Προς το περιεχόμενο

Dark Souls


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To παιχνίδι το είχε για pre-order μέχρι πριν λίγες μέρες.

 

Μόλις ανακάλυψαν ότι το GFWL δεν το υποστηρίζει στην Κύπρο, το έβγαλαν από το Steam, όπως έκαναν έτσι και με το Arkham City για τον ίδιο λόγο. Έχει κόσμο που έκανε pre-order το παιχνίδι από άλλες μή υποστηριζόμενες χώρες και τώρα μείναν με το παιχνίδι στο χέρι κλειδωμένο.

 

Ούτε στο search του Steam δεν σου το βγάζει. Μόνο από το google το ανακαλύπτεις, αλλά μόλις πάει να σου φορτώσει τη σελίδα του steam, σου βγάζει μήνυμα "Oops.......τα σκάτωσες"

 

Τα παιχνίδια GFWL που απαιτούν XBOX LIVE υποστήριξη, δεν υπάρχουν στη Κύπρο.

 

Άθλια υπηρεσία. Απλά άθλια.

  • Απαντ. 818
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πωπω, τραγικό. :blink:

 

 

 

Πάντως είναι απλούστατη η διαδικασία για να γίνει όπως θα έπρεπε, μην κολλάτε αποκλειστικά σε αυτό δηλαδή.Δείτε παρακάτω πως μεταμορφώνεται.

Στη μια όπως φαίνεται με ανάλυση 1440p από το παιχνίδι και στην άλλη από το fix.

post-64677-0-38327300-1345815567_thumb.jpg

post-64677-0-39296600-1345815580_thumb.jpg

Δημοσ.

Το θέμα έχει ώς εξής με το GFWL και την απορία που είχα όσον αφορά το πώς είναι δυνατόν το παιχνίδι να μήν είναι διαθέσιμο στη Κύπρο.

 

Όπως και στη περίπτωση του Batman Arkham City, τα παιχνίδια είναι διαθέσιμα μόνο στις περιοχές που υποστηρίζεται το XBOX LIVE.

 

Ένα μεγάλο "ΖΗΤΩ" για την καταπληκτική αυτή υπηρεσία.

 

Το παιχνίδι δεν θα το παίξω ούτε πειρατικό. Ο χρόνος μου είναι ελάχιστος για να υποστηρίζω τέτοιες κακής ποιότητας και κακής υπηρεσίας προσπάθειες.

 

Γι αυτό 'πολεμούσαμε' την Namco και την From όταν ανακοίνωσαν το GFWL που θα είχε το Dark Souls. Γιατί είναι γνωστό ότι φέρνουν προβλήματα.

Δημοσ.

Τα παιχνίδια GFWL που απαιτούν XBOX LIVE υποστήριξη, δεν υπάρχουν στη Κύπρο.

 

Προσωπικά (όσο αφορά το Arkham City τουλάχιστον) κανόνισα να μου το στείλουν gift απο UK account, μετά απλά με χρήση του gift απο το inventory δουλεύει κανονικά (Κύπρο πάντα).

 

Με κανένα ticket στο Steam Support δεν παίζει refund τουλάχιστον το pre-order;

Δημοσ.

Ναι το φοβομουν αυτο, αλλα δεν ψηνομαι να αγορασω χειριστηριο για ενα παιχνιδι μονο.

Καμια αξιοπιστη λυση για χειριστηριο PS3 σε pc εχουμε?

 

PS Το δοκιμασες και δεν ειναι playable ή κρινοντας απο το PS3 το λες?

 

motionjoy εγγυηση, το βαζεις και εξομειωνει το χειριστηριο του ps3 σε χειριστηριο xbox και εισαι αρχοντας...

Δημοσ.

Λοιπον κατεβασα την εκδοση του blackbox (best θειος ever) και το παιχνιδι λειτουργει αψογα. Ουτε glitches, ουτε crashes, το motionjoy το αναγνωρισε αμεσως on the fly και παρα το framelock το οποιο εμενα δεν με χαλαει το παιχνιδι δειχνει τη δυναμη του. Το μπασταρδο το GFWL ομως πραγματικα πρεπει να πεθανει στο πυρ το εξωτερο το συντομοτερο δυνατο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο durante τελειοποίησε το fix(resolution + dof) του και το game έχει πολύ ωραία γραφικά τώρα καθώς και τρέχει μια χαρά καθ' όλη την διάρκεια του.

Όμως αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι οτι ακόμα και στην original έκδοση στο ps3 όλη αυτή η λεπτομέρεια με την οποία είχαν δουλευτεί οι εχθροί, οι πανοπλίες και το περιβάλλον και φαίνεται ξεκάθαρα με με μια υψηλή ανάλυση σε supersampling είχε θαφτεί κάτω απο μια θολούρα και την οποία δεν θα την βλέπαμε ποτέ χωρίς το fix του τυπά..

 

Τα 30 frames ειναι εκει για ισσοτητα στο pvp και co-op κομματι του παιχνιδιου που ειναι τεραστιο.

 

Άμα όλοι είχαμε 60fps(εφόσον το fix θα γινόταν προσβάσιμο σε όλους) η ισότητα δεν θα χανόταν. Αλλά απο ότι είδα σε ένα tech comparison τα 60fps θα έκανε το game πολύ βαρύ οπότε με τα 30fps βολεύτηκαν. (link)

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
Δημοσ.

Με την GTX 275 σου δεν υπηρχε περιπτωση να δεις 60 frames σε αυτο το παιχνιδι. Σκεψου οτι ο περισσοτερος κοσμος (για gamers Μιλαω παντα) παιζει με καρτες δυναμης περιπου μιας gtx 260. Σκεψου τωρα τον εαυτο σου εναντια σε εμενα που τρεχω το παιχνιδι με μια 570 και θα μπορουσα να ειχα ανετα τα 60 frames. Εσυ αν επαιζες με 30 θα σε ειχα την μικρη μου @@@νιτσα στο ανετο χωρις καμια προσπαθεια απο μερους μου. Αδικο και σιγουρα οχι καλο για ενα παιχνιδι το οποιο εχει αρκετα εκτεταμενο PvP κομματι.

Δημοσ.

Το ίδιο λέμε με την διαφορά οτι και το δικό σου ,χρησιμοποιώντας και το fix του durante, θα ζοριζόταν...αλλά ευτυχώς το 30fps cap δεν είναι και τόσο τρομερό ειδικά τώρα με τα ωραία textures που βλέπουν τα ματάκια μου. :-D

Δημοσ.

εγω με την gtx 560 ti θα μπορεσω να το παιξω στα 60 fps εστω το single player? Εχει τοσο καλα γραφικα ωστε να ζοριζεται ακομα και 1 gtx 560ti/gtx 570?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπα να δοκιμάσω το παιχνίδι με διάθεση να παραμερίσω τα διάφορα προβλήματα μιας και από ότι διάβαζα με το fix και με χειρηστήριο είναι τέλειο. Well,προς το παρόν ακόμα και έτσι δεν με ενθουσιάζει και τόσο... :-(

 

 

Έβαλα το fix και με τα γραφικά του δεν έχω καθόλου πρόβλημα,φαίνονται ωραία και καθαρά και τα textures έχουν αρκετή λεπτομέρεια. Ίσως περισσότερη και από τα vanilla του Skyrim. Τα textures τουλάχιστον θυμίζουν Witcher 2 τολμώ να πω.

 

Υπάρχει όμως σοβαρότατο πρόβλημα με το frame rate,τουλάχιστον στην δική μου εμπειρία. Το pc μου είναι αυτό της υπογραφής μου και νομίζω πως δεν θα έπρεπε να 'χα κανένα πρόβλημα αφού τρέχω Crysis,και Battlefield 3 στο Ultra. Νομίζω πως μάλλον οφείλεται λόγο στο ότι η κάρτα μου είναι AMD,μιας και διάβασα πως υπάρχουν τέτοια προβλήματα σε κάρτες AMD,αλλά δε περίμενα κάτι τέτοιο!! Κάτω από 30fps σε παιχνίδι με επίπεδα γραφικών xbox360/ps3 ? Ακόμα και η παλιά μου κάρτα η HD 4850 μπορούσε να παίξει παιχνίδια με γραφικά αυτών των κονσολών σε 1080p χωρίς να κολλάει. Ανεπίτρεπτο το παιχνίδι να γίνεται slide show και να 'χει μικρότερο frame rate από ότι έχει το Metro 2033 στο High σε dx11 στο pc μου. :wacko:

 

Λένε πως ο χειρισμός με χειρηστήριο 360 είναι τέλειος αλλά δεν είναι.Υπάρχουν φορές που πατάω το κουμπί της επίθεσης και ο χαρακτήρας μου κάθεται και κοιτάει σαν χάνος τον εχθρό,και μετά από πόση ώρα θυμάται πως πάτησα το κουμπί της επίθεσης,και τελικά κάνει την επίθεση ενώ ο εχθρός ήδη έχει κάνει 2 βήματα πιο κοντά μου,και έχει πηδήξει και έχει τη χατζάρα του ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου,και τη στιγμή που ξεκινάει (επιτέλους) το animation της επίθεσης μου,κόβεται στη μέση επειδή με χτύπησε ο εχθρός. Αυτό δε συμβαίνει συνέχεια αλλά μερικές φορές.

Το latency μεταξύ της στιγμής που πατάς το κουμπί και της στιγμή που ο παίχτης κάνει την επίθεση διαφέρει πολλές φορές,και έτσι δε μπορείς να είσαι σίγουρος πόσο πιο μετά από τη στιγμή που θα πατήσεις το κουμπί θα επιτεθείς. Άλλες φορές αμέσως,άλλες μετά από λίγο,άλλες πολύ αργά για να έχει το οποιοδήποτε όφελος και ουσία η επίθεση σου.

Χάνω συνέχεια,αλλά όχι επειδή το παιχνίδι έχει γνήσια δυσκολία,αλλά επειδή ο χειρισμός δεν είναι αρκετά ανταποκριτικός. Στον πρώτο αρχηγό έχασα 3 ζωές,μια επειδή ο εχθρός με έκανε instakill χωρίς καν να φαίνεται στην οθόνη και να ξέρω που βρίσκεται,μια επειδή πάτησα το πίσω να κάνω backpedal,αλλά ο χαρακτήρας μου γύρισε την ακάλυπτη του πλάτη στο τέρας,και την άλλη φορά επειδή πάτησα να κάνω roll στα δεξιά και έκανε roll μπροστά. Δε πολεμάω τα τέρατα αλλά το χειρισμό. :angry:

 

Η Μυθική Δυσκολία του παιχνιδιού δεν είναι δυσκολία τύπου "αυτό μπορείς να κάνεις,αυτό μπορεί να κάνει ο εχθρός,βγάλε τα πέρα" αλλά "Άμα αυτό που θέλεις να κάνει ο παίχτης σου το κάνει και δε κάνει κάτι άλλο,μπράβο!"

Εκτός αυτού για να γίνει πιο δύσκολο το παιχνίδι έχει άλλες επιλογές όπως το ότι δεν μπορείς να κάνεις pause.Άμα δηλαδή χτυπήσει το τηλέφωνο ή θες να πας τουαλέτα,ατύχησες. Θα πρέπει να παρατήσεις το παιχνίδι όπως είναι και να κάνεις τη προσευχή σου μην έρθει κάνα τέρας όσο λείπεις,και σε σκοτώσει και χάσεις όλα τα souls.Επίσης η δράση δεν κάνει παύση ούτε όταν μπαίνεις στα μενού ή στο inventory. Θέλεις δηλαδή να αλλάξεις μια ρύθμιση στα γραφικά ή στον ήχο,και ενώ είσαι στο μενού οι εχθροί σε βαράνε. :huh:

 

Στα άλλα παράξενα που δε περίμενα να συναντήσω στο παιχνίδι είναι πως όταν οι npcs σου μιλάνε,δεν έχουν κανένα απολύτος animation,και μιλάνε με τα στόματα τους κλειστά κοιτάζοντας το πουθενά. Τουλάχιστον τα στώματα μπορούσαν να τα κάνουν να ανοιγοκλείνουν,hell ακόμα και το Daikatana που βγήκε το 1998 είχε τα στώματα των χαρακτήρων να ανοιγοκλείνουν όταν μιλάνε.

 

 

Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το παίξω όλο μέχρι το τέλος,γιατί δεν διασκεδάζω παίζοντας το να πω την αλήθεια. Η δυσκολία του δε με κάνει να θέλω να δοκιμάσω ξανά και ξανά να το παίξω μπας και το περάσω,όπως με έκαναν να νιώσω κάποια άλλα δύσκολα παιχνίδια όπως τα S.T.A.L.K.E.R. ή κάποια παλιά 2d Super Mario. Δεν είναι δυσκολία που λες ΟΚ,θα δοκιμάσω κάτι άλλο μπας και το περάσω,αλλά "τεχνητή" δυσκολία, που σε κάνει να χάνεις όχι επειδή έκανες κάτι λάθος,αλλά επειδή άλλο θέλεις να κάνει ο παίχτης σου και άλλο κάνει,ή επειδή από πουθενά σου βγάζει χωρίς προειδοποίηση έναν εχθρό που τον βλέπεις στην οθόνη ενώ σε έχει ήδη κάνει instakil...

Θα δοκιμάσω να το παίξω λίγο ακόμα να του δώσω λίγη ευκαιρία ακόμα,αλλά χλωμό το βλέπω να με κρατάει μέχρι το τέλος του. :unsure:

 

 

Btw,ο Yantzee που κάνει το Zero Punctuation είχε κάνει ένα πολύ καλό review για το Demon's Souls,το οποίο μοιάζει τόσο πολύ στο Dark Souls που όλα όσα λέει στο review του ισχύουν και για το Dark Souls.

Τσεκάρετε το:

 

http://www.youtube.com/watch?v=vQSCKAPqxoo

Επεξ/σία από Alithinos
Δημοσ.

Alithinos αυτα που λες ειναι περα για περα ανακριβειες και λαθος συμπερασματα. Πρωτον δεν γινεται το παιχνιδι σου να τρεχει με κατω απο τα 30 frames (αν και υπαρχουν σημεια που μπορει να πεσει λιγο κατω αλλα τιποτα το ιδιαιτερο). Εχω μεχρι στιγμης στην εκδοση αυτη 8 ωρες (oh yes) με motionjoy emulation και ο χειρισμος ειναι ακριβως οπως ηταν και στο PS3 μου. Καμια διαφορα. Λες οτι ο χειρισμος δεν ειναι ακριβεις, οτι εχει lag input το οποιο συμβαινει πολυ αραια και που οταν φορτωνει ισως καποια κομματια απο περιοχες και κανεις μαχη σε κομβικα σημεια μεταξυ περιοχων. Το ειχε και στις κονσολες αυτο αλλα δεν ηταν κατι που γινοταν συχνα.

 

Αυτο που αποκαλεις μυθικη δυσκολια εσυ εγω το λεω κανονικη δυσκολια γιατι το παιχνιδι δεν σε κοροιδευει. Απλα ειναι manual. Δεν προκειται να σου κραταει το χερακι πουθενα. Μοναχος σου πρεπει να μαθεις το skill-set σου, μοναχος πως θα κινεισαι, μοναχος που θα βαλεις την καμερα, μοναχος που και ποτε να κανεις lock-on και παει λεγοντας. Αν ηταν ετσι οπως τα λες θα επρεπε να το ειχα σπασει το μηχανημα αλλα μεχρι τωρα η εμπειρια ειναι -ανωτερη- απο το PS3 μου. Εχω σχεδον μονιμα ακατεβατα 30 frames και ακομα και σε περιπτωσεις με πολλα particle και fog effects το framerate παραμενει rock solid στα 30.

 

Οι χαρακτηρες που μιλανε με τα στοματα τους κλειστα ειναι γιατι ειναι Undead και δεν βγαζουν ουσιαστικα λεξεις απο το στομα τους αλλα μιλαμε το μυαλο οσοι δεν εχουν γινει ακομα hollows. To οτι δεν εχει pause ειναι επισης ενα χαρακτηριστικο διπλης οψης, πρωτον γιατι ειναι hardcore και εννοειται οτι θα πρεπει να κενεις το οτιδηποτε με προσοχη, ακομα και που αφηνεις τον χαρακτηρα σου και δευτερον για το online κομματι του παιχνιδιου. Επισης δεν ειναι αναγκη να "πεθανεις", μπορεις ανετα να κανεις ενα quit game και μετα θα ξεκινησεις παλι απο εκει ακριβως που ησουν. Για οση ωρα ομως εισαι μεσα in-game ναι δεν μπορεις να κανεις pause.

 

Φιλε alithine συγνωμη που θα σου το πω αλλα join the ranks of the n00bs. Εισαι ενας παικτης που σε εβαλαν απλα να παιξεις εναντια στον μαστερ (που δεν ειναι και τοσο μαστερ αν αναλογιστεις οτι μετα απο 8 ωρες παιχνιδιου ειμαι ηδη στο Sens Fortress) . Το παιχνιδι δεν εχει καμια "μυθικη" δυσκολια. Εχει hardcore design και δυσκολια η οποια οσο παιζεις μειωνεται δραματικα τοσο απο την μερια σου οσο αναβαθμιζεις τις προσωπικες σου δακτυλικες και timing ικανοτητες σου οσο και η επιλογη του εξοπλισμου σου για καθε περισταση. Απλα δεν την παλευεις με τετοια παιχνιδια, συγνωμη κιολας.

Δημοσ.

Alithinos αυτα που λες ειναι περα για περα ανακριβειες και λαθος συμπερασματα. Πρωτον δεν γινεται το παιχνιδι σου να τρεχει με κατω απο τα 30 frames (αν και υπαρχουν σημεια που μπορει να πεσει λιγο κατω αλλα τιποτα το ιδιαιτερο). Εχω μεχρι στιγμης στην εκδοση αυτη 8 ωρες (oh yes) με motionjoy emulation και ο χειρισμος ειναι ακριβως οπως ηταν και στο PS3 μου. Καμια διαφορα. Λες οτι ο χειρισμος δεν ειναι ακριβεις, οτι εχει lag input το οποιο συμβαινει πολυ αραια και που οταν φορτωνει ισως καποια κομματια απο περιοχες και κανεις μαχη σε κομβικα σημεια μεταξυ περιοχων. Το ειχε και στις κονσολες αυτο αλλα δεν ηταν κατι που γινοταν συχνα.

 

Αυτο που αποκαλεις μυθικη δυσκολια εσυ εγω το λεω κανονικη δυσκολια γιατι το παιχνιδι δεν σε κοροιδευει. Απλα ειναι manual. Δεν προκειται να σου κραταει το χερακι πουθενα. Μοναχος σου πρεπει να μαθεις το skill-set σου, μοναχος πως θα κινεισαι, μοναχος που θα βαλεις την καμερα, μοναχος που και ποτε να κανεις lock-on και παει λεγοντας. Αν ηταν ετσι οπως τα λες θα επρεπε να το ειχα σπασει το μηχανημα αλλα μεχρι τωρα η εμπειρια ειναι -ανωτερη- απο το PS3 μου. Εχω σχεδον μονιμα ακατεβατα 30 frames και ακομα και σε περιπτωσεις με πολλα particle και fog effects το framerate παραμενει rock solid στα 30.

 

Οι χαρακτηρες που μιλανε με τα στοματα τους κλειστα ειναι γιατι ειναι Undead και δεν βγαζουν ουσιαστικα λεξεις απο το στομα τους αλλα μιλαμε το μυαλο οσοι δεν εχουν γινει ακομα hollows. To οτι δεν εχει pause ειναι επισης ενα χαρακτηριστικο διπλης οψης, πρωτον γιατι ειναι hardcore και εννοειται οτι θα πρεπει να κενεις το οτιδηποτε με προσοχη, ακομα και που αφηνεις τον χαρακτηρα σου και δευτερον για το online κομματι του παιχνιδιου. Επισης δεν ειναι αναγκη να "πεθανεις", μπορεις ανετα να κανεις ενα quit game και μετα θα ξεκινησεις παλι απο εκει ακριβως που ησουν. Για οση ωρα ομως εισαι μεσα in-game ναι δεν μπορεις να κανεις pause.

 

Φιλε alithine συγνωμη που θα σου το πω αλλα join the ranks of the n00bs. Εισαι ενας παικτης που σε εβαλαν απλα να παιξεις εναντια στον μαστερ (που δεν ειναι και τοσο μαστερ αν αναλογιστεις οτι μετα απο 8 ωρες παιχνιδιου ειμαι ηδη στο Sens Fortress) . Το παιχνιδι δεν εχει καμια "μυθικη" δυσκολια. Εχει hardcore design και δυσκολια η οποια οσο παιζεις μειωνεται δραματικα τοσο απο την μερια σου οσο αναβαθμιζεις τις προσωπικες σου δακτυλικες και timing ικανοτητες σου οσο και η επιλογη του εξοπλισμου σου για καθε περισταση. Απλα δεν την παλευεις με τετοια παιχνιδια, συγνωμη κιολας.

