Προς το περιεχόμενο

Προτεραιότητα από δεξιά.


le Gaulois57

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Αλλο κουλο σημερα. Στην Πλακεντιας, σβηστο φαναρι (και το πλαϊνο και το πανω) - οι απεναντι σταματημενοι, και ενα Swift σταματημενο απο κατω. Λεω ε κοκκινο θα ειναι. Περιμενω περιμενω περιμενω και τι γινεται? Αναβει κοκκινο! :lol: :lol: :lol: :lol: Ειχαν καει και τα 2 πρασινα...

 

Τα σχολια δικα σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να λες καλα που δεν ειχαν καει τα 2 κοκκινα.

 

αυτό ειναι "πρωϊνό". Στη θεσ/νίκη υπάρχει ανισόπεδος κόμβος που σε βγάζει στην αριστερή λωρίδα της εθνικής οδού θεσ/νικης-αθηνών.

 

Και σύ μου λές για 4 στοπ :-D

Στα ++ του σημειου οτι το βραδυ είναι πολύ σκοτεινό και έχει κάτι λακούβες που είσαι δεν είσαι έγκυος, όλο και κάτι θα γεννήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 χρόνια αργότερα...

Τράκαρα σε διασταύρωση ενώ πριν είχα κάνει έλεγχο και δεν υπήρχε αυτοκίνητο από δεξιά έχω διασχίσει τα 3/4 της διασταύρωσης όταν έγινε η σύγκρουση με το αυτοκίνητο που μπήκε στην οδό προτεραιότητας 50-60μετρα πριν. από την σύγκρουση φαίνεται αλλά και από την θέση που ακινητοποιηθηκε το εν λόγω  αυτοκίνητο πως είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και με πρόλαβε πριν περάσω με έχει βρει στον πίσω τροχό παρόλα αυτά κρίθηκε πως ειμαι υπαίτιος από την ασφαλιστική και πρέπει να κάνω δήλωση. Έχει νόημα να αρνηθώ και να πάω δικαστικά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dimitrishalk είπε

Τράκαρα σε διασταύρωση ενώ πριν είχα κάνει έλεγχο και δεν υπήρχε αυτοκίνητο από δεξιά έχω διασχίσει τα 3/4 της διασταύρωσης όταν έγινε η σύγκρουση με το αυτοκίνητο που μπήκε στην οδό προτεραιότητας 50-60μετρα πριν. από την σύγκρουση φαίνεται αλλά και από την θέση που ακινητοποιηθηκε το εν λόγω  αυτοκίνητο πως είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και με πρόλαβε πριν περάσω με έχει βρει στον πίσω τροχό παρόλα αυτά κρίθηκε πως ειμαι υπαίτιος από την ασφαλιστική και πρέπει να κάνω δήλωση. Έχει νόημα να αρνηθώ και να πάω δικαστικά; 

Ο ασφαλιστής σου τι λέει;

Εγώ, αν κατάλαβα καλά, πέρασες απέναντι δρόμο που έχει προτεραιότητα, έλεγξες να δεις αν έρχεται κάποιος, ο άλλος δεν είχε μπει ακόμα στον δρόμο, μπαίνει, αναπτύσσει μεγάλη ταχύτητα και σε τρακάρει λίγο πριν διασχίσεις τον δρόμο; Πώς κατάφερε και ανέπτυξε τόσο μεγάλη ταχύτητα στα 50-60 μέτρα και, όχι μόνο δε σε είδε, αλλά σε τράκαρε λίγο πριν περάσεις τη διασταύρωση; 
 

Παντως, ακόμα και στο στοπ, σύμφωνα με τον ΚΟΚ, ελέγχουμε αν προλαβαίνουμε να περάσουμε έχοντας υπόψη ότι το άλλο όχημα έχει λογική ταχύτητα. Αν πεταχτείς από STOP και σου καρφωθεί ο άλλος με 180 km/h σε δρόμο με όριο 50, δε φταις. Το θέμα είναι εδώ ο άλλος παραβίασε το όριο ταχύτητας;

Εγώ στη θέση σου αν είχα νομική προστασία θα το πηγαινα δικαστικά και ό,τι γίνει. 

Επεξ/σία από GodzillaCover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η "βαρύτητα" στην προτεραιότητα, αλλά και γενικότερα στον ΚΟΚ, πάει ως εξής: 

1) Άστυνομικό όργανο, 2) φανάρι, 3) κάθετη σήμανση (πινακίδες), 4) οριζόντια σήμανση (γραμμές & σήματα στο οδόστρωμα), 5) από δεξιά. 

Με άλλα λόγια, εάν είσαι από δεξιά, αλλά ταυτόχρονα έχεις stop, υπερισχύει το σήμα και *δεν* έχεις προτεραιότητα. Ή αν έχεις κόκκινο φανάρι, αλλά σου λέει ο αστυνομικόες φύγε καθώς ρυθμίζει την κυκλοφορία, υπερισχύει του φαναριού και φεύγεις, κι ας είναι κόκκινο το φανάρι. 

Σε περιπτώσεις που υπάρχουν και από τις 2 μεριές ευθύνες για ένα ατύχημα, είτε σαφείς, ή έστω ενδείξεις, ή ακόμα και αν δε παραδέχεται ο ένας απ' τους δύο οδηγούς την ευθύνη του, το ζήτημα πάει δικαστικά (όπου μπορεί είτε να βγει "ξεκάθαρη" υπαιτιότητα του ενός, ή να βγει συνυπαιτιότητα). Π.χ. εάν το όχημα Α είχε stop, αλλά το όχημα Β πήγαινε με 90 σε σημείο που είναι έως 30, πιθανότατα να δικαιωθεί ο Α, διότι στο χρόνο που σταμάτησε και έλεγξε, το όχημα Β ενδεχομένως να μην είχε φανεί καν ακόμα (λόγω της ταχύτητάς του). Αν όμως πήγαινε "λίγο" πιο γρήγορα (π.χ. με 40). Το κλειδί σε κάθε περίπτωση είναι να γνωρίζουμε πότε ήμαστε εμείς φάουλ (και πόσο) ώστε να μη κάνουμε και "καγκουριές" σ' άλλους οδηγούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφοσον δεν υπαρχει αλλη σημανση ο εκ δεξιων εχει παντα προτεραιότητα.Τα  δεν ειδα δεν υπηρχε ετρεχε υπερβολικα  δεν υπαρχουν αν δεν μπορουν να αποδειχτουν .Το δεν τον ειδα αρα ετρεχε υπερβολικα ειναι για να γελαει το δικαστηριο.Να στο πω αλλιως οταν ο  εκ δεξιων εχει πρωτερωτητα ειναι σαν να έχεις εσυ στοπ

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα μου θυμίζει σκηνικό 15ετίας με φίλη μου , ούτε ενός έτους αμάξι ήρθε ο άλλος απο δεξιά με 80 περίπου (τόσο βγήκε το πόρισμα) μέσα σε κεντρικό δρόμο την πετάει απέναντι ,βρίσκει πεζοδρόμιο και τούμπα . Πάει το αμάξι . Τον πλήρωσε καπάκι . Του κόψαν πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα . 2 δικαστήρια γίνανε με μαμάω δικηγόρους , δεν άλλαξε κάτι , πλήρωσε και τα δικαστικά .

Επεξ/σία από korakios
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SPY_oo7 είπε

Τα  δεν ειδα δεν υπηρχε ετρεχε υπερβολικα  δεν υπαρχουν αν δεν μπορουν να αποδειχτουν .Το δεν τον ειδα αρα ετρεχε υπερβολικα ειναι για να γελαει το δικαστηριο.

Αποδεικνύονται πολύ εύκολα. Σφοδρότητα σύγκρουσης, απόσταση ακινητοποίησης, κ.λπ. Τα ατυχήματα αφήνουν... ίχνη. Άσε που καμιά φορά υπάρχουν και μάρτυρες (έχω υπάρξει 3 φορές μάρτυρας σε περιστατικό). :)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ααααααααα εβαλε πραγματογνώμονα ο νηματοθετης και εβγαλε επισημο πορισμα που θα το παρουσιασει στο δικαστηριο.Γιατι ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Η "βαρύτητα" στην προτεραιότητα, αλλά και γενικότερα στον ΚΟΚ, πάει ως εξής: 

1) Άστυνομικό όργανο, 2) φανάρι, 3) κάθετη σήμανση (πινακίδες), 4) οριζόντια σήμανση (γραμμές & σήματα στο οδόστρωμα), 5) από δεξιά. 

Για το πρώτο που επεκτείνεται σε όλα τα οχήματα άμεσης ανάγκης, όπως πυροσβεστικά και ασθενοφόρα, έχουν προτεραιότητα μόνο αν έχουν τη σειρήνα ανοιχτή. Σε κάθε άλλη περίπτωση εφαρμόζουν τον ΚΟΚ όπως οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Speculoos είπε

Για το πρώτο που επεκτείνεται σε όλα τα οχήματα άμεσης ανάγκης, όπως πυροσβεστικά και ασθενοφόρα, έχουν προτεραιότητα μόνο αν έχουν τη σειρήνα ανοιχτή. Σε κάθε άλλη περίπτωση εφαρμόζουν τον ΚΟΚ όπως οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.

Νομίζω ο φίλος με το «αστυνομικό όργανο» εννοεί τον τροχονόμο που ρυθμίζει την κυκλοφορία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Νομίζω ο φίλος με το «αστυνομικό όργανο» εννοεί τον τροχονόμο που ρυθμίζει την κυκλοφορία.

Σωστά, για αυτό λέει όργανο και όχι όχημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...