poulinos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 η wind πριν λιγο καιρο σουρνοταν αν και τωρα λεγονται παραπονα.για τις βλαβες τωρα αν και ο Provider βλεπει τι βλαβη ειναι ο οτε δεν σημαινει οτι σκοτωνεται να την φτιαξει και εχω δει πολλες φορες να εχουν μπει 2-3 βλαβες και μετα να το φτιαχνει ο οτε η ακομα χειροτερα να γινεται συνδυαστικο για να φτιαχτει.χερακι χερακι
Hopi Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 η wind πριν λιγο καιρο σουρνοταν αν και τωρα λεγονται παραπονα.για τις βλαβες τωρα αν και ο Provider βλεπει τι βλαβη ειναι ο οτε δεν σημαινει οτι σκοτωνεται να την φτιαξει και εχω δει πολλες φορες να εχουν μπει 2-3 βλαβες και μετα να το φτιαχνει ο οτε η ακομα χειροτερα να γινεται συνδυαστικο για να φτιαχτει.χερακι χερακι Αυτό είναι το πρόβλημα με τον ΟΤΕ. Ότι ακόμη και σήμερα ύστερα από τόσα χρόνια που έχει απελευθερωθεί η αγορά βάζει τρικλοποδιές σε όλους κάτω από το τραπέζι, για να εμφανίζει την εικόνα του πιο αξιόπιστου. Η ελληνική νοοτροπία σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια
poulinos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Αυτό είναι το πρόβλημα με τον ΟΤΕ. Ότι ακόμη και σήμερα ύστερα από τόσα χρόνια που έχει απελευθερωθεί η αγορά βάζει τρικλοποδιές σε όλους κάτω από το τραπέζι, για να εμφανίζει την εικόνα του πιο αξιόπιστου. Η ελληνική νοοτροπία σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια αυτο με τις βλαβες ειναι γνωστο.οπως και πολλες φορες ειδικα πιο παλια που οι ενεργοποιησεις επαιρναν 2 μηνες πολλες φορες για δεκα λεπτα δουλεια που ειναι να γυρισεις τον βρογχο απο οτε σε αλλο παροχο.οπως ακριβως το ειπες.η ελληνικη νοοτροπια.
Candlemass Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 7 ολόκληρα ευρώ;; Κάτσε να γυρίσω κι εγώ σε Wind μπας και τους τα φάω! Προσωπικά νομίζω ότι είναι κοροϊδία να σε ταλαιπωρούν και να σε πιστώνουν 7 ευρώ, εγώ στη θέση σου θα τους ζητούσα πίστωση 1 μήνα αλλιώς δρόμο.
poulinos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2012 7 ολόκληρα ευρώ;; Κάτσε να γυρίσω κι εγώ σε Wind μπας και τους τα φάω! Προσωπικά νομίζω ότι είναι κοροϊδία να σε ταλαιπωρούν και να σε πιστώνουν 7 ευρώ, εγώ στη θέση σου θα τους ζητούσα πίστωση 1 μήνα αλλιώς δρόμο. σε πιστωνουν για το χρονικο διαστημα που δεν επαιξεις.εσυ αν δεν παιξεις για 10 μερες θα ζητησεις να σου πιστωσουν κανα χρονο?ειπαμε να ζηταμε πραγματα αλλα σε λογικα επιπεδα.οχι το κλασσικο το ελληνικο γινεται κατι και πεφτουν ολοι να βγαλουν κερδος.
Candlemass Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Κλασσικό ελληνικό; ΟΚ, ό,τι πείς... Φαίνεται ότι δεν έχεις ταλαιπωρηθεί από ελληνικό provider.
poulinos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Κλασσικό ελληνικό; ΟΚ, ό,τι πείς... Φαίνεται ότι δεν έχεις ταλαιπωρηθεί από ελληνικό provider. δεν ειπα οτι δεν εχω ταλαιπωρηθει ουτε θεωρω οτι στην ελλαδα δουλευουν ολα τελεια.αλλα ενταξει δεν εμεινε κανα μηνα χωρις τηλεφωνο.ειπαμε να ζητησουμε πιστωση για το χρονικο διαστημα που δεν παιζει καποιος οχι να ζητησουμε πιστωση και για κανα χρονο δωρεαν. και δεν ειναι παντα το λαθος του Provider.ειναι και ο Ποτε στην μεση
Candlemass Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Προφανώς όταν λέω provider εννοώ όποιονδήποτε άλλο εμπλέκεται εκτός από τον πελάτη. Τον οποίο δεν τον ενδιαφέρει καθόλου ποιός φταίει, αλλά το ότι δεν έχει υπηρεσία που πληρώνει. Και πες ότι μένει χωρίς τηλέφωνο/internet/υπηρεσίες 2 εβδομάδες (ή και μια), η ταλαιπωρία να τους παίρνει συνέχεια, να περιμένει αναμονές, να του λένε θα τον πάρουν αυτοί εντός ώρας και να μην τον παίρνουν ποτέ, να τον παραμυθιάζουν ότι θα φτιαχτεί από μέρα σε μέρα, να μεταβιβάζουν τις ευθύνες σαν μπαλάκι, και πολλά άλλα, πιστεύεις ότι αξίζει την πίστωση του "αλλα ενταξει δεν εμεινε κανα μηνα χωρις τηλεφωνο.ειπαμε να ζητησουμε πιστωση για το χρονικο διαστημα που δεν παιζει καποιος"; 7 ευρώ πίστωση; Κοροϊδία! Σόρρυ, αλλά έχω διαφορετική αντίληψη της ποιότητας υπηρεσιών... Και ποιός μίλησε για χρόνο;
poulinos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Προφανώς όταν λέω provider εννοώ όποιονδήποτε άλλο εμπλέκεται εκτός από τον πελάτη. Τον οποίο δεν τον ενδιαφέρει καθόλου ποιός φταίει, αλλά το ότι δεν έχει υπηρεσία που πληρώνει. Και πες ότι μένει χωρίς τηλέφωνο/internet/υπηρεσίες 2 εβδομάδες (ή και μια), η ταλαιπωρία να τους παίρνει συνέχεια, να περιμένει αναμονές, να του λένε θα τον πάρουν αυτοί εντός ώρας και να μην τον παίρνουν ποτέ, να τον παραμυθιάζουν ότι θα φτιαχτεί από μέρα σε μέρα, να μεταβιβάζουν τις ευθύνες σαν μπαλάκι, και πολλά άλλα, πιστεύεις ότι αξίζει την πίστωση του "αλλα ενταξει δεν εμεινε κανα μηνα χωρις τηλεφωνο.ειπαμε να ζητησουμε πιστωση για το χρονικο διαστημα που δεν παιζει καποιος"; Σόρρυ, αλλά έχω διαφορετική αντίληψη της ποιότητας υπηρεσιών... Και ποιός μίλησε για χρόνο; οταν πας ραντεβου και ο πελατης ειναι χωρις τηλεφωνο μιση μερα και λεει μπλα μπλα μπλα θα σας παω δικαστικος και βλακειες απλα ελεος.adsl ειναι οχι μισθωμενη ουτε οπτικη.η οταν ο πελατης κανει καταγγελια στην εεττ οτι δεν εχει τηλεφωνο και πας σπιτι του και εχει φυγει το καλωδιο πισω απο το πριζακι η εχει χαλασει το splitter....μερικοι ειναι εκτος πραγματικοτητας και εκει ταιριαζει το καλυτερα να μασας παρα να μιλας.δεν μιλαω για περιπτωσεις που εχουν δικιο αλλα και ο ελληναρας εχει μαθει να το παιζει μαγκας και με μαγκια και φωνες να το παιζει καποιος.αυτο που λενε .ολη την βδομαδα τρως αγγουρι και το weekend εισαι μουρη.σιγουρα και οι εταιρειες λενε ψεμματα αλλα η τομη ειναι στην μεση.μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα και απο τις 2 πλευρες.και ο Isp εχει πολλες φορες δικιο και ο πελατης.και καλος η κακως το δικτυο ειναι στην μεση.μισο οτε (καλωδια)μισο Provider(dslam).οποτε το μπαλακι πηγαινει περα δωθε .οπως επισης ατομα που καθε μιση ωρα παιρνουν τηλ.τους λεει ο Provider οτι ο οτε θελει 48 ωρες για αρση βλαβης και αυτος παιρνει σε 5 ωρες.τι εγινε δεν το εφτιαξαν ακομα???επειδη το εχω δει και απο την εξω πλευρα δηλαδη του πελατη αλλα και απο την μεσα για αυτο τα λεω.
Candlemass Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 οταν πας ραντεβου και ο πελατης ειναι χωρις τηλεφωνο μιση μερα και λεει μπλα μπλα μπλα θα σας παω δικαστικος και βλακειες απλα ελεος.adsl ειναι οχι μισθωμενη ουτε οπτικη.η οταν ο πελατης κανει καταγγελια στην εεττ οτι δεν εχει τηλεφωνο και πας σπιτι του και εχει φυγει το καλωδιο πισω απο το πριζακι η εχει χαλασει το splitter....μερικοι ειναι εκτος πραγματικοτητας και εκει ταιριαζει το καλυτερα να μασας παρα να μιλας.δεν μιλαω για περιπτωσεις που εχουν δικιο αλλα και ο ελληναρας εχει μαθει να το παιζει μαγκας και με μαγκια και φωνες να το παιζει καποιος.αυτο που λενε .ολη την βδομαδα τρως αγγουρι και το weekend εισαι μουρη.σιγουρα και οι εταιρειες λενε ψεμματα αλλα η τομη ειναι στην μεση.μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα και απο τις 2 πλευρες.και ο Isp εχει πολλες φορες δικιο και ο πελατης.και καλος η κακως το δικτυο ειναι στην μεση.μισο οτε (καλωδια)μισο Provider(dslam).οποτε το μπαλακι πηγαινει περα δωθε .οπως επισης ατομα που καθε μιση ωρα παιρνουν τηλ.τους λεει ο Provider οτι ο οτε θελει 48 ωρες για αρση βλαβης και αυτος παιρνει σε 5 ωρες.τι εγινε δεν το εφτιαξαν ακομα???επειδη το εχω δει και απο την εξω πλευρα δηλαδη του πελατη αλλα και απο την μεσα για αυτο τα λεω. Το θέμα που λές αυτά που λές το διάβασες; Αυτό : Ήμουν έτοιμος να προσφύγω σε καταγγελίες στο EETT και αλλού.. ..Μετά από 12 μέρες περίπου ξυπνώ μια μέρα και βλέπω ότι έχω κανονικά ιντερνετ, το απόγευμα της ίδιας ημέρας έρχεται καμαρωτός-καμαρωτός και ένας τεχνικός της wind σπίτι μου, τα βλέπει όλα οκ και φεύγει χωρίς να κάνει τίποτα... το διάβασες και εξακολουθείς να λές τα δικά σου για μισές μέρες off, αποζημιώσεις ενός χρόνου, γενικολογίες και λοιπά; Εγώ απάντησα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ οτι για 12 μέρες offline και ταλαιπωρία, είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ η πίστωση των 7 ευρώ και πετάχτηκες να πείς για ελληνάρες κλπ. Φίλε μου μάλλον αυτές οι υπηρεσίες σου αξίζουν οπότε καταλαβαίνω γιατί τους δικαιολογείς...
poulinos Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Το θέμα που λές αυτά που λές το διάβασες; Αυτό : το διάβασες και εξακολουθείς να λές τα δικά σου για μισές μέρες off, αποζημιώσεις ενός χρόνου, γενικολογίες και λοιπά; Εγώ απάντησα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ οτι για 12 μέρες offline και ταλαιπωρία, είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ η πίστωση των 7 ευρώ και πετάχτηκες να πείς για ελληνάρες κλπ. Φίλε μου μάλλον αυτές οι υπηρεσίες σου αξίζουν οπότε καταλαβαίνω γιατί τους δικαιολογείς... καταρχη εγω ανεφερα γενικα οχι μονο για το συγκεκριμενο case.β.εχεις σκεφτει και το αλλο.οτι αν φταιει ο οτε μετα το τρεξιμο το φταιει ο Provider και αναγκαζεται να κανει αυτος πιστωση στον οτε ενω ο οτε δεν θα κανει πιστωση σε κανεναν?φαντασου και εσυ να ειχες μια εταιρεια και να πληρωνες επειδη φταιει αλλος.και δεν λεμε να φταιει μια φορα στα 1000 και λες οκ.και το ελληναρες το ειπα με παραδειγμα.σου ειπα δεν πηγαινε συγκεκριμενα για το case τωρα αλλα γενικοτερα οτι ο ελληνας με το που μυριστει κατι εκει τρεχει να βγαλει κερδος.δευτερον και παλι το λεω γενικα το adsl δεν ειναι μισθωμενη που νομιζουν μερικοι.παλι δεν το λεω για το συγκεκριμενο case.που λενε επεσε το adsl εγω θελω adsl σημερα.ακομα και ο οτε λεει 48 ωρες για αρση και ολα αυτα ειναι γραμμενα σε χαρτια που υπογραφει ο καθενας.και ακους τον αλλον να σου λεει μετα απο μιση ωρα που δεν εχει adsl οτι θα κανω μυνηση για διαφυγοντα κερδη και διαφορα.και το ξαναλεω δεν το λεω για το συγκεκριμενο case αφου ο φιλος δεν ζητησε κατι παραπανω απο αυτο που του εδωσαν αλλα το ανεφερα σαν γενικοτερη κατασταση τι ισχυει γιατι εχω δει και τις δυο πλευρες. αν εβλεπες πολλα τετοια case και οχι ενα μεμονομενο και το βλεπες και απο την αναποδη πλευρα οχι μονο απο την πλευρα του καταναλωτη θα καταλαβαινες πολλα. ειναι σαν τα call center.οι μισοι που δεν εχουν κανει αυτην την δουλεια οταν παιρνουν στο call center βριζουν.οταν κανουν αυτην την δουλεια μετα στρωνουν και μιλανε ευγενικα.
humanoid Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 καταρχη εγω ανεφερα γενικα οχι μονο για το συγκεκριμενο case.β.εχεις σκεφτει και το αλλο.οτι αν φταιει ο οτε μετα το τρεξιμο το φταιει ο Provider και αναγκαζεται να κανει αυτος πιστωση στον οτε ενω ο οτε δεν θα κανει πιστωση σε κανεναν?φαντασου και εσυ να ειχες μια εταιρεια και να πληρωνες επειδη φταιει αλλος.και δεν λεμε να φταιει μια φορα στα 1000 και λες οκ.και το ελληναρες το ειπα με παραδειγμα.σου ειπα δεν πηγαινε συγκεκριμενα για το case τωρα αλλα γενικοτερα οτι ο ελληνας με το που μυριστει κατι εκει τρεχει να βγαλει κερδος.δευτερον και παλι το λεω γενικα το adsl δεν ειναι μισθωμενη που νομιζουν μερικοι.παλι δεν το λεω για το συγκεκριμενο case.που λενε επεσε το adsl εγω θελω adsl σημερα.ακομα και ο οτε λεει 48 ωρες για αρση και ολα αυτα ειναι γραμμενα σε χαρτια που υπογραφει ο καθενας.και ακους τον αλλον να σου λεει μετα απο μιση ωρα που δεν εχει adsl οτι θα κανω μυνηση για διαφυγοντα κερδη και διαφορα.και το ξαναλεω δεν το λεω για το συγκεκριμενο case αφου ο φιλος δεν ζητησε κατι παραπανω απο αυτο που του εδωσαν αλλα το ανεφερα σαν γενικοτερη κατασταση τι ισχυει γιατι εχω δει και τις δυο πλευρες. αν εβλεπες πολλα τετοια case και οχι ενα μεμονομενο και το βλεπες και απο την αναποδη πλευρα οχι μονο απο την πλευρα του καταναλωτη θα καταλαβαινες πολλα. ειναι σαν τα call center.οι μισοι που δεν εχουν κανει αυτην την δουλεια οταν παιρνουν στο call center βριζουν.οταν κανουν αυτην την δουλεια μετα στρωνουν και μιλανε ευγενικα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το στόρι με τις φωνές είναι γνωστό στο Ελλαδιστάν. Με το παραμικρό θυμόμαστε τα δικαιώματα μας αλλά στην προσωπική μας ζώη, δε κάνουμε ποτέ αυτό που πρέπει για να εξυπηρετήσουμε τον συνάνθρωπο μας. Από απαιτήσεις άλλο τίποτα, αλλά από υποχρεώσεις μηδέν. Γενικά κανείς δεν κάνει αυτοκριτική για αυτό πάμε κατά διάολου. Μια ζωή φταίνε οι άλλοι. Τώρα που κάποιοι βρήκαν και την καραμέλα με τις καταγγελίες την πιπιλάνε όλη μέρα. Θυμήθηκα και μια σχετική ατάκα του Χάρρυ Κλύνν... -"Χόμπι σας κύριε;" - "Οι μηνύσεις" Και για να μην παρεξηθώ, δεν απευθύνομαι σε κάνενα συγκεκριμένα. Η νοοτροπία μας είναι που με ενοχλεί.
poulinos Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το στόρι με τις φωνές είναι γνωστό στο Ελλαδιστάν. Με το παραμικρό θυμόμαστε τα δικαιώματα μας αλλά στην προσωπική μας ζώη, δε κάνουμε ποτέ αυτό που πρέπει για να εξυπηρετήσουμε τον συνάνθρωπο μας. Από απαιτήσεις άλλο τίποτα, αλλά από υποχρεώσεις μηδέν. Γενικά κανείς δεν κάνει αυτοκριτική για αυτό πάμε κατά διάολου. Μια ζωή φταίνε οι άλλοι. Τώρα που κάποιοι βρήκαν και την καραμέλα με τις καταγγελίες την πιπιλάνε όλη μέρα. Θυμήθηκα και μια σχετική ατάκα του Χάρρυ Κλύνν... -"Χόμπι σας κύριε;" - "Οι μηνύσεις" Και για να μην παρεξηθώ, δεν απευθύνομαι σε κάνενα συγκεκριμένα. Η νοοτροπία μας είναι που με ενοχλεί. σε ελευθερη μεταφραση.ο καθενας κοιταει την παρτη του ο καθενας κοιταει να ριξει τον αλλον για να βγει κερδισμενος και οπου μπορουμε να φαμε/κλεψουμε εδω ειμαστε.βεβαια και απο την αναποδη πλευρα επειδη εχουν μαθει οτι ο ελληνας ειναι ετσι και μυαλο μηδεν και οι εταιρειες ειναι και αυτες στον κοσμο τους.οποτε το γλυκο δενει.
nikos8983 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Δημοσ. 7 Απριλίου 2012 Καλησπερα σας, Εχω σοβαρο προβλημα με το ΟΤΕ connx. Φοιτητικο 24αρα και μενω κουκακι, αθηνα. Bautec modem. 60 ευρω το διμηνο.... Ηδη απ την αρχη εκανε διακοπες ενω εμφανιζε σταδιακη μειωση της ταχυτητας. Εστιαζω ομως στις διακοπες, γυρω στις 2-3 την μερα αλλα με γρηγορη επαναφορα, Κατα τον Δεκεμβρη με κατεβαζουν στα 12 ( για να σταθεροποιηθει). Τελικα κανενα αποτελεσμα , ξανα 2-3 διακοπες και φυσικα πιο χαμηλη ταχυτητα. Εδω και 2 μερες ομως δεν μπορω καν να εχω ιντερνετ!!! Διακοπες ανα 5 δευτερα!!! το εννοω, χωρις υπερβολη ανα 5 δευτερα! ολη μερα!!! Επικοινωνησα ξανα και χθες και σημερα γιαυτο και τους απειλησα οτι θα καταγγειλλω την συμβαση. Χθες μου επανεφεραν στα 24 με μεγαλες φασαριες μπας και βελτιωθει η κατασταση αλλα σκατα κ παλι!! ισως και χειροτερα! ανα 5 δευτερα διακοπες, ειναι απιστευτο. σημερα, απλα μου ειπαν να βαλλω το Bridge interface σε deactivated. καμια αλλαγη. Θα μου επαναφερουν το προφιλ στα 12 παλι , οπως ηταν μεχρι χθες που και παλι υπαηρχε προβλημα( θυμιζω οτι χθες οταν ξεκινησε το προβλημα στα 12 ηταν.....) Εχετε καμια ιδεα? ελπιζω να μην σας μπεδρεψα. Ειμαι ετοιμος να παω εκει να τους .... κυριολεκτικα! Επισης, ξερετε τι δρομο ,εκτος των απειλων που ειναι απαραιτητες δυστυχως , να ακολυθησω για να διακοψω την συμβαση? Απαταιωνες και κλεφτες!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα