Alejandro Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2014 Τα τελευταία 2,5 χρόνια με ΟΤΕ δεν είχα ούτε μια αποσύνδεση, οπότε το θέμα της αξιοπιστίας με ενδιαφέρει. Καλές οι υψηλές ταχύτητες αλλά με δεδομένο ότι το χρησιμοποιώ το σταθερό πρέπει να ανέβω οικονομικά για να πάω στην HCN. Θα ανέβω όμως όταν θα μπορεί να παρέχει αυτά που υπόσχεται 24/7.
mythoc Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2014 ειναι μονοπώλιο σε ορισμένες περιοχές προς το παρον και γινεται ολο και πιο σταθερή. στα θετικα οτι λυνει τα προβληματα της σιγα σιγα..καθε μηνα και καλύτερα, έχουμε ακομα δρόμο ομως. Πάντως χιλιες φορές 40 με μερικα dc τον μηνα παρα 7 και με 0,8 Upload... δεν ξερω για σας αλλα οι φωτο του note4 ειναι πολλα mb:P ασχολίαστο το θεμα stream, ειναι αναγκαία η ταχύτητα. δυστυχώς το adsl οσο σταθερο και να ειναι δεν καλυπτει αναγκες που εχει ενας power user το 2014.. Προσωπικά θα επέλεγα vdsl αν υπήρχε στην περιοχή μου λογο τιμής-ταχύτητας αλλα δεν..
bobptz Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Είμαι με την HCN πάνω από ένα χρόνο και κουράστηκα από την αναξιοπιστία του δικτύου. Σπάνια περνάει μια εβδομάδα χωρίς 2-3 περιστατικά. Το χειρότερο είναι ότι το τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης που έπρεπε να λειτουργεί 24/7, το 2310480001, πολύ σπάνια λειτουργεί όταν το χρειάζομαι αργά το βράδυ ή Σαββατοκύριακα. πχ είχα αποσύνδεση ξημερώματα Κυριακής στις 01:15. Κομμένο τηλέφωνο και Internet. Καλώ από το κινητό στο 2310480001 και δεν υπάρχει καμία απάντηση. Μετά από μισή ώρα προσπαθειών (και τηλεφωνημάτων) τα παρατάω και πάω για ύπνο. Το πρωί το πρόβλημα είχε λυθεί, αλλά και πάλι το 2310480001 δεν απαντάει. Σκέφτομαι να γυρίσω στη Wind. Επίσης σκέφτομαι να κρατήσω το βασικό πακέτο της HCN για Internet μόνο. Κάπου είχα διαβάσει για μία υπηρεσία που συνδιάζει δύο διαφορετικούς παρόχους ώστε να αυξάνει την ταχύτητα του internet, και σε περίπτωση βλάβης του ενός, να δουλεύει το άλλο. Και όλα αυτά να γίνονται αυτόματα. Τώρα όμως που το ψάχνω δε μπορώ να το βρω. Ποια είναι η γνώμη σας?
anti Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Αυτό που ψαχνεις είναι εδώ http://speedify.com
Aurora Borealis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Είμαι με την HCN πάνω από ένα χρόνο και κουράστηκα από την αναξιοπιστία του δικτύου. Σπάνια περνάει μια εβδομάδα χωρίς 2-3 περιστατικά. Το χειρότερο είναι ότι το τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης που έπρεπε να λειτουργεί 24/7, το 2310480001, πολύ σπάνια λειτουργεί όταν το χρειάζομαι αργά το βράδυ ή Σαββατοκύριακα. πχ είχα αποσύνδεση ξημερώματα Κυριακής στις 01:15. Κομμένο τηλέφωνο και Internet. Καλώ από το κινητό στο 2310480001 και δεν υπάρχει καμία απάντηση. Μετά από μισή ώρα προσπαθειών (και τηλεφωνημάτων) τα παρατάω και πάω για ύπνο. Το πρωί το πρόβλημα είχε λυθεί, αλλά και πάλι το 2310480001 δεν απαντάει. Σκέφτομαι να γυρίσω στη Wind. Επίσης σκέφτομαι να κρατήσω το βασικό πακέτο της HCN για Internet μόνο. Κάπου είχα διαβάσει για μία υπηρεσία που συνδιάζει δύο διαφορετικούς παρόχους ώστε να αυξάνει την ταχύτητα του internet, και σε περίπτωση βλάβης του ενός, να δουλεύει το άλλο. Και όλα αυτά να γίνονται αυτόματα. Τώρα όμως που το ψάχνω δε μπορώ να το βρω. Ποια είναι η γνώμη σας? +1 σε ολα. Απο που να αρχισω ; Δεν εχω ουτε 15-20 μερες μαζι τους και μου στειλανε λογαριασμο στις 30/12 με πληρωτεα ημερομηνια 2/1 ! Ουτε ενα μηνα καλα καλα δεν εκλεισα και αυτοι ηδη ζητανε χρηματα...απλα καραγκιοζηδες. Για αυτο που ρωτησες anti, χρειαζεσαι το speedify απο www.connectify.me. Αν οντως θες να συνεχισεις να δινεις στην HCN λεφτα ειναι η καλυτερη λυση...αλλιως υπαρχει και hardware λυση που μπορει να κανει αυτο που ζητας..αλλα στοιχειζει κατι τις παραπανω...
elise Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 +1 σε ολα. Απο που να αρχισω ; Δεν εχω ουτε 15-20 μερες μαζι τους και μου στειλανε λογαριασμο στις 30/12 με πληρωτεα ημερομηνια 2/1 ! Ουτε ενα μηνα καλα καλα δεν εκλεισα και αυτοι ηδη ζητανε χρηματα...απλα καραγκιοζηδες. δεν πειραζει που η νοημοσύνη σου ειναι χαμηλη. αυτο που πειραζει ειναι οτι το δειχνεις απροκάλυπτα.... Είμαι με την HCN πάνω από ένα χρόνο και κουράστηκα από την αναξιοπιστία του δικτύου. Σπάνια περνάει μια εβδομάδα χωρίς 2-3 περιστατικά. Το χειρότερο είναι ότι το τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης που έπρεπε να λειτουργεί 24/7, το 2310480001, πολύ σπάνια λειτουργεί όταν το χρειάζομαι αργά το βράδυ ή Σαββατοκύριακα. πχ είχα αποσύνδεση ξημερώματα Κυριακής στις 01:15. Κομμένο τηλέφωνο και Internet. Καλώ από το κινητό στο 2310480001 και δεν υπάρχει καμία απάντηση. Μετά από μισή ώρα προσπαθειών (και τηλεφωνημάτων) τα παρατάω και πάω για ύπνο. Το πρωί το πρόβλημα είχε λυθεί, αλλά και πάλι το 2310480001 δεν απαντάει. Σκέφτομαι να γυρίσω στη Wind. Επίσης σκέφτομαι να κρατήσω το βασικό πακέτο της HCN για Internet μόνο. Κάπου είχα διαβάσει για μία υπηρεσία που συνδιάζει δύο διαφορετικούς παρόχους ώστε να αυξάνει την ταχύτητα του internet, και σε περίπτωση βλάβης του ενός, να δουλεύει το άλλο. Και όλα αυτά να γίνονται αυτόματα. Τώρα όμως που το ψάχνω δε μπορώ να το βρω. Ποια είναι η γνώμη σας? και γιατι εκανες λογαριασμο σημερα στο ινσομνια, εγραψες το δηθεν παραπονο σου και δεν εφυγες απο την εν λογω εταιρια τους πρωτους 2 μηνες;;; γυρνα στην ''καλη'' wind και τελος. τοσο απλα.
Aurora Borealis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Elise, ασε αυτους που διαβαζουν το thread να βγαλουν τα συμπερασματα τους....πες στους εργοδοτες σου οτι απλως ειναι "ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ" ....και ενα report απο εμενα για χριστουγεννιατικο δωρακι
elise Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 εργοδοτες; και report? για το τι? εισαι τοσο εκδικητικό αγορι; φταιμε εμεις που ΕΣΥ δεν καταλαβαινεις οτι ο λογαριασμος βγαινει καθε μηνα και απλα σου στειλανε οι ανθρωποι την οφειλη σου; τους λες καραγκιοζηδες για αυτο το πραγμα;; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΙΓΟ;; εχεις μαθει καλομαθημενε νεο ελληνα μονο να γκρινιαζεις και να απαιτεις χωρις να αξιζεις. αυτο που σου εγραψα παραπανω, το εκανα για να σε προτρεψω να ΣΚΕΦΤΕΙΣ τι κοτσανα εγραψες και να σταματησεις απλα να δημιουργεις κλιμα απο το πουθενα. ΔΕΝ ΣΕ ΕΘΙΞΑ, ΣΕ ΠΡΟΕΤΡΕΨΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ. αν ΔΕΝ το καταλαβαινεις, δεν σε φταιει κανεις αλλος.
Aurora Borealis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 +1 σε ολα. Απο που να αρχισω ; Δεν εχω ουτε 15-20 μερες μαζι τους και μου στειλανε λογαριασμο στις 30/12 με πληρωτεα ημερομηνια 2/1 ! Ουτε ενα μηνα καλα καλα δεν εκλεισα και αυτοι ηδη ζητανε χρηματα...απλα καραγκιοζηδες. Υπογραμμιζω με εντονη γραμμη , γιατι εγραψα αυτο που εγραψα.....Αν δεν νοεις να καταλαβεις, τοτε απλα σταματα . Ουτε κλιμα δημιουργω, ουτε τιποτα..δεδομενα αναφερω...αν εσενα η δικια σου συνδεση ΔΕΝ εχει πεσει καθολου και δεν σε νοιαζει , γιατι απλα δεν εξαρτιεσαι απο αυτη, καλως...ειδαλως, ασε εμενα που η δουλεια μου εξαρταται απο το να ειναι σταθερη 24/7 να δημιουργω οσο κλιμα θελω....understand ???? Η μηπως θελεις να στο πω και στα κινεζικα ;
mythoc Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 ερωτηση.. εχει δοκιμασει κανεις αλλο router (καλωδιακο) ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Elise, όσο ύποπτο είναι το φρέσκο account άλλο τόσο είσαι κι εσύ βέβαια που σε κάθε post εδώ λες ότι είναι όλα καλά κι όταν συμβαίνει κάτι είτε δεν έγινε σε σένα είτε δεν σχολιάζεις για τον λογαριασμό συμφωνώ, κάθε μήνα βγαίνει κι αν δεν έχεις κλείσει βγαίνει αναλογικά τις μέρες που είσαι... report για την χαμηλή νοημοσύνη εννοεί...
Aurora Borealis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Aurora Ποια είναι η hardware λύση? Φιλε μου, θα χρειαστεις εναν dual wan router με load balancing...ψαξε στο google και θα βρεις πολλα μοντελα...ομως θα συνηστουσα να δοκιμασεις την software λυση, γιατι ειναι πιο φτηνη...
jkoukos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Για αυτο που ρωτησες anti, χρειαζεσαι το speedify απο www.connectify.me. Όχι το Speedify, αλλά το Dispatch. Είναι για διαφορετική δουλειά το καθένα.
bobptz Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Γιατί δεν έφυγα από το δεύτερο μήνα: Έχω την εντύπωση ότι οι πολλές αποσυνδέσεις άρχισαν από τον Οκτώβριο του 2014. Πριν δεν είχα τόσα προβλήματα. Επίσης από το Σεπτέμβριο του 2014 χρησιμοποιώ το internet πολύ περισσότερο για κάποιες εργασίες όπου η κάθε διακοπή γίνεται αισθητή και μου κοστίζει. Την HCN τη συμπαθώ πολύ για διάφορους λόγους: 1) Τα παιδιά (τεχνικοί και γραμματεία) είναι πάρα πολύ εξυπηρετικοί, με πήραν τηλέφωνο αρκετές φορές σπίτι για θέματα που με αφορούσαν. 2) Είναι ακόμα μικρή εταιρεία και δε νιώθω σαν αριθμός. 3) Έχει καινούρια τεχνολογία και αυτό με έλκει. 4) Θέλω να έχω τη δυνατότητα γρήγορης αναβάθμισης σε 50-120 Mb. 5) Δεν έχει συμβόλαια και όταν πάω διακοπές κάνω παύση. Έχω αναφέρει με email κάποια προβλήματα παλιότερα στο διευθυντή τους, το Γιάννη Συκά και μου απάντησε ότι τα αναγνωρίζει και προσπαθεί να τα βελτιώσει. Δυστυχώς από τότε τα πράγματα χειροτέρεψαν. Πριν δύο ημέρες του ξανάστειλα email και περιμένω απάντηση. Από αυτό ίσως εξαρτηθεί και η παραμονή μου στην εταιρεία. Καταλαβαίνω ότι ένα καινούριο account που με το πρώτο μήνυμα είναι έντονα υπέρ ή κατά σε ένα θέμα μπορεί να κινεί υποψίες. Είμαι λοιπόν ο χρήστης bobz2335 στο adslgr.com forum. Εκεί μπορείτε να βρείτε όλα τα posts μου. Θα δείτε την αναφορά μου στη WIND πριν πάω στην HCN το Δεκέμβριο του 2013 και τις αναφορές για προβλήματα της HCN. Αν αναρωτιέστε γιατί άργησα να απαντήσω, σας πληροφορώ ότι έγινε και πάλι διακοπή (internet, τηλέφωνο και tv) από τις 19:45 μέχρι τις 20:25 περίπου. Και φυσικά το 2310480001 δεν απαντούσε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα