Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε φιλαρακο μου, τι μου λες τωρα? το να κατεβασει την μπαρα θελει ενα κουμπι. Δεν μιλαμε καν για το ενδεχομενο να ερθει να βοηθησει. το εχεις δει ποτε εσυ αυτο?

 

Σαν χρόνος μιλάμε. Το να κατεβεί η μπάρα είναι πολύ πιο περίπλοκο ενώ πολλές φορές απλα δεν γίνεται γιατί υπάρχει κάποιο εμπόδιο προστά στη στάση.

 

 

Ναι το έχω δει.

 

Αν και τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται γιατί η μαμά με το καροτ΄σακι θ προτιμήσει τη μεσαία πόρτα όπου όλο και κάπιος θα την βοηθήσει αν δε μπορεί να ανεβάσει το καροτσάκι.

 

ακομα τα κλαιω.

 

Την επόμενη φορά που θας πας Βέλγιο μη πλρώσεις γιατί δε σύμφωνείς με το ειστήριο, και έρθουν να σε μαζέψουν πες τα περί παρακράτησης.

 

Δεν ξέρω για τα των Αθηνών, για της Σαλλλονίκης όμως ξέρω πολύ καλά γιατί δεν γίνεται.

 

Γιατί ? πες μας να μάθουμε , έτσι από περιέργια.

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χαίρομαι που το ακούω, μακάρι να είναι όλοι έτσι ευχαριστημένοι. Η αλήθεια είναι ότι σπάνια χρησιμοποιώ, και η γραμμή της περιοχής μου είναι ολίγον ΓΤΠ, έχω κάνει 45' για διαδρομή που με το μηχανάκι κάνω σε 5, και με το αυτοκίνητο σε 10.

 

Πάντως φτηνά τα 90 λεπτά για 1 μετεπιβίβαση δεν το λες, όταν πολύς κόσμος πλέον δουλεύει με μεροκάματο των 20-25 ευρώ, και λιγότερα. Και συζητάνε και για αύξηση.

Δημοσ.

Ε εντάξει για το χρόνο δεν μπορώ να πω κάτι, σίγουρα είναι πιο αργό το λεωφορείο απο το αμάξι η να είναι το δρομολόγιο τέτοιο που να κάνει ένα μικρό κύκλο, πχ 30 37 κτλ

 

Τα εισιτήρια όμως γιατί είναι ακριβά;

πχ πας απο Καλαμαριά στα ΤΕΙ με 0,5Ε

 

Επίσης κάτι που κάνουν λάθος πολλοί εδώ μέσα είναι πως υπολογίζουν το εισιτήριο με βάση το μεροκάματο.Καλός η κακός αυτά τα δύο δεν συνδέονται τόσο πολύ.

 

Υπολόγισε πόσο κοστίζουν 2.600 εργαζόμενοι και 600 λεωφορεία,πετρέλαια, ανταλλακτικά κτλ

Δημοσ.

Ε εντάξει για το χρόνο δεν μπορώ να πω κάτι, σίγουρα είναι πιο αργό το λεωφορείο απο το αμάξι η να είναι το δρομολόγιο τέτοιο που να κάνει ένα μικρό κύκλο, πχ 30 37 κτλ

 

Τα εισιτήρια όμως γιατί είναι ακριβά;

πχ πας απο Καλαμαριά στα ΤΕΙ με 0,5Ε

 

Επίσης κάτι που κάνουν λάθος πολλοί εδώ μέσα είναι πως υπολογίζουν το εισιτήριο με βάση το μεροκάματο.Καλός η κακός αυτά τα δύο δεν συνδέονται τόσο πολύ.

 

Υπολόγισε πόσο κοστίζουν 2.600 εργαζόμενοι και 600 λεωφορεία,πετρέλαια, ανταλλακτικά κτλ

 

 

Ασε μας ρε φιλε που θα μας πεις οτι ειναι και φθηνα...Ενας φοιτητης στην Θεσσαλονικη για να κινηθει με λεωφορειο θελει μεσο ορο 3 ευρω την ημερα στα εισητηρια...Και το λες φθηνα??? Εκει που προπερσι τα ειχαν 25 λεπτα και ισχυς για 1.5 ωρα...

Δημοσ.

Ασε μας ρε φιλε που θα μας πεις οτι ειναι και φθηνα...Ενας φοιτητης στην Θεσσαλονικη για να κινηθει με λεωφορειο θελει μεσο ορο 3 ευρω την ημερα στα εισητηρια...Και το λες φθηνα??? Εκει που προπερσι τα ειχαν 25 λεπτα και ισχυς για 1.5 ωρα...

 

 

Δηλαδή με 0.4/0.5Ε το εισιτήριο που πρέπει να μένει ο μέσος φοιτητής για να χτυπήσει μέσο όρο 6 εισιτήρια σε μία μέρα;

 

Γιατί εγώ οι περισσότεροι που ξέρω μένουν κεντρικά και οι αποστάσεις είναι 15' max με τα πόδια για σχολή, έξοδο κτλ

Άντε να μένει Ιπποκράτειο, Τούμπα, Μαρτίου, Ανάληψη και να θέλει ένα λεωφορείο για να πάει στη σχολή;

 

 

Υγ και τώρα 90' ισχύει και μπορείς να πάρεις και δεύτερο λεωφορείο με το ίδιο εισιτήριο

Υγ 2 και για να μη λέμε λόγια στον αέρα ορίστε τα εισιτήρια και οι κάρτες: http://www.oasth.gr/service/tickets.php

Δημοσ.

Σαν χρόνος μιλάμε. Το να κατεβεί η μπάρα είναι πολύ πιο περίπλοκο ενώ πολλές φορές απλα δεν γίνεται γιατί υπάρχει κάποιο εμπόδιο προστά στη στάση.

 

 

Ναι το έχω δει.

 

Αν και τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται γιατί η μαμά με το καροτ΄σακι θ προτιμήσει τη μεσαία πόρτα όπου όλο και κάπιος θα την βοηθήσει αν δε μπορεί να ανεβάσει το καροτσάκι.

 

 

στην αγγλια παντως ειναι common practice το να ''γονατιζει'' το λεωφορειο σε καθε (μα καθε ομως!) σταση ετσι ωστε ακομα κι ενας (ενας!) ηλικιωμενος (η οτιδηποτε αλλο) επιβατης να μπορει να επιβιβαστει ευκολα. κι αν χρειαστει ανοιγουν και ραμπα ναι. εδω που γινεται αυτο;

 

μαλλον εκει ειναι αργοσχολοι ε; δεν εχουν ωραριο να τηρησουν η οτιδηποτε..ναι, το βρηκαμε! ισως παιρνουν κι εκει επιδομα εγκαιρης προσελευσης και προθερμανσης! επρεπε να πιασω κουβεντα με κανεναν τοσα χρονια που ημουν εκει, μαζικες αιτησεις για προσληψη στην ελλαδα θα ειχαμε απο ολους τους αγγλους οδηγους λεωφορειων!

Δημοσ.

Ασε μας ρε φιλε που θα μας πεις οτι ειναι και φθηνα...Ενας φοιτητης στην Θεσσαλονικη για να κινηθει με λεωφορειο θελει μεσο ορο 3 ευρω την ημερα στα εισητηρια...Και το λες φθηνα??? Εκει που προπερσι τα ειχαν 25 λεπτα και ισχυς για 1.5 ωρα...

Αν θέλει 3 ευρώ τη μέρα για τα λεωφορεία γιατί δε παίρνει το ημερήσιο που έχει 2 ευρώ;

 

 

Όλα εγώ πρέπει να σας τα λέω ρε παιδιά;

Δημοσ.

Υπαρχει συνδρομη το μηνα για μειωμενο (μαθητες φοιτητες) με 10 ευρω και πας παντου!!!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

στην αγγλια παντως ειναι common practice το να ''γονατιζει'' το λεωφορειο σε καθε (μα καθε ομως!) σταση ετσι ωστε ακομα κι ενας (ενας!) ηλικιωμενος (η οτιδηποτε αλλο) επιβατης να μπορει να επιβιβαστει ευκολα. κι αν χρειαστει ανοιγουν και ραμπα ναι. εδω που γινεται αυτο;

 

μαλλον εκει ειναι αργοσχολοι ε; δεν εχουν ωραριο να τηρησουν η οτιδηποτε..ναι, το βρηκαμε! ισως παιρνουν κι εκει επιδομα εγκαιρης προσελευσης και προθερμανσης! επρεπε να πιασω κουβεντα με κανεναν τοσα χρονια που ημουν εκει, μαζικες αιτησεις για προσληψη στην ελλαδα θα ειχαμε απο ολους τους αγγλους οδηγους λεωφορειων!

 

Αν παρατηρήσεις και στην Ελλάδα το λεωφορείο γωνατίζει όταν σταματά. Ίσως όχι όλα (ή μπορεί αυτά που το κάνουν να μη τα συντηρούν) αλλά το έχω παρατηρήσει σε λεωφορεία που έχω μπει που γωνάτιζαν χωρίς προφανή λόγο.

 

Για το επίδομα τι σχέση έχει αυτό με αυτά που λέμε ...? Πότε είπα ότι καλώς το πένουνε.

 

ξαναλέω ότι στην αγγλία δεν έχω ζήσει αλλά στη Γαλλία πχ δεν είδα να ανοίγει ποτέ μπάρα για καροτσάκι μωρού.

Δημοσ.

Ασε μας ρε φιλε που θα μας πεις οτι ειναι και φθηνα...Ενας φοιτητης στην Θεσσαλονικη για να κινηθει με λεωφορειο θελει μεσο ορο 3 ευρω την ημερα στα εισητηρια...Και το λες φθηνα??? Εκει που προπερσι τα ειχαν 25 λεπτα και ισχυς για 1.5 ωρα...

 

Μάλλον οτι θέλεις λές. Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΘ γράφει οτι το εισητήριο για 90λεπτά διαδρομή είναι 0.9ευρώ και το μειωμένο για μαθητές/φοιτητές 0.5ευρώ (http://www.oasth.gr/service/tickets.php). Άρα κατά μέσο όρο ο φοιτητής θέλει 1ευρώ την ημέρα και ακόμα έστω οτι θα πάει-γυρίσει 2 φορές την μέρα στην σχολή τότε 2 ευρώ.

 

Επίσης γιατί κάνεις σύγκριση μεμονωμένα για μετακίνηση μιας μέρας? Ο φοιτητής μπορεί κάλλιστα να βγάλει μια μηνιαία κάρτα απεριορίστων και έτσι θα του βγεί φθηνότερα. Στο site λέει οτι η μειωμένη μηνιαία κάρτα απεριορίστων κάνει 15ευρώ, άρα αν θεωρήσουμε οτι 20 μέρες την βδομάδα πηγαίνει στην σχολή κάθε μέρα προκύπτει μέσος όρος 0.75ευρώ/ημέρα, δηλαδή ακόμα φθηνότερο. Οπότε τα περί 3ευρώ που λές δεν ισχύουν και είναι για μεμονωμένες περιπτώσεις.

 

Τώρα αν ο άλλος δεν πηγαίνει στην σχολή κάθε μέρα και δεν τον συμφέρει να βγάζει κάρτα δικό του το πρόβλημα.

Δημοσ.

Αν παρατηρήσεις και στην Ελλάδα το λεωφορείο γωνατίζει όταν σταματά. Ίσως όχι όλα (ή μπορεί αυτά που το κάνουν να μη τα συντηρούν) αλλά το έχω παρατηρήσει σε λεωφορεία που έχω μπει που γωνάτιζαν χωρίς προφανή λόγο.

 

Για το επίδομα τι σχέση έχει αυτό με αυτά που λέμε ...? Πότε είπα ότι καλώς το πένουνε.

 

ξαναλέω ότι στην αγγλία δεν έχω ζήσει αλλά στη Γαλλία πχ δεν είδα να ανοίγει ποτέ μπάρα για καροτσάκι μωρού.

 

σπανιοτατα να δω να γονατιζει λεωφορειο (τοσο σπανια που αν το δω καποια επομενη φορα θα το βγαλω φωτο να το εχω για ενθυμιο) και ποτε δεν εχω δει να βγαζει ραμπα, για οποιοδηποτε λογο (εχω δει απεναντιας αντι να βγαινει η ραμπα, να σηκωνουν επιβατες στα χερια αναπηρικο καροτσακι προκειμενου να βαλουν τον ανθρωπο μεσα). και δεν με ενδιαφερει καθολου αν δεν συντηρουν το συστημα της ραμπας (σιγα και το πολυ που τη δουλευουν για να εχει χαλασει και να μην δουλευει!), ολα δουναι και λαβειν ειναι. δινουν υπηρεσια, πληρωνει ο κοσμος...δεν δινουν, ας μην εχουν απαιτηση να χτυπαει. παει κι ετσι :)

 

δεν ειπα οτι μιλησες εσυ για επιδομα. γενικο σχολιο εκανα. οι κακομοιροι μεταξυ αλλων ηταν και κακοπληρωμενοι και με επισφαλη τη θεση εργασιας τους...πρεπει να τους κατανοουμε :P

Δημοσ.

To πράγμα είναι απλό.

 

Υποχρεούμαστε να πληρώνουμε ένα μεγάλο αντίτιμο για μια μέτρια υπηρεσία.

 

Στην Ελλάδα συμβαίνει γενικά αυτό.

 

Σαφως και οφείλουμε να πληρώνουμε το αντίτιμο απ την αλλη έχουμε κάθε λόγο να διαμαρτυρόμαστε για τη ποιότητα αυτού που πληρώνουμε.

 

Να μη ξεχνάμε πως η συντήρηση των ΜΜΜ,των μισθών των υπαλλήλων τους, των καυσίμων τους, των δρόμων κτλ κτλ, βρίσκονται πάντα στον ετήσιο προϋπολογισμό του κράτους. Μαντέψτε ποιος πληρώνει για αυτά.

 

Αυτό που θα έπρεπε να γίνει ωστε να μην υπάρχει καμία δικαιολογία, είναι πως όσοι έχουν κάρτα ανεργίας, να μπορουν να κυκλοφορούν δωρεαν. Το ίδιο και οι φοιτητές.

Διότι κανεις απ τους 2 δεν εργάζεται αλλά η μετακίνηση ειναι είδος πρώτης ανάγκης.

 

Να τονισθεί τέλος πως το αντιτιμο που δίνουμε στα ΜΜΜ, δεν πιάνεται στη φορολογική δήλωση!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...