Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

To Darkwood έχει σημαντικές ελπίδες να πιάσει το βασικό στόχο του. Ειδικά μετά το πρόσφατο alpha gameplay video που έβγαλαν φαίνεται να έχουν προσεκλύσει νέο κύμα από backers. Επίσης, έχουν και θετικό promotion από Rock Paper Shotgun (τουλάχιστον). 8 μέρες για κάτι λιγότερο από $10,000 είναι σχετικά βατό :)

 

Reminder: Indiegogo campaign

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το Stonehearth βλέπω έχει μαζέψει σχεδόν $650.000 με 120.000 στόχο και 1 μέρα να απομένει...

 

σαν το towns μου κάνει χωρίς τα dungeon και με καπως καλύτερα γραφικα.

  • Moderators
Δημοσ.

Τα κατάφερε το Darkwood τελικά με το funding (βασικό στόχο) από το indiegogo, με 7 μέρες να απομένουν για τα stretch goals τους.

Δημοσ.

Armikrog, ένα stop-motion adventure game, από το δημιουργό των Earthworm Jim και Neverhood.

 

Στόχος οι $900.000, περίοδος χρηματοδότησης έως 27 Ιουνίου και $20 για το παιχνίδι, το οποίο έχει ορίζοντα κυκλοφορίας τον Ιούλιο του '14.

 

 

 

που στο διαολο ηταν αυτος ο τυπας τοσσα χρονια?δλδ πραγματικα το κικσταρτερ ειναι για τυπους σαν και αυτον...

 

αντε και platformer στη συνεχεια , γιατι εχει φτιαξει μερικα απο τα καλυτερα. π.χ. το skullmonkeys εκτος απο τα ewj

Δημοσ.

Αυτό είναι το καινούριο που σχεδίαζαν ε.Turned-based tactical strategy.

 

 

We're inspired by classic tactical strategy games like X-COM, Final Fantasy Tactics, and Fire Emblem, as well as Game of Thrones’ array of noble families. With these influences in mind we’re creating an epic, replayable turn-based tactics game where you train generations of heroes to repel a demonic invasion.
  • Super Moderators
Δημοσ.

Kαι το βίντεο. Αρκετά καλή η αρχή που έγινε, με σχεδόν 150.000 από τις 725.000 που έχει ως στόχο.

 

 

Ε, και μέχρι να το δημοσιεύσω, τσίμπησε κι άλλες 2.000...

  • Super Moderators
Δημοσ.

To Massive Chalice -όπως ήταν αναμενόμενο- έπιασε το στόχο του μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα.

 

Ελπίζω αυτό να αποτελέσει το έναυσμα για μεγαλύτερη συμμετοχή του Muir και της υπόλοιπης ομάδας στο kickstarter, γιατί ένα -και τόσο φτωχό- update δε βοηθά, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για ένα παιχνίδι που μόνο ως concept υφίσταται, χωρίς συγκεκριμένο σημείο αναφοράς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...