Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

να πω και εγω οτι 1 μηνα τωρα που συνδεθηκα (120/8) οσον αφορα το ιντερνετ (δεν χρησιμοποιω τηλεφωνο) δεν ειχα ουτε 1 διακοπη και ειμαι και αρκετες ωρες στο pc..

ουτε χαμηλες ταχυτητες παρατηρησα καποια στιγμη

 

ηξερα απο την πρωτη στιγμη σε τι εταιρια ηρθα με τα καλα και τα κακα της (ελλειψη τεχνικης υποστηριξης 24/7) και ειμαι σιγουρος οτι θα προκειψουν και αλλα προβληματα στο μελλον αλλα στην τελικη αυτα συμβαινουν ακομα και με τις αλλες εταιριες

 

@mythoc δυστυχως docsis 3.0 router στην ελλαδα λιγο δυσκολα να βρεις να πουλανε..εψαξα λιγο μπας και επαιρνα 1 ακομα να δοκιμασω (αν και δεν εχω κανενα θεμα με το dlink) αλλα δεν βρηκα τιποτα..μονο καποια στο amazon αλλα δεν νομιζω να παρω καποιο ακομα αυτην την στιγμη..αμα εχεις κατι υποψιν πες μου

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μήπως έχει πολλές αποσυνδέσεις η δική μου γραμμή από κάποιο τοπικό πρόβλημα?

 

Χθες το βράδυ 5/1 στις 22:58 πάλι είχα διακοπή (internet + τηλέφωνο) και μέχρι τις 6/1 1:30 που κοιμήθηκα δεν είχε αποκατασταθεί.  Το πρωί στις 8:50 που δοκίμασα είχε αποκατασταθεί.

 

Εσείς είχατε το ίδιο πρόβλημα χθες?

 

Και ενώ μου λένε ότι υπάρχει πάντα τεχνικός σε επιφυλακή, όλο αυτό το διάστημα όταν τηλεφωνώ στα 2310480001 και 2313350000 έχουν τηλεφωνητή. 

Δημοσ.

μαλλον ειναι αποκλειστικα σε σενα το προβλημα ή και τοπικα.. δεν ειχα προβλημα χθες .. 

Δημοσ.

Μακάρι να είναι έτσι.  Είμαι περιοχή Βούλγαρη/Κηφισίας. 

 

Εσύ όταν τους τηλεφωνείς το βράδυ και αργίες ή Σ/Κ απαντούνε?   Ή πάλι μόνο σε εμένα συμβαίνει?  Τώρα πχ που παίρνω δεν απαντάει κανένας (6/1 στις 12:25).

Δημοσ.

μια φορα δοκιμασα να τους καλεσω την πρωτοχρονια που δεν ειχαμε τηλεφωνο, αλλα τελικα ηταν μαζικο προβλημα. στο θεμα επικοινωνιας ειναι οτι χειροτερο η εταιρια δυστηχως. δοκιμασε αυριο σημερα αργια σιγα μην δουλευει κανεις εκει! 

Δημοσ.

Αύριο θα διακόψω την συνδεση μου. Μεσα σε λιγοτερο απο 20 ημερες, ειχα 15+ αποσυνδεσεις , με την μεγαλυτερη να κραταει πανω απο 30 λεπτα....επιστρεφω στην "καλη" forthnet , που λεει και η elise...lol....Αρκετη υπομονη εκανα με δαυτους....τουλαχιστον αν ποτε φτιαξει η κατασταση , μπορει να τους ξαναδοκιμασω στο μελλον....

Δημοσ.

Αύριο θα διακόψω την συνδεση μου. Μεσα σε λιγοτερο απο 20 ημερες, ειχα 15+ αποσυνδεσεις , με την μεγαλυτερη να κραταει πανω απο 30 λεπτα....επιστρεφω στην "καλη" forthnet , που λεει και η elise...lol....Αρκετη υπομονη εκανα με δαυτους....τουλαχιστον αν ποτε φτιαξει η κατασταση , μπορει να τους ξαναδοκιμασω στο μελλον....

 

Εχεις επικοινωνησει με τεχνικο; Εχει γινει προσπαθεια επιλυσης; Μηπως εισαι προκατειλημενος; Αν εξαιρεσουμε τον τραγικο Σεπτεμβριο του 2014 και καποια σποραδικα μικρης διαρκειας δεν αντιμετοπιζω προβληματα.

 

Ψαξτο λιγο, περιεγραψε οσο ποιο καλα μπορεις σε τεχνικο, κρατα και μερικα logs και αν θες πες μας τι εγινε.

Δημοσ.

καλο θα ηταν να μιλησετε σε καποιον τεχνικο πριν βγαλετε συμπεράσματα..

μπορει να φταει το ρουτερ μπορει το καλωδιο κλπ...ζητήσετε να ερθει καποιος τεχνικος να ελενξει...

δοκιμαστε και ενα reset στο ρουτερ..

επειδή λες για "καλη" forthnet εχω τραβηξει τα πανδεινα ειδικα στις αρχες της με το adsl..

επισης μπορεις να διακοψεις και να το ανοιξεις ποιο μετα οποτε θες

Δημοσ.

4 μερες χωρις προβλημα στο δικτυο;

 

 

τι λε ρε φιλε;;; παμε για ρεκορ γκινες....

 

λετε επειδη εφυγε το τζιμανι απο πανω να εστρωσε η εταιρια;

 

και τωρα τι θα γινει;; δεν θα εχουμε προβληματα;; δεν θα γκρινιαζουμε;;

 

μα πρεπει καπου να γκρινιαζουμε, να περνουμε τηλεφωνο τα χαραματα για να ρωτησουμε οτι χαζαμαρα μας κατεβει στον εγκεφαλο. ετσι επειδη γουσταρουμε.

 

δεν υπαρχει υγιής ζωη χωρις γκρινια για τον εγκεφαλικα καμμενο και κακομαθημενο νεοελληνα... δυστυχως.

Δημοσ.

4 μερες χωρις προβλημα στο δικτυο;

 

 

τι λε ρε φιλε;;; παμε για ρεκορ γκινες....

 

λετε επειδη εφυγε το τζιμανι απο πανω να εστρωσε η εταιρια;

 

και τωρα τι θα γινει;; δεν θα εχουμε προβληματα;; δεν θα γκρινιαζουμε;;

 

μα πρεπει καπου να γκρινιαζουμε, να περνουμε τηλεφωνο τα χαραματα για να ρωτησουμε οτι χαζαμαρα μας κατεβει στον εγκεφαλο. ετσι επειδη γουσταρουμε.

 

δεν υπαρχει υγιής ζωη χωρις γκρινια για τον εγκεφαλικα καμμενο και κακομαθημενο νεοελληνα... δυστυχως.

 

Λοιπον, επειδη με προκαλεσες να σου πω ενα πραγματακι....ολα τα στραβα μπορουν να συμβουν στα δικτυα..μπορει να σπασει ο διαολος το ποδαρι του, μπορει να χαλασει ενα switch, μπορει να γινουν χιλια δυο πραγματα...μηχανηματα ειναι και χαλανε. Αυτο που κανει μια εταιρια καλυτερη απο μια αλλη, ειναι κατα ποσο εχουνε προβλεψει οτι κατι στραβο μπορει να συμβει, και αν αυτο συμβει να το φτιαξουνε σε χρονο dt....και οχι πραγματα του στυλ,"μας καηκε το κεντρικο UPS" και επεσε το δικτυο για 4 ωρες....understand...???

 

Αντε και πολυ σημασια σου εδωσα.....

Δημοσ.

μα πρεπει καπου να γκρινιαζουμε, να περνουμε τηλεφωνο τα χαραματα για να ρωτησουμε οτι χαζαμαρα μας κατεβει στον εγκεφαλο. ετσι επειδη γουσταρουμε.

Αν εσύ παίρνεις τα χαράματα για να ρωτήσεις ότι χαζομάρα σου κατέβει, να πας να το ψάξεις. Κανένας, υγιής εγκεφαλικά, δεν το κάνει. Όταν κάποιος από εμάς παίρνει τον ΟΤΕ, τη Forthnet, τη Hol κλπ, το κάνει επειδή έχει πρόβλημα η υπηρεσία του και πάντα κάποιος απαντά. Όταν θέλεις να πουλάς τέτοιες υπηρεσίες, οφείλεις να είσαι παρών 24/7.

Δημοσ.

ασε μας ρε καρντασι που θες και υπηρεσια τηλεφωνιας 24/7

 

 

για χαλαρωστε να πουμε, για χαλαρωστε.

 

 

που περιμενετε 3 το πρωι να εχετε προβλημα και να βρειτε και λυση....

 

αιντε ξεκολλήστε.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

λύση δύσκολα, ειδικά αν πληρώνουν "οικιακή" σύνδεση...

 

αν όμως δεν σηκώνουν τα τηλέφωνο και σε συνδρομητές επαγγελματικού πακέτου είναι μλκια...

  • Like 1
Δημοσ.

ασε μας ρε καρντασι που θες και υπηρεσια τηλεφωνιας 24/7

 

 

για χαλαρωστε να πουμε, για χαλαρωστε.

 

 

που περιμενετε 3 το πρωι να εχετε προβλημα και να βρειτε και λυση....

 

αιντε ξεκολλήστε.

Ο πήχης σου είναι πολύ χαμηλά. Μάλλον δε βγάζεις καν εσύ, τα χρήματα που τους δίνεις, μικρέ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις 7/1/15, 8:50 πρωί που δοκίμασα, το Internet δε δούλευε. Όταν τηλεφώνησα στην HCN υπήρχε τεχνικός για να μιλήσω. Είπε ότι θα ελέγξει τη βλάβη. Πράγματι σε 10-15 λεπτά με πήρε στο κινητό και μου είπε ότι σε κάποιο εξωτερικό κόμβο είχε κοπεί το ρεύμα (πρόβλημα της ΔΕΗ). Θυμάμαι ότι παρόμοιο πρόβλημα είχα και πριν από 10-15 ημέρες.

 

Όταν διαμαρτυρήθηκα για τις πολύ συχνές διακοπές και την έλλειψη υποστήριξης το βράδυ, μου μίλησε άλλος τεχνικός (Δ.Κ.) με τον οποίο είχα μιλήσει και είχε ασχοληθεί με άλλη διακοπή μου παλιότερα. Συμφωνήσαμε να του στείλω αναλυτικά τις βλάβες που είχα πρόσφατα για να το κοιτάξει και να μιλήσουμε συγκεκριμένα.

 

Εκείνο το πρωί είχα κάποια σημαντική και επείγουσα εργασία να κάνω κι επειδή δε μου λέγανε αν θα αποκατασταθεί η βλάβη σύντομα, αναγκάστηκα να πάω σε συγγενικό σπίτι (που έχουνε forthnet) για να κάνω τη δουλειά μου

 

Του έστειλα με email λεπτομέρειες για 4 προβλήματα/αποσυνδέσεις που αντιμετώπισα τις 4 τελευταίες ημέρες.  Τα 3 από αυτά ήταν βράδυ και η HCN δεν απαντούσε.  Έκανα κοινοποίηση και στο διευθυντή της HCN. Δυστυχώς ακόμα απάντηση δεν πήρα.

 

Πήρα τηλέφωνο στη γραμματεία της HCN και ζήτησα να μιλήσω με το συγκεκριμένο τεχνικό, στις 8 και 9 Ιανουαρίου (πρωινές ώρες). Η γραμματέας στις 9/1 με πληροφόρησε ότι ο τεχνικός προσπάθησε να με καλέσει στο σταθερό, αλλά δε με βρήκε. Και τις δύο φορές της ζήτησα να επικοινωνήσει ο τεχνικός μαζί μου, να δούμε πως θα λύσουμε τα προβλήματα. Επίσης της είπα να με πάρει στο κινητό (από ότι θυμάμαι πάντα στο κινητό με παίρνουνε) αλλά και να μου απαντήσει με email, διότι θέλω να έχω γραπτή την απάντηση του.

 

Όταν θα μου απαντήσουνε, θα σας ενημερώσω.

 

Η γραμματεία, όποτε τη ρωτάω, υποστηρίζει ότι υπάρχει τεχνικός σε επιφυλακή τα βράδια που απαντάει στο τηλέφωνο.

 

Τις βλάβες και τα λάθη τα συγχωρώ. Κι εγώ με Η/Υ ασχολούμαι και καταλαβαίνω ότι λάθη γίνονται. Όταν όμως μου λένε πράγματα που δεν ισχύουν (περί 24/7 τηλεφωνικής υποστήριξης), είναι λίγο ενοχλητικό.

 

...........................

 

Μία άλλη μεγάλη απορία (και την εξέφρασα και στο email που τους έστειλα):

 

"Για το πρόβλημα της ΔΕΗ ..... Είναι δυνατό να απενεργοποιείται κάποιος κόμβος/μηχάνημα στις 23:00 τη νύχτα, εσείς να μη το καταλαβαίνετε, να περιμένετε να σας παραπονεθεί πελάτης την επόμενη στις 08:50 για να εντοπίσετε το πρόβλημα και να ειδοποιήσετε τη ΔΕΗ;  Δεν υπάρχει κάποιο αυτόματο σύστημα να σας ειδοποιεί ότι κάποιο μέρος του δυκτίου είναι εκτός?  Δε μπορείτε να κάνετε αυτοματοποιημένα και ανά τακτά διαστήματα ένα PING στα routers και τα άλλα μηχανήματά σας?  Αυτό μου φαίνεται αδιανόητο."

Επεξ/σία από bobptz

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...