Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι νόμοι είναι φτιαγμένοι για να προστατεύουν το κοινωνικό σύνολο από παρεκκλίνουσες συμπεριφορές ατόμων που ανήκουν στο κοινωνικό σύνολο. Αν κάποιος παραβιάζει κάποιον νόμο, πλήττει έμμεσα ή άμεσα το κοινωνικό σύνολο ή μέρος αυτού, αλλιώς ο νόμος δεν έχει νόημα ύπαρξης.

 

Εγώ νόμιζα ότι τους νόμους τους ψηφίζουν διεφθαρμενα κόμματα που αποτελούνται από απατεώνες που το μόνο που τους νοιάζει είναι το προσωπικό τους συμφέρον και θα πουλούσαν και την μάνα τους για την καρέκλα.

Μάλλον κάνω λάθος :P

  • Like 1
  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ νόμιζα ότι τους νόμους τους ψηφίζουν διεφθαρμενα κόμματα που αποτελούνται από απατεώνες που το μόνο που τους νοιάζει είναι το προσωπικό τους συμφέρον και θα πουλούσαν και την μάνα τους για την καρέκλα.

Μάλλον κάνω λάθος :P

Αυτά ήταν τα προηγούμενα κόμματα :P

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ νόμιζα ότι τους νόμους τους ψηφίζουν διεφθαρμενα κόμματα που αποτελούνται από απατεώνες που το μόνο που τους νοιάζει είναι το προσωπικό τους συμφέρον και θα πουλούσαν και την μάνα τους για την καρέκλα.

Μάλλον κάνω λάθος :P

Καλά σίγουρα, έπρεπε να γράψω "υποτίθεται φτιαγμένοι". Αλλά νομίζω η ουσία της νομοθεσίας είναι αυτή που περιέγραψα και μεγάλο μέρος των νόμων έχει γραφτεί από λόγιους στο παρελθόν, πολύ πιο συνειδητοποιημένους από το μέσο σύγχρονο Ελληνάρα με άποψη.

Δημοσ.

Τι κανουμε με τους ελεγκτες? Τους δειχνουμε το εισιτήριο .

Δεν σου βαζει κανεις το οπλο στο κεφαλι να παρεις το μετρο/τραμ/λεωφορειο. Απτη στιγμη που το χρησιμοποιεις απο επιλογη φροντιζεις να πληρωνεις και το αντιτιμο .- 

  • Like 4
Δημοσ.

Καλά σίγουρα, έπρεπε να γράψω "υποτίθεται φτιαγμένοι". Αλλά νομίζω η ουσία της νομοθεσίας είναι αυτή που περιέγραψα και μεγάλο μέρος των νόμων έχει γραφτεί από λόγιους στο παρελθόν, πολύ πιο συνειδητοποιημένους από το μέσο σύγχρονο Ελληνάρα με άποψη.

 

η ελληνική νομοθεσία είχε βασιστεί εν πολλοις στην γερμανική, οπότε απο τους παλιούς νόμους που λες chances are να ειναι αντιγραφή απο αντιστοιχους γερμανικούς ;)

Δημοσ.

Εγώ νόμιζα ότι τους νόμους τους ψηφίζουν διεφθαρμενα κόμματα που αποτελούνται από απατεώνες που το μόνο που τους νοιάζει είναι το προσωπικό τους συμφέρον και θα πουλούσαν και την μάνα τους για την καρέκλα.

Μάλλον κάνω λάθος :P

 

Εντάξει μη τα ισοπεδώνουμε όλα.

 

Για σύστημα φτιαγμένο από διεφθαρμένους απατεώνες που θα πουλούσαν τη μάνα τους δουλεύει ανέλπιστα καλά θα έλεγα.

Δημοσ.

"Οι άνθρωποι δεν πρέπει να βλέπουν πως φτιάχνονται δυο πράγματα: οι νόμοι και τα λουκάνικα." -Όττο Φον Μπίσμαρκ

Όλα για καλό σκοπό ξεκινάνε. Οι ανθρωποκτονίες για παράδειγμα απαγορεύονται από τότε που εμφανίστηκε ο homo sapiens σε φυλές των 200 ατόμων στις σαβάνες της Αφρικής. Σκότωνες; Σε πέταγαν έξω από την φυλή και πέθαινες από πείνα/φυσικές κακουχίες/άγρια θηρία. Αργότερα ήρθαν οι οργανωμένες κοινωνίες, οι νόμοι, οι φυλακές και αυτή η παράδοση συνεχίστηκε.

 

Το πρόβλημα ξεκίνησε με διάφορους νόμους που περνάνε οι ισχυροί και τα lobbies τους, για να εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα και όχι αυτά της κοινωνίας. βλ. Hollywood/copyright period extension ή ΑΕΠΙ από το 1993 και μετά. Εδώ πέρα δεν υπάρχει κανένας αγαθός σκοπός. Ένα απλό παράδειγμα είναι αυτό, γιατί υπάρχουν πάρα πολλά.

 

Τώρα για τα ΜΜΜ, για μένα το βλέπουν τελείως λάθος το όλο ζήτημα. Δεκάδες εκατομμύρια για μπάρες, συστήματα, ελεγκτές κλπ. όταν η Εσθονία έχει δωρεάν ΜΜΜ για όλους.

Αν υπήρχε σοβαρή κυβέρνηση στην Ελλάδα (αυτό απαιτεί και σοβαρό λαό/ψηφοφόρους), με σοβαρό & σταθερό φορολογικό πλαίσιο, μια χαρά θα ερχόντουσαν πολυεθνικές με τζίρους δις να κάνουν μπίζνες στην Ελλάδα και να πληρώνουν λογικούς φόρους -> μαζί με ένα λιτοδίαιτο/ηλεκτρονικό κράτος, θα μπορούσαμε να είχαμε ΑΝΕΤΑ και δωρεάν ΜΜΜ για όλους με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Μην το βλέπετε τόσο στενόμυαλα το ζήτημα, γιατί τα ΜΜΜ είναι πολλαπλασιαστικός παράγοντας στην οικονομία, όπως και οι αυτοκινητόδρομοι και το internet. π.χ. με δωρεάν ΜΜΜ είναι πιο πιθανό να βγει βόλτα έξω κάποιος αντί να κάτσει σπίτι του, να περάσει από την τάδε πολυεθνική και να αγοράσει τα προϊόντα της. Έτσι λοιπόν οι φόροι που έδωσε η εταιρία πιάνουν τόπο και με το παραπάνω.

Δημοσ.

bedazzled μη το πάρεις στραβά αυτό, αλλά και η γιαγιά μου αν είχε καρούλια ξέρεις.

 

Επίσης παρόλο που κανείς δεν αμφισβητεί ότι ένα δίκτυο μεταφορών (όχι απαραίτητα ανθρώπινων) είναι βασικό στοιχείο για να αναπτυχθεί μια οικονομία, νομίζω πως το αν θα αγοράσει κάποιος το προϊον της πολυεθνικής εξαρτάται κυρίως από το αν έχει λεφτά για ξόδεμα και αν είδε αρκετές διαφημίσεις, όχι από το αν είναι τζάμπα το λεωφορείο.

Δημοσ.

Ένα μίγμα κοινωνικού κανιβαλισμού, ΑΓΝΟΙΑΣ και αλλά πολλά. Στο αντίποδα ως υπερασπιστής της μαρξιστικής κοσμοθεωρίας ο alxlighting, που όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει πανελιστας γιατί είναι ακριβά τα ντραγκια στον άτιμο τον καπιταλισμό- μην τα βάζει κ από την τσέπη του. Είμαστε όλοι ολίγον σουρεαλ (ασφαλώς βάζω και την πάρτι μου μέσα).

 

Απλά για να βάζουμε τα πράματα σε πιο σωστή θέση, προφανώς ούτε εσύ ούτε ο alxlighting έχετε την παραμικρή ιδέα και σχέση από μαρξισμό.

Δημοσ.

defacer δεν είναι καθόλου θεωρητικό όμως.

 

Βάζω ένα απόσπασμα από άλλο forum:

"Εισαι συγκοινωνιολογος και δεν γνωριζεις οτι η κερδοφορια ενος κρατικου συγκοινωνιακου φορεα δεν ειναι αυτοσκοπος?

 
Το Golden Hall βρισκεται στη λεωφορο Κηφισιας, μακρια απ'το σταθμο του ΗΣΑΠ Νερατζιωτισσης. Βαζει δωρεαν λεωφορειο για να μεταφερει τους υποψηφιους πελατες που βγαινουν απ'το Mall / το ΗΣΑΠ / τον προαστιακο και να τους παει στο Golden Hall.
 
Αν αναλυσεις τις 2 επιχειρηματικες δραστηριοτητες ξεχωριστα (απ'τη μια εχεις ενα εμπορικο κεντρο και απ'την αλλη εχεις μια εταιρια πουλμαν που δουλευει τσαμπα), η εταιρια πουλμαν πρεπει να κλεισει γιατι ειναι ζημιογονα και δε κανει αυταποσβεση / δε βγαζει κερδος.
 
Αν το αναλυσεις απο κοινου, διαπιστωνεις οτι συμφερει το Golden Hall να "επιδοτει" τη δωρεαν συγκοινωνια απο και προς αυτο προκειμενου να αυξησει τη ροη πελατων του δραματικα, και αρα το τζιρο του και τα κερδη του. Υπ'αυτο το πρισμα, το λεωφορειο κανει ανετα αποσβεση.
 
Η ευκολια και η προσιτοτητα μετακινησης αυξανει το ΑΕΠ, το οποιο με τη σειρα του αυξανει τα φορολογικα εσοδα.
 
Αν πχ αυριο βαλω ολες τις συγκοινωνιες της Αθηνας δωρεαν και εχω +40% μετακινησεις / +15% τζιρο / +15% φορολογικα εσοδα, μπορει οχι μονο να μην εχω "χασουρα", αλλα να βγαζω κι'ολας."
 
Δεν είναι καινούριο αυτό το concept (aka δίνω κάτι δωρεάν και βγάζω πολλαπλάσια από αλλού): https://en.wikipedia.org/wiki/Freebie_marketing
 
Όσο για τα «λεφτά για ξόδεμα», αυτό πες το σε όσους θέλουν να δουλεύουν τα μαγαζιά τις Κυριακές... προφανώς τώρα αυτό δεν θα κάνει τίποτα, παρά μόνο να ξεσκίζει τους εργαζομένους. Πρώτα πρέπει να μπει σε θετικό/ανοδικό σπιράλ η οικονομία και τα αποτελέσματα θα φανούν στο μέλλον.
  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει μη τα ισοπεδώνουμε όλα.

 

Για σύστημα φτιαγμένο από διεφθαρμένους απατεώνες που θα πουλούσαν τη μάνα τους δουλεύει ανέλπιστα καλά θα έλεγα.

 

έχεις δίκιο, υπερέβαλα. Την μανα τους δεν θα την πουλούσαν, θα την διοριζαν μετακλιτή σε κανα υπουργείο...

  • Like 2
Δημοσ.

Οι αστικές συγκοινωνίες γενικά έχουν έναν πολυποίκιλο χαρακτήρα στη διαμόρφωση του αστικού τοπίου. Λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερα καυσαέρια, λιγότερο μποτιλιάρισμα, ελεύθεροι χώροι πάρκινγκ, λιγότερη ηχορύπανση, μεγαλύτερη ελευθέρια κίνησης των πεζών, λιγότερα ατυχήματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε μανία με τα αμάξια και τις μηχανές και δεν πρόκειται ποτέ να το συνειδητοποιήσουμε. Αν κοιτάξεις τα αμάξια στο δρόμο στην Ελλάδα της κρίσης, νομίζεις ότι βρίσκεσαι στο Μονακό.

  • Like 2
Δημοσ.

@bedazzled

 

Θεωρητικό είναι το να λες "αν υπήρχε το Χ θα γινόταν το Υ οπότε μαζί με το Ζ θα είμασταν παράδεισος", όταν το Χ είναι σενάριο sci-fi, το Υ δεν προκύπτει έτσι απλά καφενείο και το Ζ αναφέρεται σε άλλη χώρα και όχι στην Ελλάδα του 2016.

 

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν σενάρια όπου ισχύει πως το τζάμπα (ή γενικότερα το loss leader) θα σου φέρει μεγαλύτερα κέρδη, αλλά είναι αστείο να λέμε ότι επειδή βάζει λεωφορείο ο τάδε για να κάνει μία συγκεκριμένη διαδρομή αυτό γενικεύεται έτσι χαλαρά για τις συγκοινωνίες σε όλη τη χώρα ή έστω στην Αττική.

 

Τζάμπα λεωφορεία βάζουν και τα καζίνα στα σύνορα για να πάει ο παππούς να του τα πάρουν όλα, έβαζε και η Waterland όταν ήμουν Λύκειο και το έπαιρνα και πήγαινα να τους δώσω λεφτά που αλλιώς απλά δε θα πήγαινα. Αυτό δε σημαίνει ότι άμα βάλει τζάμπα λεωφορείο μια τυχαία επιχείρηση ξαφνικά θα χεστεί στο τάληρο. Και βέβαια δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο κόστος για 1-2-3-5 λεωφορεία και τα κόστη όλου του ΟΑΣΑ.

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκεις μέσα στην κουβέντα τις Κυριακές, αλλά for what it's worth: έχω σχολιάσει στο παρελθόν σε άλλο thread ότι το έχω ζήσει και από τις δύο πλευρές (η γυναίκα μου δούλευε τις Κυριακές εκείνες, Δεκέμβριο high season δεν έχει ρεπό κλπ). Λοιπόν εμένα που έχω μερικά λεφτά για ξόδεμα αλλά δεν έχω χρόνο να πάω για ψώνια γιατί δουλεύω με βολεύει άπειρα η Κυριακή. Άρα ακούγεται καλή ιδέα: αυτός που έχει λεφτά να κατεβεί την Κυριακή να τα ξοδέψει.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι αστικές συγκοινωνίες γενικά έχουν έναν πολυποίκιλο χαρακτήρα στη διαμόρφωση του αστικού τοπίου. Λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερα καυσαέρια, λιγότερο μποτιλιάρισμα, ελεύθεροι χώροι πάρκινγκ, λιγότερη ηχορύπανση, μεγαλύτερη ελευθέρια κίνησης των πεζών, λιγότερα ατυχήματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε μανία με τα αμάξια και τις μηχανές και δεν πρόκειται ποτέ να το συνειδητοποιήσουμε. Αν κοιτάξεις τα αμάξια στο δρόμο στην Ελλάδα της κρίσης, νομίζεις ότι βρίσκεσαι στο Μονακό.

 

ναι, γι'αυτο η Ελλάδα (μαζί με την Κύπρο) έχουν τα πιο παλιά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

 

The average age of passenger cars in the EEA varies widely between countries. The lowest average age for the year 2009 was observed in Luxembourg (3.8 years), highest in Greece and Cyprus (14.6 years). In general, diesel passenger cars have lower average age compared to petrol. This is due to the fact that the diesel car market is continuously expanding, i.e. more new diesel vehicles are registered in Europe, lowering thus their average age.

 

 

http://www.eea.europa.eu/data-and-maps/indicators/average-age-of-the-vehicle-fleet/average-age-of-the-vehicle-3

  • Like 1
Δημοσ.

Οι αστικές συγκοινωνίες γενικά έχουν έναν πολυποίκιλο χαρακτήρα στη διαμόρφωση του αστικού τοπίου. Λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερα καυσαέρια, λιγότερο μποτιλιάρισμα, ελεύθεροι χώροι πάρκινγκ, λιγότερη ηχορύπανση, μεγαλύτερη ελευθέρια κίνησης των πεζών, λιγότερα ατυχήματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε μανία με τα αμάξια και τις μηχανές και δεν πρόκειται ποτέ να το συνειδητοποιήσουμε. Αν κοιτάξεις τα αμάξια στο δρόμο στην Ελλάδα της κρίσης, νομίζεις ότι βρίσκεσαι στο Μονακό.

 

Ίσως με δωρεάν ΜΜΜ να παρατούσε το ΙΧ ο Έλληνας... δεν παλεύεται το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, τα διπλοπαρκαρίσματα, τα βρισίδια/φωνές γιατί με έκλεισες κλπ.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...