Alxnks Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Τι γίνεται σε αυτά τα 70 σεντς ας πούμε. απο οτι ελεγαν πριν 2-3 βδομαδες, οι τιμες θα ανεβουν ισως και εντος του καλοκαιριου. καπου στο 1.70 ελεγαν, για να δουμε ποσο θα ανεβει παλι το επιπεδο των συγκοινωνιων μας. τι ειπες; καθολου; αντε ρε εγκαθετε!
kostas_dr Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Το έλλειμμα στους προϋπολογισμούς των εταιρειών ΜΜΕ θα το πληρώσουμε όλοι μας έτσι και αλλιώς, αν όχι με αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, τότε με κάποιον άλλο τρόπο (φόροι). Το να μην κτυπάνε κάποιοι εισιτήριο είναι φαύλος κύκλος αφού με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν και άλλο τα ελλείμματα τα οποία πάλι με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθούν. Να μαντέψουμε ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος; Τα δανεικά που είχαμε μάθει να παίρνει το Κράτος για να συμπληρώνει τα χρόνια ελλείμματά του, τέλος!
Ntinaras Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 το ελλειμα στα μμε ειναι επειδη τα διοικουν πανυβλακες το ελλειμα εκτιναχθηκε ενα μηνα μετα την αυξηση του εισιτηριου κατα 40%. αν δε μπορουν να τα βγαλουν περα να πανε σπιτακι τους.
DrLo Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δεν είναι εκεί το κλου, το κλου είναι πως έχουμε 2 πόλεις με πάνω κάτω τον ίδιο πληθυσμό. Η Αθήνα, σχετικά μικρότερης έκτασης και με λιγότερες γραμμές μετρό και λεωφορείων. Το Βερολίνο λίγο μεγαλύτερο, με U/S-Bahn και μια στάση λεωφορείου σε κάθε στενό. Διαφορά τιμής εισιτηρίου 70 σεντς (2.10 έχει πάνω). Πες μου εσύ, πως γίνεται στον κόσμο του 1.40 να γαμιέται ο δίας και να δουλεύει μόνο μετρό και (επιτέλους!) ΗΣΑΠ και στον κόσμο του 2.10 να δουλεύουν όλα ρολόι. Τι γίνεται σε αυτά τα 70 σεντς ας πούμε. Δηλαδή ζητάς να κάνουμε λίστα με διαφορές Ελλάδας-Γερμανίας ως προς * τη κυκλοφοριακή αγωγή* την οικονομική διαχείρηση* την αποδοτικότητα εργασίας και κεφαλαίου* τις γεωγρφικές/ριμοτομικές διαφορές* το κόστος κεφαλαίου στις δύο χώρες* την τεχνογωσία των αντίστοιχων εταιρειών ποιό είναι το blog του Γερμανικού "Δεν πληρώνω" ?
Vaggos02 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Το έλλειμμα στους προϋπολογισμούς των εταιρειών ΜΜΕ θα το πληρώσουμε όλοι μας έτσι και αλλιώς, αν όχι με αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, τότε με κάποιον άλλο τρόπο (φόροι). Το να μην κτυπάνε κάποιοι εισιτήριο είναι φαύλος κύκλος αφού με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν και άλλο τα ελλείμματα τα οποία πάλι με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθούν. Να μαντέψουμε ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος; Τα δανεικά που είχαμε μάθει να παίρνει το Κράτος για να συμπληρώνει τα χρόνια ελλείμματά του, τέλος! Είδαμε την κατάσταση και σε πόλεις όπως η Πάτρα, οπού όλοι μπαίνουν στο λεωφορείο απ την μπροστά πόρτα, δεν υπάρχουν μισά εισιτήρια (~30% έκπτωση για φοιτητές), που δεν υπάρχει ενιαίο εισιτήριο αλλά διαφορετικό, ανάλογα με την απόσταση (από 90 λεπτά μέχρι 2(?)€, αν τα θυμάμαι καλά) και που δεν υπάρχει 1,5 ώρα και ιστορίες. Κάθε χρόνο απ το 2005 και δώθε τα εισιτήρια παίρνουν αύξηση 0,10€ κάθε καλοκαίρι. Από 0,50€ που είχε το πράσινο (για μέσα στην πόλη) έχει φτάσει 1,20. Και μιλάμε για μία διαδρομή και αποστάσεις που δε ξεπερνούν τα 3-4 χιλιόμετρα. Τι είπατε κύριε; Υπάρχει έλλειμμα; Γιατί εμένα μου κάνει περισσότερο για νταβατζιλίκι... EDIT: Ξέχασα να αναφέρω πως το νεότερο λεωφορείο του "στόλου" είναι φτιαγμένο το 1994.
Cossutius. Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Kαταρχήν δεν νοείτε έλλειμμα στις συγκοινωνίες με τόσο ακριβό αντίτιμο τη στιγμή που οι αποστάσεις μας ειναι τόσο μικρές, ενώ υπάρχει ένας Α στόλος που δόθηκε από το Κ.Π.Σ. Η ποιότητα των υπηρεσιών που μας προσφερει στον τομέα των ΜΜΜ το κράτος, σε ελάχιστες περιπτώσεις αγγίζει την ικανοποιητική και αυτό κατά βάση έχει να κάνει με το Μετρό (οποτε δεν έχουν απεργία οι άνθρωποι) Η μη πληρωμή του αντιτίμου σίγουρα οδηγεί σε έλλειμμα αλλά ήμαρτον. Οι τζαμπατζήδες έχουν μειωθεί σε υπερβολικό βαθμό. Το κίνημα δε πληρώνω, ξεκίνησε κατά βάση για τα απαράδεκτα διόδια της Κορίνθου-Πατρών που αφορούν τον πλέον επικίνδυνο αυτοκινητόδρομο της Ευρώπης. Μας είπαν πως τόσα χρόνια το αντίτιμο των διοδίων δεν πηγαινε στους δρόμους αλλά κάπου αλλου. Το δεχτήκαμε. Μας ειπαν πως θα φτιαξουν τους δρόμους. Σε κάποιες περιπτώσεις τους έφτιαξαν. Σε κάποιες άλλες υπάρχει νταβατζιλίκι (Κορίνθου Πατρων με τα έργα παγωμένα)
kostas_dr Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Δημοσ. 17 Μαΐου 2012 Οι τζαμπατζήδες έχουν μειωθεί;;; Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλω.
Doug21 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Για να μην κουραζεστε μερικοι που μαλλον παιρνετε ποσοστα γιατι δεν εξηγειται αλλιως... Εγω παει σε πολλες χωρες και δεν υπαρχει αμφιβολια. Τα μμμ ειναι πανακριβα για αυτο που προσφερουν και κακως κοβουμε και εισιτηριο. Γυριστε λιγο τον κοσμο και θα δειτε τι πραγματικα σημαινει μμμ. Και σημειωστε οτι εχω ζησει σε χωρες με εισητηριο μετρο 5 ευρω αλλα το πληρωνεις και χαιρεσαι Sent from my iPhone using Insomnia
DrLo Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Οι τζαμπατζήδες έχουν μειωθεί σε υπερβολικό βαθμό. Τί??? Μη μπερδεύεις τους οργανωμένους "Δεν-πληρώνω" με τους άπειρους καθημερινούς ανθρώπους που απλά δεν πληρώνουν εισητήριο χωρίς να είναι οργναωμένοι πουθενά. Για να μην κουραζεστε μερικοι που μαλλον παιρνετε ποσοστα γιατι δεν εξηγειται αλλιως... Οι Αυστραλοί δεν πέφτουν στο διάτημα ... άρα η γη είνια επίπεδη, δεν εξηγείται αλλιώς Και σημειωστε οτι εχω ζησει σε χωρες με εισητηριο μετρο 5 ευρω αλλα το πληρωνεις και χαιρεσαι Σε ποιά πόλη έχει χρησιμοποιήσει το μετρό με 5 ευρώ κα το χάρηκες?
Doug21 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Επειδη ξερω πως ειναι τετοιου ειδους συζητησεις σε φορουμ και πολλοι δε χανουν την ευκαιρια να προσβαλλουν, να σημειωσω οτι θα παρω μερος στη συζητηση μονο εαν γινεται σε ηπιους τονους αλλιως δεν εχει κατι να προσφερει παρα μονο τσακωμους Sent from my iPhone using Insomnia
DrLo Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 απο οτι ελεγαν πριν 2-3 βδομαδες, οι τιμες θα ανεβουν ισως και εντος του καλοκαιριου. καπου στο 1.70 ελεγαν, για να δουμε ποσο θα ανεβει παλι το επιπεδο των συγκοινωνιων μας. τι ειπες; καθολου; αντε ρε εγκαθετε! Η αύξηση από όσο έχω διαβάσει δεν είναι για να βελτιώσει την ποιότητα αλλά για να περάσει κάποιο κόστος στον πελάτη από το κράτος που απλά δεν έχει να πληρώσει. Το να συγκρίνουμε ποιότητες με βάση την τιμή του εισητηρίου και μόνο είναι λίγο άκυρο αν αυτό δεν αποτελεί το μόνο έσοδο. Επειδη ξερω πως ειναι τετοιου ειδους συζητησεις σε φορουμ και πολλοι δε χανουν την ευκαιρια να προσβαλλουν, να σημειωσω οτι θα παρω μερος στη συζητηση μονο εαν γινεται σε ηπιους τονους αλλιως δεν εχει κατι να προσφερει παρα μονο τσακωμους Sent from my iPhone using Insomnia Μπορείς να μου εξηγήσεις σε ήπιους τόνους το "δεν εξηγείται αλλιώς" ... δηλαδή ποιά ανάλυση έκανες και τι σε οδήγησε να απορρίψεις όλους του άλλους λόγους ? Έχεις δίκιο 100% πάντως ότι κάποιοι δεν χάνουν της ευκαιρία να προσβάλλουν, πχ κάποιοι θρασύτατοι φτάνουν στο σημείο να υποστηρίζουν ότι οι άλλοι παίρνουν ποσοστά.
koslibpro Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Σε ποιά πόλη έχει χρησιμοποιήσει το μετρό με 5 ευρώ κα το χάρηκες? Δεν ξερω ποια εννοει ο φιλος,παντως στο LosAngeles υπαρχουν γραμμες πανακριβες για τα ελληνικα δεδομενα(3+€) που ομως αξιζουν τον κοπο και με το παραπανω.
DrLo Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Και σημειωστε οτι εχω ζησει σε χωρες με εισητηριο μετρο 5 ευρω αλλα το πληρωνεις και χαιρεσαι είχα την τύχη/ατυχία ν χρησιμοποιώ να ΜΜΜ του Παρισιού το περασμένο χρόνο ... τα ακριβότερα ως ΠΟΛΥ ακριβότερα ΜΜΜ. Αν εξαιρεσεις το γεγονός ότι το δίκτυο απλά είναι μεγαλύτερο (είτε επειδή η πόλη είναι μεγαλύτερη είτε επειδή πχ το μετρό εκεί υπάρχει πολύ πριν φτιάξουμε εδώ μετρο) η ποιότητα των υπηρεσιών τους είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χειρότερη από της Αθήνας (Ο προαστιακός μπροστά στο RER είναι παράδεισος).
koslibpro Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 είχα την τύχη/ατυχία ν χρησιμοποιώ να ΜΜΜ του Παρισιού το περασμένο χρόνο ... τα ακριβότερα ως ΠΟΛΥ ακριβότερα ΜΜΜ. Αν εξαιρεσεις το γεγονός ότι το δίκτυο απλά είναι μεγαλύτερο (είτε επειδή η πόλη είναι μεγαλύτερη είτε επειδή πχ το μετρό εκεί υπάρχει πολύ πριν φτιάξουμε εδώ μετρο) η ποιότητα των υπηρεσιών τους είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χειρότερη από της Αθήνας (Ο προαστιακός μπροστά στο RER είναι παράδεισος). Στο παρισι ειναι αλλη ιστορια αστο.αν παρεις κατι και ειναι 1,το πληρωνεια χρυσο.αν παρεις 10 πληρωνεις το 1/10 της τιμης! Εγω ειχα βγαλει καρτα επειδη θα εμενα για 2 βδομαδες περιπου εκει,και μου ηρθε λιγοτερο απο της Αθηνας παντως,αν υπολογισω αναλογικα το κοστος το καθημερινο.
Doug21 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 Δημοσ. 18 Μαΐου 2012 λοιπον.... αυτες http://www.tfl.gov.uk/tickets/14416.aspx ειναι οι τιμες των εισιτηριων στο Λονδινο. Δεν μπορω εγω να εξηγησω με λεπτομερειες τι ειναι ΟΛΑ αυτα τα εισιτηρια που βελεπετε αλλα με λιγη αναγνωση θα τα βρειτε ολα. Οι τιμες φαινονται ομως... και τωρα.... ΑΥΤΟΣ ειναι ο χαρτης του μετρο του Λονδινου http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.gif εκτος λοιπον οτι με καλυπτει γιατι με παει ΠΑΝΤΟΥ εχω κι λλους λογους που το πληρωνω. Γιατι το Λονδινο σαν πολη ΔΕΝ συγκρινεται.... γιατι οι μισθοι ΔΕΝ συγκρινονται... γιατι η συχνοτητα δρομολογιων ΔΕΝ συκρινεται... Και αυτα που λεω ισχυουν ΚΑΙ για Μοντρεαλ, ΗΠΑ (ολες μαζι), Ρωμη ΚΑΙ Αρμενια (!). ΣΤην Αρμενια βεβαια δεν υπαρχει θεμα ποιοτητας αλλα θεμα κομιστρου, διοτι ΔΕΝ ειναι οσο ποιοτικα τα μμ οσο στις αλλες πολεις. Ειναι σχεδοοοον οσο ποιοτικα οσο εδω αλλα τα εισιτηρια εχουν 30-50 λεπτα... Μερικες ερωτησεις/αποριες που εχω... 1) Οταν ο καθε ελεγκτης μπροστα στα ματια μου και στα μαται του παιδιου μου συμπεριεφερεται ασχημα σε αλλοδαπους, γιατι να τον πληρωσω (παρακαλω να μην μπουμε σε συζητηση για τους αλλοδαπους. Εμενα μου αρεσουν οι ανθρωποι και θελω σεβασμο για ολους) 2) Οταν ειμαι στην ΛΙΟΣΙΩΝ με 11 (ΕΝΤΕΚΑ) λεωφορεια να περνανε απο εκει και για να περασει ΕΝΑ περιμενω 8 λεπτα, γιατι να τους πληρωσω? 3) Οταν δεν εχουν το ΜΥΑΛΟ να κανουν τον ελεγχο εισιτηριων οπως προηγμενες χωρες γιατι να τους πληρωσω? (σημειωση οτι στις προηγμενες χωρες ΔΕΝ μπορεις να μπεις στα μμμ χωρις εισιτηριο γιατι σε ελεγχουν απο πριν ΚΑΙ εχουν και ελεγκτες ΚΑΙ υπαρχουν ΠΑΝΤΟΥ αναρτημενοι οι νομοι ΚΑΙ και κανεις δε διαμαρτυρεται) 4) Οταν δεν μπορω να παω στους μισους σταθμους με το παιδι μου με το καροτσι γιατι τα ασανσερ δε δουλευουν, γιατι να τους πληρωσω? 5) Οταν επι 3 χρονια, εκανα 2 ωρες να παω στη δουλεια μου επειδη εφτιαχνα (ετρωγαν μιζες) τους σταθμους του ΗΣΑΠ, γιατι να τους πληρωσω? 6) Οταν οι φιλοι περιπτερατζηδες βγαζουν 1 σεντ ανα εισιτηριο και ΚΑΛΑ κανουν κατα τη γνωμη μου και δεν πουλανε εισιτηρια, γιατι να πρεπει να τρεξω να βρω εισιτηριο να τους πληρωσω? 7) Οταν προσπαθω να μπω με το καροτσι στο λεωφορειο και ο τεμπελης οδηγος ουτε κατεβαζει το υψος αλλα και ουτε περιμενει και μου κλεινει τις πορτες πανω μου, γιατι να τους πληρωσω? κι εχω ΠΟΛΛΑ ακομα παραδειγματα αν θελετε να τα ακουσετε. ΠΟλλοι λενε οτι αυτη η κατασταση υπαρχει επειδη δεν πληρωνει ο κοσμος, εγω παλι λεω οτι ο κοσμος δεν πληρωνει επειδη υπαρχει αυτη η κατασταση. Δεν ειμαι κολλημενος, δεν ειμαι αντιεξουσιαστης. Ειμαι ρεαλιστης και σκεφτομαι με τη λογικη. Θελω μια καλυτερη Ελλαδα χωρις ολα τα προβληματα που εχει αλλα οχι με το ετσι θελω. Οχι με εισιτηριο φωτια, οχι αυτο το χαος
Προτεινόμενες αναρτήσεις