The_Judas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2012 Επίσης ειναι αναλογα το ποσο σκληρο ειναι το ελαστικο στο πλάι, καθως και ποσο βαρος εχει να σηκωσει (ιδιαιτερως τα εμπρος ελαστικα). Στο δικο μου, και +0.5bar να βαλω, παλι στο πλάι είναι λιγο ζουληγμενο το λαστιχο... Εννοείται πως το λάστιχο θα φαίνεται πάντα λίγο ζουλημένο γιατί σηκώνει βάρος 1000+ κιλά! Το μάτι δεν είναι ο καλύτερος σύμβουλος. Γι'αυτό καλύτερα να έχουμε τρόμπα για μέτρηση αλλά και φούσκωμα των ελαστικών. Σε κάτι alex pack-praktiker πιθανόν να έχει κάποια φθηνά. Από ebay πιο ακριβά θα κοστίσουν. Το κάθε αυτοκίνητο έχει τις δικές του προδιαγραφές για την σωστή πίεση. Συνήθως είναι γραμμένες στην πόρτα του οδηγού ή στο ντεπόζιτο καυσίμων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 26 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2012 Εννοείται πως το λάστιχο θα φαίνεται πάντα λίγο ζουλημένο γιατί σηκώνει βάρος 1000+ κιλά! Το μάτι δεν είναι ο καλύτερος σύμβουλος. Γι'αυτό καλύτερα να έχουμε τρόμπα για μέτρηση αλλά και φούσκωμα των ελαστικών. Σε κάτι alex pack-praktiker πιθανόν να έχει κάποια φθηνά. Από ebay πιο ακριβά θα κοστίσουν. Το κάθε αυτοκίνητο έχει τις δικές του προδιαγραφές για την σωστή πίεση. Συνήθως είναι γραμμένες στην πόρτα του οδηγού ή στο ντεπόζιτο καυσίμων. αμα σηκωνε το καθε λαστιχο 1000 κιλα τοτε θα ειχαμε προβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα