Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

To At the Gates είναι ένα civ-like παιχνίδι (από τον Jon Shafer, ο οποίος συμμετείχε στο Civ5) όπου ο παίκτης καλείται να ηγηθεί των "βαρβάρων" που κινούνται στα όρια των εδαφών της καταρρέουσας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

 

Χρονικός ορίζοντας κυκλοφορίας είναι ο Ιούνιος του '14 και στόχος τα 40.000 δολάρια. To κατώτατο επίπεδο για την εξασφάλιση του παιχνιδιού είναι τα 25 δολάρια (αρκετά ψηλά σε σχέση με πολλές άλλες προτάσεις).

 

http://www.youtube.com/watch?v=zU3Xryly73U

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δε νομίζω ότι συγκρίνει πουθενά τα μεγέθη του Civ5 με το At the Gates, και λογικό είναι: τρεις άνθρωποι αποτελλούν την ομάδα αυτή, στη Firaxis έχουν από τρεις βοηθούς να τους φέρνουν καφέδες (σχήμα λόγου...)

 

Το Civ5 δεν το αναφέρει για να πει ότι θα φτιάξει κάτι καλύτερο, αλλά για να δείξει ότι έχει εμπειρία από παιχνίδια αυτής της λογικής. Προφανώς θα υστερεί σε γραφικά, αν και η τρίτη της παρέας κάνει λόγο για animations εάν και εφόσον χρηματοδοτηθεί το project.

 

Η βασική μου επιφύλαξη για το project είναι ότι θέτει πολύ ψηλά τον πήχυ για την εξασφάλιση του παιχνιδιού.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Επική απάντηση.

 

Kι εδώ, ένα μεσαιωνικό Death Star. Ή Death Mob. Το Death Inc., ένα god game/rts όπου o παίκτης διαχειρίζεται το Χάροντα και τις στρατιές του που σπέρνουν το θάνατο με μια μοβ (?) πανούκλα.

 

Χρονικός ορίζοντας ο Οκτώβριος του '13 και στόχος οι 300.000 λίρες (το παιχνίδι είναι στις 10 λίρες, 12 ευρώ).

 

http://www.youtube.com/watch?v=3EkY72AGvAU

  • Super Moderators
Δημοσ.

To Dreamfall Chapters: The Longest Journey είναι η συνέχεια των The Longest Journey και Dreamfall: The Longest Journey.

 

Στόχος για το project είναι τα 850.000 δολάρια και χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του παιχνιδιού ο Νοέμβριος του 2014. Υπάρχουν συνολικά 5.000 pledges στα 20 δολάρια (πάνω από 4.000 διαθέσιμα αυτή τη στιγμή) στην κατηγορία early bird για την εξασφάλιση του παιχνιδιού, εφόσον εξαντληθούν το κόστος ανεβαίνει στα 25.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και λίγα είναι.

 

Όχι με την έννοια πως είναι λίγα τα χρήματα, αλλά όταν ο Notch μπήκε σε συζητήσεις να χρηματοδοτήσει το Psychonauts 2, βγήκε μια κοστολόγηση στα 18 εκατομμύρια. Και, φυσικά, έκανε πίσω (και δεν τον κατηγορώ καθόλου).

 

Βέβαια δεν έχω διαβάσει αν και τι απάντησε/σχολίασε η DoubleFine. Ξέρω όμως από τις συζητήσεις και τα βίντεο του DFA (aka Reds) ότι παρότι συγκέντρωσαν 4.000.000 μέσω Kickstarter/Paypal ότι πάλι δεν τους έφτασαν για το adventure που ετοιμάζουν.

 

Από την άλλη, βλέπεις ανθρώπους που με μερικές δεκάδες χιλιάδες δολάρια υποστηρίζουν ότι μπορούν να φτιάξουν κάτι καλό. Κι εκεί όμως μιλάμε για άτομα και όχι για εταιρείες με κόσμο, εξωτερικούς συνεργάτες κτλ.

 

Πάντως, οι αποκαλούμενοι ΑΑΑ τίτλοι είναι πλέον στην κατηγορία (όχι και τόσο) μικρής κινηματογραφικής ταινίας. Πολλά εκατομμύρια.

  • Moderators
Δημοσ.

To πρόβλημα με την Double Fine από ό,τι καταλαβαίνω είναι ότι θέλουν να τα φτιάξουν όλα μόνοι τους (σε κάποια πράγματα δείχνουν να ξανα-ανακαλύπτουν τον τροχό), ίσως γιατί δεν θέλουν να χάσουν τον ανεξάρτητο (και DRM-free) χαρακτήρα που υποσχέθηκαν (ή φοβούνται ότι θα τον χάσουν αν ψάξουν για άλλες πηγές funding). (...)

 

Ωστόσο, το kickstarter δεν υπαγορεύει πουθενά ότι πρέπει να γίνει αποκλειστικά funded ένα project από την πλατφόρμα του amazon (άλλο αν σε μερικά project αυτό αποδεικνύεται αρκετό -ίσως με διάφορες περικοπές και υποχωρήσεις).  

Με άλλα λόγια, το ποσό που ζητούν, τυπικά πρέπει να αντιστοιχεί σε έναν βασικό στόχο, ενώ μπορεί να υπάρξουν και stretch goals, αλλά δεν είναι απαραίτητο κανένας από αυτούς να είναι "θα φτιάξω ένα παιχνίδι". Βασικά δεν είναι καν η σωστή λογική αυτή.

 

Προσωπικά, προτιμώ πολύ περισσότερο τα projects που αναφέρουν ρητά και αναλυτικά πού ακριβώς θα πάνε τα χρήματα του στόχου τους, κάτι που υποδεικνύει ότι υπάρχει ένα πλάνο, μια μελέτη εξόδων και μια άλφα εκτίμηση του τί μπορούν να καταφέρουν με όσα ζητούν. Αυτό, παρεμπιπτόντως γινόταν περισσότερο προ του Double-Fine "θαύματος" και απουσίαζε επιδεικτικά στο Double-Fine campaign (που τα πήγε όμως εξαιρετικά για διάφορους λόγους) και νομίζω ότι στη μετέπειτα περίοδο δεν εφαρμόζεται αρκετά.

Δημοσ.

We have some news today. We are canceling the Wildman Kickstarter.

At this point, it makes sense for us to focus our attention on other ways to keep Gas Powered Games running. Unfortunately, we are unable to share any specifics in public. When we have news to share, we will be posting it on our site. If you want status updates, or if you want to continue discussing Wildman and/or this Kickstarter, please consider migrating over to forums.gaspowered.com.

 

 

http://www.kickstarter.com/projects/gaspoweredgames/wildman-an-evolutionary-action-rpg/posts/403739?ref=activity

Δημοσ.

Άσχετο και σχετικό - η Gas Powered Games εξαγοράστηκε από τη Wargaming του World of Tanks/ Ships/ Airplanes/ Submarines/ whatever. Άντε μετά να μιλήσεις για καθαρές προθέσεις, διαφάνεια, αφοσίωση κλπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...