Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Eχει παντως σε εμενα εδω και ενα 20 λεπτο που εχω λιγοτερο απο 2Mb Upload!

 

http://www.speedtest.net/result/3764661522.png

Άλλαξε Server στο speedtest. Μην κάνεις τεστ με Kavadarsi. Κάνε ή με Ελλάδα ή με Αγγλία ή με Γερμανία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με Ελλάδα τα ίδια ;

 

Από τον Αυγουστο η κίνηση με Ελλαδα γίνεται μέσω Φρανκφουρτης.

 

Υποθέτω οτι λύθηκε το πρόβλημα με τις καταιγίδες (ασύρματο λινκ) και τώρα αντιμετωπίζουμε πρόβλημα ανεπαρκούς bandwith.

Είναι χαρακτηριστικό οτι πολλές φόρες το upload είναι πολύ μεγαλύτερο του download.

 

Το κάλο με την HCN ήταν ότι δε φαινόταν να έχει έντονο (ή και καθόλου) QOS. Τώρα μάλλον αυτό δυσκολεύει τη κατάσταση.

Φοβάμαι ότι αν δε βρεθεί μια λύση άμεσα, θα είναι μεγάλο πλήγμα στη δυναμική της εταιρείας.

Ο χρόνος αναμονής για τη σύνδεση είναι πταίσμα μπροστά στην ανεπάρκεια του δικτύου.

Απευθυνόμενη σε γειτονιές το μεγαλύτερο όπλο που έχει επιδείξει είναι η άριστη ποιότητα υπηρεσιών σε ανταγωνιστική τιμή.

 

Το μοντέλο της WIND με τους χιλιάδες σκορπιούς αδαής (ή δυσαρεστημένους) πελάτες, σε κλίμακα γειτονιάς δε μπορεί να δουλέψει.

Marketing μεσω facebook και διαφημισεις στην TV δε μπορει να κανει μια τοπικη εταιρεια. Στομα με στομα θα πεισει τον καταναλωτη.

Σε ολες τις ερευνες ικανοποιησης πελατων παντα ρωτανε αν θα προτεινατε σε καποιον συγγενη ή φιλο τις υπηρεσιες μας.

Αν γινοταν μια τετοια ερευνα τον μηνα Σεπτεμβριο για την HCΝ δε θελει πολυ σκεψη για να υποθεσει κανεις το αποτελεσμα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τον Αυγουστο η κίνηση με Ελλαδα γίνεται μέσω Φρανκφουρτης.

 

Υποθέτω οτι λύθηκε το πρόβλημα με τις καταιγίδες (ασύρματο λινκ) και τώρα αντιμετωπίζουμε πρόβλημα ανεπαρκούς bandwith.

Είναι χαρακτηριστικό οτι πολλές φόρες το upload είναι πολύ μεγαλύτερο του download.

 

Το κάλο με την HCN ήταν ότι δε φαινόταν να έχει έντονο (ή και καθόλου) QOS. Τώρα μάλλον αυτό δυσκολεύει τη κατάσταση.

Φοβάμαι ότι αν δε βρεθεί μια λύση άμεσα, θα είναι μεγάλο πλήγμα στη δυναμική της εταιρείας.

Ο χρόνος αναμονής για τη σύνδεση είναι πταίσμα μπροστά στην ανεπάρκεια του δικτύου.

Απευθυνόμενη σε γειτονιές το μεγαλύτερο όπλο που έχει επιδείξει είναι η άριστη ποιότητα υπηρεσιών σε ανταγωνιστική τιμή.

 

Το μοντέλο της WIND με τους χιλιάδες σκορπιούς αδαής (ή δυσαρεστημένους) πελάτες, σε κλίμακα γειτονιάς δε μπορεί να δουλέψει.

Marketing μεσω facebook και διαφημισεις στην TV δε μπορει να κανει μια τοπικη εταιρεια. Στομα με στομα θα πεισει τον καταναλωτη.

Σε ολες τις ερευνες ικανοποιησης πελατων παντα ρωτανε αν θα προτεινατε σε καποιον συγγενη ή φιλο τις υπηρεσιες μας.

Αν γινοταν μια τετοια ερευνα τον μηνα Σεπτεμβριο για την HCΝ δε θελει πολυ σκεψη για να υποθεσει κανεις το αποτελεσμα της.

 

όσον αφορά τη διασύνδεση bandwidth, στις 13 Αυγούστου ο υπευθυνος έγραφε πως θα πάρει 2-3 μήνες να συνδεθούν ενσύρματα με τους παρόχους τους, επειδή χρειάζεται ανασκαφή δρόμων.

 

Λες να λύθηκε λοιπόν το θέμα του bandwidth και να μην έχουμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο;

 

Απαισιόδοξη οπτική αλήθεια...προσωπικά θα υπέθετα πως το βαρύ πταίσμα της ασύρματης σύνδεσης με τους παρόχους δεν έχει επιλυθεί ακόμη και τα προβλήματα εντοπίζονται στο τεχνικό επίπεδο της διασύνδεσης και από την ανάληψη παροχής ίντερνετ σε πλατείες στη Θεσσαλονίκη.

 

Αν κρίνω από την αγγελία εργασίας που δημοσιεύτηκε στη σελίδα facebook της εταιρείας, μπορεί να υπάρχει έλλειμμα τεχνογνωσίας. Η εταιρεία δεν φαίνεται να επενδύει πραγματικά στους ανθρώπινους πόρους, αναγκασμένη να κινείται πολύ συντηρητικά.

 

Μπορεί να μην είναι όμως πάντα προς το καλύτερο αυτή η εξοικονόμηση πόρων στην εργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ:

Τις τελευταίες 6-7 ημέρες δεχόμασταν καθημερινά κάποιου είδους ηλεκτρονικές “επιθέσεις” από το διαδίκτυο. Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα ο upstream παροχός μας να μειώνει κατά πολύ το bandwidth του δικτύου μας.

Οι “επιθέσεις” αυτές που ονομάζονται DDOS attacks προκαλούνται από κάποιον συνδρομητή μας που χρησιμοποιεί IP από την HCN.

Έχουμε ενημερώσει τον συνδρομητή μας καθώς επίσης ενημερώσαμε και τον upstream provider μας.

Επίσης θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους συνδρομητές ότι η HCN θα χρειαστεί ένα διάστημα 60-90 ημερών για να τερματίσει τις οπτικές ίνες-επομένως και το δίκτυο της- στον upstream provider που βρίσκεται στο Καλοχώρι Θες/νικης.
Όταν ολοκληρωθεί ο τερματισμός θα αναβαθμιστεί σημαντικά η σταθερότητα του δικτύου.
Ζητάμε την κατανόηση σας.
Το project που έχει ξεκινήσει η HCN είναι πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα.
O στόχος και η προσπάθεια της HCN είναι να δημιουργήσουμε ένα νέο δίκτυο οπτικών ινών που καταλήγει κατευθείαν στο σπίτι σας και σας προσφέρει υψηλές ταχύτητες στο internet.
Θα θέλαμε επίσης να είμαστε απόλυτα ειλικρινής με τους συνδρομητές μας και για αυτό τον λόγο επιλέγουμε να μην υπάρχει ΚΑΜΙΑ απολύτως ΔΕΣΜΕΥΣΗ με ετήσια συμβόλαια.
Και πάλι θα ήθελα να απολογηθώ για τυχόν προβλήματα στις συνδέσεις το τελευταίο διάστημα, δεσμεύομαι για την συντομότερη επίλυση των προβλημάτων και ελπίζω στην κατανόηση σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι DDOS attacks προκαλούνται από κάποιον συνδρομητή μας που χρησιμοποιεί IP από την HCN.

 

 

Τι εννοεί ο ποιητής;

Οτι δηλαδή ένας χρήστης δέχεται DDOS attacks ή επιτίθεται σε άλλους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεί ο ποιητής;

Οτι δηλαδή ένας χρήστης δέχεται DDOS attacks ή επιτίθεται σε άλλους;

 

Νομίζω είναι αρκετά σαφές ότι λέει οι επιθέσεις προέρχονταν από χρήστη εντός του δικτύου HCN, αλλιώς θα γινόταν λόγος για επιθέσεις κατά χρήστη/δικτύου της HCN

 

"Οι “επιθέσεις” αυτές που ονομάζονται DDOS attacks προκαλούνται από κάποιον συνδρομητή μας που χρησιμοποιεί IP από την HCN.

Έχουμε ενημερώσει τον συνδρομητή μας καθώς επίσης ενημερώσαμε και τον upstream provider μας"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω είναι αρκετά σαφές ότι λέει οι επιθέσεις προέρχονταν από χρήστη εντός του δικτύου HCN, αλλιώς θα γινόταν λόγος για επιθέσεις κατά χρήστη/δικτύου της HCN

 

"Οι “επιθέσεις” αυτές που ονομάζονται DDOS attacks προκαλούνται από κάποιον συνδρομητή μας που χρησιμοποιεί IP από την HCN.

Έχουμε ενημερώσει τον συνδρομητή μας καθώς επίσης ενημερώσαμε και τον upstream provider μας"

 

 

 

Και εδώ ακρβώς είναι που αρχίζουν τα ευτράπελα , καθώς αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε μόνο κάκκιστη σχεδίαση του εσωτερικού δικτύου της HCN δείχνει αυτό το γεγονός. Καταρχάς, ο κάθε ISP ανά τον κόσμο σχεδιάζει έτσι το δίκτυο του, ώστε οι συνδρομητές τους να μπορούν μόνο να λαμβάνουν αυτα που ο ISP θέλει να δώσει στους συνδρομητές τους, προκειμένου οι τελευταίοι να έχουν πρόσβαση στο Internet. Για αυτό και λαμβάνονται πολλά μέτρα ασφάλειας από τους providers, όπως /30 σύνδεση στο τελευταίο hop προς τον πελάτη, κατάργηση οποιοδήπωτε πρωτόκολλου δρομολόγησης κ.ο.κ. Το ότι μπορει κάποιος πελάτης να αποκτήσει πρόσβαση στο εσωτερικό δίκτυο της εταιρίας και να αρχίσει DDOS attacks είναι τουλάχιστον ΓΕΛΕΙΟ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...