Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Stasis από τον Christopher Bischoff (και την εταιρεία του The Brotherhood, όπου είναι αυτός, ο αδελφός του και ένας PR guy).

Classic point & click adventure game played from a unique isometric view point set in a science fiction universe in 2D.

 

 

Το αναφέρουν ως horror adventure game. Δείχνει πολύ καλογυαλισμένο όσον αφορά τη λεπτομέρεια στα maps και σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης (είναι ήδη 3 χρόνια in-development) από το footage που δείχνει στο video του kickstarter και τα screenshots. Από ό,τι αναφέρει η σελίδα, το μεγαλύτερο ποσοστό της δουλειάς το κάνει ένα άτομο μόνο (!). Η βασική (η μοναδική για την ώρα) πλατφόρμα ανάπτυξης είναι το PC (και μόνο Windows).

 

Στόχος τα $100,000, και έχουν ακόμα 31 μέρες να τον φτάσουν. Στα $19 έχουν το πρώτο tier για digital download του παιχνιδιού.

 

Στο επίσημο site έχουν alpha build ενός demo του παιχνιδιού: http://www.stasisgame.com/getstasis/

 

 

Kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/bischoff/stasis-2d-isometric-scifi-horror-adventure-game

Steam greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=191404912

Web site: http://www.stasisgame.com

 

  • Like 1
Δημοσ.

Συγγνώμη αλλά μου φαίνεται χάλια, το animation και ο χειρισμός είναι τελείως χύμα ενώ από πλευράς φυσικής τα πάντα μοιάζουν λαστιχένια.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Eίναι ο ίδιος με το Thorvalla. Σαφώς πιο προετοιμασμένος αυτή τη φορά, αλλά και πάλι θα πάω πάσο. Δεκέμβριος του '14 για να πετύχει όλα αυτά που λέει; Φθινόπωρο του '15 και αν. 

 

Συν του ότι βάζει φαιδρά χαμηλό στόχο και φορτώνει τα περισσότερα σε stretch goals. Δε φταίει αυτός, βέβαια, που η πικρή εμπειρία αποδεικνύει πως ακόμη και με 3 και 4 φορές πάνω τα λεφτά που ζητούν ορισμένοι, αποτέλεσμα ολοκληρωμένο δε βγαίνει. Αλλά, εφόσον κινείσαι σε ένα χώρο, οφείλεις να γνωρίζεις ποια είναι η πραγματικότητα. Και με αυτά τα χρήματα, αυτό που περιγράφει, δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να βγει.

 

Και μετά τη Βαλχάλα του Θορ, η Φωτιά του Θανάτου... Τίτλοι με φαντασία και πρωτοτυπία, όχι αστεία.

 

Όπως πάντα, για projects που λένε πολλές σωστές λέξεις (RPG, tb, deep story κτλ.) ελπίζω να κάνω λάθος. Ίσως αυτό που χρειάζεται είναι να βγει μια παιχνιδάρα επικών διαστάσεων από το Kickstarter για να ανακτήσω την αισιοδοξία μου.

Δημοσ.

Δυστυχώς το Kickstarter δεν δέχεται projects από Ελλάδα...

 

Ωστόσο θα ήθελα να σας ρωτήσω από περιέργεια αν θα σας άρεσε μια ιδέα για ένα παιχνίδι,γιατί κάτι έχω αρχίσει να φτιάχνω και θα ήθελα να δω πως ακούγεται σαν ιδέα.Συγχωρέστε με παρακαλώ αλλά δεν έχω screenshots.

 

Είδος: Action Adventure / Dungeon Crawler.

 

Γραφικά: Ημί-ρεαλιστικό artstyle, Unity Engine 4.2

 

Πλατφόρμα: Αρχικά Windows PC,και άμα πάει καλά μετά και σε Linux,Macintosh,iOS.Άμα πάει πολύ καλά και σε xbox one,ps4.

 

Παίχτης: Ο παίχτης ελέγχει έναν νεαρό Σιδερά ο οποίος όταν συνειδητοποιεί ότι ένα συγγενικό του πρόσωπο που είχε φύγει νωρίτερα για το Δάσος δεν έχει επιστρέψει ακόμα,αποφασίζει να πάει για να το βρει,και έτσι ξεκινά μια περιπέτεια με αναπάντεχα γεγονότα!

 

Κόσμος: Ο κόσμος [χωρίς όνομα ακόμα] έχει γεωγραφική ποικιλία και περιέχει μια Κεντρική Πεδιάδα,μια περιοχή Δάσους,μια περιοχή Ερήμου,μια περιοχή με Θάλασσα,μια περιοχή με ψηλά Βουνά,και μια ηφαιστιογενή περιοχή. Στη 'Κεντρική Πεδιάδα' υπάρχει η Πρωτεύουσα,και διάσπαρτα στη χώρα υπάρχουν και μικρά χωριά τα οποία ο παίκτης μπορεί να επισκεφθεί.

 

Core Gameplay Elements:

Top-Down Camera View  

Open World - Free to Roam 

Real Time combat system 

3rd person Action Controls 

Dungeons με bosses

Dungeons σε λειτουργεία out-of-order 

Μερικά sidequests 

Buy items from shops 

Hidden Collectible Powerups (σε στυλ πυραύλους metroid ή heart containers από Zelda)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εφόσον εμπίπτει στις κατηγορίες που προσφέρει το Kickstarter, γιατί όχι;

 

Δες για περισσότερες πληροφορίες εδώ. Γνώμη μου, καλύτερα να έχεις κάτι να δείξεις ήδη (ή να είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο) γιατί σκέτη ιδέα δύσκολα χρηματοδοτείται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...