Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε παιδια γιατι καθεσται και μαλωνετε τωρα..

ειναι νεα εταιρια απο το 0 εντελως ομως και ειναι λογικο να εχει παιδικες ασθενειες...

φανταζομαι οταν και αμα αποκτησει μεγαλυτερη βαση χρηστων να κανει καποιες ενεργειες βελτιωσης στο κομματι της τεχνικης υποστηριξης..

και φυσικα θα κανουμε παραπονα σαν καταναλωτες γιατι θελουμε αυτο που μας πουλανε να μας δινουν (δεν μιλαω για καποιο τεχνικο προβλημα καθως αυτα υπαρχουν σε ολες τις εταιριες)

αλλα θα λεμε και τα καλα (εγω δεν ειχα ουτε μια μερα downtime και 120/8 εχω και τα τις πιανει τις ταχυτητες)

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στις 12/1 μου απάντησε γραπτώς ο διευθυντής της HCN, Γιάννης Συκάς.  Πολύ περιληπτικά με πληροφόρησε ότι:

1) Υπάρχουν κάποια ασύρματα links που συνδέουν την HCN με τους upstream providers. Εκεί οφείλονται οι περισσότερες αποσυνδέσεις.  Το πρόβλημα θα πάψει όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες επέκτασης έως τους τερματικούς σταθμούς, μετά από 1-2 μήνες.
2) Οι τεχνικοί δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο το βράδυ διότι, αν κατάλαβα καλά, τη στιγμή εκείνη εργάζονταν να αποκαταστήσουν τη βλάβη.

Περιέργως από τότε που τους έστειλα την επιστολή, δεν είχα άλλη μεγάλη αποσύνδεση.  Υπήρχαν μόνο δύο πολύ σύντομες αποσυνδέσεις.  Και οι δύο συνέβησαν στις 12:00 το μεσημέρι.  Η μία κράτησε 10 λεπτά και μου είπαν ότι ήταν κάποια συντήρηση.  Η άλλη κράτησε λιγότερο από 5 λεπτά.

Δημοσ.

Στις 12/1 μου απάντησε γραπτώς ο διευθυντής της HCN, Γιάννης Συκάς.  Πολύ περιληπτικά με πληροφόρησε ότι:

 

1) Υπάρχουν κάποια ασύρματα links που συνδέουν την HCN με τους upstream providers. Εκεί οφείλονται οι περισσότερες αποσυνδέσεις.  Το πρόβλημα θα πάψει όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες επέκτασης έως τους τερματικούς σταθμούς, μετά από 1-2 μήνες.

2) Οι τεχνικοί δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο το βράδυ διότι, αν κατάλαβα καλά, τη στιγμή εκείνη εργάζονταν να αποκαταστήσουν τη βλάβη.

 

Περιέργως από τότε που τους έστειλα την επιστολή, δεν είχα άλλη μεγάλη αποσύνδεση.  Υπήρχαν μόνο δύο πολύ σύντομες αποσυνδέσεις.  Και οι δύο συνέβησαν στις 12:00 το μεσημέρι.  Η μία κράτησε 10 λεπτά και μου είπαν ότι ήταν κάποια συντήρηση.  Η άλλη κράτησε λιγότερο από 5 λεπτά.

 

Από το καλοκαίρι είναι είναι 3 μήνες που θα χρειάζονταν για την αντιακατάσταση της ασύρματης με ενσύρματη διασύνδεση. Καλό καλοκαίρι να πω.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

προσωπικα εκτος απο ενα downtime της ταξης των 5 λεπτων δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα..

κατι που παρατηρησα μικρο βεβαια ειναι οτι συνηθως μεταξυ 8-9 το βραδυ εχω χαμηλοτερες ταχυτητες buffering στο youtube.

δηλαδη εκει που συνηθως κανει ενα buffer με 3.5mb/s εκεινη την ωρα πανω απο 1 δεν παει...μπορει να ετυχε απλα, και δεν ειναι φυσικα και κατι, αλλα το λεω μηπως καποιος αλλος το παρατηρησε..

Δημοσ.

Πολλές μαζεμένες ανασκαφές τελευταία, έφτασαν και σε μένα, αλλά δεν συμφέρει προς το παρόν να αλλάξω πρόγραμμα όπου πληρώνω 19€ με απεριόριστα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά - εξαλείφοντας επιπλέον επιβάρυνση - και 15mbps πραγματική ταχύτητα, με μια σύνδεση που θα πληρώνω 15€ βασικό για την ίδια ταχύτητα ίντερνετ αλλά με πανάκριβα τηλεφωνήματα και μειωμένη σταθερότα ίντερνετ αλλά και ποιότητα ήχου στις συνομιλίες.

 

Νομίζω πως είτε πρέπει να ρίξουν τις τιμές των κλήσεων, είτε να κατεβάσουν το κόστος για το βασικό πακέτο.

Δημοσ.

"kαι ποιότητα ήχου στις συνομιλίες" πανω σε αυτο να σου πω οτι δεν παρατηρησα το παραμικρο οταν με περνουν τηλεφωνο..ιδια ποιοτητα οπως ειχα πριν με forthnet

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Υπάρχει κανείς πελάτης της HCN εδώ που να μένει κοντά στη πλατεία Καούδη στη Θεσσαλονίκη (δυτικότερα και στο ίδιο ύψος) να μας πει πώς τα πάει στο θέμα του συγχρονισμού των ταχυτήτων κοκ;

 

Με έχει κουράσει η Forthnet με τις απατεωνιές της, ανακαλύπτοντας συνέχεια ανεξόφλητους (πληρωμένους) λογαριασμούς και σκέφτομαι να διακόψω τη συνεργασία με την εταιρεία ολοκληρωτικά.

Δημοσ.

Είχαν ξεκινήσει πολύ καλά το δίκτυό τους από περιοχές όπου ο ΟΤΕ δεν έχει εκσυγχρωνήσει τις γραμμες τους και έτσι ADSL από οποιοδήποτε πάροχο ήταν απίστευτα χάλια (όπως και στην όλγας που μένω πάνω απο 7 δεν πατάω). Θα ήταν καλύτερο γι'αυτούς να επεκταθούν σε όλες αυτές τις περιοχές της θεσσαλονίκη πρώτα ... από αυτές τις περιοχές θα λάβουν τον μέγιστο αριθμό συνδρομητών... Παρά τα όσα διάβασα σε αυτό το φόρουμ αν μου δωθει η ευκαιρία να γίνω συνδρομητής θα γίνω με τα 1000.

Δημοσ.

Να ρωτήσω τους "έχοντες", τα καλώδια τηλεόρασης, διαδικτύου, τηλεφωνίας (ή το πρώτο σε σχέση με τα άλλα δύο) είναι χωριστά, είναι μαζί, πώς λειτουργεί;

 

Αν έχει κάποιος ζητήσει σε δύο διαφορετικούς χώρους εγκατάσταση, στον έναν για τηλεόραση και τηλέφωνο, στον άλλο για TV+Tel+Web, πώς το κάνουν, γνωρίζει κανείς;

Στον ένα μάλιστα σε άλλο σημείο του δωματίου είναι η τηλεόραση, αλλού βολεύει να είναι το τηλέφωνο...ανήκει κανείς σε τέτοια περίπτωση να μας πει;

 

Αν και είμαι πολύ απαισιόδοξος σε σχέση με τη συμβίωση με την HCN απηύδησα με τις βλακείες της Forthnet (το λογιστικό/μηχανογραφικό τμήμα της οποίας πρέπει να είναι για πολλά σούτια) που μου βγάζουν ανεξόφλητους υποτίθεται λογαριασμούς συνέχεια, οπότε - αν και θα έχω ποινή διακοπής συμβολαίου - έκανα αίτηση ξανά στην HCN και περιμένω τη Τετάρτη να έρθουν να κάνουν την εσωτερική εγκατάσταση.

Δημοσ.

ενα καλωδιο ερχεται απο το κουτι που σου βαζουν στην εισοδο της οικοδομης και επειτα αυτο με ενα απλα σπλιτερ το ενα παει στο ρουτερ και το αλλο στην τηλεοραση..

το τηλεφωνο το βαζεις πανω στο ρουτερ.

φανταζομαι πως θα υπαρχει τροπος που θα γινεται καθως δεν εισαι ο πρωτος με τετοιο setup αλλα φανταζομαι ολος ο διαχωρισμος θα γινει πανω στο σπιτι σου..δλδ δεν θα σου φερουν 2 καλωδια απο το κουτι στην εισοδο της οικοδομης

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Οπότε αν ήθελα και 2η απόληξη τηλεφώνου, αυτή πρέπει υποχρεωτικά να συνδέεται σε ρούτερ, έτσι;; Αδύνατο φαντάζομαι να παρέχουν δεύτερο εξοπλισμό δωρεάν.

 

Το πολύ-πολύ να τους ζητήσω ίσως να φροντίσουν να γίνει έτσι η διαρρύθμιση ώστε να είναι δυνατό στο μέλλον να προστεθεί δεύτερη γραμμή τηλεφώνου...

 

Κάτσε να δούμε πώς θα πάει συνεργασία και βλέπουμε....

 

Για στοκάρισμα στις τρύπες κτλ να είμαι προετοιμασμένος ή τα αναλαμβάνουν αυτοί;

Η κοπέλα στο τηλέφωνο είπε τα κάνει όλα το συνεργείο, αλλά νομίζω εδώ κάποιος ανάφερε ότι χρειάστηκε να το κάνει μόνος του και δεν ανέλαβε τέτοια δουλειά το συνεργείο.

 

Θα προσπαθήσω να μην γίνει δεύτερη τρύπα στον τοίχο και να διευρύνουν λίγο του κλιματιστικού, αν κι αυτό έχει μανούρα καθώς στη πράξη θα πρέπει να βγάλουν και να επανατοποθετήσουν τα δύο κλιματιστικά.

 

Επίσης το καλώδιο θα είναι ορατό στον τοίχο από το εσωτερικό, αλλά ο σκύλος έχει περιέργεια με ό,τι εξέχει στο μπαλκόνι (έχει φάει ήδη το σωλήνα για το νερό του κλιματιστικού) και φοβάμαι ότι θα μπλέξω αν το αφήνω σε σημείο που το φτάνει.

Εντός διαμερίσματος δεν αγγίζει ή περιορίζεται η πρόσβαση από τα έπιπλα.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Οπότε αν ήθελα και 2η απόληξη τηλεφώνου, αυτή πρέπει υποχρεωτικά να συνδέεται σε ρούτερ, έτσι;; Αδύνατο φαντάζομαι να παρέχουν δεύτερο εξοπλισμό δωρεάν.

 

Το πολύ-πολύ να τους ζητήσω ίσως να φροντίσουν να γίνει έτσι η διαρρύθμιση ώστε να είναι δυνατό στο μέλλον να προστεθεί δεύτερη γραμμή τηλεφώνου...

 

Κάτσε να δούμε πώς θα πάει συνεργασία και βλέπουμε....

 

Για στοκάρισμα στις τρύπες κτλ να είμαι προετοιμασμένος ή τα αναλαμβάνουν αυτοί;

Η κοπέλα στο τηλέφωνο είπε τα κάνει όλα το συνεργείο, αλλά νομίζω εδώ κάποιος ανάφερε ότι χρειάστηκε να το κάνει μόνος του και δεν ανέλαβε τέτοια δουλειά το συνεργείο.

 

Θα προσπαθήσω να μην γίνει δεύτερη τρύπα στον τοίχο και να διευρύνουν λίγο του κλιματιστικού, αν κι αυτό έχει μανούρα καθώς στη πράξη θα πρέπει να βγάλουν και να επανατοποθετήσουν τα δύο κλιματιστικά.

 

Επίσης το καλώδιο θα είναι ορατό στον τοίχο από το εσωτερικό, αλλά ο σκύλος έχει περιέργεια με ό,τι εξέχει στο μπαλκόνι (έχει φάει ήδη το σωλήνα για το νερό του κλιματιστικού) και φοβάμαι ότι θα μπλέξω αν το αφήνω σε σημείο που το φτάνει.

Εντός διαμερίσματος δεν αγγίζει ή περιορίζεται η πρόσβαση από τα έπιπλα.

 

Νομίζω το στοκάρισμα το είχα κάνει εγώ.  Δεν είναι τίποτα, αρκεί να έχεις το υλικό.

 

Αν είναι τόση φασαρία με το κλιματιστικό, κάνε άλλη τρύπα.  Δεν είναι τίποτα σπουδαίο.

Δημοσ.

το ρουτερ εχει 2 θεσεις για τηλεφωνο πανω...το θεμα δεν ειναι να σου δωσουν 2ο ρουτερ για αλλο χωρο, αλλα αν υποστηριζεται τεχνικα κατι τετοιο..

φυσικα καλυτερα θα στα εξηγησουν τα παιδια οταν ερθουν

τωρα για την περιεργεια του σκυλου δυστυχως δεν μπορεις να κανεις και πολλα καθως ετσι ειναι οι φιλοι μας τα τετραποδα :)

ισως σε εκεινη το σημειο που θα εξεχει το καλωδιο αν μπορεις καπως να μπλοκαρεις την προσβαση του ή να περασεις το καλωδιο μεσα σε πολυ χοντρο σπιραλ ή κατι τετοιο

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Τις πρόσθετες τρύπες θέλω να τις αποφυγω, ακριβώς επειδή δεν ξέρω πόσο θα προχωρήσει η συνεργασία με την HCN και ξέχωρα από αυτή μού είναι άχρηστες.

Αν αρνηθούν, η άρνηση θα είναι μάλλον αμφίδρομη.

 

Στο στοκάρισμα είμαι παρθένα, θα τους πάρω τηλέφωνο Τρίτη να το επαναλάβω για να είναι στα υπόψιν

 

Τον ΕΦΑΓΕ ο σκύλος το σωλήνα του κλιματιστικού ως εκεί που φθάνει να μασάει με άνεση...το σπιράλ ίσα-ίσα θα το βρει και πιο διασκεδαστικό μην σου πω.

Εδώ έφαγε ή έβγαλε και τον στόκο που κρατάει το "τζάμι" στα σίδερα του μπαλκονιού...ό,τι κυκλοφορεί στο μπαλκόνι είναι fair game, το έχω πα΄ρει απόφαση...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...