Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

A Vampyre Story: Year One του Bill Tiller (Monkey Island 3, Ghost Pirates of Voojoo island, A Vampyre Story (το original), The Dig (στο αρχικό πέρασμα του σχεδιασμού(...))) κα).

Θα είναι prequel, point and click adventure, το 1/3 της διάρκειας του original A Vampyre Story, DRM-free. Mac και Linux είναι stretch goals.

 

Στόχος $200,000. Δύσκολα τον φτάνει. Πολλά τα προβλήματα με το campaign.

Βασικότερα εκ των οποίων:

- το A Vampyre Story (original) προετοίμαζε για sequel (νομίζω τελειώνει σε cliff-hanger, αν και δεν το έφτασα στο τέλος προσωπικά)

- το A Vampyre Story (original) δεν τρέχει σε σύγχρονα λειτουργικά (Win 7 και 8). To prequel (Year One) θα χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή ενημερωμένη ώστε να τρέχει σε Win7 και 8, αλλά το original θα μείνει ως έχει (τα δικαιώματα τα έχει ο publisher Crimson Cow). 

- το episodic δεν έχω καταλάβει πώς το εννοούν, αλλά από μόνο του είναι λίγο διώκτης backer.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

To Darkwood έπιασε και το στόχο των $55.000 οπότε θα υπάρξει και ένα DLC αργότερα, το οποίο θα δοθεί δωρεάν στους υποστηρικτές αυτής της προσπάθειας.

  • Moderators
Δημοσ.

Έχει ξεκινήσει και το funding στο Shadow of the Eternals

Τελικά οι Precursor Games θα κλείσουν/ακυρώσουν το kickstarter (και το paypal funding που είχαν στο site τους), αυτή την Πέμτπη (αυριο)

 

Κάνουν αναφορά σε *κάτι* που άλλαξε τα δεδομένα ("a host of a new exciting opportunities") και ό,τι θα ξαναξεκινήσουν το campaign (ανασχεδιασμένο) σε μερικές εβδομάδες... 

Ερμηνεύεται κατά το δοκούν. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πριν από κάποιους μήνες, το Kotaku δημοσίευσε ένα άρθρο εξωτερικού συνεργάτη στο οποίο, υπό καθεστώς ανωνυμίας, 8 πρώην εργαζόμενοι στη Silicon Knights (πρόδρομο της Precursor Games, αν και τύποις η SK εξακολουθεί να υφίσταται) κατήγγειλαν διάφορα προβλήματα κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του (κάκιστου) X-Men: Destiny.

 

Ο Denis Dyack αρνήθηκε τότε να απαντήσει στις καταγγελίες, με το σκεπτικό, όπως υποστηρίζει, πως απαντώντας σε ανώνυμους επικριτές ήταν σαν να έδινε αξία στους αβάσιμους -κατά τον ίδιο- ισχυρισμούς τους.

 

Το θέμα είναι ότι στη διάρκεια του project για το SotE το άρθρο του Kotaku εμφανιζόταν συχνά ως αφορμή για να αμφισβητηθεί το project και ο ίδιος ο Dyack, σε σημείο που η Precursor έκρινε ότι έπρεπε να δοθεί απάντηση -μέσω Youtube, το βίντεο μπορεί να το δει κανείς εδώ, μαζί με κάποια σχόλια του Stephen Totilo, ο οποίος ενέκρινε και επιμελήθηκε το άρθρο που δημοσιεύτηκε τελικά (και το οποίο είχε απορρίψει λόγω του ότι βασιζόταν σε ανώνυμες καταγγελίες τουλάχιστον το Wired, o Dyack ισχυρίζεται πως το απέρριψαν και άλλοι, αλλά δεν τους κατονομάζει).

 

Γενικά, είναι μια πολύ μπερδεμένη ιστορία. Πέρα από την όποια ζημιά μπορεί να έκανε το άρθρο του Kotaku, η Precursor έκρινε πως η ζημιά άργησε να περιοριστεί, συν του ότι "έσπασε" πολύ νωρίς τα pledges βάζοντας το Paypal πριν ξεκινήσει το Kickstarter, με αποτέλεσμα να μοιράζονται μεταξύ των δύο οι backers.

 

Οπότε, ο συνδυασμός των αρνητικών σχολίων και των λάθος χειρισμών (μεγάλο θέμα το ότι δεν ξεκαθαρίστηκε νωρίς το 1.350.000 αν θα χρηματοδοτούσε ολόκληρη την episodic σειρά ή μόνο κάποια installments) οδήγησε σε ένα project που ήταν βέβαιο πως στις λιγότερες από δύο εβδομάδες που απέμεναν δε θα έπιανε το στόχο του.

 

Λένε πως θα επανέλθουν, θα δούμε.

  • Super Moderators
Δημοσ.

To Massive Chalice έχει αρχίσει και με απογοητεύει πολύ, σε σημείο να σκέφτομαι να αποσύρρω το pledge.

 

Παντελώς απροετοίμαστοι, όλο χα-χα-χα και συγκεκριμένη κουβέντα καμία. Ωραία ιδέα αλλά ούτε καν preproduction δεν το λες αυτό.

 

Θα περιμένω να δω τη συνέχεια, αν και οι πρώτες 13 ημέρες ήταν -το λιγότερο- χλιαρές, για να μη γράψω αποκαρδιωτικές.

  • Like 1
Δημοσ.

Link.png Site: http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-07-massive-chalice-adds-gay-relationships-based-on-kickstarter-feedback">Double Fine's Massive Chalice will add gay relationships based on Kickstarter feedback

Αυτό το update ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για μένα. Ότι νάναι άντε γειά.

 

Ήρθαν και κάτι τέτοιες φιλελευθεροορδές στο Torment αλλά εκεί φάγανε τάπα τρελή

  • Super Moderators
Δημοσ.

Eγώ δεν έχω θέμα με αυτό, ως concept (ο χειρισμός από τους αρμόδιους του τεράστιου νήματος που δημιουργήθηκε  είναι μια άλλη ιστορία) αλλά με προβληματίζει πάρα πολύ σοβαρά το γεγονός ότι, 14 ημέρες μετά την έναρξη της προσπάθειας, δεν ξέρουμε τίποτε για το τι σκέφτονται να κάνουν.

 

Τώρα ξεκίνησε νέο νήμα με interracial couples. Τρέχα-γύρευε, δεν ξέρουμε τίποτε για το παιχνίδι και συζητάμε αν θα είναι inclusive και τι σημαίνει inclusive. 

 

Οι devs (που δεν τους ξέρουμε βασικά) άφαντοι. Πετάγεται κάθε τόσο ο Muir, λέει ένα στάνταρ "I love this idea" και μετά εξαφανίζεται. Καμία επικοινωνία -που, τουλάχιστον, κάπως θα βοηθούσε αυτό ελλείψει ουσιαστικής ενημέρωσης.

 

Αν δει κανείς τον αριθμό των updates (6 μέχρι στιγμής) θα νομίσει πως κάτι γίνεται, αλλά το δυστύχημα είναι πως από αυτά τα 6 updates, τα 2 πρώτα είναι "κυκλοφορήστε την είδηση ότι βγήκαμε στο kickstarter" και "γιούχου, πιάσαμε το στόχο" και στα υπόλοιπα βγήκαν live να παίζουν παιχνίδια που τους "ενέπνευσαν" (κι ακόμη δεν ξέρουμε πώς σκέφτονται να ενσωματώσουν στοιχεία στο MC).

 

Το αποκορύφωμα της απογοήτευσης ήταν ο "στόχος" του 1 εκατομμυρίου, καθώς, εφόσον συγκεντρωθεί το ποσό (σχεδόν σίγουρο θα έλεγα) θα μεταφραστεί σε... live streaming ανά δεκαπενθήμερο, στη διάρκεια του οποίου θα παίζουν παιχνίδια και θα απαντάνε σε ερωτήσεις.

 

Θα περιμένω να δω τη συνέχεια, αλλά πολύ φοβάμαι ότι έχουν μπει τελείως απροετοίμαστοι. Εντωμεταξύ, ανησυχώ για τη DF γενικότερα, στο Broken Age έχουν ξεφύγει ήδη στο χρόνο και το budget. Αν δεν τους έφτασαν 3,5 εκατομμύρια (παραπάνω, με κάτι sales που σκαρφίστηκαν όταν αντιμετώπισαν προβλήματα) για ένα παιχνίδι που είναι πάνω ακριβώς στο αντικείμενό τους και μετράνε ήδη 7+ μήνες καθυστέρησης, ένα tactical tbs με στοιχεία από civilization, xcom, fire emblem, final fantasy tactics και δε θυμάμαι τι άλλο έχουν μνημονεύσει ήδη, πόσο θα τους στοιχίσει και πόσο θα χρειαστούν;

 

Ελπίζω ειλικρινά να με διαψεύσουν, η ιδέα είναι θαυμάσια αλλά η όλη προσπάθεια βγάζει μια απογοητευτική προχειρότητα μέχρι στιγμής. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν έχω μπει στο Massive Chalice και ούτε σκοπεύω όπως πάνε τα πράγματα (βέβαια, ούτε με χρειάζονται - βλέπω ότι έχουν φτάσει το target τους). Καλή ιδέα ή ό,τι καταλαβαίνω πως είναι η ιδέα και ό,τι από αυτό φτάσει να υλοποιηθεί/μετουσιωθεί σε gameplay, αλλά τίποτα πιο σοβαρό από σχεδιασμό, χαχαχούχα updates και "εσείς φτιάχνεται το παιχνίδι", και τίποτα από (έστω alpha) gameplay. 

Τα ίδια έκαναν και με το πρώτο kickstarter (που αισίως οδηγεί στο Broken Age), αλλά εκεί μίλησε ο ενθουσιασμός και ήταν και ένα χρόνο πριν. Αν κάνω το ίδιο λάθος, ένα χρόνο μετά και έχοντας ήδη γίνει backer σε αρκετά άλλα πιο οργανωμένα projects, τότε... shame on me.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν έχω μπει στο Massive Chalice και ούτε σκοπεύω όπως πάνε τα πράγματα (βέβαια, ούτε με χρειάζονται - βλέπω ότι έχουν φτάσει το target τους). Καλή ιδέα ή ό,τι καταλαβαίνω πως είναι η ιδέα και ό,τι από αυτό φτάσει να υλοποιηθεί/μετουσιωθεί σε gameplay, αλλά τίποτα πιο σοβαρό από σχεδιασμό, χαχαχούχα updates και "εσείς φτιάχνεται το παιχνίδι", και τίποτα από (έστω alpha) gameplay. 

Τα ίδια έκαναν και με το πρώτο kickstarter (που αισίως οδηγεί στο Broken Age), αλλά εκεί μίλησε ο ενθουσιασμός και ήταν και ένα χρόνο πριν. Αν κάνω το ίδιο λάθος, ένα χρόνο μετά και έχοντας ήδη γίνει backer σε αρκετά άλλα πιο οργανωμένα projects, τότε... shame on me.

 

Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια και το πλέον ανησυχητικό σημείο για μένα.

 

Παρακολουθώ το βίντεο με το οποίο παρουσίασαν το MC και συνειδητοποιώ πόσες (οδυνηρές) αλήθειες κρύβονται σε αυτό (το Broken Age χρηματοδότησε μόνο μία ομάδα, έχουμε πολλές όμως, μας πήρανε τον εδραιωμένο τίτλο, πλασάραμε τον άλλο από το amnesia fortnight χωρίς επιτυχία, πάμε για κάτι άλλο). Φαίνεται πως στην περίπτωσή μου μίλησε ξανά ο ενθουσιασμός.

 

Η ιδέα είναι πολύ καλή, αλλά προετοιμασία δεν έγινε καθόλου, πέρα από το ωραίο βίντεο, τουλάχιστον σε ό,τι βλέπω ως τώρα. Και εδώ παίζουν "εκτός έδρας", σε μια κατηγορία παιχνιδιού που δεν έχουν να δείξουν κάτι αξιόλογο (έστω και χρόνια πριν). Ενώ ήταν σαφές από το πρώτο τριήμερο ότι τον στόχο θα τον πιάσουν άνετα, το πρώτο update ήταν "spread the word" και το δεύτερο "goal reached, thanks, you're all beautiful". Φτάσαμε 14 ημέρες μετά και χωρίς τίποτε συγκεκριμένο, να ανακοινώνουν μετάφραση σε άλλες γλώσσες, ενώ αρνούνται να θέσουν ένα σαφή στόχο για το πού θα πάνε τα λεφτά της επιπλέον χρηματοδότησης (όχι πως δεν έχει παραγίνει το κακό με τα stretch goals, άλλη πονεμένη ιστορία αυτή).

 

Θα εξαντλήσω τα χρονικά περιθώρια, αν και δεν έχω λόγους αισιοδοξίας. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση μέχρι τέλους, θα περιμένω το '15 να δω τι θα έχουν ετοιμάσει και κρίνω τότε, χωρίς συναισθηματισμούς.

Δημοσ.

Link.png Site: http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-07-massive-chalice-adds-gay-relationships-based-on-kickstarter-feedback">Double Fine's Massive Chalice will add gay relationships based on Kickstarter feedback

 

Αυτό το update ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για μένα. Ότι νάναι άντε γειά.

 

Ήρθαν και κάτι τέτοιες φιλελευθεροορδές στο Torment αλλά εκεί φάγανε τάπα τρελή

 

Δεν πήρα κάτι πρέφα, explain please.

 

Η μανία μου με το Kickstarter έχει κοπάσει. Παρακολουθώ τακτικότατα το θέμα για ενημέρωση, αλλά στο κάτω κάτω όλα αυτά τα παιχνίδια θα χρειαστούν πελάτες και αφού κυκλοφορήσουν. Σωστά?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν πήρα κάτι πρέφα, explain please.

 

Η μανία μου με το Kickstarter έχει κοπάσει. Παρακολουθώ τακτικότατα το θέμα για ενημέρωση, αλλά στο κάτω κάτω όλα αυτά τα παιχνίδια θα χρειαστούν πελάτες και αφού κυκλοφορήσουν. Σωστά?

 

Σωστά, απλά το θέμα είναι ότι πολλά (ακόμη και κάποια που ζητάνε σεβαστά ποσά, όχι μόνο τελείως indie προσπάθειες) δε θα κυκλοφορήσουν καν αν δε στηριχτούν τώρα (δες λ.χ. τι συνέβη με το Deatch Inc., το οποίο παρότι πέρασε από το Greenlight, απέτυχε στο Kickstarter και πλέον δεν υφίσταται καν το studio).

 

Σαφώς κι εγώ έχω περιορίσει πολύ τη συμμετοχή μου στο Kickstarter, κυρίως γιατί μπορώ να διακρίνω καλύτερα πλέον την προχειρότητα ορισμένων εγχειρημάτων. Απλά, νόμιζα πως το MC, με τη Double Fine να έχει ήδη την εμπειρία του Broken Age, θα ήταν πιο σωστά οργανωμένο.

 

Για την ώρα, δυστυχώς, διαψεύδομαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...