Finn Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Καλησπέρα, έχω αφήσει στο γκαράζ (πάρα πολύ μικρή κλίση) ένα mercedes vaneo εδώ και καιρό γιατί περίμενα να τελειώσει η διαδικασία στο τελωνείο.Πάω σήμερα μες τη χαρά να το βάλω μπρος και να πάω να περάσω ΚΤΕΟ και το αμάξι δε πάει βήμα.Πέρνει μπροστά αλλά είτε έχω πρώτη είτε όπισθεν ζορίζεται λες και είναι τραβηγμένο το χειρόφρενο. Καμιά ιδέα;
Alxnks Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Πόσο καιρό? Υγρασία-κολλημένα τακακια (η θερμουιτ αν ειναι ταμπουρα)? Δοκιμασες να το τσουλησεις μερικά μέτρα μήπως ξεκολλησουν?
Finn Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Πόσο καιρό? Υγρασία-κολλημένα τακακια (η θερμουιτ αν ειναι ταμπουρα)? Δοκιμασες να το τσουλησεις μερικά μέτρα μήπως ξεκολλησουν? 3 εβδομάδες ακινησίας σίγουρα.Έκανε καλά κρύα στη Θεσσαλονίκη αυτό το καιρό.Παίζει να είναι απο αυτό; Να το τσουλήσω δε μπορώ καθότι είναι σε θέση στάθμευσης με πολύ μικρή κλίση. Το θέμα είναι οτι δε τσουλάει και δε μπορώ ούτε συνεργείο να το πάω! Τι μπορώ να ελένξω μόνος μου;
Alxnks Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Καταρχήν...έχει ταμπουρα η δισκόφρενα πίσω? Το κρύο από μόνο του δεν κάνει τίποτα, η υγρασία όμως ναι. Δεν μπορείς να το τακαρεις το αμαξι καθόλου? Η να περιορίσεις την κίνηση του κάπως?
Finn Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Καταρχήν...έχει ταμπουρα η δισκόφρενα πίσω? Το κρύο από μόνο του δεν κάνει τίποτα, η υγρασία όμως ναι. Δεν μπορείς να το τακαρεις το αμαξι καθόλου? Η να περιορίσεις την κίνηση του κάπως? Δισκόφρενα πρέπει να έχει.Πάω να το τσεκάρω άλλη μια τώρα. Υ.Γ Σόρυ για την όποια ασχετοσύνη αλλά δε το κατέχω με τ αμάξια. Λύθηκε το πρόβλημα σπρώχνοντας λίγο μπρος πίσω παρέα μ ένα φίλο.Αφού δε μας πήρε παραμάζωμα
Alxnks Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 τελικα τι απο τα δυο ειχε; ειδες; απλα ειχαν κολλησει λογω υγρασιας, συμβαινει αυτο οταν παιζει ακινησια. δεν ακουσατε ενα ΤΑΚ οταν ξεκολλησαν; βεβαια...επειδη ειπες και για τελωνειο κτλ...το εφερες απεξω ε; ομως επειδη ισως να μην ξερεις και ποσο καιρο καθοταν οπου καθοταν πριν το παρεις..καλου κακου δες σε τι κατασταση ειναι τα εμβολα πισω και οι ντιζες του χειροφρενου. αμα το περασεις σε κτεο και κανουν σοβαρο ελεγχο λογικα θα δειξει αν λειτουργει γενικα καλα το χειροφρενο και το πισω συστημα φρενων.
Finn Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Για ΚΤΕΟ το πήγαινα όταν είδα οτι δε πάει βήμα.Τελικά πήγα και πέρασε ΚΤΕΟ το όχημα. 3 ελέιψεις σημειώθηκαν παρολαυτά. 1.Διακύμανση των δυνάμεων πέδησης 2.Μονόπλευρη πέδηση απο 15% εως 30% στον οπίσθιο άξονα 3.Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διεθυντηρίου άξονα. Σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή!
Alxnks Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Τίποτα φίλε μου, παρακαλώ Α...το πίσω μονόπλευρο...ειναι πολύ το 30%, μην σου επιφυλάσσει τίποτα απρόοπτο σε κάνα φρενάρισμα πρόσεχε. Η σύγκλιση κτλ πόσο ειναι? Θες ευθυγράμμιση, αλλά λογικά δεν ειναι και κάτι επείγον.
Ntinaras Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 θες σιγουρα αλλαγη τακακιων και πιθανοτατα και εξαερωση
kage Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 3.Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διεθυντηρίου άξονα. χτυπησε την ροδα και στραβωσε αξονας?! ----- παιζει να ειναι η 1η φορα που βλεπω αυτο το αυτοκ. γλυτωσες αρκετα που το φερες απ εξω?
Finn Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Ναι αρκετά γλίτωσα.Ελλάδα δεν ηρθε ποτε το συγκεκριμένο όχημα.Εν τω μεταξύ απο σερβις το πήρα και το έφερα Ελλάδα μέσω γιουγκοσλαβίας! Τέτοια καταπόνηση μετά απο 1400κμ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα