Προς το περιεχόμενο

Dark Souls


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Alithinos δεν ξερω τι συμβαινει αλλα με βαση αυτο

 

http://www.eurogamer...tech-comparison

 

δεν θα επρεπε να εχεις τετοια προβληματα δεδομενου οτι το παιχνιδι το κανουν συγκριση τοσο με μια 6770 οσο και και με μια 6850. Συνεπως αντιλαμβανομαι οτι ειτε κανεις κατι λαθος ή εχεις βαλει υπερβολικα αυξημενη internal αναλυση στο hack (πανω απο τα 1920 * 1080) που κυκλοφορησε.

 

Δευτερον οσο αφορα τον χειρισμο. Ειναι απλουστατος, με το -δεξι- μοχλακι κανεις lock-on πατωντας το στον κοντινοτερο αντιπαλο και απο εκει και επειτα αλλαζεις στοχους με το δεξια-αριστερα στο ιδιο μοχλακι. Το αριστερο μοχλακι ειναι αποκλειστικα για την κινηση του χαρακτηρα σου. Δεν καταλαβαινω που κολλησες. Δευτερον, το καθε οπλό εχει το δικο του skill-set, επειδη ξερεις οτι το Χ οπλο εχει ταδε κινησεις δεν σημαινει οτι και τα αλλα οπλα της κατηγοριας εχουν τις ιδιες κινησεις. Επιπλεον το παιχνιδι ειναι φτιαγμενο στο να σε αναγκαζει να αλλαζεις τακτικες και οπλα οπου χρειαζεται επειτα απο δικη σου προετοιμασια. Ναι καλα διαβασες, προετοιμασια και εκπαιδευση. Τι μου συγκρινεις τωρα FPS με ενα third person action RPG? Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο? Στο RPG τα skill σου θα προερχονται απο την εμπειρια σου, τις δυνατοτητες σου στην παρατηρητικοτητα και φυσικα οπως ειπα ποιο πανω, προετοιμασια αναλογη.

 

Για τι αποτελεσματα ακριβως ψαχνεις να δοκιμασεις ας πουμε και ειδικα στην αρχη που οπως λες ακομα καλα ουτε το πρωτο boss δεν σκοτωσες. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις στο παιχνιδι ειναι να μαθεις να κινεισαι. Τελεια και παυλα, πρωτα αυτο και μετα ολα τα υπολοιπα. Πες ας πουμε μερικα παραδειγματα που "δοκιμασες" (και δεδομενου οτι τα δοκιμασες και σωστα) και τι "αποτελεσματα" εβγαλες?

 

Προσωπικα απλα σε βλεπω οτι δεν εισαι για τετοια παιχνιδια. Εισαι παρα πολυ ευκολος τυπος στο να εκνευριστεις με το παραμικρο και να μην κανεις καν την προσπαθεια να μαθεις ορισμενα πραγματα. Το παιχνιδι ειναι δυσκολο αλλα μονο γιατι δεν μπορεις να ξεφυγεις απο την πεπατημενη που εχεις μαθει τοσα χρονια. Θα δεις οτι με λιγη προσοχη και προετοιμασια το Dark Souls δεν ειναι και τοσο δυσκολο παιχνιδι τελικα. Σιγουρα εχει τα σημεια τα οποια ειναι πραγματικα δυσκολα αλλα δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο. Εχω παιξει σιγουρα πολυ δυσκολοτερα παιχνιδια.

 

Το πρόβλημα με το frame rate μου ήταν όντως τόσο μεγάλο,αν και κατάφερα να το κάνω να τρέχει πιο ομαλά το παιχνίδι τώρα. Η αλλαγή που έκανα όμως δεν είχε σχέση με την ανάλυση.

 

1) Άλλαξα το anti-aliasing φίλτρο στο Catalyst από edge detect σε box. (Αν και δεν θα έπρεπε να έχει καμία σχέση γιατί υποτίθεται πως το παιχνίδι δεν έχει antialiasing)

2) Άλλαξα τη ρύθμιση του Catalyst,Texture Filtering Quality απο "High Quality" σε "Performance"

3) Στο ini του mod έβαλα το AF από "2" σε "1".

 

Με αυτές τις αλλαγές μπορώ να πω πως έγινε αρκετά πιο playable το παιχνίδι από θέμα frame rate,και πως δεν έχω και τόσο μεγάλο πρόβλημα με το latency πλέον.

 

Ωστόσο το lock-on σύστημα νομίζω πως εξακολουθεί να έχει πρόβλημα. Σε εμένα δεν κάνει lock-on τον πιο κοντινό αντίπαλο στην οθόνη,αλλά φαίνεται να είναι τελείως random μιας άλλες φορές κάνει τον κοντινότερο,άλλες φορές κάποιον που είναι μακρυά.

 

Τα πράγματα που δοκίμασα είναι να μάθω είναι απλά πράγματα όπως π.χ. πως λειτουργεί το lock-on,και πότε κάνει την επίθεση ο χαρακτήρας μου. Το να πατήσω π.χ. τώρα το κουμπί επίθεσης και να κάνει ο χαρακτήρας μου την επίθεση που πάτησα την στιγμή που τη πάτησα τη μια φορά,και την άλλη με καθυστέρηση αφού έχω ήδη πατήσει άλλα κουμπιά μετά την επίθεση είναι άτοπο.

Συμβαίνει συχνά να πατάω να κάνω την επίθεση,ο παίχτης μου να μη κάνει τίποτα,επειδή δεν κάνει τίποτα να αποφασίζω να φύγω μακρυά από τον εχθρό για να κάνω dodge,και τη στιγμή που πατάω το κουμπί dodge αντί να κάνει dodge να κάνει την επίθεση που είχα πατήσει πριν,ενώ πλέον ο εχθρός έχει μετακινηθεί και άρα το να επιτεθεί ο χαρακτήρας μου εκείνη τη στιγμή θα είναι εντελός λάθος μιας και θα αφεθεί ακάλυπτος στη κίνηση του εχθρού.

 

Btw,μιας και αυτά τα 2 προβλήματα έχουν ελλατωθεί αρκετά τώρα,μπορώ πιο καλά να κρίνω το παιχνίδι αυτό καθεαυτό ως gameplay κτλπ,παρά τα προβλήματα του.

Και ναι,θα το πω και θα το παραδεχτώ πως νευριάζω όταν το παίζω! :P

Περπατάω τόσην ώρα,έχω σκωτώσει πόσους εχθρούς,έχω μαζέψει πόσα souls,χρειάστηκε να πιω τώσα Estus Flasks,είχα τύχη βουνό για να επιβιώσω από κάποιες μάχες,και ενώ όλα φαίνονται να είναι μια χαρά και έχω full ζωή και δεν υπάρχει ούτε 1 εχθρός στην οθόνη,ανοίγω μια πόρτα και ενεργοποιείται ένα scripted scene το οποίο με κάνει instakill,και με αναγκάζει να ξαναβγώ στο προηγούμενο checkpoint που ήταν τόοοοσο πίσω,και να τα ξαναπολεμήσω όλλλα αυτά από την αρχή,και χωρίς τα souls μου! :angry:

Αυτά τα υποχρεωτικά χασίματα μου σπαν τα νεύρα! Έπρεπε να μαντέψω από ποια πόρτα να μπω για να μη ψοφήσω στη τύχη. Ε μη μου πεις,πως οι developers δεν είναι σαδιστές και δε το κάναν επίτηδες για να σπαν τα νεύρα των παιχτών! :rolleyes:

Περπατάς,περπατάς,χάνεις ένα σωρό ζωές προσπαθόντας να περάσεις κάποιες μάχες,και όταν τελικά τα καταφέρνεις και νιώθεις ήρωας και εναγωνίως ψάχνεις το επόμενο checkpoint,το παιχνίδι με το έτσι θέλω σου πετάει ένα scripted screen για να χάσεις όλη σου τη πρόοδο και να ξανακάνεις όλο το κομμάτι από την αρχή με το έτσι θέλω,επειδή διάλεξες λάθος μονοπάτι!!

Lol

  • Like 1
  • Απαντ. 818
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμένα το game μου φαίνεται πάρα πολύ πιο εύκολο σε σχέση με το demons αλλά είμαι ακόμα στην αρχή και μπορεί να κάνω λάθος. Εξηγώ γιατί:

 

1) Το να είσαι σε hollow form δεν έχει σχεδόν καμία σοβαρή penalty από ότι έχω δει. Αντιθέτως στο demons σε soul form είχες μισή ζωή (3/4 me to cling ring που ήταν must) και αρκετά άλλα "ωραία" πράματα. Γλίτωνες βέβαια τα invades.

 

2) Humanity βρίσκεις για πλάκα. ακόμα και από απλά mobs ή σαν item από τα αρούρια makes sense...Στο demons για να πας σε human form έπρεπε:

 

-Να κάνεις Defeat Area Boss

ή

-Να βοηθήσεις ως ghost κάποιον άλλο να κάνει Defeat Area Boss

ή

-Να χρησιμοποιήσεις stone of ephimeral eyes (εξαιρετικά σπάνιες και συνήθως σε κακόφημα μέρη πχ το νησάκι με τα τρια trolls στον βάλτο στη blight town yeah have phun). Συνολικά άντε να ήταν καμια 20ρια σε όλο το game.

 

3) Αν ήθελες να μαζέψεις όλο το loot guarantee στο demons θα έπρεπε να παίζεις συνέχεια σε soul form και offline για να έχεις σίγουρα pure white world tedency σε όλα τα areas. Αυτό από μόνο του έκανε πολύ δύσκολα τα πράγματα γιατί είχες λίγη ζωή και δε μπορούσαν να σε βοηθήσουν ghosts.

 

4) Δεν υπάρχουν τόσα πολλά checkpoints (bonefires) στο demons Όλα και όλα είναι 5x4 .

 

5) Μερικά bosses είναι διαβόητα ακόμα και σήμερα ότι είναι σχεδον αδύνατο να βγουν με συγκεκριμένα builds. Άλλα είναι πολύ απρόβλεπτα (flamelurker) και τα συναντάς και σχετικά νωρίς. Εγώ έχω κολλήσει στο τελευταίο ουσιαστικά boss γιατί το build μου (turtle meatcleaver) είναι εντελώς fail. Μετά από 6 συνεχόμενα level drain και αφού έζησε με 1 pixel ζωή τελικά έκανα rage. Κάθε level είναι μισή ώρα farming πλέον στην 4-2 rofl.

 

6) Κάποιες περιοχές όπως ο βάλτος στην blight town είναι οι πιο σατανικές στην ιστορία του gaming. Μόνο dps magic build ή πολύ υπομονή και backtrack με το lava bow. Ενδεικτικά όσο είσαι στον βάλτο:

 

-Παίρνεις συνεχώς damage από poison (χρειάζεται lotus ή cure)

-Δε μπορείς να τρέχεις σε αντίθεση με τα mobs (troll giants omfg) που πάνε σφαίρα

-Δε μπορείς να κάνεις roll. Αν πατήσεις κατα λάθος το κουμπί τρως stunlock περίπου 2 secs.

-Oi troll giants που είναι με το κιλό εκεί έχουν τρομερά hp, physical resistance, immunity σε knockdown και attack που δε μπορείς να τα κόψεις. 1-2 hit είσαι σε soul form ότι και να φοράς. Με λίγα λόγια η χαρά του heavy melee build.

 

7) Όσο πιο πολλές φορές έχανες σε ένα area ως human (πέρα από τα χαμένα souls) τόσο πιο πολύ πήγαινε σε pure black world tedency και τα mobs γίνονταν πιο επικίνδυνα. Σε μερικά μέρη spwnαρέ red phantoms ακόμα και vanguard (abyss demon στο dark) ! Δηλαδή όσο πιο πολύ έχανες τόσο πιο δύσκολο γινόταν. Δεν υπάρχει άλλο game με αυτή τη λογική.

Δημοσ.

Με αυτές τις αλλαγές μπορώ να πω πως έγινε αρκετά πιο playable το παιχνίδι από θέμα frame rate,και πως δεν έχω και τόσο μεγάλο πρόβλημα με το latency πλέον.

 

Να σβησεις το in-game blur effect και AA απο τα options του παιχνιδιου. Θα σε βοηθησει ακομα περισσοτερο.

 

Ωστόσο το lock-on σύστημα νομίζω πως εξακολουθεί να έχει πρόβλημα. Σε εμένα δεν κάνει lock-on τον πιο κοντινό αντίπαλο στην οθόνη,αλλά φαίνεται να είναι τελείως random μιας άλλες φορές κάνει τον κοντινότερο,άλλες φορές κάποιον που είναι μακρυά.

 

Και παλι δικο σου προβλημα ικανοτητων, δεν κανει lock-on στον κοντινοτερο οποιονδηποτε αντιπαλο (αν ηταν ετσι θα εκανες βημα και πατημα πληκτρου σε ολο το παιχνιδι) αλλα στον κοντινοτερο που εχεις στο field of view σου της καμερας μπροστα σου. Ο χειρισμος της καμερας ειναι ενα ακομα skill που πρεπει να μαθεις. Αποκλειεται να εχεις 3 εχθρους μπροστα σου να τους βλεπεις και να μην κανει lock στον κοντινοτερο. Αν σου ερχεται καποιος απο τα πλαγια και δεν τον δεις τοτε ΔΕΝ θα τον κανει lock, απλα τα πραγματα.

 

Τα πράγματα που δοκίμασα είναι να μάθω είναι απλά πράγματα όπως π.χ. πως λειτουργεί το lock-on,και πότε κάνει την επίθεση ο χαρακτήρας μου. Το να πατήσω π.χ. τώρα το κουμπί επίθεσης και να κάνει ο χαρακτήρας μου την επίθεση που πάτησα την στιγμή που τη πάτησα τη μια φορά,και την άλλη με καθυστέρηση αφού έχω ήδη πατήσει άλλα κουμπιά μετά την επίθεση είναι άτοπο.

Συμβαίνει συχνά να πατάω να κάνω την επίθεση,ο παίχτης μου να μη κάνει τίποτα,επειδή δεν κάνει τίποτα να αποφασίζω να φύγω μακρυά από τον εχθρό για να κάνω dodge,και τη στιγμή που πατάω το κουμπί dodge αντί να κάνει dodge να κάνει την επίθεση που είχα πατήσει πριν,ενώ πλέον ο εχθρός έχει μετακινηθεί και άρα το να επιτεθεί ο χαρακτήρας μου εκείνη τη στιγμή θα είναι εντελός λάθος μιας και θα αφεθεί ακάλυπτος στη κίνηση του εχθρού.

 

Και στο ξαναλεω οτι αυτο αποδεδειγμενα συμβαινει σε κομβικα σημεια στο παιχνιδι αραια και που. Τα ποιο "ενοχα" μερη ειναι το ξεκινημα του darkroot garden και το undead burg κοντα στη γεφυρα με τον δρακο γιατι εχει πολλα σημεια που μπορει να κανει διακλαδωσεις ο χαρτης. Και παλι ομως δεν αποτελει προβλημα.

 

Και ναι,θα το πω και θα το παραδεχτώ πως νευριάζω όταν το παίζω! :P

Περπατάω τόσην ώρα,έχω σκωτώσει πόσους εχθρούς,έχω μαζέψει πόσα souls,χρειάστηκε να πιω τώσα Estus Flasks,είχα τύχη βουνό για να επιβιώσω από κάποιες μάχες,και ενώ όλα φαίνονται να είναι μια χαρά και έχω full ζωή και δεν υπάρχει ούτε 1 εχθρός στην οθόνη,ανοίγω μια πόρτα και ενεργοποιείται ένα scripted scene το οποίο με κάνει instakill,και με αναγκάζει να ξαναβγώ στο προηγούμενο checkpoint που ήταν τόοοοσο πίσω,και να τα ξαναπολεμήσω όλλλα αυτά από την αρχή,και χωρίς τα souls μου! :angry:

Αυτά τα υποχρεωτικά χασίματα μου σπαν τα νεύρα! Έπρεπε να μαντέψω από ποια πόρτα να μπω για να μη ψοφήσω στη τύχη. Ε μη μου πεις,πως οι developers δεν είναι σαδιστές και δε το κάναν επίτηδες για να σπαν τα νεύρα των παιχτών! :rolleyes:

 

Αυτο ειναι το hardcore σχεδιο ρε φιλε. Πρεπει να υπαρχει κινδυνος στο να χασεις. Εσυ τι νομιζες και τι περιμενες δηλαδη? Να σου κανει μασαζ σιατσου και να να κατσεις να κανεις ρελαξ στον καναπε σου? Υπαρχει λογος που το παιχνιδι ειναι ετσι οπως ειναι. Παρα αυτα δεν υπαρχουν πολλα scripted σημεια στο παιχνιδι που μπορουν να σε σκοτωσουν και για την ακριβεια δεν υπαρχει ουτε ενα αν πας προετοιμασμενος. Προφανως και αναφερεσαι ομως στον δρακο στη γεφυρα καθως δεν θα εχεις πετυχει κατι αλλο.

 

Επισης αν νομιζεις οτι το Dark Souls ειναι "δυσκολο" απο τωρα τοτε συγνωμη φιλε αλλα σταματα τα οσο προλαβαινεις (απαξ και σε βαλει στο αγγιστρι του δεν προκειται να σταματησεις) γιατι γινεται πολυ "δυσκολοτερο" απο την blight town και μετα. Ειδικα οταν θα φτασεις σε Anor Londo και παραπερα (αν δεν το εχεις ηδη σπασει ή παρατησει στο Sens Fortress).

 

Οπως ειπε ο ilos ομως το παιχνιδι απο αποψη δυσκολιας μπροστα στο Demons Souls ειναι για παιδακια. Το Demons Souls ηταν με ανεση αρκετες φορες δυσκολοτερο απο το Dark Souls και ας θελουν καποιοι να νομιζουν το αναποδο. Εσυ με το demons sous ειμαι σιγουρος οτι θα εφευγε το PS3 και το παιχνιδι μαζι απο το παραθυρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικα δεν καταλαβα για ποιο λογο βγηκε custom resolution fix αφου ηταν ενα port σαν ολα τα αλλα?Φανταζομαι φιλε sfikaruga24+ απολαμβανεις το παιχνιδι με τα vanilla settings ε? :devil:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να προσθέσω και :

8) Στο dark βρίσκεις πάρα πολυ γρήγορα καλό weapon για low level char ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ απο stat bonuses.

 

 

drake sword

 

 

Στο demons άντε να χες κανα winged spear + 3-5 μέχρι να σκοτώσεις Abjudicator kai flamelurker (για το meatcleaver). δηλαδή τουλάχιστον 4 bosses (αυτά τα 2 και τον phalanx και την armor spider)

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.

 

Περπατάς,περπατάς,χάνεις ένα σωρό ζωές προσπαθόντας να περάσεις κάποιες μάχες,και όταν τελικά τα καταφέρνεις και νιώθεις ήρωας και εναγωνίως ψάχνεις το επόμενο checkpoint,το παιχνίδι με το έτσι θέλω σου πετάει ένα scripted screen για να χάσεις όλη σου τη πρόοδο και να ξανακάνεις όλο το κομμάτι από την αρχή με το έτσι θέλω,επειδή διάλεξες λάθος μονοπάτι!!

Lol

 

αυτές είναι οι φτηνές τεχνικές για να μεγαλώσεις την διάρκεια ενός τίτλου. Με τόσα που διάβαζα πριν την κυκλοφορία του τίτλου στα pc θεωρούσα ότι είχαμε να κάνουμε με ένα αλληθινό δύσκολο rpg τίτλο που βασίζετε στην δεξιοτεχνία του παίχτη.

Από αυτά που διαβάζω τελικά βγαίνει το συμπέρασμα ότι είναι άλλη μια κονσολιά με έντονα arcade στοιχεία που θεωρεί τον εαυτό της rpg. Αυτή νέα γενιά ούτε που γνωρίζει νομίζω τι σημαίνει arcade γιαυτό βαφτίζει rpg ότι κονσολάδικη βλακεία βρει μπροστά της.

Δημοσ.

αυτές είναι οι φτηνές τεχνικές για να μεγαλώσεις την διάρκεια ενός τίτλου. Με τόσα που διάβαζα πριν την κυκλοφορία του τίτλου στα pc θεωρούσα ότι είχαμε να κάνουμε με ένα αλληθινό δύσκολο rpg τίτλο που βασίζετε στην δεξιοτεχνία του παίχτη.

Από αυτά που διαβάζω τελικά βγαίνει το συμπέρασμα ότι είναι άλλη μια κονσολιά με έντονα arcade στοιχεία που θεωρεί τον εαυτό της rpg. Αυτή νέα γενιά ούτε που γνωρίζει νομίζω τι σημαίνει arcade γιαυτό βαφτίζει rpg ότι κονσολάδικη βλακεία βρει μπροστά της.

 

Δεν θα το ελεγα εξ ολοκληρου κονσολια και η δεξιοτεχνια ειναι αληθεια οτι παιζει ρολο.Παντως επειδη εχω τελειωσει και τα 2 στο ps3 και το Dark Souls το παιζω στο pc λογω του fix και μονο, ειναι καλα παιχνιδια αλλα φυσικα δεν ειναι τα αρτιστουργηματα που καποιοι λενε.Εχουν χτυπητες αδυναμιες (ειδικα το Dark Souls) και καποιες σχεδιαστικες επιλογες ειναι για γελια.Αληθινος πολυ καλος τιτλος rpg δεν ειναι παντως.Σε σχεση παντως με κατι Mass Effect που τα βαφτιζουν με το ζορι rpg ειναι πραγματι rpg..

Δημοσ.

Τελικα δεν καταλαβα για ποιο λογο βγηκε custom resolution fix αφου ηταν ενα port σαν ολα τα αλλα?Φανταζομαι φιλε sfikaruga24+ απολαμβανεις το παιχνιδι με τα vanilla settings ε? :devil:

 

Φυσικα και οχι, το internal resolution το εχω στα 1080. Σε αντιθεση με κατι darksiders 2 που ειτε σε 720 ειτε σε 1080 δεν βλεπεις καμια διαφορα και μαλιστα στα 1080 βλεπεις περισσοτερο τα κακα σημεια του τιτλου (σκιες ας πουμε).

 

αυτές είναι οι φτηνές τεχνικές για να μεγαλώσεις την διάρκεια ενός τίτλου. Με τόσα που διάβαζα πριν την κυκλοφορία του τίτλου στα pc θεωρούσα ότι είχαμε να κάνουμε με ένα αλληθινό δύσκολο rpg τίτλο που βασίζετε στην δεξιοτεχνία του παίχτη.

Από αυτά που διαβάζω τελικά βγαίνει το συμπέρασμα ότι είναι άλλη μια κονσολιά με έντονα arcade στοιχεία που θεωρεί τον εαυτό της rpg. Αυτή νέα γενιά ούτε που γνωρίζει νομίζω τι σημαίνει arcade γιαυτό βαφτίζει rpg ότι κονσολάδικη βλακεία βρει μπροστά της.

 

Αυτες ειναι φτηνες τεχνικες για αλλα παιχνιδια, οχι για το Dark Souls. Σε αντιθεση με τα αλλα παιχνιδια που δεν παιζει ρολο το ποσο καλος εισαι (αν ειναι να χασεις θα χασεις) στο Dark Souls μπορεις να τερματισεις το παιχνιδι σαν level 1 και χωρις να χασεις ουτε μια φορα...αν εισαι καλος και πας διαβασμενος. Αυτο και μονο λεει πολλα για το αν το παιχνιδι ειναι skill based ή οχι. Στα πλαισια του RPG λοιπον (που δεν καταλαβαινω τι παει να πει κονσολια καθως το παιχνιδι κανει πραγματα που RPG πριν απο αυτο δεν εκανε ποτε ανεξαρτητα απο το format) το παιχνιδι προσφερει αυτο το gameplay. Σαφως και υπαρχουν προβληματα, σαφως και εχει σχεδιαστικα λαθη αλλα ενα τετοιο παιχνιδι με τετοιο βαθος, με τετοια ποιοτητα στη μαχη, με τετοια ποιοτητα και διαφορετικοτητα κοσμου δεν ηταν δυνατον να μην ειχε θεματα.

 

Το καλυτερο ξερεις ομως ποιο ειναι? Οτι τα θεματα αυτα βγαινουν μπροστα ακριβως επειδη ειναι τοσο καλο το συνολο. Δυστυχως πεφτεις και εσυ στην παγιδα "απο αυτα που διαβαζω..." σταματα να βγαζεις συμπερασματα. Σε οτι αφορα τον τιτλο οτι και να διαβασεις θα ειναι ακυρο καθως πρεπει να το πιασεις στα χερια σου.

Δημοσ.

Το Darksiders 2 δεν κανει sketching emulation σε upscale 1080p.Μην με τρελαινεις παλι με ανακριβειες.Εχει βουιξει ο τοπος με τα βρισιδια που τρωει η FROM και εσυ επιμενεις οτι και αλλα port ηταν το ιδιο.

Στα του gameplay παντως συμφωνουμε.Κατι ειναι και αυτο. :-)

Δημοσ.

Σε αντιθεση με τα αλλα παιχνιδια που δεν παιζει ρολο το ποσο καλος εισαι (αν ειναι να χασεις θα χασεις) στο Dark Souls μπορεις να τερματισεις το παιχνιδι σαν level 1 και χωρις να χασεις ουτε μια φορα...αν εισαι καλος και πας διαβασμενος.

 

Εντάξει αυτά τα άτομα με τα απίστευτα speedruns ανήκουν στα όρια του επιτρεπτού σαδομαζοχισμού :-D

Δημοσ.

Φυσικα και οχι, το internal resolution το εχω στα 1080. Σε αντιθεση με κατι darksiders 2 που ειτε σε 720 ειτε σε 1080 δεν βλεπεις καμια διαφορα και μαλιστα στα 1080 βλεπεις περισσοτερο τα κακα σημεια του τιτλου (σκιες ας πουμε).

 

 

 

Αυτες ειναι φτηνες τεχνικες για αλλα παιχνιδια, οχι για το Dark Souls. Σε αντιθεση με τα αλλα παιχνιδια που δεν παιζει ρολο το ποσο καλος εισαι (αν ειναι να χασεις θα χασεις) στο Dark Souls μπορεις να τερματισεις το παιχνιδι σαν level 1 και χωρις να χασεις ουτε μια φορα...αν εισαι καλος και πας διαβασμενος. Αυτο και μονο λεει πολλα για το αν το παιχνιδι ειναι skill based ή οχι. Στα πλαισια του RPG λοιπον (που δεν καταλαβαινω τι παει να πει κονσολια καθως το παιχνιδι κανει πραγματα που RPG πριν απο αυτο δεν εκανε ποτε ανεξαρτητα απο το format) το παιχνιδι προσφερει αυτο το gameplay. Σαφως και υπαρχουν προβληματα, σαφως και εχει σχεδιαστικα λαθη αλλα ενα τετοιο παιχνιδι με τετοιο βαθος, με τετοια ποιοτητα στη μαχη, με τετοια ποιοτητα και διαφορετικοτητα κοσμου δεν ηταν δυνατον να μην ειχε θεματα.

 

Το καλυτερο ξερεις ομως ποιο ειναι? Οτι τα θεματα αυτα βγαινουν μπροστα ακριβως επειδη ειναι τοσο καλο το συνολο. Δυστυχως πεφτεις και εσυ στην παγιδα "απο αυτα που διαβαζω..." σταματα να βγαζεις συμπερασματα. Σε οτι αφορα τον τιτλο οτι και να διαβασεις θα ειναι ακυρο καθως πρεπει να το πιασεις στα χερια σου.

 

με την ίδια λογική πριν δεκαετιες θα έπρεπε να θεωρήσουμε rpg παιχνίδια σαν το ghost n Goblins

 

 

http://en.wikipedia....s'n_Goblins

 

δεν υπάρχει πλέον στην εποχή μας η ένοια του arcade και νομίζω ούτε εσύ γνωρίζεις καν τι σημαίνει. Στην εποχή μας και το pacman να βγει ντυμένο με περικεφαλαία και σπαθί θα το πουμε rpg.

Δημοσ.

Το dark souls ειναι δυσκολο,γιατι δεν προσπαθει να σου εξηγησει τιποτα.Ενταξει δεν ειπαμε να σου πιανει το χερακι σε καθε γωνια,αλλα οχι και ετσι.Πιστευω οτι εχουμε χασει τη μπαλα τα τελευταια χρονια και οτιδηποτε διαφορετικο πρεπει να το θεωρουμε hardcore.

 

Αααα... Οσο "hardcore" ειναι το dark souls,αλλο τοσο ειναι και το Dr Jekyll and Mr Hyde -_-

Δημοσ.

Αυτες ειναι φτηνες τεχνικες για αλλα παιχνιδια, οχι για το Dark Souls. Σε αντιθεση με τα αλλα παιχνιδια που δεν παιζει ρολο το ποσο καλος εισαι (αν ειναι να χασεις θα χασεις) στο Dark Souls μπορεις να τερματισεις το παιχνιδι σαν level 1 και χωρις να χασεις ουτε μια φορα...αν εισαι καλος και πας διαβασμενος. Αυτο και μονο λεει πολλα για το αν το παιχνιδι ειναι skill based ή οχι.

 

Δεν έχω παίξει ακόμα το παιχνίδι, αλλά ΑΝ όντως ισχύει αυτό με το scripted event που περιγράφει ο Alithinos τότε μιλάμε για τραγικό design (για την συγκεκριμένη περίπτωση, όχι για όλο το παιχνίδι. Μην παρεξηγηθώ κι όλας). Άλλο να εμφανιστεί ο αντίπαλος και να χάσεις κι άλλο να φας στην μάπα scripted event (το οποίο δεν ξέρεις και τι πρέπει να κάνεις την πρώτη φορά που παίζεις, αρά ναι. Όσο καλός και skilled να είσαι, θα χάσεις γιατί δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις στο event). Trial and error κοινώς, κάτι που συμβαίνει και σε αρκετά bosses άλλων παιχνιδιών μέχρι να βρεις το 'κόλπο' του κακού για να βγει. Ξαναλέω ότι όλα αυτά τα λέω για το ΑΝ ισχύει αυτό που έγραψε ο Alithinos. Για την ώρα, δεν κατακρίνω αλλά ούτε και εξυμνώ τον τίτλο (αν και στα τεχνικά θέματα στα οποία δεν χρειάζεται να έχεις παίξει το παιχνίδι, η From τα έκανε σκατά. Εντελώς σκατά όμως. Η 'σωστή' τιμή στην οποία θα έπρεπε να πωλείται αυτό το αθλιότατο port είναι η μισή από αυτήν που ζητάνε στην παρούσα φάση). Όταν με το καλό το παίξω, βλέπουμε.

Δημοσ.

Να πω την αλήθεια εγώ το Dark Souls περισσότερο θα το ονόμασα "Action Adventure / Hack and Slash" παρά RPG,αλλά τέσπα.

 

john2gr: Υπάρχουν όντως scripted events που τουλάχιστον τη πρώτη φορά θα σε σκοτώσουν σίγουρα.

Για παράδειγμα ένα ήταν όταν πήγαινα να ανέβω μια σκάλα στο Undead Burg,και εκεί που ανέβαινα εμφανίζεται ένα βαρέλι να κυλάει από το πουθενά και με σκοτώνει πριν καν προλάβω να κάνω ένα βήμα. Trial and Error ακριβώς. Κλασσικό Γιαπωνέζικο trial & error όπως το θυμόμαστε από τα Super Mario: The lost Levels και από κάτι παλιά Castlevania. Θα χάσεις 1-3 ζωές μέχρι να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις,θα χάσεις 1-5 ακόμα δοκιμάζοντας μέχρι να το πετύχεις.

Δημοσ.

Ρε παιδιά αν είχατε παίξει τo demons και βλεπετε μεγάλες ευθείες-γέφυρες με μερικά mobs έτσι για ξεκάρφωμα στο βάθος, θα είχατε πονηρευτεί. Αν μιλάτε για το συγκεκριμένο σημείο μετά το taurus demon αν και δε το χα ξαναπαίξει επειδή έφερνε αρκετά στα bridges στην Boletaria (red και blue dragons) πήγαινα με half speed στον αναλογικό. Με το που άκουσα το "φτερούγισμα " ευτυχώς το διπλό roll πίσω με έσωσε με half health :devil:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...