Μα γιατί να πω ψέματα φίλε μου ?

Με πληρώνει κανένας νομίζεις για να κάνω κακό στην εταιρία ?

Ίσως εσύ να μην είχες προβλήματα frame rate επειδή έχεις κάρτα nVidia. Το ότι εγώ έχω AMD,και υπάρχουν πολλές αναφορές για προβλήματα με frame rate σε κάρτες AMD,γιατί δεν το έλαβες υπ' όψιν σου ?

Ίσως να είναι πρόβλημα με τους drivers,ίσως το παιχνίδι να μη συμπαθεί πολύ τις κάρτες της εταιρίας αυτής,ή ίσως οτιδήποτε άλλο που δεν μπορώ να ξέρω,υπάρχουν πολλές πιθανότητες για το τι μπορεί να φταίει,γιατί λες πως σώνει και καλά λέω ψέματα και ανακρίβειες ? Το frame rate του Dark Souls σε πολλά σημεία πέφτει χαμηλότερα από το frame rate που έχει το Metro 2033 σε high με το dx11 ενεργοποιημένο στο σύστημα μου. Δε ξέρω τι φταίει αλλά ξέρω ότι αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει,και ξέρω πως είναι επίσης πέρα για πέρα αληθινό μιας και το είδα με τα μάτια μου.

 

Με το χειρισμό έχω πρόβλημα. Δε ξέρω γιατί δεν έχεις εσύ,αλλά στο δικό μου τουλάχιστον υπολογιστή δεν λειτουργεί άψογα.

Όταν έχω lock on κάποιον εχθρό και πατάω μέσα το αριστερό μοχλό,άλλες φορές βγάζει τελείως το lock on,και άλλες το πάει σε άλλο εχθρό,και έτσι δεν είμαι ποτέ σίγουρος τι από τα δύο θα κάνει,και χάνω ζωή λόγο ιδιοτροπίας του,επειδή άλλα κάνει κάποιες φορές που πατάω το κουμπί,και άλλα άλλες.

Μυθική δυσκολία δεν το αποκαλώ εγώ,αλλά όλοι οι άνθρωποι στο internet. Υποτίθεται μάλιστα πως η δυσκολία του είναι το selling point του παιχνιδιού,και το σλόγκαν του "prepare to die".

Hardcore και δύσκολα παιχνίδια έχω παίξει πολλά, όπως π.χ. το Quake Live στο οποίο για να μάθεις άριστα κάποιες τεχνικές παίρνει μήνες και χρόνια,και το STALKER Clear Sky που είναι το πραγματικά πιο σαδιστικό και δύσκολο παιχνίδι που υπάρχει.

Δεν έχω πρόβλημα με παιχνίδια που απαιτούν να μάθεις τεχνικές για να τα παίξεις καλά,αν γνωρίζω πως αυτές οι τεχνικές θα λειτουργούν πάντα με τον ίδιο τρόπο αν τις κάνω.

Όπως για παράδειγμα στο Quake Live θα τρέχω τόσο γρήγορα με το strafe jumping και θα πηγαίνω σε μέρη τόσο απρόσιτα με το rocket jumping,που θα σε σκότωνα σε 1 δευτερόλεπτο χωρίς καν να προλάβεις να δεις από που σε βαράω. Αυτά όμως τα κατάφερα γιατί ήξερα πως στο Quake κάθε φορά που πατάς το πήδημα ο χαρακτήρας σου πηδάει. Αν τη μια φορά πήδαγε και την άλλη όχι,δεν θα είχα μάθει ποτέ αυτές τις τεχνικές. Έχω πρόβλημα όταν τη μια φορά πατάω μέσα τον αριστερό μοχλό και το παιχνίδι αλλάζει το lock on στο διπλανό αντίπαλο,και άλλη φορά που πατάω τον αριστερό μοχλό απενεργοιποιεί τελείως το lock on.

 

Για να μπορέσεις να μάθεις μια τεχνική θα πρέπει όταν δοκιμάζεις κάτι και παίρνεις ένα αποτέλεσμα να ξέρεις πως αυτό το αποτέλεσμα θα παίρνεις πάντα άμα κάνεις αυτό που έκανες.

Άμα όμως δοκιμάσεις κάτι τώρα,και την επόμενη φορά που πας να το ξανακάνεις γίνει κάτι τελείως διαφορετικό,τότε πως να "μάθω" κατί,απ' τη στιγμή που δεν είναι στανταρ,και το αποτέλεσμα αλλάζει randomly ?

 

Noob σημαίνει newbie,δηλαδή καινούριος. Ναι είμαι καινούριος στη σειρά μιας και το προηγούμενο επεισόδιο δεν είχε βγει στο pc και αυτό το παιχνίδι είναι το πρώτο που παίζω.

Δημοσ.

Alithinos δεν ξερω τι συμβαινει αλλα με βαση αυτο

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-darks-souls-pc-tech-comparison

 

δεν θα επρεπε να εχεις τετοια προβληματα δεδομενου οτι το παιχνιδι το κανουν συγκριση τοσο με μια 6770 οσο και και με μια 6850. Συνεπως αντιλαμβανομαι οτι ειτε κανεις κατι λαθος ή εχεις βαλει υπερβολικα αυξημενη internal αναλυση στο hack (πανω απο τα 1920 * 1080) που κυκλοφορησε.

 

Δευτερον οσο αφορα τον χειρισμο. Ειναι απλουστατος, με το -δεξι- μοχλακι κανεις lock-on πατωντας το στον κοντινοτερο αντιπαλο και απο εκει και επειτα αλλαζεις στοχους με το δεξια-αριστερα στο ιδιο μοχλακι. Το αριστερο μοχλακι ειναι αποκλειστικα για την κινηση του χαρακτηρα σου. Δεν καταλαβαινω που κολλησες. Δευτερον, το καθε οπλό εχει το δικο του skill-set, επειδη ξερεις οτι το Χ οπλο εχει ταδε κινησεις δεν σημαινει οτι και τα αλλα οπλα της κατηγοριας εχουν τις ιδιες κινησεις. Επιπλεον το παιχνιδι ειναι φτιαγμενο στο να σε αναγκαζει να αλλαζεις τακτικες και οπλα οπου χρειαζεται επειτα απο δικη σου προετοιμασια. Ναι καλα διαβασες, προετοιμασια και εκπαιδευση. Τι μου συγκρινεις τωρα FPS με ενα third person action RPG? Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο? Στο RPG τα skill σου θα προερχονται απο την εμπειρια σου, τις δυνατοτητες σου στην παρατηρητικοτητα και φυσικα οπως ειπα ποιο πανω, προετοιμασια αναλογη.

 

Για τι αποτελεσματα ακριβως ψαχνεις να δοκιμασεις ας πουμε και ειδικα στην αρχη που οπως λες ακομα καλα ουτε το πρωτο boss δεν σκοτωσες. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις στο παιχνιδι ειναι να μαθεις να κινεισαι. Τελεια και παυλα, πρωτα αυτο και μετα ολα τα υπολοιπα. Πες ας πουμε μερικα παραδειγματα που "δοκιμασες" (και δεδομενου οτι τα δοκιμασες και σωστα) και τι "αποτελεσματα" εβγαλες?

 

Προσωπικα απλα σε βλεπω οτι δεν εισαι για τετοια παιχνιδια. Εισαι παρα πολυ ευκολος τυπος στο να εκνευριστεις με το παραμικρο και να μην κανεις καν την προσπαθεια να μαθεις ορισμενα πραγματα. Το παιχνιδι ειναι δυσκολο αλλα μονο γιατι δεν μπορεις να ξεφυγεις απο την πεπατημενη που εχεις μαθει τοσα χρονια. Θα δεις οτι με λιγη προσοχη και προετοιμασια το Dark Souls δεν ειναι και τοσο δυσκολο παιχνιδι τελικα. Σιγουρα εχει τα σημεια τα οποια ειναι πραγματικα δυσκολα αλλα δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο. Εχω παιξει σιγουρα πολυ δυσκολοτερα παιχνιδια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...