Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα πείτε μου εσείς ότι αυτό σας ακούγεται λογικό.Και να πεις ότι οι άνεργοι, οι μαθητές, οι σπουδαστές κλπ κλπ ΔΕΝ πλήρωναν εισιτήριο βάση νόμου να έλεγα οκ αλλά 1 χιλιάρικο? γιατί να μην πάρω την μηχανή μου να πάω κέντρο τότε?λιγότερα θα κάψω και θα έχω και την άνεσή μου...

 

Ε τότε τι σε νοιάζει πόσο έχει ? Πάρε τη μηχανή σου. Υπό τη λογική αυτή δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα ΜΜΜ αφού όλοι μπορεί να έχουν μηχανή αντί αυτών.

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα θες 2.80 ευρώ για να πας και να γυρίσεις από κέντρο(1 χιλιάρικο).

 

Τώρα πείτε μου εσείς ότι αυτό σας ακούγεται λογικό.Και να πεις ότι οι άνεργοι, οι μαθητές, οι σπουδαστές κλπ κλπ ΔΕΝ πλήρωναν εισιτήριο βάση νόμου να έλεγα οκ αλλά 1 χιλιάρικο?γιατί να μην πάρω την μηχανή μου να πάω κέντρο τότε?λιγότερα θα κάψω και θα έχω και την άνεσή μου...

 

Μπορεί ο νόμος να λέει να κόψεις εισιτήριο αλλά τον νόμο αυτόν κάποιος του γάμ.... την πά....

Η καλύτερη των περιπτώσεων είναι να πρόκειται για εντελώς ηλίθιο επιβάτη; Διότι μόνο τότε θα του κοστίσει ένα χιλιάρικο. Αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος, θα αγοράσει μια ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών με 450 ευρώ ή 12 μηνιαίες κάρτες με συνολικό κόστος 12x45=540 ευρώ ή, αν είναι μαθητής/φοιτητής θα πάρει 12 μειωμένες μηνιαίες κάρτες και θα του κοστίσει 12x23=276 ευρώ. Αυτό αν θέλει να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα. Εγώ πχ που χρησιμοποιώ τα λεωφορεία και δικαιούμαι μειωμένο εισιτήριο, ξοδεύω 12x10=120 ευρώ τον χρόνο.

 

Edit: Όπως μου υπέδειξε φίλος συμφορουμίτης, μάλλον εννοείς 2,80 ευρώ = 1000 δραχμές και όχι 1 χιλιάρικο ευρώ τον χρόνο. ΟΚ, δεκτό, απλώς το θέμα με τις κάρτες παραμένει γιατί αν μετακινείσαι τόσο σπάνια με ΜΜΜ, ώστε να μην χρειάζεσαι κάρτα, το συνολικό έξοδό σου είναι μικρό.

Δημοσ.

Η καλύτερη των περιπτώσεων είναι να πρόκειται για εντελώς ηλίθιο επιβάτη; Διότι μόνο τότε θα του κοστίσει ένα χιλιάρικο. Αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος, θα αγοράσει μια ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών με 450 ευρώ ή 12 μηνιαίες κάρτες με συνολικό κόστος 12x45=540 ευρώ ή, αν είναι μαθητής/φοιτητής θα πάρει 12 μειωμένες μηνιαίες κάρτες και θα του κοστίσει 12x23=276 ευρώ. Αυτό αν θέλει να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα. Εγώ πχ που χρησιμοποιώ τα λεωφορεία και δικαιούμαι μειωμένο εισιτήριο, ξοδεύω 12x10=120 ευρώ τον χρόνο.

 

Edit: Όπως μου υπέδειξε φίλος συμφορουμίτης, μάλλον εννοείς 2,80 ευρώ = 1000 δραχμές και όχι 1 χιλιάρικο ευρώ τον χρόνο. ΟΚ, δεκτό, απλώς το θέμα με τις κάρτες παραμένει γιατί αν μετακινείσαι τόσο σπάνια με ΜΜΜ, ώστε να μην χρειάζεσαι κάρτα, το συνολικό έξοδό σου είναι μικρό.

2.8ευρώ = 1.40 να πας και 1.40 να γυρίσεις.εγώ που είμαι άνεργος αν θέλω να πάω για ένα καφέ ή έστω για μια δουλειά(συνέντευξη κλπ) στο κέντρο θέλω ήδη 3 ευρώ χωρίς να έχω κάνει τπτ.

 

Ναι οκ μπορεί να σου ακούγεται αστείο το ποσό αλλά πίστεψέ με και τα 3 ευρώ πλέον είναι χρήσιμα...(δυστυχώς)

 

Θα μπορούσαν σε μαθητές φοιτητές ανέργους και γενικά άτομα που δεν έχουν εισόδημα να είναι τσάμπα ή έστω μειωμένο αρκετά(50 λεπτά π.χ)

Δημοσ.

2.8ευρώ = 1.40 να πας και 1.40 να γυρίσεις.εγώ που είμαι άνεργος αν θέλω να πάω για ένα καφέ ή έστω για μια δουλειά(συνέντευξη κλπ) στο κέντρο θέλω ήδη 3 ευρώ χωρίς να έχω κάνει τπτ.

 

Ναι οκ μπορεί να σου ακούγεται αστείο το ποσό αλλά πίστεψέ με και τα 3 ευρώ πλέον είναι χρήσιμα...(δυστυχώς)

 

Θα μπορούσαν σε μαθητές φοιτητές ανέργους και γενικά άτομα που δεν έχουν εισόδημα να είναι τσάμπα ή έστω μειωμένο αρκετά(50 λεπτά π.χ)

Για φοιτητές-μαθητες είναι 70 λεπτά πάντως.

Δημοσ.

Η καλύτερη των περιπτώσεων είναι να πρόκειται για εντελώς ηλίθιο επιβάτη; Διότι μόνο τότε θα του κοστίσει ένα χιλιάρικο. Αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος, θα αγοράσει μια ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών με 450 ευρώ ή 12 μηνιαίες κάρτες με συνολικό κόστος 12x45=540 ευρώ ή, αν είναι μαθητής/φοιτητής θα πάρει 12 μειωμένες μηνιαίες κάρτες και θα του κοστίσει 12x23=276 ευρώ. Αυτό αν θέλει να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα. Εγώ πχ που χρησιμοποιώ τα λεωφορεία και δικαιούμαι μειωμένο εισιτήριο, ξοδεύω 12x10=120 ευρώ τον χρόνο.

 

Edit: Όπως μου υπέδειξε φίλος συμφορουμίτης, μάλλον εννοείς 2,80 ευρώ = 1000 δραχμές και όχι 1 χιλιάρικο ευρώ τον χρόνο. ΟΚ, δεκτό, απλώς το θέμα με τις κάρτες παραμένει γιατί αν μετακινείσαι τόσο σπάνια με ΜΜΜ, ώστε να μην χρειάζεσαι κάρτα, το συνολικό έξοδό σου είναι μικρό.

 

αν δουλευεις 5 μερες τη βδομαδα δε συμφερει

κερδιζεις με το ζορι 8-9 ευρω.

Δημοσ.

αν δουλευεις 5 μερες τη βδομαδα δε συμφερει

κερδιζεις με το ζορι 8-9 ευρω.

Τι εννοείς; Δε συμφέρει η κάρτα;

Έστω ότι δουλεύεις 5 μέρες την εβδομάδα, δηλαδή πες 21 το μήνα. Αν δεν πάρεις κάρτα, πληρώνεις 21 επί 2 επί 1,40 = 58,8 ευρώ. Η κάρτα κάνει 45. Αν δηλαδή δεν κάνεις ΚΑΜΙΑ άλλη μετακίνηση με ΜΜΜ μέσα στον μήνα, ούτε για ψώνια, ούτε για καφέ ούτε για τίποτα, κερδίζεις 13,8 ευρώ το μήνα ή αλλιώς μειώνεις το κόστος μετακίνησης κατά 23,4%. Αλλά και 8-9 ευρώ να είναι "με το ζόρι" δεν καταλαβαίνω γιατί "δε συμφέρει"!

Δημοσ.

εννοω δε συμφερει και τοσο πολυ,αν τη χρησιμοποιεις μονο για τη δουλεια,η αν δεν ειναι το το μοναδικο μεσο μεταφορας.

και παλι ομως ειναι 45 ευρω...

πολλα...

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Όταν θα σου έρθει ο λογαριασμός (όπως και στους υπόλοιπους) να δούμε αν θα νιώσεις άσχημα.

Για αρχή, ας πάρουμε μια γενναία αύξηση στα εισιτήρια, για να έρθουμε λίγο στα ίσα μας!

Δημοσ.

Όταν θα σου έρθει ο λογαριασμός (όπως και στους υπόλοιπους) να δούμε αν θα νιώσεις άσχημα.

Για αρχή, ας πάρουμε μια γενναία αύξηση στα εισιτήρια, για να έρθουμε λίγο στα ίσα μας!

Μπα δεν με piasane ακόμα.

 

Παρότι τα MMM εδώ στην Ελλάδα είναι πολύ φτηνά και παράλληλα οι υπηρεσίες τους στην Αττική αρκετά καλές έως πολύ καλές ωστόσο θα είναι λάθος να βάλουν αύξηση στις τιμές των εισιτήριος.Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο έλεγχος,ο εντοπισμός και η τιμωρία των παραβατών σαν του λόγου μου.

 

Από περιέργεια στα λεωφορεία γιατί δεν αγοράζουν τα εισιτήρια από τον οδηγό όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν σε πολλές αναπτυγμένες χώρες του εξωτερικού.

Δημοσ.

Μπα δεν με piasane ακόμα.

 

Παρότι τα MMM εδώ στην Ελλάδα είναι πολύ φτηνά και παράλληλα οι υπηρεσίες τους στην Αττική αρκετά καλές έως πολύ καλές ωστόσο θα είναι λάθος να βάλουν αύξηση στις τιμές των εισιτήριος.Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο έλεγχος,ο εντοπισμός και η τιμωρία των παραβατών σαν του λόγου μου.

 

Από περιέργεια στα λεωφορεία γιατί δεν αγοράζουν τα εισιτήρια από τον οδηγό όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν σε πολλές αναπτυγμένες χώρες του εξωτερικού.

 

Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η νοοτροπία σου πρωτίστως.

 

Δεν είναι διόδια τα ΜΜΜ, προσφέρουν υπηρεσίες.

Δημοσ.

Μπα δεν με piasane ακόμα.

Παρότι τα MMM εδώ στην Ελλάδα είναι πολύ φτηνά και παράλληλα οι υπηρεσίες τους στην Αττική αρκετά καλές έως πολύ καλές ωστόσο θα είναι λάθος να βάλουν αύξηση στις τιμές των εισιτήριος.Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο έλεγχος,ο εντοπισμός και η τιμωρία των παραβατών σαν του λόγου μου.

 

Από περιέργεια στα λεωφορεία γιατί δεν αγοράζουν τα εισιτήρια από τον οδηγό όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν σε πολλές αναπτυγμένες χώρες του εξωτερικού.

 

Δεν εννοούσα το πρόστιμο αλλά το ότι τα ελλείματα των ΜΜΜ τα πληρώνουμε όλοι οι φορολογούμενοι. Κατά συνέπεια και εσύ.

Δημοσ.

Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η νοοτροπία σου πρωτίστως.

 

Δεν είναι διόδια τα ΜΜΜ, προσφέρουν υπηρεσίες.

 

 

και δεν ειναι καφενειο τα μμμ να αλλαζουν τιμες οποτε γουσταρουν μερικοι.

Δημοσ.

34 σελίδες για το εαν πρέπει ο ελεγκτής πρέπει να κόβει πρόστιμο σε κάποιον τσαμπατζη ή εαν θα πρέπει να κόβουμε εισιτήριο;;;;;;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...