freedubus Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Επείδη έλεος πια με τα μπουρδέλα των βενζινάδικων που βάζουν +-4252 απ' όσο δείχνουν και προχτές πήγα να φύγω ασάλιωτος σε μια στροφή γιατί αντί για 30 που έδειχνε είχε βάλει 36, πείτε κανέναν καλό (δοκιμασμένο) μετρητή, όχι τσιγκουνιές, προτεραιότητα η ακρίβεια και μετά το μέγεθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 παντως σε μερικα βενζιναδικα εχει ηλεκτρικο που θεωρειται πιο ακριβες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Ναπαναγαμηθούν τα βενζινάδικα λέμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 μια μέρα είχα φάει μια ήττα καθώς σταμάτησα σε επαρχιακό βενζινάδικο να τσεκάρω πίεση και βρήκα ότι όλα τα λάστιχα ήθελαν συμπλήρωμα (αρκετό). χαζόμάρα μου βέβαια που δεν προβληματίστηκα αλλά τα συμπλήρωσα. βγαίνω στο δρόμο και βλέπω το αυτοκίνητο να χοροπηδάει σαν κάρο. αισθανόμουνα το κάθε πετραδάκι που πατούσα. όταν τσεκάρησα τα λάστιχα σε άλλο βενζινάδικο είδα ότι ήτσαν τουμπανο. θεωρώ επιβεβλημένη τη χρήση ενός καλού μετρητή. βέβαια θεωρώ ότι η πιο καλή λύση μακράν (και πιο απλή λειτουργικά) είναι τα συστήματα που σου δείχνουν ανά πάσα στιγμή την πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών. βάζεις 1 σένσορα σε κάθε τροχό (εσωτερικά που πρέπει να το κάνει λαστιχάς) ή εξωτερικά (αντικαθιστά το καπάκι της βαλβίδας αλλά φαίνεται λίγο γκουμουτσέ) και σου δίνει real time ένδειξη σε ασύρματο μόνιτορ που υπάρχει στο αυτοκίνητο. σίγουρα υπάρχουν και σε αυτά ποιότητες αλλά και ακρίβειες αλλά τουλάχιστον ξέρεις ότι πάντα θα προλάβεις την περίεργη κατάσταση καθώς όλα έχουν κάποιο alarm και δεν χρειάζεται να είσαι με τα μάτια στην οθόνη είχα ένα από τον κάθε τύπο για ένα project που τελικά δεν έγινε και τα είχα βάλει για πούλημα πριν από καιρό στο insomnia. το αναφέρω για να προλάβω τίποτα καλοθελητάδες που μπορεί θεωρούν ότι κάνω promotion. έτσι κι αλλιώς το ένα έχει πουληθεί ήδη και το άλλο το έβαλα ebay. συνεπώς δεν με νοιάζει να το "σπρώξω" εδώ. απλά πιστεύω ότι πραγματικά χρειάζεται ο καθένας μας έναν μετρητή μαζί του όπως λέει και ο freedubus και σίγουρα η συνεχής ένδειξη είναι ότι καλύτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Μπορείς να πάρεις κάποιο οργανάκι και να ελέγχεις πριν ξεκινήσεις (που θα είναι και τελείως κρύα τα ελαστικά). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2012 Και εγω την ειχα παθει με αυτες τις μαλακιες που εχουν τα βενζιναδικα.Ειδικα αυτο κατω απο το σπιτι μου ειναι τελειως GTP.32 εδειχνε-πιτα τα λαστιχα,40 εδειχνε-νορμαλ τα λαστιχα. Πηγα πηρα ενα πλαστικο οργανακι με δυο ευρω απο ενα καταστημα με ειδη αυτοκινητου.Λεω μουφα θα ειναι αλλα δυο ευρω ειναι αυτα ας το δοκιμασω.Το δοκιμαζω,σωστο μου φαινοταν.Το συγκρινω μετα απο καιρο με αυτο στο βουλκανιζατερ που αλλαζω τα λαστιχα(τι διαολο αυτο θα δειχνει σωστα) και βλεπω ακριβως την ιδια μετρηση.Ε μεχρι στιγμης με εχει βολεψει αφανταστα και το εχω πανω απο εναν χρονο,δεν εχει καταλαβει τιποτα. Υπηρχαν βεβαια και ποιο ακριβα με μεταλικους δειχτες και αλλες παπατζες,αν θες να δωσεις κατι παραπανω και να μην διακινδυνευσεις να πεσεις σε μουφα κινεζικο,αλλα προσωπικα αφου κανω την δουλεια μου με αυτο δεν το σκεφτομαι καν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 23 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2012 Μην ξεχνατε τα καθε λαστιχα ειναι διαφορετικα.. προσωπικα φοραω 3 toyo και 1 Michelin.. για να φτασει το Michelin το πατημα του toyo αντι για 34 θελει 36..μικρη διαφορα και αισθητη.. επισης δεν χρειαζεται να κοιτατε και να περιμενετε ακριβεια απο τα οργανα..μπορειτε και με το ματι..1 φορα να τα φουσκωσετε σωστα και μετα τελος.. πανω κατο μπορειτε να δειτε την διαφορα ειδικα πανω απο 3-4psi. filaraki mou εχει παρει αυτο εδω και κανει καλη δουλεια Link Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 23 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2012 Μην ξεχνατε τα καθε λαστιχα ειναι διαφορετικα.. προσωπικα φοραω 3 toyo και 1 Michelin.. για να φτασει το Michelin το πατημα του toyo αντι για 34 θελει 36..μικρη διαφορα και αισθητη.. επισης δεν χρειαζεται να κοιτατε και να περιμενετε ακριβεια απο τα οργανα..μπορειτε και με το ματι..1 φορα να τα φουσκωσετε σωστα και μετα τελος.. πανω κατο μπορειτε να δειτε την διαφορα ειδικα πανω απο 3-4psi. filaraki mou εχει παρει αυτο εδω και κανει καλη δουλεια Link δεν φαινεται παντα με το ματι ομως. αν το λαστιχο εχει ψηλο προφιλ οκ, αλλα αν εχει χαμηλο τοτε σκουρα τα πραγματα. δοκιμασε σε προφιλ σαν το δικο μου 225/40/18 να δεις με το ματι αν ειναι οκ το λαστιχο και τα λεμε το λαστιχο μπορει να δειχνει μια χαρα και να ειναι ομως στην πραγματικοτητα κατω απο 20! εγω τα ελεγχω με το μετρητη που εχει το κομπρεσερακι που εχω στο αμαξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 βρε αμα εχεις ματι ολα φαινονται..και + αμα γνωριζεις λιγο απο τα αυτοκινητα καταλαβαινεις που χανει και που οχι.. αμα δεν το καταλαβαινεις και αυτο παιρνεις ενα απο αυτα και τελος η υποθεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Επίσης ειναι αναλογα το ποσο σκληρο ειναι το ελαστικο στο πλάι, καθως και ποσο βαρος εχει να σηκωσει (ιδιαιτερως τα εμπρος ελαστικα). Στο δικο μου, και +0.5bar να βαλω, παλι στο πλάι είναι λιγο ζουληγμενο το λαστιχο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 "με το μάτι" και "με το αυτί" γίνονταν πολλά πράγματα στο παρελθόν. Από κενό πλατίνων και μπουζί μέχρι ρύθμιση ρελαντί. Είτε γιατί δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα είτε γιατί τα αυτόκίνητα της εποχής "συγχωρούσαν" τέτοιες συμπεριφορές. Σήμερα όμως θεωρώ ότι δεν δικαιολογείται. Και το μάτι θα πρέπει απλά να χρησιμοποιείται για να διαβάσει την ένδειξη και όχι για να "κόψει" το λαστιχο πως φαίνεται. Σε τελευταία ανάλυσης ένας απλός μετρητής είναι ιδαίτερα φθηνός και εύχρηστος. Ακόμα και το μόνιμο κιτ που είναι πιο ακριβό, θα κάνει γρήγορα απόσβεση. Και οικονομικά (από το όφελος στην κατανάλωση λόγω σωστής πίεσης ελαστικών) αλλά και από το όφελος στην ασφάλεια το οποίο σίγουρα δεν μπορεί να μετρηθεί. Σε τελευταία ανάλυση για το αυτοκίνητο που είμαστε μέσα εμείς και η οικογένεια μας μιλάμε. Όχι για αυτό της...πεθεράς!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosno1com Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Άσχετο-σχετικό: Στα αγγλικα wheel pressure meter το λενε; να κοιταξω να παρω κανεναν απ το ebay γιατι -υποθετω- οτι εδω θα κανει πολυ παραπανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 pressure gauge λογικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panosno1com Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2012 κάτι σαν αυτό δηλαδή ! ε?? :$ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2012 αν σε ενδιαφέρει απλό όργανο μέτρησης της πίεσης για να μετράς σταματημένος το λάστιχο τότε κοιτάς για "tire (ή tyre) pressure gauge αν σε ενδιαφέρει για μόνιμο σύστημα πάνω σε τροχό για συνεχή έλεγχο πίεσης/θερμοκρασίας τότε κοιτάς για tire (ή tyre) pressure monitor system Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα