Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας,

 

Εχω σοβαρο προβλημα με το ΟΤΕ connx. Φοιτητικο 24αρα και μενω κουκακι, αθηνα. Bautec modem. 60 ευρω το διμηνο....

Ηδη απ την αρχη εκανε διακοπες ενω εμφανιζε σταδιακη μειωση της ταχυτητας. Εστιαζω ομως στις διακοπες, γυρω στις 2-3 την μερα αλλα με γρηγορη επαναφορα,

Κατα τον Δεκεμβρη με κατεβαζουν στα 12 ( για να σταθεροποιηθει). Τελικα κανενα αποτελεσμα , ξανα 2-3 διακοπες και φυσικα πιο χαμηλη ταχυτητα. Εδω και 2 μερες ομως δεν μπορω καν να εχω ιντερνετ!!!

Διακοπες ανα 5 δευτερα!!! το εννοω, χωρις υπερβολη ανα 5 δευτερα! ολη μερα!!! Επικοινωνησα ξανα και χθες και σημερα γιαυτο και τους απειλησα οτι θα καταγγειλλω την συμβαση.

Χθες μου επανεφεραν στα 24 με μεγαλες φασαριες μπας και βελτιωθει η κατασταση αλλα σκατα κ παλι!! ισως και χειροτερα! ανα 5 δευτερα διακοπες, ειναι απιστευτο. σημερα, απλα μου ειπαν να βαλλω το Bridge interface σε deactivated. καμια αλλαγη. Θα μου επαναφερουν το προφιλ στα 12 παλι , οπως ηταν μεχρι χθες που και παλι υπαηρχε προβλημα( θυμιζω οτι χθες οταν ξεκινησε το προβλημα στα 12 ηταν.....)

Εχετε καμια ιδεα? ελπιζω να μην σας μπεδρεψα. Ειμαι ετοιμος να παω εκει να τους .... κυριολεκτικα!

Επισης, ξερετε τι δρομο ,εκτος των απειλων που ειναι απαραιτητες δυστυχως , να ακολυθησω για να διακοψω την συμβαση? Απαταιωνες και κλεφτες!

α.αν εχεις αλλο ρουτερ δοκιμαζεις με αλλο ρουτερ.αν οχι και πιανουν τα χερια σου δοκιμαζεις στον κατανεμητη.αν παλι οχι ζητας να ερθει τεχνικος που θα δει ποσο συγχρονιζεις στον κατανεμητη και αμα εχει προβλημα και εκει θα σου αλλαξει ειτε απερχομενο ειτε κεντρικο.εκτος αν φταιει η καρτα στο dslam οποτε θα σου αλλαξει οριο.εσυ κατι αλλο δεν μπορεις να κανεις περα απο αλλο ρουτερ.το να ριξεις και αλλο ταχυτητα κτλ ειναι πατεντα.ετο κουκακι παιρνει απο ακροπολη λογικα οποτε θα πρεπε να παιζεις πολυ καλα.τα χαρακτηριστικα της γραμμης σου??

 

οπως τα λετε μακρια απο wind

 

 

ο φιλος connex εχει:P

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καταρχη εγω ανεφερα γενικα οχι μονο για το συγκεκριμενο case.β.εχεις σκεφτει και το αλλο.οτι αν φταιει ο οτε μετα το τρεξιμο το φταιει ο Provider και αναγκαζεται να κανει αυτος πιστωση στον οτε ενω ο οτε δεν θα κανει πιστωση σε κανεναν?φαντασου και εσυ να ειχες μια εταιρεια και να πληρωνες επειδη φταιει αλλος.και δεν λεμε να φταιει μια φορα στα 1000 και λες οκ.και το ελληναρες το ειπα με παραδειγμα.σου ειπα δεν πηγαινε συγκεκριμενα για το case τωρα αλλα γενικοτερα οτι ο ελληνας με το που μυριστει κατι εκει τρεχει να βγαλει κερδος.δευτερον και παλι το λεω γενικα το adsl δεν ειναι μισθωμενη που νομιζουν μερικοι.παλι δεν το λεω για το συγκεκριμενο case.που λενε επεσε το adsl εγω θελω adsl σημερα.ακομα και ο οτε λεει 48 ωρες για αρση και ολα αυτα ειναι γραμμενα σε χαρτια που υπογραφει ο καθενας.και ακους τον αλλον να σου λεει μετα απο μιση ωρα που δεν εχει adsl οτι θα κανω μυνηση για διαφυγοντα κερδη και διαφορα.και το ξαναλεω δεν το λεω για το συγκεκριμενο case αφου ο φιλος δεν ζητησε κατι παραπανω απο αυτο που του εδωσαν αλλα το ανεφερα σαν γενικοτερη κατασταση τι ισχυει γιατι εχω δει και τις δυο πλευρες.

 

αν εβλεπες πολλα τετοια case και οχι ενα μεμονομενο και το βλεπες και απο την αναποδη πλευρα οχι μονο απο την πλευρα του καταναλωτη θα καταλαβαινες πολλα.

ειναι σαν τα call center.οι μισοι που δεν εχουν κανει αυτην την δουλεια οταν παιρνουν στο call center βριζουν.οταν κανουν αυτην την δουλεια μετα στρωνουν και μιλανε ευγενικα.

 

Άμα μιλάς γενικά, δεν είχες κανένα λόγο να με προκαλέσεις :

ειπαμε να ζηταμε πραγματα αλλα σε λογικα επιπεδα.οχι το κλασσικο το ελληνικο γινεται κατι και πεφτουν ολοι να βγαλουν κερδος.

γιατι εγώ μιλούσα πολύ συγκεκριμένα.

 

Επίσης, ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ τον τελικό καταναλωτή ποιός φταίει, παρά μόνο το ότι δεν έχει υπηρεσίες που πληρώνει.

Τέλοσπάντων, επειδή βλέπω ότι δεν καταλαβαίνετε τα αυτονόητα και το γυρίζετε στις γενικότητες (ο εύκολος δρόμος όταν ξέρεις ότι έχεις άδικο και δεν θες να το παραδεχτείς) σε ένα πολύ συγκριμένο θέμα, σταματάω να ασχολούμαι.

Δημοσ.

Άμα μιλάς γενικά, δεν είχες κανένα λόγο να με προκαλέσεις :

 

γιατι εγώ μιλούσα πολύ συγκεκριμένα.

 

Επίσης, ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ τον τελικό καταναλωτή ποιός φταίει, παρά μόνο το ότι δεν έχει υπηρεσίες που πληρώνει.

Τέλοσπάντων, επειδή βλέπω ότι δεν καταλαβαίνετε τα αυτονόητα και το γυρίζετε στις γενικότητες (ο εύκολος δρόμος όταν ξέρεις ότι έχεις άδικο και δεν θες να το παραδεχτείς) σε ένα πολύ συγκριμένο θέμα, σταματάω να ασχολούμαι.

 

για να μην παρεξηγουμαι.δεν πηγαινε σε σενα.εγραψα οτι γενικα ειναι ελληνικο φαινομενο το να προσπαθουμε να βγαλουμε βγαλουμε οχι βγαλεις κερδος και να παροτρυνουμε να γινεται αυτο σε οτιδηποτε εχει να κανει.ειτε adsl ειτε δεν ξερω τι..

Δεν ειναι το να προκαλεσω.Απλα το βρισκω λαθος με το παραμικρο να πεφτουμε να βγαλουμε τα ματια του Provider ειδικα στην ελληνικη κατασταση οπως ειναι .Αφου ολοι οι τελικοι καταναλωτες ειναι τοσο τελειοι γιατι δεν κυνηγανε και τον οτε αφου ο χαλκος ανηκει σε αυτον.Δεν ειναι το να παραδεχτω κατι.Οπως ειπα το λεω γενικα για ενα λογο.Να μην λεμε μονο για τον provider αλλα να λεμε γενικοτερα την κατασταση.Και επειδη τα εχω δει και εκ των εσω η κατασταση δεν ειναι παντα οτι ο καημενος ο καταναλωτης εχει δικιο. Μερικοι με το μυαλο που εχουν δεν θα πρεπε καν να εχουν adsl σπιτι.Αμα ειναι οταν δεν παιζει καποιος τοτε να ζηταμε και κανα ρουτερ δωρο.Δικτυο ειναι θα υπαρχουν προβληματα.Adsl ειναι ουτε οπτικη ινα ουτε μισθωμενο. Δεν μαρεσει να τα βλεπω μονοπλευρα΄.

Δημοσ.

δεν ειπα οτι δεν εχω ταλαιπωρηθει ουτε θεωρω οτι στην ελλαδα δουλευουν ολα τελεια.αλλα ενταξει δεν εμεινε κανα μηνα χωρις τηλεφωνο.ειπαμε να ζητησουμε πιστωση για το χρονικο διαστημα που δεν παιζει καποιος οχι να ζητησουμε πιστωση και για κανα χρονο δωρεαν.

 

Πριν 2-3 χρόνια, είχα στείλει ένα e-mail σχεικά με αδυναμία πληρωμής μου σε μία ξένη εταιρεία με την οποία είχα σύμβαση για ένα VPS. Ο λόγος ήταν ότι πλήρωνα με χρεωστική και νόμιζα ότι είχα υπόλοιπο στο λογαριασμό μου ενώ δεν είχα τίποτα... και ήταν Παρασκευή μεσημέρι. Η ημερομηνία πληρωμής ήταν εκείνη τη μέρα, εγώ ζητούσα μια προθεσμία μέχρι τη Δευτέρα. Δε μου απάντησαν ποτέ στο e-mail, κατέληξε στα αζήτητα και τελικά μου 'χωσαν suspend στον VPS μου.

 

Μιλάω μαζί τους στο live chat. Και ξεκινάει ένα τροπάρι στυλ «χίλια συγγνώμη και να σας εξυπηρετήσουμε, και, και, και». Αποτέλεσμα; Ο VPS ξανά online, μέσα σε 5 λεπτά. Μεταφορά της due date 10 ημέρες μετά (όχι απλά 3 ημέρες που ήθελα) και... δώρο μισός μήνας για την ταλαιπωρία.

 

Υπόψιν: όλα αυτά ενώ δεν είχε γίνει ουσιαστικά κάτι. Οκ, κατέληξε το e-mail μου στα spam τους και είχα 10 λεπτά downtime μέχρι να το καταλάβω και να τους μιλήσω.

 

Ούτε εκείνοι έφταιγαν, όπως ίσως δε φταίει και η Wind. Με τη διαφορά ότι αυτοί ήταν σωστοί επιχειρηματίες και όχι... φραγκοφονιάδες. Η Wind δε θα έχανε κάτι με το να του κάνει δώρο έναν μήνα, ίσα-ίσα που θα κέρδιζε και έναν 1000% ικανοποιημένο πελάτη με τη στάση της.

Δημοσ.

δεν εχεις αδικο αλλα υπαρχει μιαμεγαλη διαφορα.σε εναν Isp οι βλαβες ειναι απλα απειρες οποτε θα πρεπε να υπαρχει ενα τμημα που να ασχολειται με αυτον + οτι σε πολλες βλαβες που φταιει ο οτε θα τα εβαζε απο την τσεπη του ο Isp αφου θα εχανε λεφτα απο μερες που δεν πληρωνονται.αν φταιει ο Isp εννοειται και να σου κοψει λεφτα αλλα ελα που πολλες φορες φταινε τα ρημαδια τα καλωδια.ενω στην δικια σου περιπτωση ειναι λιγο διαφορετικα.βεβαια το κακο και σε εκεινουν ειναι οτι σε εκοψαν χωρις να σε παρουν ενα τηλ πρωτα οτι χρωστας κατι...

 

 

Δημοσ.

Ούτε εκείνοι έφταιγαν, όπως ίσως δε φταίει και η Wind. Με τη διαφορά ότι αυτοί ήταν σωστοί επιχειρηματίες και όχι... φραγκοφονιάδες. Η Wind δε θα έχανε κάτι με το να του κάνει δώρο έναν μήνα, ίσα-ίσα που θα κέρδιζε και έναν 1000% ικανοποιημένο πελάτη με τη στάση της.

 

Από δική μου εμπειρία μπορώ να πω ότι το τελευταίο το εφαρμόζει κατά γράμμα η Wind. Αν κάποιος είναι δυσαρεστημένος για οποιονδήποτε λόγο η Wind φροντίζει να ικανοποιήσει τα αιτήματα του και να αναστρέψει την κατάσταση. Σε αντίθεση με άλλους providers που τραβάνε απλά γραμμή και στη συνέχεια σε γράφουν κανονικά και με το νόμο...

Δημοσ.

Από δική μου εμπειρία μπορώ να πω ότι το τελευταίο το εφαρμόζει κατά γράμμα η Wind. Αν κάποιος είναι δυσαρεστημένος για οποιονδήποτε λόγο η Wind φροντίζει να ικανοποιήσει τα αιτήματα του και να αναστρέψει την κατάσταση. Σε αντίθεση με άλλους providers που τραβάνε απλά γραμμή και στη συνέχεια σε γράφουν κανονικά και με το νόμο...

 

 

ολοι το τραβανε λιγακι παραπανω απλα απο εκει και περα ειναι ποσο θελει να ασχοληθει καποιος Provider και να το τρεξει.γιατι πολλες φορες αυτο το τρεξιμο ειναι αρκετα γραφειοκρατικο και χρονοβορο.εχω δει και γραμμες που ειχαν τρελλα προβληματα και εγιναν νομιζω 3 συνδυαστικα με οτε μεχρι να το φτιαξει ο οτε και πιεση στον οτε και 1002 μεχρι να το φτιαξει.δεν υπηρχε αλλο ζευγαρι και ο οτε ελεγε αυτο ειναι με θορυβο στην τηλεφωνια δεν υπαρχει καλυτερο.και περασαν σχεδον 2 μηνες για να παιξει.δηλαδη δεν φταιει παντα ο Isp που το αφηνει.μερικες φορες απλα ο οτε δεν θελει να ασχοληθει αλλο.και μετα εξαρτατε και τον τεχνικο του οτε.μερικοι πραγματι θα σκιστουν να σε βοηθησουν αλλοι το πανε κατα γραμμα και τρως πορτα και για το πιο απλο.

Δημοσ.

η καταγγελια δεν σημαινει οτι θα λυσει το προβλημα.οι μισοι εχουν ετοιμη την λυση οτι κανω καταγγελια και οτι θα παιξει.ναι θα κανεις καταγγελια και θα περασει ενας μηνας να παρεις απαντηση ενω θα μπορουσε να ειχε λυθει αλλιως.επισης ο κανονας λεει οτι αμα μια γραμμη δεν θελει ο οτε να παιξει ακομα και καταγγελια να κανεις θα σου γραψει ενα ωραιο κειμενο οτι δεν παιζεις για αυτο και για αυτο το λογο και θα ληξει εκει.μην νομιζουμε οτι η εεττ θα κανει θαυματα.σιγουρα πιεζει τα πραγματα αλλα παλι δεν σημαινει οτι τα λυνει ολα

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Να σας πώ και εγώ την εμπειρία μου...

Τον Ιούνιο έκανα νέα συνδεση στο σπίτι που μετακόμισα με νέο βρόχο. 25db att, ταχύτητα απο 1 έως 15 mbs, 50 αποσυνδέσεις το λεπτό και απίστευτός θόρυβος στη γραμμή.
Το συνδεσα στο χκ, τα ίδια. Τους πήρα, έστηλαν τεχνικό, είδε οτι υπάρχει πρόβλημα και το έδωσε στον ΟΤΕ. Μετα απο 2 μέρες ο ΟΤΕ μας είπε οτι το έφτιαξε.Π@π@ρι@. Και ξανά βλάβη έδωσα και ξανα το διόρθωσαν και πάλι τα ίδια επι 20 φορες. Κάποια στιγμή αφου τους έβαλα τις φωνες ήρθαν για ένα συνδιαστικό ( τεχνικός του οτε και της wind μαζι) και μου ανακοίνωσαν οτι δεν βρίσκουν πρόβλημα (απλούστατα διοτι το λεπτό που έμεινε εκει ο τεχνικός το γαμωσυστημα δούλευε, μόλις έφυγε αρχισε να κόβεται πάλι) και οτι μάλλον φταίει η έυκολη ελληνική λύση: Τα καλώδια του σπιτιου. Μα του λεω το σύνδεσα στο χκ και πάλι τα ίδια κάνει...Απάντηση δεν πήρα. Πέρνω στη wind να μάθω τι γίνεται και μου λένε φταίνε τα καλώδια του σπίτιου. Οκ τους λέω και επιτόπου τα ξηλώνω όλα και κουμπώνω πάνω στο χκ. Τους πέρνω και τους το λέω οτι είναι πάνω στο χκ και τα προβλήματα συνεχίζωνται και μου απαντουν φταίνε τα καλώδια του σπίτιου!!!!!!!Μα τα έχω βγάλει!!!!!!!Δεν μας απασχολει λεει, αν τα έχετε βγάλει, φταίνε τα καλώδια.
Συμπέρασμα. Για να το ξαναδώσουν βλάβη στον ΟΤΕ πρέπει να καλέσω δικό τους τεχνικό για να δει οτι οκ τα καλώδια, να πληρωθει 35 ευρώ και να ξαναδώσουν βλάβη στον ΟΤΕ.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Να τους δώσω τα 35 αλλα βλάβη έχουν δώσει στον οτε 20 φορές μέχρι τώρα και ο οτε δεν κάνει τίποτα. Γιατι να κάνει τώρα?
Σκέυτομαι να πληρώσω το τέλος αποσύνδεσης, κανα 70αρι είναι και να πάω στον οτε ζητώντας νέα σύνδεση και βρόχο, μήπως και με πάρους στα σοβαρα.

Δημοσ.

35  ευρω κανονικα δεν πρεπει να πληρωσεις αν το προβλημα δεν ειναι σε σενα.

β.θα τους εστελνα email οτι το εχω στο χκ και αμα δεν κανετε κατι κανω καταργηση.

γ.τελικη λυση.σε αλλο παροχο με νεα γραμμη.

Δημοσ.

35  ευρω κανονικα δεν πρεπει να πληρωσεις αν το προβλημα δεν ειναι σε σενα.

β.θα τους εστελνα email οτι το εχω στο χκ και αμα δεν κανετε κατι κανω καταργηση.

γ.τελικη λυση.σε αλλο παροχο με νεα γραμμη.

Μου είπαν οτι αν ζητήσω τεχνικό θα με χρεώσουν 35 ευρώ. Τώρα οτι εγω μετά μπορώ να ζητήσω απαλλαγή είναι γεγονός αλλα άντε βγάλε άκρη.

Εχουν και στο facebook λογαριασμό οπου μπαίνει κόσμος και κράζει και του απαντουν, μαλλον θα στήλω απο εκει και αν δεν γίνει κάτι θα απαιτήσω να φύγω και θα πάω στον οτε αφου πρώτα ανάψω καμιά λαμπάδα σε καμια εκκλησία μήπως και μου δώσουν κανα βρόχο της προκοπής.

Δημοσ.

Μου είπαν οτι αν ζητήσω τεχνικό θα με χρεώσουν 35 ευρώ. Τώρα οτι εγω μετά μπορώ να ζητήσω απαλλαγή είναι γεγονός αλλα άντε βγάλε άκρη.

Εχουν και στο facebook λογαριασμό οπου μπαίνει κόσμος και κράζει και του απαντουν, μαλλον θα στήλω απο εκει και αν δεν γίνει κάτι θα απαιτήσω να φύγω και θα πάω στον οτε αφου πρώτα ανάψω καμιά λαμπάδα σε καμια εκκλησία μήπως και μου δώσουν κανα βρόχο της προκοπής.

στειλτουςκανα email να το τσεκαρει τεχνικος αλλιως asta la vista.αν και εκει δεν συγκινηθουν δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι παραπανω.την κανεις με ελαφρα πηδηματακια.απειρες εταιρειες αλλωστε.τωρα τι βρογχος θα σου κατσει ποτε δεν ξερεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...