. Θέλω να ολοκληρώσω το pledge που είναι σε καναδικά δολάρια και όταν πάω να κάνω την πληρωμή δεν μου βγάζει το amazon payment που ήταν μέχρι σήμερα αλλά να βάλω κάποια πιστωτική. Βάζω τον αριθμό πιστωτιιής και δεν μου την δέχεται. Η πιστωτική πάντως είναι μια χαρά κάτι άλλο παίζει.
Moderators Praetorian Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 ^^^ Σου βγάζει κάποιο error μήνυμα; Δεν μου έχει τύχει, αλλά νομίζω θυμάμαι projects που είχαν κατά περιόδους θέματα με το ότι δεν μπορούσαν να ολοκληρωθούν οι πληρωμές pledges.Σε άλλα νέα, ξεκίνησε σήμερα (και δυναμικά) το Kickstarter campaign της Ice-Pick Lodge για το remake του Pathologic 12 days in a town devoured by plague. It's an enemy you can't kill. It's a game where you can’t save everyonePathologic is a plot-driven survival open-world adventure game for PC/MAC/Linux, PS4, and Xbox One.[...] There are also several aspects we plan to correct—or rather reconstruct, bringing them closer to our original vision. There’ll be new quests, events, and plotlines, and some filler quests that were added for the sake of adding something will be rid of. Graphics will be much better. We’ll do everything we can so that the game looks adequately even ten years from now. Gameplay will be way more balanced. We’re not talking about making it simpler and survival easier, mind you; but fights used to be annoying rather than tense and emotional, scavenging was very rudimentary, and the economy of a plagued town was hardly a system at all. We plan to change all that, making all these mechanics robust. That doesn’t mean the game’ll become a breeze, it just means we’ll replace artificial challenges with real ones. Street NPCs will have advanced AIs that’ll make them feel way more alive. Once again, we’re not abandoning the concept of them being “extras” in this play, we just want those extras to perform better. We’ll also add realistic behavior patterns to the disease. Localization will be done internally or with the help of trusted outsourcers who are not only native speakers, but also talented writers. We understand that Pathologic is extremely hard to translate, so—once again—we won’t try to do it directly, but rather reconstruct the game in different languages. Βασικός στόχος τα $250,000, και έχουν 32 μέρες.https://www.kickstarter.com/projects/1535515364/pathologic
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα