Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Wildman

 

Στόχος - 1.100.000$

 

Χρηματοδότηση ως τώρα - 83.980$

 

Διάρκεια: 31 μέρες

 

http://www.youtube.com/watch?v=aILjZTqk468

 

Από την Gas Powered Games του Chris Taylor, τους δημιουργούς των Total Annihilation και Supreme Commander, με μουσική Jeremy Soule.

 

Wildman delivers a thrilling mix of action-role-playing and real-time strategy that only a developer like Gas Powered Games can deliver. 

In brief, this is what Wildman is all about:

Going to War: Build your army and fight against opposing champions armies for great rewards in hand-crafted War Zones. 

Exploring the World: Go on RPG Adventures in amazing and epic environments; discover secret dungeons; fight battles against rampaging hordes of monsters; find and equip new weapons and armor. 

Evolving or Dying: Steal technology from your defeated opponents and use it against them in future battles. 

Smashing and Destroying: Advanced physics and destructible environments deliver highly visceral (and bloody) combat.

 

 

Imagine a game where you control a single hero—the “Wildman”—dropped into the middle of a War Zone. The battle starts. Your own army begins to engage the approaching enemy.

You support your troops with your own combat abilities and skills. You shape-shift into new forms that grant you new abilities. You upgrade your armies with new technology. You construct defenses. Your opponent switches tactics; you reconfigure your army to counter.

You push the enemy back to their citadel, their home base. You face your opponent’s champion. You each rally your troops for support. You execute your special abilities with precision. Your opponent is devastated.

You survey the battlefield: the bodies strewn on the ground, the trees burned down and smoldering, the buildings turned to rubble. You collect your rewards. You evolve.

Victory is yours. For now.

Now imagine that between these War Zone battles you can go on role-playing adventures. You can explore fantastical environments. You can discover ancient dungeons full of mystery and treasure. You can earn new skills. You can discover and equip new weapons and armor. You can collect materials. You can craft new items. You can fight relentless onslaughts of men and monsters.

Wildman has fast-paced combat and deep role-playing that rewards strategic thinking. The more you play, the greater your power.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το Unwritten: That Which Happened είναι ένα turn-based roguelike strategy/adventure στο πλαίσιο του οποίου ο παίκτης δημιουργεί και διαχειρίζεται μια φυλή που περιπλανιέται σε τυχαία σχηματισμένους χάρτες με σκοπό να φτάσει στο Βουνό Όπου Ζει ο Θεός.

 

Το παιχνίδι συνδυάζει στοιχεία διαχείρισης πόρων και στρατηγικής, ενώ προσωπικά μου θύμισε κάπως το King of the Dragon Pass στη λογική του (διαχείριση φυλής-σχέσεις με θεούς-αποφάσεις που καθορίζουν την πορεία και σε ακολουθούν για τη συνέχεια του παιχνιδιού κτλ.)

 

Το ξεχώρισα για την πολύ ενδιαφέρουσα αισθητική του και το συνδυασμό πολιτιστικών και λαογραφικών στοιχείων από διάφορες περιοχές του πλανήτη, στα γραφικά, τη μουσική και τη συγγραφή των διαφόρων ιστοριών που προκύπτουν στην πορεία.

 

Στόχος είναι τα 75.000 δολάρια και η περίοδος χρηματοδότησης λήγει σε 28 ημέρες. Ορίζοντας κυκλοφορίας ο Αύγουστος.

 

Δημοσ.

Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά???

 

Πιστεύει τόσο πολύ στην εταιρία, το προσωπικό και το παιχνίδι του που αποφασίζει να απολύσει ένα σωρό κόσμο ώστε ΑΝ πάει άσχημα να μην τους απολύσει μετά? Με το κόστος παραγωγής ουσιαστικά καλυμμένο από το campaign? ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ???

 

Θα έγραφα πολλά περισσότερα και ουσιαστικότερα αλλά πρέπει να ακούσω πολλές φορές το update για να καταλάβω τι θέλει να πει. Ποιό Thorvalla και αηδίες. Απλά ντρέπομαι που πόσταρα εδώ το συγκεκριμένο campaign...

Δημοσ.

Ειναι ταλαντουχοι "αλλα τους διωχνει".Προσωπικα αυτα τα κλαψουρισματα στην καμερα εμενα δεν μου αρεσουν.

 

Δε ξερω και λεπτομερειες αλλα μου φαινεται μλκια το σκηνικο και αμα αρχισουμε να βλεπουμε και αλλα τετοια στο kick μπορει και να το βλαψουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά η εταιρία είναι στα όρια της χρεοκωπίας, γι'αυτό και απέλυσε το κόσμο.

 

Φαίνεται φοβήθηκε ότι το  campaign θα αποτύχει και προφανώς το ρευστό που διαθέτει δεν φτάνει να βγάλει τον επόμενο μήνα με το προσωπικό που είχε.

 

Τραγικές καταστάσεις και το χειρότερο είναι ότι με τέτοιες συνθήκες δεν μπορείς να ξέρεις αν τα λεφτά που θα δώσεις θα πάνε στο προϊόν, ή είναι για να δωθεί μία οικονομική ανάσα στην εταιρία και μετά τέρμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

To Wildman συνεχίζει και μπορεί κάλλιστα να πιάσει το στόχο του.

 

Δεν είναι αυτό το θέμα, ή τουλάχιστον δεν είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο δημοσίευσα το συγκεκριμένο βίντεο.

 

Ήδη από κάποια (λίγο έως εξαιρετικά) επιτυχημένα project είχα διαπιστώσει μια ανησυχητική προχειρότητα. Με το τρίτο update του Wildman νομίζω ότι περάσαμε σε άλλο επίπεδο: το όλο σκεπτικό δηλαδή πίσω από τις απολύσεις (διαβάζω για κάπου 40...), το "ερώτημα" που απευθύνθηκε στην κοινότητα (δεν είναι άραγε προφανές ότι για να δώσω τα λεφτά μου θέλω να προχωρήσει το project; Τι άλλη απάντηση θα μπορούσε να προκύψει από μια δημοσκόπηση υποστηρικτών του project, δηλαδή ;) και γενικά η ελαφρότητα με την οποία ξεκίνησε η ιστορία, ο πανικός που επικράτησε πολύ σύντομα, οι μελοδραματικές εκκλήσεις, όλα αυτά είναι στοιχεία που με προβλημάτισαν, για τον επιπλέον λόγο ότι δεν αποτελεί το Wildman μεμονωμένη περίπτωση.

 

Για μένα, ένα πρώτο συμπέρασμα μετά από ένα χρόνο συμμετοχής στο Kickstarter είναι ότι τόσο το σύστημα χρηματοδότησης, όσο και η νοοτροπία αρκετών που σπεύδουν να κινηθούν σε αυτό, βρίσκεται ακόμη σε ανώριμο στάδιο. Καλά κάνουμε και τα χώνουμε στους παραγωγούς, αλλά νομίζω πως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε σε αρκετές περιπτώσεις ότι και οι devs κάθε άλλο παρά άμοιροι ευθυνών είναι.

  • Super Moderators
Δημοσ.

To Αsylum είναι ένα horror adventure επηρεασμένο από τα έργα του Η. P. Lovecraft. Στόχος τα 100.000 δολάρια και χρονικός ορίζοντας το τέλος Φεβρουαρίου.

 

  • Like 1
Δημοσ.

To Αsylum είναι ένα horror adventure επηρεασμένο από τα έργα του Η. P. Lovecraft. Στόχος τα 100.000 δολάρια και χρονικός ορίζοντας το τέλος Φεβρουαρίου.

 

Είναι αμφίρροπο project για εμένα το συγκεκριμένο - απο την μία βλέπω αναφορές σε H.P. Lovecraft*, asylum ως setting (απο τα αγαπημένα μου στο horror genre) και art απο τον Dave Carson, απο την άλλη όμως το Scratches θα το χαρακτήριζα "μέτριο με καλές ιδέες" (σίγουρα όχι "widely regarded as one of the best horror adventures ever made" - ugh), το promo του project αναφέρει "δεκαετίες εμπειρίας" του studio αλλά παραθέτει μόνο τον Agustin Cordes (που μου "βρωμάει" name-drop, α λα Thorvalla/Guido Henkel) και για "4 χρόνια σε production"/"advanced stages of production" είναι ύποπτα ελλιπές σε content στο promotional video...

 

Edit: Βλέποντας και το gameplay video που έχουν στο Steam Greenlight, πραγματικά αμφιβάλλω αν το Dagon engine είναι πράγματι σε προχωρημένο στάδιο (χαρακτηριστικό παράδειγμα το fade in/fade out σε οτιδήποτε character movement γίνεται).

 

Edit, 2o: Προφανώς θα υποστηρίζει και Ελληνικά ως γλώσσα εκτός απο τα standard EFRIGS.

 

*Πάντως, μια και τα έργα του Lovecraft σιγά-σιγά μπαίνουν στη σφαίρα του public domain αναμένω να κυκλοφορήσουν εντός του έτους και άλλα θεματικά παρόμοια projects :).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...