Greygore Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Ξεκίνησε σήμερα το Kickstarter campaign του Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues, απο τον Richard Garriott και την Portalarium, Inc. http://www.youtube.com/watch?v=t2SAUzPek-Y Στόχος ορίστηκε στα $1,000,000 ενώ λήγει στις 08/04/2013. Αυτό το project πάντως με ενοχλεί αφάνταστα - εκτός του εγωκεντρισμού που πάντα χαρακτήριζε τον Garriott (βλ. το promotion του campaign, αναφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ ο Garriott παντού), του γελοίου $10 pledge (το οποίο προσφέρει την... άφεση αμαρτιών απο τον Lord British, τρομάρα του), της τεράστιας διαφοράς early adopter/κανονικής τιμής ($25 με $40), το παιχνίδι είναι marketed με τον πιο καταστροφικό τρόπο - απο τυπογραφικά λάθη, σε "bashing" του ανταγωνισμού (ατάκες του στυλ "most every other RPG... has become less real. Less open. Less immersive), αφιερώνονται 4 παράγραφοι για player housing (!) ενώ μόνο μισή παράγραφος σε combat, crafting και character building. Σε γενικές γραμμές (και με όλο το πήγαινε-έλα περί online, PVP και δεν συμμαζεύεται) μου ακούγεται σαν να μην είχαν ιδέα για το τι θα περιλαμβάνει το παιχνίδι πέρα απο μια φτηνή αντιγραφή των επιφανειακών λειτουργιών του Ultima Online.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Το Shadowrun φαίνεται ενδιαφέρον, στο Torment μπήκα στα 20 και θα μείνω εκεί (μόνο εκείνο το εκπληκτικό αγαλματάκι θα ήθελα αλλά τόσα λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για ανέκδοτο), ο Lord British θα ζήσει χωρίς εμένα. Έχω και δύο betas από project που είχα υποστηρίξει παλιότερα, καλά πάμε. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 http://www.youtube.com/watch?v=nHkiAoq_q9w
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Homeworld licensing campaign jets over to Kickstarter (αν δεν το είχαμε πει ήδη)
Greygore Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Πηγή: http://www.polygon.com/features/2013/3/12/4090522/the-opposite-of-fail-the-story-of-ftl">Polygon.com - The Opposite of Fail: The Story of FTL Σε αναφορά στο πρώτο (released) Kickstarter project, ένα ωραίο άρθρο απο το Polygon.com για την επιτυχία του FTL. 2
FarCry Δημοσ. 17 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2013 http://www.kickstarter.com/projects/499808045/from-the-composer-of-skyrim-soule-symphony-no-1
Greygore Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 PC Gamer: Richard Garriott Interview - Why "Most Game Developers Suck" Μεταξύ των νέων stretch goals ($1,2M για pets και $1,4Μ για... weather effects) και τις πραγματικά υπέροχες ατάκες: ...But other than a few exceptions, like Chris Roberts, I’ve met virtually no one in our industry who I think is close to as good a game designer as I am... και: ...I think most game designers really just suck... θα ήθελα να δώσω ένα (πικρό) "συγχαρητήρια" στα 15,000 άτομα που χρηματοδότησαν το Shroud of the Avatar - καθώς και την κρυφή ελπίδα να πάρουν ένα παιχνίδι αντάξιο του υπέρ-developer* που το ανέλαβε. *Τρομάρα του.
Tobajara Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Ποιός είναι ο Chris Roberts? Και ποιό είναι το πιο σύγχρονο παιχνίδι του Garriott?
Greygore Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Ποιός είναι ο Chris Roberts? Και ποιό είναι το πιο σύγχρονο παιχνίδι του Garriott? Chris Roberts - Ο lead designer της σειράς Wing Commander μεταξύ άλλων, παλιός "συνάδελφος" του Garriott στην Origin Systems. Το τελευταίο παιχνίδι του Garriott αν θυμάμαι ήταν το Tabula Rasa, ένα μέτριο sci-fi MMO το οποίο έκλεισε στις αρχές του 2009.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Ποιός είναι ο Chris Roberts? Tobajara, με απογοητεύεις...
Millennium Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 The Dark Triad: Dragon’s Death – Yet Another Isometric RPG Gets A Kickstarter Campaign
Tobajara Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Tobajara, με απογοητεύεις... Κι εγώ με απογοητεύω, αλλά όντως δεν τον θυμόμουν ΚΑΘΟΛΟΥ αν και έχω ασχοληθεί με Wing Commander. Το Tabula Rasa όμως το ήξερα, πήγε σχετικά άπατο. Διαβάζοντας τη συνέντευξη του Garriott, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν το εξής. Ας δεχτώ πως ισχύουν τα κριτήρια επιλογής designer. Ο ίδιος στην αρχή δηλώνει πως οι προγραμματιστές του τον ξεπερνούν στον προγραμματισμό και οι γραφίστες του στη γραφιστική. Δηλαδή με σημερινά κριτήρια - και με τα όσα λέει ο ίδιος - είναι κάτω του μετρίου. Σε τι διαφέρει από τους σημερινούς designers που δεν είναι ούτε καλοί προγραμματιστές ούτε καλοί γραφίστες, και στους οποίους επιτίθεται? Η αναγκαιότητα μιας - πιο απλής - εποχής για το gaming δε σημαίνει πως ένας κορυφαίος σχεδιαστής του τότε παραμένει και σήμερα αξιόμαχος. Τώρα, για τα όσα λέει, υπάρχουν κάποια ψήγματα αλήθειας κυρίως για την ατολμία και συγκατάβαση των σύγχρονων σχεδιαστών, που τα επιτεύγματά τους πάντα διογκώνονται από το marketing (και τα παχιά λόγια των ίδιων) και πολύ σπάνια είναι εφάμιλλα της φήμης του τίτλου τους. Αυτό όμως δεν είναι "τεμπελιά". Δεν είναι "ανικανότητα". Δεν είναι "έλλειψη τεχνικής". Είναι σα να λέμε πως όποιος δεν είναι καλός καμεραμάν ή καλός ηθοποιός γίνεται σκηνοθέτης. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Το Battle Worlds: Kronos είναι ένα turn based strategy από τους δημιουργούς του The Book of Unrwitten Tales. Όπως αναφέρουν και οι devs, έχει καταβολές από τα γνωστά Panzer General και Battle Isle, με το setting να θυμίζει σαφώς το δεύτερο. Αρχικός στόχος είναι τα 120.000 δολάρια, στα 20 δολάρια το παιχνίδι. Χρονικός ορίζοντας ο Δεκέμβριος του '13 (νωρίτερα και ανάλογα με το pledge υπάρχει δυνατότητα για συμμετοχή στην alpha και beta του παιχνιδιού).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα