Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

προφανως?αυτο το βασιζεις καπου?

 

Έχω δουλέψει στον χώρο και έχω γνωστούς στον ΟΑΣΘ

Τώρα θα μας πεις εσύ που τα στηρίζεις αυτά που λες;

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχω δουλέψει στο χώρο και έχω γνωστούς στον ΟΑΣΘ

Τώρα θα μας πεις εσύ που τα στηρίζεις αυτά που λες;

 

εχεις αποδειξεις?

Δημοσ.

ο ελενγκτης που μπαινει στο λεωφορειο,στο μετρο και στον ηλεκτρικο ειναι δημοσιος υπαλληλος και μπορει να σου κοψει προστιμο

ο οδηγος η ο ελενγκτης που μπαινει σε ιδιωτικο λεωφορειο δε μπορει να σου κοψει προστιμο,και απλα μπορει να σε υποχρεωσει να κατεβεις η να κοψεις εισιτηριο εκει.γι αυτο ο ελεγχος γινεται με την επιβιβαση σε ολους και οχι με τυχαιους ελενγκτες οπως γινεται στην αθηνα

 

αδερφέ σόρρυ κιόλας, με το συμπάθειο ναουμ, αλλά ούτε μια λέξη από αυτά που έγραψες δεν πέτυχες σωστή. Στον ΟΑΣΘ τουλάχιστον, τα λεωφορεία είναι "ιδιωτικά" (ανήκουν στον ΟΑΣΘ που είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου), ο υπάλληλος-ελεγκτής που θα μπει να σε ελέγξει είναι ιδιωτικότατος (ασφαλισμένος στο ΙΚΑ), και έχει μια χαρά αρμοδιότητα και δικαιοδοσία και καλύπτεται νομικά να σου κόψει μια χαρά πρόστιμο και να σε πάει στο τμήμα κλπ κλπ. Παραπλήσια και για το ΚΤΕΛ.

Δημοσ.

αδερφέ σόρρυ κιόλας, με το συμπάθειο ναουμ, αλλά ούτε μια λέξη από αυτά που έγραψες δεν πέτυχες σωστή. Στον ΟΑΣΘ τουλάχιστον, τα λεωφορεία είναι "ιδιωτικά" (ανήκουν στον ΟΑΣΘ που είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου), ο υπάλληλος-ελεγκτής που θα μπει να σε ελέγξει είναι ιδιωτικότατος (ασφαλισμένος στο ΙΚΑ), και έχει μια χαρά αρμοδιότητα και δικαιοδοσία και καλύπτεται νομικά να σου κόψει μια χαρά πρόστιμο και να σε πάει στο τμήμα κλπ κλπ. Παραπλήσια και για το ΚΤΕΛ.

 

και το μετρο ειναι ημι-ιδιωτικο,αλλα εχει μερισμα το δημοσιο,και οι υπαλληλοι ειναι δημοσιοι υπαλληλοι.γι αυτο αλλωστε χωνονται ολοι με βυσματα.

εχεις αναρωτηθει ποτε γιατι σε κτελ δεν γινεται να σου κοψουν προστιμο και γιατι ο ελεγχος γινεται στη πορτα?

Δημοσ.

μπεχ, θα με κάνεις να πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν μπορεί κτελατζής ελεγκτής να κόψει πρόστιμο, και είναι η ώρα ακατάλληλη. Θα έβαζα στοίχημα ότι μπορεί. Για πες.

 

 

έντιτ: πάντως έλεγχος γίνεται στην πόρτα γιατί το κτελ φορτώνει 50 άτομα από δω και τα κουβαλάει 500 χλμ, άντε σε κάποια τοπικά να ανεβούν-κατεβούν και από 4-5 άτομα στην στάση. Στα αστικά γίνεται χαμός, πρακτικά είναι ανέφικτο να γίνει έλεγχος επιτόπου.

Δημοσ.

https://www.google.g...iw=1920&bih=955

 

τα μονα προστιμα που βρηκα περι κτελ ειναι προστιμα που εχουν φαει κτελ για παραβασεις

αντιθετως αμα ψαξεις προστιμο λεωφορειο θα βρεις προστιμα σε αθηνα και θεσ μονο.

και κατι προστιμα σε σχολικα.

 

σε ποια αστικα εχεις μπει?

σε επαρχια σε ολα γινεται ο ελεγχος απο τον οδηγο καθως μπαινουν ολοι υποχρεωτικα απο τη μπροστινη πορτα.

 

μια φορα που μπηκε ενας απο τη πισω,σταματησε ο οδηγος και τους εψαχνε ολους εναν εναν.

Δημοσ.

για τα αστικά της σαλλλονίκης μιλάω, που τα ξέρω καλά, και εκ των έσω.

 

Λοιπόν, ρώτησα για τα κτελ: ο ελεγκτής των κτελ δεν ελέγχει τα εισιτήρια για να βρει τζαμπατζήδες. Δεν παίζουν τζαμπατζήδες, γιατί απλά ο έλεγχος γίνεται στην επιβίβαση, οπότε δεν υπάρχει λόγος να πληρώνεται υπάλληλος για να βρει τον έναν πιθανό σπάηντερμαν που κατάφερε να μπει στο πούλμαν λαθραία, χαλάλι του. Τα δε τοπικά έχουν εισπράκτορα, που ελέγχει αυτός. Ο ελεγκτής των κτελ ελέγχει τον οδηγό και τον εισπράκτορα. Κοινώς, είναι ρουφιάνος :mrgreen: .

 

 

Για τον τόπο μου μιλάω πάντα, αλλά λογικά το σύστημα πάνω-κάτω το ίδιο είναι παντού.

Δημοσ.

ο ΟΑΣΘ καλα θα κανει να βαλει περισσοτερα λεωφορεια.

και να κατεβασει το 10 λεπτο απο την κοπη εισιτηριων εντος του αστικου.

Δημοσ.

ΝΠΙΔ, σημαίνει ότι είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι εκεί που τους συμφέρει και δημόσιοι εκεί που πάλι τους συμφέρει. Πχ δεν είχαν τον περιορισμό στις αμοιβές που υπάρχει στο δημόσιο, ενώ η θέση τους είναι στην πράξη εξασφαλισμένη. Υπήρχαν μάλιστα νόμοι που προέβλεπαν ότι αν απολύονταν κάποιος από ΝΠΙΔ (με manager το δημόσιο) τότε διορίζονταν στο δημόσιο. Σχετικά με το πρόστιμο από ένα γρήγορο search στο σύνταγμα δε βρήκα να λέει κάτι για τα διοικητικά πρόστιμα, όμως επειδή ένας ΙΥ δεν μπορεί να ασκήσει διοικητική εξουσία φαντάζομαι ότι δεν μπορεί να κυρώσει διοικητικό πρόστιμο. Πιστεύω ότι ο ρόλος του είναι η βεβαίωση του προστίμου, κάτι σαν μαρτυρία οπότε αν δε συμμορφωθείς στέλνουν το τεκμήριο στην εφορία και σου ασκεί αυτή διοικητικές κυρώσεις. Ανάλογη περίπτωση υπάρχει και τον ΚΟΚ όπου Μη συμμόρφωση σε σήμα Τροχονόμου και σχολικού τροχονόμου KOK παράγραφος 3 προβλέπει

1. πρόστιμο

2. αφαίρεση άδειας οδήγησης

3. αφαίρεση στοιχείων οχήματος και

4. point system τρίποντο

ενώ ο σχολικός τροχονόμος δεν είναι δυ.

Δημοσ.

Όπως τα λέει ο leftermann, ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτική εταιρία, δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι (ευτυχώς για αυτούς :-D )

Για τα ΚΤΕΛ ανέβασα και το ΦΕΚ B 2165/2010 πριν λίγες μέρες που αναφέρει τα πρόστιμα

 

Θα το πω όσο μπορώ φιλικά, μη λέτε πράγματα χωρίς να ξέρετε και με μόνη βάση μια αναζήτηση στο google

πόσο μάλλον να αναπτύσσονται θεωρίες συνωμοσίας γιατί γίνεται η δεν γίνεται κάτι :-D

 

Καλό απόγευμα σε όλους

Δημοσ.

για τα αστικά της σαλλλονίκης μιλάω, που τα ξέρω καλά, και εκ των έσω.

 

Λοιπόν, ρώτησα για τα κτελ: ο ελεγκτής των κτελ δεν ελέγχει τα εισιτήρια για να βρει τζαμπατζήδες. Δεν παίζουν τζαμπατζήδες, γιατί απλά ο έλεγχος γίνεται στην επιβίβαση, οπότε δεν υπάρχει λόγος να πληρώνεται υπάλληλος για να βρει τον έναν πιθανό σπάηντερμαν που κατάφερε να μπει στο πούλμαν λαθραία, χαλάλι του. Τα δε τοπικά έχουν εισπράκτορα, που ελέγχει αυτός. Ο ελεγκτής των κτελ ελέγχει τον οδηγό και τον εισπράκτορα. Κοινώς, είναι ρουφιάνος :mrgreen: .

 

 

Για τον τόπο μου μιλάω πάντα, αλλά λογικά το σύστημα πάνω-κάτω το ίδιο είναι παντού.

 

δεν εχεις αναρωτηθει γιατι ο ελεγχος γινεται στην επιβιβαση και δεν εχουν ελεγκτες να κοβουν προστιμα?

ο εισπρακτορας ειναι απλα εισπρακτορας,κοβει εισιτηρια,δεν κοβει προστιμα...

Δημοσ.

Bλεπω καθε μερα αυτο τον τιτλο στο μπλαμπλα και απορω τι να κανουμε με τους ελεγκτες στο λεωφορειο.

Εσεις τι κανατε τελικα?

Δημοσ.

Νόμος 1214/81 χερσαίες συγκοινωνίες δημόσιας χρήσης. Υπάρχει ελεγκτής που είναι υπάλληλος του αρμόδιου συγκοινωνιακού φορέα και λαμβάνει κατάλληλη εξουσιοδότηση από το νόμο και ο οποίος μπορεί να κόψει πρόστιμο. Συνεπώς και ο ελεγκτής των ΚΤΕΛ μπορεί να κόψει θεωρητικά πρόστιμο, αλλά προφανώς όχι ο οδηγός. Μάλιστα ο νόμος προβλέπει ότι ο παραβάτης είναι υποχρεωμένος να δείξει τα στοιχεία της ταυτότητάς του, ενώ σε αντίθετη περίπτωση ο ελεγκτής μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή αστυνομικού οργάνου. Μέσες άκρες αυτό κατάλαβα. Έλεγχος κατά την επιβίβαση στο ΜΕΤΡΟ θα το ήθελαν όλοι, μόνο που είναι απλά αδύνατο να ελέγχουν τους πάντες κατά την είσοδο όπως στα λεωφορεία.

Δημοσ.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα θες 2.80 ευρώ για να πας και να γυρίσεις από κέντρο(1 χιλιάρικο).

 

Τώρα πείτε μου εσείς ότι αυτό σας ακούγεται λογικό.Και να πεις ότι οι άνεργοι, οι μαθητές, οι σπουδαστές κλπ κλπ ΔΕΝ πλήρωναν εισιτήριο βάση νόμου να έλεγα οκ αλλά 1 χιλιάρικο?γιατί να μην πάρω την μηχανή μου να πάω κέντρο τότε?λιγότερα θα κάψω και θα έχω και την άνεσή μου...

 

Μπορεί ο νόμος να λέει να κόψεις εισιτήριο αλλά τον νόμο αυτόν κάποιος του γάμ.... την πά....

 

Δεν έχεις δίκιο. Δεν είναι ένα χιλιάρικο. Είναι 50000 οβολούς. Απαράδεκτο. Να πάρεις τη μηχανή. Βασικά θα έπρεπε να μας πληρώνουν και να μας δίνουν και καφέ στο λεωφορείο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...