KaRouLi Δημοσ. 19 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2012 Καλησπέρα σας !! Σκοπεύω να αγοράσω λιαν συντόμως 3ds αλλά έχω απορίες . Έψαξα στο official θέμα που υπάρχει εδώ αλλά δεν μπόρεσε να μου λύσει ολες τις απορίες μου και γεννήθηκαν καινούριες ( 125 σελίδες είναι λιγουλάκι πολλές )!! Ζήτω προκαταβολικά συγνώμη αν αυτό είναι το 1000οστο θέμα για το 3ds αλλά είμαι παντελώς άσχετος σε αυτόν τον τομέα και θα ήθελα πραγματικά την βοήθεια σας !! Ευχαριστώ. Λοιπόν,έχουμε και λέμε: 1)Από ό,τι έψαξα,βρήκα ότι το 3ds παίζει όλα τα παιχνίδια του ds. Αληθεύει αυτό? 2)Στην συσκευασία διαβάζω ότι περιέχεται και μία κάρτα sd 2GB. Η χρήση της είναι για να κάνω save τα διάφορα games? Επίσης στο αντίστοιχο θέμα εδώ διάβασα κάτι flashcards κλπ και δεν ξερω καθόλου τι είναι αυτό... . Το χρειάζομαι κι αυτό απαραίτητα? Γενικότερα,τι άλλο χρειάζομαι για να παίζω? Προς το παρόν αυτά !! Ευχαριστώ πολύ και πάλι συγνώμη για τις ανόητες ερωτήσεις μου !! ΥΓ: Το gba και το gba sp ήταν πολύ πιο απλά στην χρήση και λειτουργία νομίζω.